Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (1848. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
70.295
Cevap
511
Favori
4.414.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18461847184818491850
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sportline ile 40. Yıl arasındaki 20.000 tl fark sizce mantıklı mı?
    Hi-fi yerine harman kordon
    Sentetac yerine dakota
    17 jant yerine 18 jant
    Navigasyonlu geniş ekran
    Ön koltuk ısıtma
    Antrasit tavan
    M paket dış görünüm

    Sizcede çok değil mi 20000 tl fark?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şuanda boyasız kazasız 22 binde mineral gri sportline plus 2014 sonu üretim 2015 ocak trafiğe çıkış bir aracın ortalama fiyatı ne kadardır ( cc de var ek olarak ) sahibindene baktım ama 40 bindeki araçda 130 ve civari demiş 15 bindeki de anlamadım size sorma ihtiyacı duydum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Sportline ile 40. Yıl arasındaki 20.000 tl fark sizce mantıklı mı?
    Hi-fi yerine harman kordon
    Sentetac yerine dakota
    17 jant yerine 18 jant
    Navigasyonlu geniş ekran
    Ön koltuk ısıtma
    Antrasit tavan
    M paket dış görünüm

    Sizcede çok değil mi 20000 tl fark?

    Kimisi icin sportline plus oldukca tatmin edicidir ve 20 bin daha verip kullanmayacagi ozellikleri almak gereksizdir.
    Kimiside yukses sesi sever m paketi sever 20 bin gozune gorunmez..
    Fakat gercek olan su varki kullanim olarak gercek diye satilan deri ile sentetik derinin hicbir farki yok ve 20 binde iyi para:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    Arkadaşlar şuanda boyasız kazasız 22 binde mineral gri sportline plus 2014 sonu üretim 2015 ocak trafiğe çıkış bir aracın ortalama fiyatı ne kadardır ( cc de var ek olarak ) sahibindene baktım ama 40 bindeki araçda 130 ve civari demiş 15 bindeki de anlamadım size sorma ihtiyacı duydum

    Valla bende hiçbişey anlamadım ;)
    22 bin demişsiniz sonra 40 binde 130 bin demişsiniz en son 15 bin demişsiniz. ;)) aralara bir iki virgül nokta koysaydınız iyi olurmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elfmariachi -- 11 Ekim 2015; 19:18:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Sportline ile 40. Yıl arasındaki 20.000 tl fark sizce mantıklı mı?
    Hi-fi yerine harman kordon
    Sentetac yerine dakota
    17 jant yerine 18 jant
    Navigasyonlu geniş ekran
    Ön koltuk ısıtma
    Antrasit tavan
    M paket dış görünüm

    Sizcede çok değil mi 20000 tl fark?

    M direksiyonu ve parlak siyah dis kaplamayi da unutmamak lazim, bunlari sportline'a kendin eklemeye kalkarsan cok daha ucuk bir fark cikiyor.
    20K az fark degil fakat M paket veya genis ekrandan (HK'da eklenebilir) biri olsun diyen birisi icin cok iyi fiyat.
    Makyajsiz sportline'dan makyajli 40.yila gectim, arac ve doseme rengini degistirmemin disinda M direksiyon ve genis ekran bambaska bir arac hissi uyandiriyor.
    Cok M dis gorunum mekraklisi degilim, elimde olsa M janti yerine de 18' 397 jant alirdim ama yine de diger farklardan dolayi deger bence.

    Edit: Buarada lastik ebatlarindan dolayi 40. yil Sportline'a gore biraz daha konforsuz, konfor ariyorsan Sportline'da ilerleyebilirsin. Yine lastik farkindan dolayi 40. yilin biraz daha fazla yaktigi soyleniyor, yeni arabanin km'si az henuz oyuzden bariz bir fark hissetmedim.

