Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (2616. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
70.286
Cevap
511
Favori
4.411.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26142615261626172618
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ypzgnn Y kullanıcısına yanıt
    bu konuyla ilgili mail gelmişti cuma günü..
    hayallerinizi ertelemeyin..
    kasım sonuna kadar ötv den etkilenmeyin içerikli bir maildi.
  • mehmetkry M kullanıcısına yanıt
    o fiyata uzunca bir süre satamazlar bence..mayıs dan sonra ancak satılır.
  • kralarslan K kullanıcısına yanıt
    dörtlünün altındaki sıcak soğuk ayarından bir tanede arka tarafta var..
    onunda sıcakta olduğundan emin olun.
  • Sabah Avcılar Borusan'da idim aracımı şu fitilden gelen trim sesi yüzünden bıraktım. Servis danışmanımla bu ötv muhabbetlerini konuştuk. Ötv'den önce isteğimiz ve beklentimizin dışında aşırı araç satışı gerçekleştirdik dedi. Fakat bundan sonra satışlar bıçak gibi kesilecek büyük ihtimalle dedi.
  • Dark.Knight D kullanıcısına yanıt
    Fiyat illa artacak.ama 120 bin olan arabayi 125-128 civarina cekse sıkıntı yok.adam 145 yazmış.
  • fagala kullanıcısına yanıt
    ötv dışında kur farkı da var..
    yaz aylarında kur 3.20 den hesaplanıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OyuNKoliX

    Almaya gittiğim zaman yerinde denerim hocam artık ikisini de. Montajı da çok kolay galiba egzoz ucunda 1 adet vida var takıp sıkıyoruz.

    Kesilmeden olmaz son ucu kesip kaynak yapılıyo ben ondan sebep vaz geçmiştim
  • Dıimam D kullanıcısına yanıt
    Yukarıda çift çıkışa akrapovic taktıran arkadaş montajının çok kolay olduğunu belirtti. Dediğiniz gibi kesme-kaynak işleminden bahsetmedi?
  • IbraKadabrA kullanıcısına yanıt
    Sesli komut sadece ayarlardan menu dilini İngilizce veya Almancaya ayarladığınızda çalışıyor, Türkçe de denediyseniz belki o sebeple çalışmamış olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkurt80 -- 28 Kasım 2016; 13:8:54 >
  • her malın bir değeri vardır. satıcı istediği fiyatı yazar piyasayı alıcı belirler diyenler olmuş.
    malın değerini alıcı tek başına belirlemez..
    satıcı da malına bir değer biçer, o değeri veren malı alır gider.
    satıcı bu değeri belirlerken bir çok etkeni göz önünde bulundurur. Bunlar dan biri de aracın sıfır fiyatıdır.
    eş değer araçların fiyatıdır. alt ve üst kategorideki araçların fiyatıdır.

    bir zamanlar volkswagen da şöyle bir durum vardı halen öyle mi bilmiyorum.
    adam aracı almış kullanmış 10000km yol yapmış.aracı liste fiyatından satmaya çalışıyordu.
    adama diyordum ki beyefendi aracın sıfır fiyatı bu zaten.niye sizin aracınızı alıyım..aynı parayı verir kullanılmamışını alırım diyordum..neymiş efendim 3-4 ay sıra beklermişim. beklerim efendim diyordum.burada alıcı olarak ben kullanılmış araca sıfır fiyatını vermedim. veren oluyormuydu bilmem.

    satıcı olarak da fluence fiyatına focus satmam mesela..50 bin tlik aracıma 45 bin teklif eden olursa, onlara da kusura bakmayın o paraya gidin fluence alın diyordum.ama

    bence 2. el de fiyatı en çok belirleyen etkenlerden biri aracın 0 fiyatıdır.
    aracımı satıp yeni bir 2017 model araç aldığımda devlete %60 ötv mi zaten vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbess

