Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (1657. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
70.299
Cevap
511
Favori
4.415.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16551656165716581659
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bmw 4 olsun Clio motoruna razıyım zaten her yerde radar var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar çok gergin siniz kırmıyalım birbirimizi ağzımızın tadı bozulmasın herkezin aracına hayırlısıysa binmek nasip etsin 3 5 4 hepsi güzel hepsi kendine göre özellikleri olan kişiye özel makinalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabalarınızda rodajla ilgili birşey yapmanıza gerek yok, arabalarınızda rodaj dönemi için farklı bir map(yakıt/hava/ateşleme) kullanılmakta, rodaj tamamlandığında motor normal map i kullanmaya başlar, zaten arabayı aldıktan bir müddet sonra yakıt tüketiminin düşmesi bundandır, bu özellik duyduğum kadarıyla sadece bmw ve vw grubunda var
  • m, amg, rs gbi araçların çıkış mantığı dışarıya normal bir araç, gösterişsiz bir görüntü verirken sürücüsüne çok özel bir performansı sunabilmektir.
    tabi orada da instagramda görürseniz, bilhassa gelişmemiş ülkelerden göç edip başarılı olanlar, veya ayrımcılığa uğramış ırkların başarılı olmuş gençleri, sporcuları bu tarz toplumsal sebeplerle kendini ispat edebilmek için daha şatafatlı ürünleri ve bunları sergilemeyi tercih ediyor. fakat bunun haricinde bu araçların mantığı gösterişsiz, sade, kullanışlı bir araçta gizli bir canavar, kuzu postunda kurt sunmak. batı toplumlarının böle bir yapısı var

    ''Zaten arabanın arkasından 418i yazısını sildirdikten sonra ha 136hp olmuş ha 336hp olmuş. Ne farkeder? Kim anlıyor farkı?''

    türkiye ise bu :)))))
  • Sinir yapılacak bir durum yok. Herkes fikrini söylüyor.

    Evet bence 4 serisine 136 hp koymak ziyan plus. Bu motor 3 serisine olur aile aracıdır, ama 4 serisine olmaz.
    Coupe formlu sportif modeline 136 hp koyuyorsun , yahu bu markanın Sloganı neydi ? Sürüş keyfi miydi ultimate machine??? Adamlar Çoktan geçtiler , satmak için artık öldürüp öldürüp bitirdiler. Artık 136 hp 4 serisi satar hale geldiler. Ben istenen paraya bakıyorum sonra ne sunulduğuna bakıyorum. Oturma odası almıyoruz arkadaşlar, içindeki ses sistemi , koltuk derisi değil , asıl parayı eden zaten altyapı ve motor. E Altyapıdan kısılması mümkün olmadığına göre motordan kısıyorlar. Dikkat ederseniz zaten sadece Türkiye pazarı için Üretilen modeller var.
    170 -180 liraya 136hp aracı makul bulmak aklım almıyor. Yani ben zaten basmıyorum ki bunun bahanesi nasıl olur diye düşünüyorum bulamıyorum.
    Bu bakışın az ötesi motor olmasa da olur evle iş arası yürüme mesafesi gibi birşey herhalde.

    Ben 180 liraya 10 daha ekler S3 sedan falan alırım herhalde. 2 litre 300 hp. Hızından değil verdiğim paranın karşılığını aldığımı hissettirir en azından.

    Alacak olan Arkadaşlarıma da saygı duyuyorum. Kendi fikrim böyle. Ben asla almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Ya da bir başka bakış açısı ile 0-100 9,5 sn olsa ne olur ki, 2-3 sn geç olsun ne olacak o kadar farktan :) Ferrari ile aradaki fark sadece 6 sn hem :)))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tampa1

    Ya da bir başka bakış açısı ile 0-100 9,5 sn olsa ne olur ki, 2-3 sn geç olsun ne olacak o kadar farktan :) Ferrari ile aradaki fark sadece 6 sn hem :)))

    Durumun vehametine örnek olarak Fiat 500 yeni bir model çıkardı 0,9 litre 105 hp. 0-100 hızlanması 10 saniye. Fiyatı 55 bin lira.

    Arkadaşlar yanlış anlamayın, kızmayın. Sonuçta alsanız bile çıkacak para benim cebimden çıkmayacak. Hepimiz fikirlerimizi yazalım en azından farklı bakış açıları görüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ferrari ile fark 6 sn demek çok iddialı.....
  • 3.16 nın motoruyla gelse anlayacağım, 4 silindir, 1600, bunlar sonra ed sini getirince değer kaybeder ama yazılımla falan toplayabilirsiniz potansiyeli olan bir motor

    ellerinde psa yada f10 daki alternatif olmasa gene anlayacağım, 1599 cc ile 1601 cc arasında çok avantaj farkı var ve bu guzel aracı bişekilde bu pazara uygun da sunabilip eskiyen f30un yeni rakiplerle karşılaşabileceği dezavantaja karşı önemli bir hamle olur,

    fakat ellerinde arabanın karakterine uygun motor da varken bmw almanyaya özel üretim yaptırtabiliyorken 170 olanı varken 136 yı getirmeyi, aile aracında 177 yi sunarken spor karakterli de 136 yı sunmayı, işte onu anlamıyorum. umarım 2-3 ay içinde diğer seçenek de gelir. bu kadar sevdiğim bir aracı sırf pazarlama stratejilerinden ellerindeki iyi motorları saklayarak sundukları için alamamak beni tümden bmw den soğutuyor, halbuki 1.5 i getirmeseler napalım gücümüz 3 e yetiyor 2.0 a yetmiyor diye gayet mutlu 3e yönelirdim.