    Edit 2: Genis ekranla gelen ve cok bilinmeyen/duyurulmayan baska guzellikler de var, teknoloji meraklisi biri olarak onlar da cezbetmisti, asagida aklima gelenleri yaziyorum.
    - Navigasyon icin yakinda anlik trafik bilgisi gelecek, duzgun calisirsa telefondan trafige bakmaya gerek kalmayacak (Ozellikle Istanbul icin cok faydali) Navigasyon kadrandaki gelismis ekran bolumunde sapaklari, donusleri vs gosteriyor.
    - Connected uygulamalrindan spotify'a bayiliyorum arabaya ozel arayuzden spotifyi cok detayli bir sekilde kullanabiliyorsun, baska appler de var (Benim kullanmadigim baska muzik servisleri disinda) fakat onlar cok manali degil, uyumlu appleri arttirirlarsa daha guzel olur.
    - Remote control fonksiyonuyla telefondan arabanin nerde oldugunu gorebiliyorsun, kapilari acip kapatma far yakma korna calma vs, gidecegin adresi telefona msg olarak gonderebiliyorsun (google mapste arama yaparak veya rehberinde kayitli adresleri) navigasyonda sacma sapan cadde sokak vs girmeye gore inanilmaz kolay.
    - Split screen kullanisli, muzik ve navigasyon veya seyahat ekranini ayni anda goruyorsun.

    Aklima gelenler boyle atladiklarimi da arkadaslar ekleyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigtiger1 -- 11 Ekim 2015; 19:45:16 >




  • elfmariachi E kullanıcısına yanıt
    Ayni ikilemde kalmis ve sportline almis biri olarak, bana aradaki fark odemeye deger gelmedi.
    Aradaki farklar hakkindaki yorumlarim da soyle:

    M tampon: bu benim icin 40. Yilin en buyuk artisi, ama disarida 3bin tl civarina alinabiliyor, ileride istersem taktiririm diye dusundum.

    Buyuk ekran: bunun arabanin icindeki kalite hissini cok arttirdigi asikar. Bence en onemli 2. Fark da bu. Kullanisliliga cok buyuk pozitif bir etkisi yok gunluk olarak navigasyona ihtiyaciniz olmuyorsa, ama kalite algisi farkli oluyor bu da bir gercek.

    Harman kardon: eger ses konusunda asiri detayci degilseniz (ki ben muzikle ilgilenen enstruman calan biriyim) hifi sizi tatmin edecektir. Siradan kullanici acisindan harman kardonun en belirgin artisi 2 kat cikis gucudur ki hifi'da sesi en sona getirmeye pek gerek kalmiyor.

    Diger farklar benim icin pek onemli degil. Elbette sportline secen kendi secimini, 40. Yil alan da kendi secimini savunacaktir :) secim sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engynew -- 11 Ekim 2015; 20:19:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aksam saatlerinde kızımi dershaneden aldım. subaruya gideyim dedim. bir arkadas da orada olunca abi 14 litre yakıyor cvt şanzımani var deyince sadece araca baktim kaliteli deri koltuk var bagaj genis görüntüşu çok güzel. Zaten sw konusunda bir audi iki subaru. Ancak hem yakıt hem şanzıman hemde arka dar. Kızım 170 boyunda o arka tarafi rahat buldu eşimde sığar o zaman. Ancak 23 yıldır ehliyetim var dizel varken benzin fiyatları bu şekildeyken,benzinli otomatik araçların en verimlisi 7 litreyle gezerken, dizelden sasmamak lazım.

    Levorgun sti modeli emisyondan dolayi gelmeyecek dediler herkes çevreci oldu. Vw 4 yıldır yüksek emisyonlu araçlari satmış ne hikmetse Merkel teyze Rusya'nin yanında olacağız dedikten sonra emisyon patlak veriyor. aynı şekilde Ruslar kirimi alıp AB'yi ve abd yi patatese çevirdikten sonra petrol varil fiyatlarını yarıya indirmeleri gibi. Abd çok mu çevreci? attıkları bombalar... Hindistan'da kimyasal fabrikaları var. Vw hakiki halis muhlis Alman. Büyük devletlerde çıkar, menfaat söz konusu işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feriterk -- 11 Ekim 2015; 21:39:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamda istediğim cevaplar gelmiş. Teşekkürler herkese. Böylece paketler arasındaki farkları daha detaylı anlamak mümkün oluyor. Bencede sportlinedaki 18 jant daha güzel. Aklına gelenler aradaki farklar kullanımlarına göre açıklarsa çok daha faydalı olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Tamda istediğim cevaplar gelmiş. Teşekkürler herkese. Böylece paketler arasındaki farkları daha detaylı anlamak mümkün oluyor. Bencede sportlinedaki 18 jant daha güzel. Aklına gelenler aradaki farklar kullanımlarına göre açıklarsa çok daha faydalı olacaktır.