    Denemesi bedava kompresyonu kesip aracın hızlandığını ve 0,0 yaktığını görmek istiyorsan alırsın eco pro moda denersin görürsün psikolojik mi değil mi tamam bu yelken modunda arkadaşın bahsettiği ekranda belirginleşme durumu yelken modu olabilir benim bahsettiğim başka birşey olabilir ama buna psikolojik demeden önce çıkın deneyin sonra konuşalım

    Dostum hem 318i hemde 320i ED kullanıcısı olarak ve 1 yıl öncesine kadar golf7 araç sahibi olarak, daha öncede bu forumda yazdığım ve ''arkadaşlar hiç boşuna uğraşmayın'' uyarısında bulunmuş olmamdan mütevellit, 320i ED motorda yelken modu yoktur ve kodlama yazılım falan ne yaparsanız yapın imkan vermemektedir.Hem 1.5 136 hemde 1.6 170 i 5 dk ara ile kullanan her sürücü bunnu rahatlıkla anlayabilmektedir.Saygılar...
  • Arkadaşlar selam, 320i ed için ne kadar kasko ödüyorsunuz? 2013-2014 modeller için özellikle.
    Hangi sigortayı tercih etmek gerek?
    Şimdiden teşekkürler,
  • rider30 kullanıcısına yanıt
    servisin nereyle anlaşması varsa o şirketi tercih etmeni tavsiye ederim.
    allah korusun yaşanmasını istemediğimiz bir kaza durumunda;
    servis ile senin kasko şirketinin anlaşması varsa aracın yapılır kasko şirketin servise parayı öder.
    servis ile anlaşması olmayan bir şirket ise; aracını servise götürürsün aracın yapılır. servise parayı ödersin
    aracını alırsın. sigorta şirketi sonra sana parayı öder.
  • autolover A kullanıcısına yanıt
    %110 ötv vergi için bir danıştay başvurusu oldu bildiğim kadarıyla, nasıl olur da bir hukuk devletinde aracın vergisi kendisinden pahalıya gelir şeklinde bir ifadesi var hukukcuların. Ancak tabi minare kılıf olayı olduğu için durumuda AYM kararına uydurmuşlar. Bakalım akibeti ne olur, herşey ortaya çıkar yakın zamanda.
  • 3.20i ED araçlarda yelken modu yok ama bunun büyük bir eksikmiş gibi gösterilmesi mantıklı gelmiyor.Eco-Pro zaten yarı yelken modu gibi(ki bana göre mantıklı olan budur) işlev görüyor.Uzun yolda rampa aşağı indiğinizi düşünürsek Eco Pro modda bu esnada araç aküyü şarj ederken aynı zamanda aracın hızını 8.vites sayesinde fazla kesmiyor ancak vites boştaymış gibi kontrolsüz de hızlanmıyor aynı zamanda.

    Benim rakım farksız şehir dışı yaptığım yakıt denemelerinde, VW CC 160 DSG ile boşa atarak 3.8lt/100 km yakaladığım yolda benzer koşullarda ancak boşa atmadan şu anki aracım BMW 3.20i ile 3.9/100km ortalama yakaladım.

    3.20i ED araçlarda şöyle bir senaryo var yelken moduna benzeyen.Soğuk havada araç tam ısınmadan yüründüğünde Eco Pro modda gazdan ayağınızı çekerseniz Eco Pro göstergesi tam ortada(yani ne yakıt harcanmıyor ve aküyü şarj etmiyor anlamında) fakat motor devri vitese ve hıza göre 1300-1500 civarlarında bir durum oluşabiliyor.
  • rider30 kullanıcısına yanıt
    allah göstermesin kaza aninda mutlaka bulunduğum sehirdeki yetkili servise giderim diyorsaniz önceliğiniz o yetkili servisi arayip anlasmali kasko şirketlerini öğrenin.Zaten policede yetkili servis klozu yazacaktır.



    Aracınızın degerinin yuksek yazmasi sadece ödeyeceğiniz primi arttirir.Emsal deger neyse onu yazdırin.



    Karsi tarafa verilen zararlar kısmındaki degere dikkat edin.Her ne kadar karsi tarafa verilen zararı sizin trafik sigortanız ödese bile eksik kalan kismi kasko poliçeniz tamamliyor.



