Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (1591. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
70.299
Cevap
511
Favori
4.414.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15891590159115921593
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • makyajlının motorları benzinli 3,20 184 bg olmuş.

    Modell (Kombi) Motor/Hubraum PS/Nm 0-100 km/h/Vmax Verbrauch
    BMW 318i R3/1.499 ccm 136/220 8,9/210 (9,2/210) 5,1 L/100 km (5,4)
    BMW 320i R4/1.998 ccm 184/290 7,2/235 (7,5/230) 5,5 L/100 km (5,9)
    BMW 330i R4/1.998 ccm 252/350 5,9/250 (6,0/250) 6,1 L/100 km (6,4)
    BMW 340i R6/2.998 ccm 326/450 5,2/250 (5,1/250) 7,4 L/100 km (6,8)
    BMW 316d R4/1.995 ccm 116/270 10,7/205 (11,2/200) 3,9 L/100 km (4,1)
    BMW 318d R4/1.995 ccm 150/320 8,6/215 (8,9/210) 4,0 L/100 km (4,3)
    BMW 320d R4/1.995 ccm 190/400 7,3/235 (7,6/230) 4,0 L/100 km (4,3)
    BMW 320d EDE R4/1.995 ccm 163/400 7,9/230 (8,2/222) 3,9 L/100 km (4,1)
    BMW 325d R4/1.995 ccm 218/450 6,8/245 (6,9/238) 4,9 L/100 km (5,1)
    BMW 330d R6/2.993 ccm 258/560 5,6/250 (5,6/250) 4,9 L/100 km (5,1)
    BMW 335d xDrive R6/2.993 ccm 313/630 4,8/250 (4,9/250) 5,4 L/100 km (5,6)
    BMW 330e R4/1.998 ccm 184/290 + 80 kW E-Motor 6,3/225 2,1 L/100 km




  • http://youtu.be/g3iFi4vB-R0

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 184 beygir ama moror hacmi 2000cc gözüküyor yani vergi avantajı kayboluyor doğrumu düşünüyorum acaba eğer öyleyse şu anki 320 ied ler fiyat anlamında patlama yapar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dağ fare doğurdu , makyajdan beklentilerim çok daha fazlaydı, özellikle head light değişikliği hiç ama hiç olmamış, bakıyorum bakıyorum alışılacak gibi gelmedi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    makyajlının motorları benzinli 3,20 184 bg olmuş.

    Modell (Kombi) Motor/Hubraum PS/Nm 0-100 km/h/Vmax Verbrauch
    BMW 318i R3/1.499 ccm 136/220 8,9/210 (9,2/210) 5,1 L/100 km (5,4)
    BMW 320i R4/1.998 ccm 184/290 7,2/235 (7,5/230) 5,5 L/100 km (5,9)
    BMW 330i R4/1.998 ccm 252/350 5,9/250 (6,0/250) 6,1 L/100 km (6,4)
    BMW 340i R6/2.998 ccm 326/450 5,2/250 (5,1/250) 7,4 L/100 km (6,8)
    BMW 316d R4/1.995 ccm 116/270 10,7/205 (11,2/200) 3,9 L/100 km (4,1)
    BMW 318d R4/1.995 ccm 150/320 8,6/215 (8,9/210) 4,0 L/100 km (4,3)
    BMW 320d R4/1.995 ccm 190/400 7,3/235 (7,6/230) 4,0 L/100 km (4,3)
    BMW 320d EDE R4/1.995 ccm 163/400 7,9/230 (8,2/222) 3,9 L/100 km (4,1)
    BMW 325d R4/1.995 ccm 218/450 6,8/245 (6,9/238) 4,9 L/100 km (5,1)
    BMW 330d R6/2.993 ccm 258/560 5,6/250 (5,6/250) 4,9 L/100 km (5,1)
    BMW 335d xDrive R6/2.993 ccm 313/630 4,8/250 (4,9/250) 5,4 L/100 km (5,6)
    BMW 330e R4/1.998 ccm 184/290 + 80 kW E-Motor 6,3/225 2,1 L/100 km

    Benzinli 320i (2000cc) zaten 184hp'ydi. Değişen bir şey yok.
    Benzinli 320i ed (1600cc) kalkmış gibi duruyor.
    Benzinli 316i (1600cc)'de 1500cc'ye düşmüş ve 4 silindirden 3 silindire küçülmüş.


    Ben 320i ed sahibi olarak şu an 320i ed'lerin artık çıkmayacak olmasına sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim. Sevinmeliyim çünkü gerçekten bizim araçlar bulması zor ve değerli olacak sanıyorum. Üzülmeliyim çünkü aklıma kötü senaryolar geliyor. Acaba 1600cc motorun 170hp'yi kaldıramadığı ve ileride motor aksamında sıkıntılar mı çıkacak soruları aklıma geliyor.


    Ayrıca 320ied (1600cc)'lerin 177hp'ye çıkacağı dedikodusu da yalanlanmış oldu böylece.



    Düzeltme: Bu listeye pek güvenemedim. Aşağıdaki video'daki 340i bu listede yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saylam06 -- 7 Mayıs 2015; 16:28:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemözdemir

    The new 136 hp BMW318i (Sedan: combined fuel consumption: 5.5–5.0l/100km[51.4–56.5 mpg imp]; combined CO2emissions: 129–116g/km; Touring: combined fuel consumption: 5.9–5.3l/100km[47.9–53.3mpg imp]; combined CO2emissions: 137–124g/km)*, which replaces the previous BMW316i, is the first ever sporty mid-sized model from BMWto be fitted with the new three-cylinder petrol engine.