    Ekleme yapayim, sportlinedaki pianoblack+kirmizi seritleri cok seviyordum, 40.yilda kirmizi dakota, siyah serit ve antrasit tavanla o eksigi kapattim:) aliminyum hexagon da tahmin ettigimden daha iyi oldu ama pianoblack olsa cok daha guzel olurdu.
    Eski arabada hifi yoktu oyuzden HK ile karsilastiramiyorum HK standart sisteme gore cok iyi olmasina ragmen daha da iyi olabilirdi diyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigtiger1


    quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Tamda istediğim cevaplar gelmiş. Teşekkürler herkese. Böylece paketler arasındaki farkları daha detaylı anlamak mümkün oluyor. Bencede sportlinedaki 18 jant daha güzel. Aklına gelenler aradaki farklar kullanımlarına göre açıklarsa çok daha faydalı olacaktır.

    Ekleme yapayim, sportlinedaki pianoblack+kirmizi seritleri cok seviyordum, 40.yilda kirmizi dakota, siyah serit ve antrasit tavanla o eksigi kapattim:) aliminyum hexagon da tahmin ettigimden daha iyi oldu ama pianoblack olsa cok daha guzel olurdu.
    Eski arabada hifi yoktu oyuzden HK ile karsilastiramiyorum HK standart sisteme gore cok iyi olmasina ragmen daha da iyi olabilirdi diyorum..

    Genel olarak piano black hakkında çok olumlu şeyler söylenmiyor. Hem kolay leke olması ve çizilmesi hemde plastik olmasından yakınanlar var. Bende çok beğeniyordum ama alüminyum ve siyah şerit daha kaliteli bir seçenek gibi duruyor.
    Aslında hk, nav. , cc gibi özelliklerin üzerinde duruluyor hep donanım denince ama bence iç ve dış görünümde çok önemli. Mesela antrasit tavan, mesela brushed alüminyum ile siyah şerit, 18 jant...
    Deri döşeme içinse sonuçta ikiside suni deri. Bende deri ile bağlantılı bir iş yaptıgım için az çok biliyorum. Hakiki deri olmadıktan sonra sentetac olmuş dakota olmuş çok farketmez. Bunlar sadece desen. Desenleri veren kağıt masrafları farklı o kadar. Asla bu kadar fiyat farkı olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi


    quote:

    Orijinalden alıntı: bigtiger1


    quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Tamda istediğim cevaplar gelmiş. Teşekkürler herkese. Böylece paketler arasındaki farkları daha detaylı anlamak mümkün oluyor. Bencede sportlinedaki 18 jant daha güzel. Aklına gelenler aradaki farklar kullanımlarına göre açıklarsa çok daha faydalı olacaktır.

    Ekleme yapayim, sportlinedaki pianoblack+kirmizi seritleri cok seviyordum, 40.yilda kirmizi dakota, siyah serit ve antrasit tavanla o eksigi kapattim:) aliminyum hexagon da tahmin ettigimden daha iyi oldu ama pianoblack olsa cok daha guzel olurdu.
    Eski arabada hifi yoktu oyuzden HK ile karsilastiramiyorum HK standart sisteme gore cok iyi olmasina ragmen daha da iyi olabilirdi diyorum..