    hala 3 ün 170liği rakiplerinden oldukça iyi buluyorum ama bu taktikleri beni biraz soğuttu




  • İroni yapıyorum ;) yani sn lerin önemi olmadığına düşünenlere tepkisel bir yaklaşım
  • Bilgi için çok teşekkürler. Benim daha evvelki Audi ve Vw arabalarımda da tüketim sonra düşmüştü hakikaten...
  • Şu an ki f30 40.yıl fiyatı 160 bini aşmışken 4 serisi m grancoupe yi yok satmaları gayet normal arkadaşlar yapacak hiçbirşey yok ben onbinlira fazla verip 4 kasaya Geçmek isterdim şayet almasaydım tabii teknik Konuları iyi bilen arkadaşlar var hep birlikte Ağustos Ayında göreceğiz araçlar Temmuz üretim
  • Şu an ki f30 40.yıl fiyatı 160 bini aşmışken 4 serisi m grancoupe yi yok satmaları gayet normal arkadaşlar yapacak hiçbirşey yok ben onbinlira fazla verip 4 kasaya Geçmek isterdim şayet almasaydım tabii teknik Konuları iyi bilen arkadaşlar var hep birlikte Ağustos Ayında göreceğiz araçlar Temmuz üretim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nedense mesajlarım iki kere çıkıyor
  • 3.16i'ler satılırken eskiden yazıyı sildirme türkiye paketinin içinde yer alıyordu. yani türkiye paketli bir 3.16i'nin yazısı varsayılan olarak silikti. Bence bu bile tek başına Türkiye'deki bakış açısı hakkında bir fikir verir.

    Şunu kabul etmekte fayda var, her ne kadar hoşumuza gitmese de bu araçları bmw kullanıyor olarak görünmek için alıyoruz. kimse kimsenin arabasını göremese Türkiye'deki bmw satışları çook ciddi oranda düşer bu bir gerçek.

    Yukarıdaki koşulu kabul ettikten sonra şunu sormak lazım, bize kendini aldıran bmw bu imajını nasıl elde etti. burada farklı görüşler olabilir fakat sanıyorum çoğu kişi spor, iyi giden, güzel motor sesli, sürmesi keyifli ve pahalı arabalarıyla bu imajı elde etti der.

    O yüzden şimdi yaptığı her hamleye çok dikkat etmeli. Evet 4 serisi 1.5 motorla ve uygun fiyatıyla çok satabilir ama uzun dönemde bmw algısına zarar verecekse, kısa dönemdeki yüksek karlılık için uzun vadedeki karlılık feda edilmemeli. Sadece bir araçla imaj mı bozulur diyecekler için, elbette sadece 1 araçla bozulmaz ama bunların her biri bir adımdır. Bir ferrarinin sıradan bir opel tarafından geçildiğini düşünün, sizce de ferrarinin imajı sarsılmaz mı?

    Sonuç olarak ben de 4'ün 136 beygirlik bir motorla gelmesinin yanlış olduğunu düşünüyor ve makyajlı 3'lerin artık bir an önce gelmesini umuyorum :)




  • Bu arada 4.20 dizel 2013 168 bin tl ilan var
    http://sahibinden.com/216655742

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40. yıl paketinde dakota standart veya indirimli mi, makyajdan sonra deri torpidoya gelecek sanırım 4.ler gibi
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Bmw ruhuna, coupe ruhuna , uygun olduğunu düşünenler 1 serisinden 70-100 bin daha fazla verip 1.5 Gran Coupe'yi alıp gönül rahatlığıyla kullansınlar. 3 serisinin satışları düşermiş diye, saçma bir satış politikası geliştirmiş Borusan, yarın 4 Coupe'yi 1.6 170 BG getirince,yüzleri nasıl bir ifade alacak acaba bu arkadaşların? Değil 418, Bmw logosunu sökerler,arabalarından.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • koleksiyoner K kullanıcısına yanıt
    "borusan kaybetmez çünkü bmw araçları şu an cidden iyi yapıyor, bir de açık konuşalım golfler 150 bg olmuşken 136 bg bmw almak chip olayında nasılsa ed ile faketmiyor diyenler harici ya kiralama şirketidir, yada dışarda aman bmw ile geziyorum demek isteyen tiptir. 1 i 2 ye yeter, 3 için diyorum bunu. türkiyede millette görgü az herkes markaya önem veriyor. borusan hem bu yüzden rahat hem de 3 ün makyajsızı bile tabi ed olan, c nin yeni kasasını en son otohaberde okudum hala puanlamada, testte geçiyor. 7 altı tüm sınıflarda bmw rakiplerinden üstün, ama 136 bg bu 3 silindirli motor spor araba imajıyla yürüyen bir marka için iyi olmayacak. mini testine de baktım, aman aman 1500 3 silindir ama adamlar yapmış yine diyen de yok, 3 silindri karakterinde bildiiniz bir motor demişler. fakat 4 3 ten de ağır, mercedese diyoruk yıllardır 156 bg, bmw utandırdı valla"

    Bu sizin mesajınız.

    "Aciz arkadaş" laflarını falan yazınca çok bilgili gözükmüyorsunuz haberiniz olsun. İnsanlar tartışırken kullandığı kelimeler ile seviyesini çok güzel bir şekilde belli ediyor. Neyse selametle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • BMW taktiği iphone gibi. Tam alıyosun zevkle. 5-6 ay sonra yenidi çıkıyo. Bu daha iyiymiş keşke bunu alsaydım oluyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16551656165716581659
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.