    Yeni 316i 3 silindir olarak geliyor.


    Both the BMW318i Sedan and the BMW318i Touring are powered by this turbocharged three-cylinder petrol unit, which delivers maximum power of 100kW/136hp between 4,500 and 6,000rpm, from a displacement of 1.5litres. Peak torque of 220Nm (162lb-ft) is available from 1,250rpm. For short periods this can be increased –for safe overtaking –to 230Nm (170lb-ft) using the overboost function, which can be activated by kickdown. With the six-speed manual gearbox, the BMW318i accelerates from 0 to 100km/h(62mph)in just 8.9seconds, on the way to a top speed of 210km/h(130mph). Despite this dynamic performance, however, the CO2emissions of the BMW318i are just 119g/km* (with eight-speedSteptronic transmission), amore than13percent improvement over the previous BMW316i.

    Anladığım kadarıyla 318i isimle gelecek ve önceki 316i ye göre 100 de 13 daha verimli bir motor olacak.

    https://www.dropbox.com/sh/42j1y7jnaqirb9t/AACo48OdnKivmJPjdUT0vQCGa/02_The%20new%20BMW%203%20Series/01_Text/The_new_BMW_3_Series_Sedan_The_new_BMW_3_Series_Touring.pdf?dl=0
    daha detaylı bu linkten bakabilirsiniz

    Önceki modele göre yapılan %13 iyileştirme;

    egzoz-karbondioksit salınımı ile ilgili...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fatihoymez kullanıcısına yanıt
    Aynen 316 d önceden de 2.0lt idi şimdi de öyle. Ben bu makyajın az olmasına çok sevindim, demekki çok müdahele edilecek birşey yokmuş bizim kasalarda, zaten beğenilen bir modelmiş. çok bariz farklar olsa değer kaybım çok olurdu diye düşünüyorum. Tek derdim zamanında 320 ied m paket asla gelmeyecek dediler ve mecburen 316i m aldım, aslında vergi den dolayı o ay içinde almam lazımdı o da ayrı bir konu. Aracımdan soğumam en azından makyaj öncesi diye buna da şükür.
  • http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2015/showroom/engines.html#4cylinderpetrol

    320ied duruyor motorlarda bi değişiklik yok sadece 316i kalkmış o da 1.5 cc 3 silindir 318i adı altında çıkacak. 320ied yi kaldırmaları beklenemezdi zaten.
  • Sea_wolf kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, onu da muhtemelen avrupa normlarındaki vergi sistemi için ayarladılar.
  • BMW yeni 3 silindirli 318i 136 beygir versiyonu ile Türkiye'de büyük satış kaybına uğrar.

    VW Scirocco Facelift halinde 1.4 160 HP TwinCharge motor Türkiye dışında satılmıyor.

    İnşallah BMW de Türkiye için 1.6 4 silindir 170 HP motora devam eder.

    Ya da 1.5 litre 3 silindirlinin B38K15T0 kodlu 230 HP 320 NM motorunu kullanır. Süper olurdu...
  • f30 ları fazla tanımayan kimseler aradaki farkı anlayamaz bile. Facelift çıkarken korkuyordum elimizdeki araçların albenisi azalcak mı diye ama korktuğum gibi olmadı
  • Videoları incelediğimde içerdeki en önemli değişiklik bardaklık bölgesindeki kapağın sürgülü olması .Benimde rahatsız olduğum bir konuydu çözmüşler
  • Arabanın leaked fotolarını merak eden varsa buyursun iç resmi yok onun için internete bmw 3 series f30 facelift yazarsa az bir araştırmayla bulabilir. ilk resim sportline 2.resim m paket
     BMW 3 serisi (F30) BMW 3 serisi (F30)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nikelaj vs fazla birşey yok

    Bu bide individual galiba deri kaplı göğüs vs

     BMW 3 serisi (F30)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Badulay -- 7 Mayıs 2015; 17:17:31 >
  • Ön konsol deri kapli mi olmus?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyaj sadece farların içindeki değişikliklerden ibaret görünüyor. BMW bu efsane kasaya güvenmiş ve satışlarının da hala çok iyi gitmesi sebebiyle fazla zahmete girmek istememiş. Arka far tasarımı bence çok şık ama ön far dizaynını ben sevmedim, bizim angel eye ve üzerindeki kaş çizgi dizaynı bence daha spor. Araçlarımızın değerini fazla kaybetmeyecek olması sevindirici. Bakalım 320ied ayarındaki bir motor hemen mi yoksa daha sonra mı piyasaya sürülecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Badulay

    Nikelaj vs fazla birşey yok

    Bu bide individual galiba deri kaplı göğüs vs

     BMW 3 serisi (F30)

    Bu resimdeki araç anca ABD'de alınır. Geri kalan ülkelerde bu donanımlar üzer fiyat olarak.

    M paket, spor vites, HK, deri kaplı göğüs vs. ne varsa koymuşlar.




  • İç malzeme kalitesi geliimiştir umarım. C ile rekabette ciddi eksiği vardı. Üst bölümü komple deri ve orta konsoldaki sert plastikten kurtulmaları gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    İç malzeme kalitesi geliimiştir umarım. C ile rekabette ciddi eksiği vardı. Üst bölümü komple deri ve orta konsoldaki sert plastikten kurtulmaları gerek.

    Katılmıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 15891590159115921593
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.