    Genel olarak piano black hakkında çok olumlu şeyler söylenmiyor. Hem kolay leke olması ve çizilmesi hemde plastik olmasından yakınanlar var. Bende çok beğeniyordum ama alüminyum ve siyah şerit daha kaliteli bir seçenek gibi duruyor.
    Aslında hk, nav. , cc gibi özelliklerin üzerinde duruluyor hep donanım denince ama bence iç ve dış görünümde çok önemli. Mesela antrasit tavan, mesela brushed alüminyum ile siyah şerit, 18 jant...
    Deri döşeme içinse sonuçta ikiside suni deri. Bende deri ile bağlantılı bir iş yaptıgım için az çok biliyorum. Hakiki deri olmadıktan sonra sentetac olmuş dakota olmuş çok farketmez. Bunlar sadece desen. Desenleri veren kağıt masrafları farklı o kadar. Asla bu kadar fiyat farkı olmamalı.

    Az da olsa benim pianobalckte de cizikler vardi, ozellikle orta idrive kontrollerinin orada, aliminyum cizilse de gorunmeyecektir desenden dolayi.
    Siyah doseme + antrasit cok koyu gelmisti bana ilk bindigim 40.yil oyleydi ve sevmemistim ama kirmizi dakota herseyi degistirdi. Kalitesi bana da cok farkli gelmedi, cok da anladigim birsey degil.

    Edit: Dakota gercek deriymis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigtiger1 -- 11 Ekim 2015; 21:45:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elfmariachi E kullanıcısına yanıt
    Bence değil.Fikrimi baştan söyledim ama açıklanmalarınıda yapayım.
    Hı-fı ile harman arasında zannedildiği kadar fark yok en güvendiğim cd ile 2 dk lık süre içerisinde aynı parçayı dinledim ve aradaki farkın muhteşem inanılmaz sıfatlarını haketmediğini net olarak söyliyebilirim.
    Sensatec deri dakota arasında görsel ve hissiyat olarak biraz fark var ama çok önemli mi sorusu bende hayır yanıtını alıyor.
    17 18 Jantta durum biraz farklı 18 arabayı kesinlikle daha iyi gösteriyor ama o da konfordan kayba neden oluyor tartışmaya açık.
    Navigasyon toptan gereksiz insan hayatında kaç defa bilmediği yere gider gitse bile kurar telefona iş biter.Büyük ekranda önemli değil bence.
    Ön koltuk ısıtma tüm arabalardan kalkmalı bence direk gereksiz.
    Antrasit tavan arabayı boğucu gösteriyor direk gereksiz.
    M paket dış görünüm çok önem vermediğim ufak bir detay.Onu güzel kılan bence jantlar.
    Ama M direksiyon inanılmaz.Sportline nın tepsi direksiyonu yerine yaklaşık 400 Euro verip M direksiyon almak bana kalırsa şart.
    Renk seçim hakkı.40. Yıl ve M pakette bana kalırsa şu an en iyi renk olan Mediterranean blue yok.Ama sportta ve luxuryde var.Önemli bir detay benim için.
    Bütün bunların yanına birde 20000 ilk bir fark gelince ufak dokunuşlar yapılmış bir sportline daha mantıklı geliyor bana.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Sportline ile 40. Yıl arasındaki 20.000 tl fark sizce mantıklı mı?
    Hi-fi yerine harman kordon
    Sentetac yerine dakota
    17 jant yerine 18 jant
    Navigasyonlu geniş ekran
    Ön koltuk ısıtma
    Antrasit tavan
    M paket dış görünüm

    Sizcede çok değil mi 20000 tl fark?

    Kimisi icin sportline plus oldukca tatmin edicidir ve 20 bin daha verip kullanmayacagi ozellikleri almak gereksizdir.
    Kimiside yukses sesi sever m paketi sever 20 bin gozune gorunmez..
    Fakat gercek olan su varki kullanim olarak gercek diye satilan deri ile sentetik derinin hicbir farki yok ve 20 binde iyi para:)

    Para ve donanıma birşey diyemem, kişisel zevk konusu. Ama sensatec ve dakota arasında dağlar kadar fark var. Aynen dakota ile individual deri arasında dağlar olduğu gibi. Dakota ile yaz kış çok rahat edersiniz, çünkü gerçek organik deri, nefes alır. Bir bakım sütü sürün dakota emer, yumuşacık olur. Sadece bakarak ve dokunarak bile çok ciddi farkları var. Sensatec üzerinden bakım sütünü silmek gerekir. Ben aynı anda hem dakota hem de artico kullandığım için buna uygulamalı olarak şahidim. Sensatec yanlış değilsem Avrupa pazarında yok...