    Sahsen önem verdigim bir konu kiralik arac hizmeti.Aracim serviste kalmasi gerekirse kac gun süreyle ve kac defada kiralik arac veriyor buna bakmak gerek.



    Yetkili servis anlasmasinin yaninda ucra bir köşede kaza vs olup da yetkili servis harici bir yere götürürsem diye orijinal yedek parca maddesinin de olmasina dikkat ediyorum.



    Forumda ben ve baska birkac arkadasin önerdiği spacewolf sigortacidir.Kendisiyle görüşmeden nihai karari vermeyin derim.
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    Hocam keşke herkes sizin gibi düşünse. Zaten bu toplumda böyle bir düşünce ve inanış olsa bu devleti yönetenler, ki onlarda tolumdan çıkıyor, böyle bir saçma vergilendirme sistemi koymaz. Bu vergilendirmeden benim anladığım devlet kovalıyor millet kaçıyor. Kaçamayınca da devlet tuttuğunu... Benim net düşüncem devlet karı vergiden değil toplumun üretip dış devletlere sattığından kazanmalı, piyasaya para böyle girmeli. Ne yazık ki üretim aynı devletin kazancı her geçen gün artı..
  • 3.20 ied makyajsız m plus ile makyajlı stopla arasında çok fark var mı gerçekten. Benim ki makyajsız olan. Led stop lar nasıl. Sonradan montaj oluyor mu led stop için. Bu konuda yorumlarınız nelerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surgeon17 -- 28 Kasım 2016; 14:34:5 >
  • rider30 kullanıcısına yanıt
    Bugun itibariyle hem kaskomu hem trafik sigortami yenilettim.



    Araç: 320iED 40.Year Edition



    Kasko: HDI Sigorta ( Servis anlasmali- Cam dahil her sey yetkili servisten temin edilebilir) 250.000TL karsi odeme teminatli 1700TL ye yaptirdim.



    Trafik Sigortasi: 405TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    3.20i ED araçlarda yelken modu yok ama bunun büyük bir eksikmiş gibi gösterilmesi mantıklı gelmiyor.Eco-Pro zaten yarı yelken modu gibi(ki bana göre mantıklı olan budur) işlev görüyor.Uzun yolda rampa aşağı indiğinizi düşünürsek Eco Pro modda bu esnada araç aküyü şarj ederken aynı zamanda aracın hızını 8.vites sayesinde fazla kesmiyor ancak vites boştaymış gibi kontrolsüz de hızlanmıyor aynı zamanda.

    Benim rakım farksız şehir dışı yaptığım yakıt denemelerinde, VW CC 160 DSG ile boşa atarak 3.8lt/100 km yakaladığım yolda benzer koşullarda ancak boşa atmadan şu anki aracım BMW 3.20i ile 3.9/100km ortalama yakaladım.

    3.20i ED araçlarda şöyle bir senaryo var yelken moduna benzeyen.Soğuk havada araç tam ısınmadan yüründüğünde Eco Pro modda gazdan ayağınızı çekerseniz Eco Pro göstergesi tam ortada(yani ne yakıt harcanmıyor ve aküyü şarj etmiyor anlamında) fakat motor devri vitese ve hıza göre 1300-1500 civarlarında bir durum oluşabiliyor.

    BMW 3.20i ile 3.9/100km ortalama yakaladım.

    Ben bu terimin doğru olmadığı kanaatindeyim, genelde insanlar bu cümleyi okur okumaz yanılgıya düşebilirler. Sanki 2litre de yakmışsınız ama ortalama 3.9 olmuş gibi.

    En düşük şu değeri yakaladım demeniz daha doğru olur tabi yol bilgisayarında günün sonundaki ortalama değeriniz 3.9 olduysa onu bilemem ama bu değerin altına inmediğine göre ortalama da o değer olamayacaktır.

    Sözümü yanlış anlamayın, bu kıyaslamaları yaparken insan ister istemez kendini kaptırabiliyor.

    Kazasız belasız günler dilerim
  • 
Sayfa: önceki 26142615261626172618
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.