Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (1034. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.414.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10321033103410351036
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    Bende gittim az önce ... Çok beğendim önü ...
    Arka evet dar ama bilmiyorum 3serisinden daha iyi gorunuyor..Ama 0 mı alsam yoksa yeni dusen 2.ellerden mi karar veremedim..

    Performansındanda memnun olmayacağım biliyorum ama uzunnsure binmek amacındayım bu sefer..Bıktım her sene araba alıp satmaktan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vtakmaz kullanıcısına yanıt
    Bende baska arac icin kapora yatirmistim premium selection guvenseciyle satiliyordu boya degisen yok dendi teknik otodan sadi no gonderince kazasi cikti basit bir sey ayna cam fln hasar gormustur dediler icime sinmedi vazgeçtim ve kaporami kampanyali 3.20i ed sportline plus araca aktarttirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz ön guzel ama arka berbat.oyuncak gibi olmus sanki hic onemsememisler gbi.bi yirticiligi gelmedi bana ama herkesin gorusu farkli tabi.f30 kasa önüde güzel arkasida güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vtakmaz

    Bende gittim az önce ... Çok beğendim önü ...
    Arka evet dar ama bilmiyorum 3serisinden daha iyi gorunuyor..Ama 0 mı alsam yoksa yeni dusen 2.ellerden mi karar veremedim..

    Performansındanda memnun olmayacağım biliyorum ama uzunnsure binmek amacındayım bu sefer..Bıktım her sene araba alıp satmaktan

    Hocam sürüş vs bmw yi yakalaması zor ama en azindan f30 lar gibi serviste sinirlerin bozulmaz görünüm olarakta f30 dam bir sınıf üstte bir bmw hayranı olarak açıkça söylüyorum babamdan kalane e200 mercedes var 1997 sifir almıştık arac 480.000 km de hala saat gibi çalışıyor mercedes hakikaten kalite ötesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sbada77 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.Sizin de hayırlı olsun. 450 km.deyim ve tüketim 11.5 dolaylarında. Rodaj süresi araçtan araca değişiyomu? ortalamak ne kadar,biliyomsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre baran


    quote:

    Orijinalden alıntı: vtakmaz

    Bende gittim az önce ... Çok beğendim önü ...
    Arka evet dar ama bilmiyorum 3serisinden daha iyi gorunuyor..Ama 0 mı alsam yoksa yeni dusen 2.ellerden mi karar veremedim..

    Performansındanda memnun olmayacağım biliyorum ama uzunnsure binmek amacındayım bu sefer..Bıktım her sene araba alıp satmaktan

    Hocam sürüş vs bmw yi yakalaması zor ama en azindan f30 lar gibi serviste sinirlerin bozulmaz görünüm olarakta f30 dam bir sınıf üstte bir bmw hayranı olarak açıkça söylüyorum babamdan kalane e200 mercedes var 1997 sifir almıştık arac 480.000 km de hala saat gibi çalışıyor mercedes hakikaten kalite ötesi yok

    Nerde o eski mercedesler w115 ler hala saat gibi, bende daha önce c180 vardı servisten çıkmıyordum merceds servisleride bmw gibi değildir borusanı mumla ararsınız sattım kurtuldum mercedesi yeni c ye gelince alan arkadaşımda servis ziyaretlerine başladı malesef sağ önden gelen bir sesi birtürlü bulamadık sol kapı iç çıtaları birtürlü oturmuyor zıngıl zıngıl komple değiştirecekler orta piano black yüzey zımpzra ile çizmişiniz gibi birde üstüne gitmiyor araba :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre baran


    quote:

    Orijinalden alıntı: vtakmaz

    Bende gittim az önce ... Çok beğendim önü ...
    Arka evet dar ama bilmiyorum 3serisinden daha iyi gorunuyor..Ama 0 mı alsam yoksa yeni dusen 2.ellerden mi karar veremedim..

    Performansındanda memnun olmayacağım biliyorum ama uzunnsure binmek amacındayım bu sefer..Bıktım her sene araba alıp satmaktan

    Hocam sürüş vs bmw yi yakalaması zor ama en azindan f30 lar gibi serviste sinirlerin bozulmaz görünüm olarakta f30 dam bir sınıf üstte bir bmw hayranı olarak açıkça söylüyorum babamdan kalane e200 mercedes var 1997 sifir almıştık arac 480.000 km de hala saat gibi çalışıyor mercedes hakikaten kalite ötesi yok