    Dediğim gibi para ve donanım kişisel zevk. Örneğin benim 5.20i almamamın yegane sebebi sensatec olması ve HK olmaması idi. Daha sonra bunlar ve geniş ekran olan special edition getirdiler ama ona da 5.20d parası istediler. 3 serisinde Bang Olufsen ve individual deri gelse 20 değil, 30 fazlayı bu ikisi için veririm. Ama benim için 30 bin eden başkası için 30 kuruş etmeyebilir. Bu yüzden premiumlar çok alternatifli kişiselleştirme opsiyonları sunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi


    quote:

    Orijinalden alıntı: bigtiger1


    quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Tamda istediğim cevaplar gelmiş. Teşekkürler herkese. Böylece paketler arasındaki farkları daha detaylı anlamak mümkün oluyor. Bencede sportlinedaki 18 jant daha güzel. Aklına gelenler aradaki farklar kullanımlarına göre açıklarsa çok daha faydalı olacaktır.

    Ekleme yapayim, sportlinedaki pianoblack+kirmizi seritleri cok seviyordum, 40.yilda kirmizi dakota, siyah serit ve antrasit tavanla o eksigi kapattim:) aliminyum hexagon da tahmin ettigimden daha iyi oldu ama pianoblack olsa cok daha guzel olurdu.
    Eski arabada hifi yoktu oyuzden HK ile karsilastiramiyorum HK standart sisteme gore cok iyi olmasina ragmen daha da iyi olabilirdi diyorum..

    Genel olarak piano black hakkında çok olumlu şeyler söylenmiyor. Hem kolay leke olması ve çizilmesi hemde plastik olmasından yakınanlar var. Bende çok beğeniyordum ama alüminyum ve siyah şerit daha kaliteli bir seçenek gibi duruyor.
    Aslında hk, nav. , cc gibi özelliklerin üzerinde duruluyor hep donanım denince ama bence iç ve dış görünümde çok önemli. Mesela antrasit tavan, mesela brushed alüminyum ile siyah şerit, 18 jant...
    Deri döşeme içinse sonuçta ikiside suni deri. Bende deri ile bağlantılı bir iş yaptıgım için az çok biliyorum. Hakiki deri olmadıktan sonra sentetac olmuş dakota olmuş çok farketmez. Bunlar sadece desen. Desenleri veren kağıt masrafları farklı o kadar. Asla bu kadar fiyat farkı olmamalı.

    Yeniserdar arkadaşımıza yazdığım gibi, dakota hakiki deri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elfmariachi E kullanıcısına yanıt
    Mobildeyim kusura bakmayın. Benim aracım 22 binde 40 bin km de olan araca da 130bin tl civari para isteyen var 15 bin km de ki araca da ben benim aracımın değerini merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigtiger1


    quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Tamda istediğim cevaplar gelmiş. Teşekkürler herkese. Böylece paketler arasındaki farkları daha detaylı anlamak mümkün oluyor. Bencede sportlinedaki 18 jant daha güzel. Aklına gelenler aradaki farklar kullanımlarına göre açıklarsa çok daha faydalı olacaktır.

    Ekleme yapayim, sportlinedaki pianoblack+kirmizi seritleri cok seviyordum, 40.yilda kirmizi dakota, siyah serit ve antrasit tavanla o eksigi kapattim:) aliminyum hexagon da tahmin ettigimden daha iyi oldu ama pianoblack olsa cok daha guzel olurdu.
    Eski arabada hifi yoktu oyuzden HK ile karsilastiramiyorum HK standart sisteme gore cok iyi olmasina ragmen daha da iyi olabilirdi diyorum..

    HK daha iyi olabilirdi fikrinize aynen katılıyorum. Ama aynı üreticinin, yani Harman'ın BMW için bir alt sistem olarak ürettiği HiFi ile aralarında çok fark olmadığı konusuna katılmıyorum. Bugüne kadar bir standart ses sistemli, 2 adet HiFi ses sistemli ve 2 adet de HK sistemli BMW aracım oldu, fark gerçekten kayda değer. Birisi 205W, diğeri 600W. Yüksek ses tonlarında müzik dinlerken hem yüksek frekans netliği hem de düşük frekans doygunluğu ve olgunluğunda çok fark oluyor. Hifi asla yetersiz veya kötü değil, gayet de iyi. Ama hi end dinleyicilerini tatmin etmiyor... Bugünki seviyede HK da hi end değil ama yeterli geliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 11 Ekim 2015; 22:19:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    Sportline ile 40. Yıl arasındaki 20.000 tl fark sizce mantıklı mı?
    Hi-fi yerine harman kordon
    Sentetac yerine dakota
    17 jant yerine 18 jant
    Navigasyonlu geniş ekran
    Ön koltuk ısıtma
    Antrasit tavan
    M paket dış görünüm

    Sizcede çok değil mi 20000 tl fark?

    Kimisi icin sportline plus oldukca tatmin edicidir ve 20 bin daha verip kullanmayacagi ozellikleri almak gereksizdir.
    Kimiside yukses sesi sever m paketi sever 20 bin gozune gorunmez..
    Fakat gercek olan su varki kullanim olarak gercek diye satilan deri ile sentetik derinin hicbir farki yok ve 20 binde iyi para:)

    Para ve donanıma birşey diyemem, kişisel zevk konusu. Ama sensatec ve dakota arasında dağlar kadar fark var. Aynen dakota ile individual deri arasında dağlar olduğu gibi. Dakota ile yaz kış çok rahat edersiniz, çünkü gerçek organik deri, nefes alır. Bir bakım sütü sürün dakota emer, yumuşacık olur. Sadece bakarak ve dokunarak bile çok ciddi farkları var. Sensatec üzerinden bakım sütünü silmek gerekir. Ben aynı anda hem dakota hem de artico kullandığım için buna uygulamalı olarak şahidim. Sensatec yanlış değilsem Avrupa pazarında yok...

    Dediğim gibi para ve donanım kişisel zevk. Örneğin benim 5.20i almamamın yegane sebebi sensatec olması ve HK olmaması idi. Daha sonra bunlar ve geniş ekran olan special edition getirdiler ama ona da 5.20d parası istediler. 3 serisinde Bang Olufsen ve individual deri gelse 20 değil, 30 fazlayı bu ikisi için veririm. Ama benim için 30 bin eden başkası için 30 kuruş etmeyebilir. Bu yüzden premiumlar çok alternatifli kişiselleştirme opsiyonları sunuyor.

    Hissiyat dediginiz gibi farkli ve sanirim dakota daha yumusak ama sonucta yazin ikiside malesef sucuk gibi yapiyor insani... hk konusunda haklisiniz guzel ama bi bang oflsen asla degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar kış lastiği alıcam aracıma malum kış geliyor.
    Şu an üzerinde good year run flat yaz lastikleri var.

    Kış lastiği için run flat önerilerinizi kullanıpta memnun kaldığınız lastikleri öğrenebilir miyim ?
    Teşekkürler.
  • Selam herkese,
    Son zamanlarda kafama takılan bir kknu olmaya başladı... Direct injection olan tüm araçlarda benzinli/dizel farketmiyor ve tüm markalarda görülen Carbon birikme sorunu...

    Bilgisi olmayanlar için kısa bir açıklama yapmak isterim, çünkü internette baya bir araştırdım ve youtubeda 10larca video izledim...

    Emme manifoldu ( air intake manifold), EGR valfi ( exhaust gas recirculation valve), yakıt enjektörleri ( fuel injectors )... Buralar araçtan araca ve kullanımdan kullanıma değişmekle beraber zamanla etrafında katman olarak yanmayayan yağ yakıt buharı vb elementleri karbonlaşarak biriktiği, aynen soba borularındaki gibi kurum ve zift şeklinde yapıştığı bölgeler...