    Nerde o eski mercedesler w115 ler hala saat gibi, bende daha önce c180 vardı servisten çıkmıyordum merceds servisleride bmw gibi değildir borusanı mumla ararsınız sattım kurtuldum mercedesi yeni c ye gelince alan arkadaşımda servis ziyaretlerine başladı malesef sağ önden gelen bir sesi birtürlü bulamadık sol kapı iç çıtaları birtürlü oturmuyor zıngıl zıngıl komple değiştirecekler orta piano black yüzey zımpzra ile çizmişiniz gibi birde üstüne gitmiyor araba :)

    Hocam sanırım birazda piyango meselesi kardeşimde 2011 c var bakımdan bakıma gitti servise bende f30 la servisten çıkamıyorum sanırım gunümüzde kaliteli arac kalmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mercedes'in servis anlayışı Türkiye özelinde gercekten berbat. BMW servislerini mumla ararsınız sözü sonuna kadar doğru...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sbada77 S kullanıcısına yanıt
    Yarın sabah aracımı ilk bakıma götüreceğim. Geçen sene 2200 TL civarına almış olduğum bakım paketim var. Servisle telefon ile görüştüğümde sadece yağ ve yağ filtresi değişecekmiş. Halbuki geçen sene bana bakım paketi satılırken tüm filtrelerin değişeceği iştahlı iştahlı anlatılmıştı. Bunun için Bmw iletişim merkezine şikayet mail'i attım. Daha o gün arandım ama ondan sonra ne arayan, ne çözüm bulan, ne de bir şey söyleyen var. Şikayet sitelerinde Bmw ile ilgili en çok servis şikayetleri olduğu halde Borusan'ın kayıtsız kalması çok ilginç. Servislerdeki bilgisiz ve saygısız insanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Rüzgar sesi vs. ilave sıkıntıları "bozarlar" diye söylemeyi düşünmüyorum. Bakalım yarın nelerle karşılaşacağız. Ama psikolojik olarak kendimi hazırladım, sinirlerimi aldırdım, sıfır beklenti ile gideceğim. Sanki biraz fazla abartmış olabilirim ama genel tablo ne yazık ki!! bundan ibaret...




  • Bu ülkenin ya yetkili servislerinde sorun var herkes hemen hemen her marka kullanıcısı şikayetçi Yada biz tüketicilerde sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: condex

    Teşekkürler.Sizin de hayırlı olsun. 450 km.deyim ve tüketim 11.5 dolaylarında. Rodaj süresi araçtan araca değişiyomu? ortalamak ne kadar,biliyomsunuz?


    benim aracım 1600km oldu ilk başta 10,8lt gösteriyordu günden güne düşüyor şuan ortalamam 9,7lt. Daha uzun yol yapmadım bayramda il kez uzun yola çıkacağım banada daha net fikir verecektir buradan da paylaşırım.
    rodaj süresi BMW de 2000km olarak biliyorum fakat daha önceki aracım scirocco da lastikler ve frenler 500km de tam olarak adapte olur sonrasında istediğiniz gibi kullanabilirsiniz demişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    Yarın sabah aracımı ilk bakıma götüreceğim. Geçen sene 2200 TL civarına almış olduğum bakım paketim var. Servisle telefon ile görüştüğümde sadece yağ ve yağ filtresi değişecekmiş. Halbuki geçen sene bana bakım paketi satılırken tüm filtrelerin değişeceği iştahlı iştahlı anlatılmıştı. Bunun için Bmw iletişim merkezine şikayet mail'i attım. Daha o gün arandım ama ondan sonra ne arayan, ne çözüm bulan, ne de bir şey söyleyen var. Şikayet sitelerinde Bmw ile ilgili en çok servis şikayetleri olduğu halde Borusan'ın kayıtsız kalması çok ilginç. Servislerdeki bilgisiz ve saygısız insanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Rüzgar sesi vs. ilave sıkıntıları "bozarlar" diye söylemeyi düşünmüyorum. Bakalım yarın nelerle karşılaşacağız. Ama psikolojik olarak kendimi hazırladım, sinirlerimi aldırdım, sıfır beklenti ile gideceğim. Sanki biraz fazla abartmış olabilirim ama genel tablo ne yazık ki!! bundan ibaret...