    Yaklaşık 40k mile (65k km) ile 70k mile (110k km) arasında birikiyor... Doğal olarak yakıt tüketimini arttırma ve performansta düşme yaşanmasına yol açıyor... Motor yeterli havayı alamıyor, yanma verimsizleşiyor...

    Asıl sorun şu ki internette ayrı 2 görüş var... Temizlenmesi gerektiği ve tamamen gereksiz olduğu... Çünkü temizleme işlemi sırasında yararlı kurumşarın da temizlenndiğini ve kılcal çatlakların daha da büyüdüğünü, daha fazla yağ yakma be enjektörlerde işeme yapmasına sebep olduğu ile ilgili görüşler mevcut...

    Temizlenmesi gerektiğini düşünenler ise yine kendi içlerinde fikir ayrılığına düşmüş durumdalar... Bazıları bu parçaların tamamen sökülerek manual yöntem dedikleri, direk kurumun temizlenerek fırça ve bazı kimyasallarla parça parça temizlenmesi gerektiğini savunuyor... Bazıları ise carbon clean cihazları ya da yakıt deposuna konuşan kuvvetli temizleyicilerle temizlemeyi öneriyor... Ama mantık olarak carbon clean cihazları veya yakıt deposuna konulan yakıt ilavelerinde sorun şu... Siz hiç bir parçayı sökmüyorsunuz bu kimyasallar bu kurumları carbon artıklarını çözüyor, peki bunlar nereden atılıyor sizce ??? Tabiki eksozdan... Zaten 10 larca uygulama videosunda eksozdan beyaz bir duman halinde atıldığı ve bunun normal olduğu anlatılıyor... Peki eksozdan çıkmadan önce nerelerde geçiyor??? DPF ( dizel partikül filtresi) diesel particule filter ve katalitik konvertör ( catalitic converter) bu sefer de buralardan geçerken buralarda tıkanma yapması olası ve bu sefer katalitik konvertörde sorun yapma olasılığından bahsediliyor ki, katalitik konvertör çok pahallı deniliyor... Ya da bozulmadan önce bı sefer de dpf ve katalitik konvertörün de temizlenmesi gibi ekstra bir işlem çıkıyor karşımıza...

    Lütfen fikri ve bilgisi olan otomobil severler bu konudaki tecrübe ve bilgilerini paylaşırlarsa çok sevinirim...

    Özellikle tecrübe ve bilgisine güvendiğim mtutun hocam sizden yorumlar bekliyorum.

    Herkese saygılar...

    Edit : Değinmeyi unuttuğum 2 husus... Birincisi sökülmeden yapılan temizlemede ayrıca kurumların turbo içine de karışarak turboda da sorun yarattığı ki turbo da eklenince çıkan masrafı düşünün...

    İkincisi ise sakin ve düşük devirde araba kullananlarda bu carbon birikme probleminin daha erken olması, daha düşük kilometrelerde görülmesi... Yapılan sökümlerde incelemelerde görülmüş ki GTI olan araçlarda bunları kullanan kullanıcılar daha performanslı kullandıkları için daha geç birikme olmuş ama her türlü oluyor yani kaçınılmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkurt80 -- 12 Ekim 2015; 4:17:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerem_cinar


    quote:

    Orijinalden alıntı: HUNTER.

    Beyler yetkili servis haricinde M direksiyon yada komple orjinal navigasyon alan,bilen var mı?Borusan da kol böreği gibi fiyat veriyolar.Allaha şükür durumum cok ıyı ama kımse gıdıp 3 kasa için bı dıreksıyona 7.000-8.000TL vermez.Bunun bence adı kroluktan baska bısey degıldır..
    Bunları bulabılecegım guvendıgınız bı yer var mıdır acaba yardım lütfen.Şımdıden herkese cok tesekkurler..
    1 takım jant-lastiği geçen sezon M direksiyon fiyatından daha ucuza aldım.Bu nasıl öpmektir be borusan!


    Hocam maasallah araciniza kiskandirdiniz wallahi (araca cok nazar degiyor)vakit bulursam bnde paylasicam

    hocam jant lastiği hangi markalar ve boyutlar seçtiniz. yakışmış araca...




  • 
Sayfa: önceki 18461847184818491850
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.