    Serviste ısrarcı olursanız mutlaka yapılması gereken işlemler yapılacaktır diye tahmin ediyorum.
    Mesela benim aracım için 1 hafta kalması gerektiği söylendi Almanyadan lastik isteyeceklerini ve teyit bekleyeceklerini söylemişlerdi. kabul etmedim lastikler ertesi gün değişti.
    Bu arada bende bugün aracı denedim eskisi gibi değildi gezinme yapmadı fakat 130km de sanki sağ ve sol cam açık gibi benimde içeri çok rüzgar sesi alıyor. siz yarın bunuda söyleyin lütfen çözümü vardır heralde sonucunu bizimlede paylaşırsanız memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbada77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    Yarın sabah aracımı ilk bakıma götüreceğim. Geçen sene 2200 TL civarına almış olduğum bakım paketim var. Servisle telefon ile görüştüğümde sadece yağ ve yağ filtresi değişecekmiş. Halbuki geçen sene bana bakım paketi satılırken tüm filtrelerin değişeceği iştahlı iştahlı anlatılmıştı. Bunun için Bmw iletişim merkezine şikayet mail'i attım. Daha o gün arandım ama ondan sonra ne arayan, ne çözüm bulan, ne de bir şey söyleyen var. Şikayet sitelerinde Bmw ile ilgili en çok servis şikayetleri olduğu halde Borusan'ın kayıtsız kalması çok ilginç. Servislerdeki bilgisiz ve saygısız insanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Rüzgar sesi vs. ilave sıkıntıları "bozarlar" diye söylemeyi düşünmüyorum. Bakalım yarın nelerle karşılaşacağız. Ama psikolojik olarak kendimi hazırladım, sinirlerimi aldırdım, sıfır beklenti ile gideceğim. Sanki biraz fazla abartmış olabilirim ama genel tablo ne yazık ki!! bundan ibaret...


    Serviste ısrarcı olursanız mutlaka yapılması gereken işlemler yapılacaktır diye tahmin ediyorum.
    Mesela benim aracım için 1 hafta kalması gerektiği söylendi Almanyadan lastik isteyeceklerini ve teyit bekleyeceklerini söylemişlerdi. kabul etmedim lastikler ertesi gün değişti.
    Bu arada bende bugün aracı denedim eskisi gibi değildi gezinme yapmadı fakat 130km de sanki sağ ve sol cam açık gibi benimde içeri çok rüzgar sesi alıyor. siz yarın bunuda söyleyin lütfen çözümü vardır heralde sonucunu bizimlede paylaşırsanız memnun olurum

    Daha önce arka camda bulunan rezistansın çalışmaması ile ilgili gitmiştim. Arabayı servise aldılar. Abartısız 5-10 dk. içerisinde beni servisin içine davet ettiler. Rezistansın çalışmamasının sebebinin arabamda mevcut olan cam filminden kaynaklandığını ve garanti kapsamına girmediğini söylediler. Ben de orada tonlarca şey söyledim, burada uzatmıyorum. Sonra biraz daha incelemek istediklerini söylediler. 5 dk. sonra tekrar çağırdılar.

    Sonuç trajikomik: Zaten orada bulunan şey rezistans değilmiş, radyo anteniymiş. Artık kime sorup öğrendilerse, özür dilediler falan filan. Demek ki gerçekten arızalı olsa neler olacak siz düşünün.

    Rüzgar sesini serviste daha önce dile getirmiştim. Serviste randevu işleri ile görevli çalışan bana "rüzgar sesi olur normaldir demişti". Artık ben uğraşmaktan, laf anlatmaktan usandım. Sonra, biz sorunlu müşteri oluyoruz. Herkes biraz empati yapmalı. Takım tutar gibi müşterilerinin haklarını hiçe sayarcasına davranmak, sinekten yağ çıkarmak, ne dersem o olur demek Borusan gibi köklü bir firmanın kültüründe yer almamalı diye düşünüyorum.

    Bu arada adı geçen Borusan Bmw yetkili!! servisi: Öztorun Oto İzmit/Kocaeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: sbada77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    Yarın sabah aracımı ilk bakıma götüreceğim. Geçen sene 2200 TL civarına almış olduğum bakım paketim var. Servisle telefon ile görüştüğümde sadece yağ ve yağ filtresi değişecekmiş. Halbuki geçen sene bana bakım paketi satılırken tüm filtrelerin değişeceği iştahlı iştahlı anlatılmıştı. Bunun için Bmw iletişim merkezine şikayet mail'i attım. Daha o gün arandım ama ondan sonra ne arayan, ne çözüm bulan, ne de bir şey söyleyen var. Şikayet sitelerinde Bmw ile ilgili en çok servis şikayetleri olduğu halde Borusan'ın kayıtsız kalması çok ilginç. Servislerdeki bilgisiz ve saygısız insanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Rüzgar sesi vs. ilave sıkıntıları "bozarlar" diye söylemeyi düşünmüyorum. Bakalım yarın nelerle karşılaşacağız. Ama psikolojik olarak kendimi hazırladım, sinirlerimi aldırdım, sıfır beklenti ile gideceğim. Sanki biraz fazla abartmış olabilirim ama genel tablo ne yazık ki!! bundan ibaret...


    Serviste ısrarcı olursanız mutlaka yapılması gereken işlemler yapılacaktır diye tahmin ediyorum.
    Mesela benim aracım için 1 hafta kalması gerektiği söylendi Almanyadan lastik isteyeceklerini ve teyit bekleyeceklerini söylemişlerdi. kabul etmedim lastikler ertesi gün değişti.
    Bu arada bende bugün aracı denedim eskisi gibi değildi gezinme yapmadı fakat 130km de sanki sağ ve sol cam açık gibi benimde içeri çok rüzgar sesi alıyor. siz yarın bunuda söyleyin lütfen çözümü vardır heralde sonucunu bizimlede paylaşırsanız memnun olurum

    Daha önce arka camda bulunan rezistansın çalışmaması ile ilgili gitmiştim. Arabayı servise aldılar. Abartısız 5-10 dk. içerisinde beni servisin içine davet ettiler. Rezistansın çalışmamasının sebebinin arabamda mevcut olan cam filminden kaynaklandığını ve garanti kapsamına girmediğini söylediler. Ben de orada tonlarca şey söyledim, burada uzatmıyorum. Sonra biraz daha incelemek istediklerini söylediler. 5 dk. sonra tekrar çağırdılar.

    Sonuç trajikomik: Zaten orada bulunan şey rezistans değilmiş, radyo anteniymiş. Artık kime sorup öğrendilerse, özür dilediler falan filan. Demek ki gerçekten arızalı olsa neler olacak siz düşünün.

    Rüzgar sesini serviste daha önce dile getirmiştim. Serviste randevu işleri ile görevli çalışan bana "rüzgar sesi olur normaldir demişti". Artık ben uğraşmaktan, laf anlatmaktan usandım. Sonra, biz sorunlu müşteri oluyoruz. Herkes biraz empati yapmalı. Takım tutar gibi müşterilerinin haklarını hiçe sayarcasına davranmak, sinekten yağ çıkarmak, ne dersem o olur demek Borusan gibi köklü bir firmanın kültüründe yer almamalı diye düşünüyorum.

    Bu arada adı geçen Borusan Bmw yetkili!! servisi: Öztorun Oto İzmit/Kocaeli.

    Ahaahah kopardin bni yaw nasil servis bunlar yaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: sbada77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    Yarın sabah aracımı ilk bakıma götüreceğim. Geçen sene 2200 TL civarına almış olduğum bakım paketim var. Servisle telefon ile görüştüğümde sadece yağ ve yağ filtresi değişecekmiş. Halbuki geçen sene bana bakım paketi satılırken tüm filtrelerin değişeceği iştahlı iştahlı anlatılmıştı. Bunun için Bmw iletişim merkezine şikayet mail'i attım. Daha o gün arandım ama ondan sonra ne arayan, ne çözüm bulan, ne de bir şey söyleyen var. Şikayet sitelerinde Bmw ile ilgili en çok servis şikayetleri olduğu halde Borusan'ın kayıtsız kalması çok ilginç. Servislerdeki bilgisiz ve saygısız insanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Rüzgar sesi vs. ilave sıkıntıları "bozarlar" diye söylemeyi düşünmüyorum. Bakalım yarın nelerle karşılaşacağız. Ama psikolojik olarak kendimi hazırladım, sinirlerimi aldırdım, sıfır beklenti ile gideceğim. Sanki biraz fazla abartmış olabilirim ama genel tablo ne yazık ki!! bundan ibaret...


    Serviste ısrarcı olursanız mutlaka yapılması gereken işlemler yapılacaktır diye tahmin ediyorum.
    Mesela benim aracım için 1 hafta kalması gerektiği söylendi Almanyadan lastik isteyeceklerini ve teyit bekleyeceklerini söylemişlerdi. kabul etmedim lastikler ertesi gün değişti.
    Bu arada bende bugün aracı denedim eskisi gibi değildi gezinme yapmadı fakat 130km de sanki sağ ve sol cam açık gibi benimde içeri çok rüzgar sesi alıyor. siz yarın bunuda söyleyin lütfen çözümü vardır heralde sonucunu bizimlede paylaşırsanız memnun olurum

    Daha önce arka camda bulunan rezistansın çalışmaması ile ilgili gitmiştim. Arabayı servise aldılar. Abartısız 5-10 dk. içerisinde beni servisin içine davet ettiler. Rezistansın çalışmamasının sebebinin arabamda mevcut olan cam filminden kaynaklandığını ve garanti kapsamına girmediğini söylediler. Ben de orada tonlarca şey söyledim, burada uzatmıyorum. Sonra biraz daha incelemek istediklerini söylediler. 5 dk. sonra tekrar çağırdılar.

    Sonuç trajikomik: Zaten orada bulunan şey rezistans değilmiş, radyo anteniymiş. Artık kime sorup öğrendilerse, özür dilediler falan filan. Demek ki gerçekten arızalı olsa neler olacak siz düşünün.

    Rüzgar sesini serviste daha önce dile getirmiştim. Serviste randevu işleri ile görevli çalışan bana "rüzgar sesi olur normaldir demişti". Artık ben uğraşmaktan, laf anlatmaktan usandım. Sonra, biz sorunlu müşteri oluyoruz. Herkes biraz empati yapmalı. Takım tutar gibi müşterilerinin haklarını hiçe sayarcasına davranmak, sinekten yağ çıkarmak, ne dersem o olur demek Borusan gibi köklü bir firmanın kültüründe yer almamalı diye düşünüyorum.

    Bu arada adı geçen Borusan Bmw yetkili!! servisi: Öztorun Oto İzmit/Kocaeli.

    Ben de aracimi Oztorundan aldim. Cam filmini bizde yaptirirsaniz tamam, yoksa camlar garanti disi kalir dediler.

    Cam filmi yaptiklari departman daha yeni kurulmus bana Ziebartin isciligi (cam sokmemelerine ragmen) garanti disi birakir dediler.

    Sikayetim uzerine Borusan'dan aradilar. Cam filmi camda agirlik yaptigi icin cam krikosunu bozabilir dediler... Mercedes'te boyle bir uygulama yok bir daha sizden araba almam diyince yumusadilar.

    Komik komik seyler iste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkese selamlar,
    f30 320d kullanıcısıyım ve arabanın değişim zamanı geldi, 2012 model F30 328i almayı düşünüyorum.
    bir kaç sorum olacak, yanıtlayan olursa çok sevinirim.
    - herhangi bir kronik sorunu var mı?
    - motoru modifiye eden varsa ne tavsiye edersiniz?
    - sorun yaşamamak adına max. kaç hp ye kadar çıkartmalı?
    - ses sistemi için anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir hi-fi mekanı var mı?

    kazasız belasız sürüşler...
  • Türkiye şartlarında ben toyota dan daha iyi servis ve müşteri memnuniyeti sağlayan bir marka görmedim. Muhtemelen görmekte mümkün olmaz çünkü düşünce yapıları çok farklı. Babam sırf servis yüzünden toyota kullanıyor. Ben 2 sene kullandım.

    Bir defasında servis müdürü şöyle bir şey söyledi. Müşteri servise geldikten bir süre sonra bildiğiniz üzere Merkez'den memnuniyet anketi tarzı bir telefon araması yapılır. İşte o aramada memnuniyetsizlik olunca 34 bin tl ceza kesiyorlar demişti. Beni bugüne kadar en az 10 defa aranmışımdır şirketin muhtelif toyotaları için. Bir defa olsun eh işte demedim servis için. Hep dört dörtlük hizmet aldık.

    Ne varki gönül bmw de işte. Anormal sorunlar olmadığı sürece sürüş keyfine değiyor namussuzun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  •  BMW 3 serisi (F30)
     BMW 3 serisi (F30)


    320i ED eco pro modda, tam dolu depodan kalan benzin miktarı


    Istanbul Bodrum 4 kisi, bagaj full klima hep acik 90 sabit limitör



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0zan -- 20 Temmuz 2014; 23:34:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbe2

    herkese selamlar,
    f30 320d kullanıcısıyım ve arabanın değişim zamanı geldi, 2012 model F30 328i almayı düşünüyorum.
    bir kaç sorum olacak, yanıtlayan olursa çok sevinirim.
    - herhangi bir kronik sorunu var mı?
    - motoru modifiye eden varsa ne tavsiye edersiniz?
    - sorun yaşamamak adına max. kaç hp ye kadar çıkartmalı?
    - ses sistemi için anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir hi-fi mekanı var mı?

    kazasız belasız sürüşler...


    Kronik sorun direksiyon titremesi....
    Box ile 300 hp ye yakın alırsınız. Tork ta 400 civarı olur. 300 hp nin üstüne çıkmayın derim. Zaten araç stock 250km limitöre takılıyor ve limitör iptali maalesef yaptırabilen olmadı.
  • 0zan 0 kullanıcısına yanıt
    Sizin araç 320 ied miydi? Eğer öyleyse, ecoproda mı kullandınız ve jantlar kaç inç acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10321033103410351036
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.