Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (757. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 e90 aracımız varda mesela motor soğuduktan sonra özellikle önümüzdeki kış günlerinde sabah ilk çalıştırmada motoru ısıtmak gerekli mi arkadaşlar ? Öncesinde 2012 1.3 dizel astra vardı kontak takılı 2-3 dk beklerdik motor çalışmazdı. Her dizelde geçerli mi bu
  • RaiTrQ kullanıcısına yanıt
    İzmirde sabah -5'de anında marş basıyordu. -30 olsa da 5-10 saniye bekler belki ama 2-3 dk hiç sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    İzmirde sabah -5'de anında marş basıyordu. -30 olsa da 5-10 saniye bekler belki ama 2-3 dk hiç sanmıyorum.

    Kayseri
    -30 derecede bile 4-5 saniye ısıtıyor.
  • foramencanalis F kullanıcısına yanıt
    Benzinli E90 kasalarda o durum gerçekleşiyor. Çok sık yağ eksiltme uyarısı verirse kontrol ettirmenizde fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 9 Ekim 2017; 10:49:26 >
  • RaiTrQ kullanıcısına yanıt
    Aracı çalıştırdıktan sonra 1 dk beklemek yeterli, hemen yola koyulmak lazım, dizel araç soğukken rolantide beklemeyi sevmez, hafif devirlendirip ısınana kadar 2500-3000 deviri geçmeyip arkasından istediğiniz gibi kullanmanız lazım.
  • Arkadaslar mrb, 2016model leon fr kullanicisiyim. Bir arkadasimda hasar kayitsiz cok temiz lokal boyali 2010model bmw 320d var satilik. Sanirim E90 kasa oluyor. 2016 leondan 2010model o arqca gecmek mantikli olur mu? Bakim onarim yakit yonunden uzer mi? Sonucta premium sinif bir arac aslinda kendime fazla gprdugum bir araba hatta cesaret meselesi benim icin ama sizlere danismak istedim. Fikir verebilirseniz sevinirim.sayg.
  • tuketim ve performans konusunda cok mutlu eder. aracin km si kac ve 177 beygir mi 184 beygir mi çünki o sene 2 versiyon da mevcut. kronik zincir sorunu var ama değişmiş de olabilir değişmedi ise dikkat edilmesi lazım. normal bakımları üzmez zaten yetkili servise gitmeyeceksiniz. riskli olanlar dediğim gibi zincir ve turbo bunlarda sorun yoksa rahat rahat keyifle kullanırsınız.
  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    Hocam arac 177hp olan modeli. 163bin km.de. Bugun gittim gordum hatta deri koltuk ve cok temiz gercekten ici. Zincir vb.durumlarini bilmiyorum tabi. Bmw tabi sonucta hosuma da gitti ama konsol olarak biraz eski kaliyo daha yeni modellere ve benim suan kullandigim araca gore. Surus yapmadim eminim cok farklidir. Fakat 1yil once sifir almisken simdi 8bin kmde olan araci bmw de olsa 2010 model ve 163bin kmde olan bir aracla degistirmek sonradan cok mantikli gelmedi gibi. En azindan 2012-2013 model olsa sanki daha uygun olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okan10tr -- 11 Ekim 2017; 14:28:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty0909

    tuketim ve performans konusunda cok mutlu eder. aracin km si kac ve 177 beygir mi 184 beygir mi çünki o sene 2 versiyon da mevcut. kronik zincir sorunu var ama değişmiş de olabilir değişmedi ise dikkat edilmesi lazım. normal bakımları üzmez zaten yetkili servise gitmeyeceksiniz. riskli olanlar dediğim gibi zincir ve turbo bunlarda sorun yoksa rahat rahat keyifle kullanırsınız.

    Hocam yukarida bahsettigim arac vardi.

    2012 184 luk msport 3.20d o araci aldim.

    Dediginiz gibi kronik zincir sorunu var ses yapiyor ama yaptiracagim. Turboda bi yag kacagi varmis o da kronik sorun mu?

    Ustaya gosterdim sanzimanda da sorun var dedi. Ona da baktiracagim bu hafta.

    2-3 sene binecegim arac icin tavsiyeniz var mi?



    Bir de emsallerine baktim ozelliklere hiz sabitleyici eklenmis hep ama ben benim aracta bulamadim yoksa yok mu?




  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    177 lik olması biraz daha sorunlu. 184 lükler daha stabil ve revizyonun kolay. 2012-2013 ler f30 a geçmiş oluyor, o zaman 3.16 lara bakacaksınız dizel şart değilse.
  • ~PainKiller kullanıcısına yanıt
    zincirden ses geliyorsa hiç vakit kaybetmeden düzeltin değilse kırılırsa sandık motora kadar gider (motorun komple değişmesi)
  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    Aynen degistiriyoruz suan hocam yapiliyor.

    Sanzimanda kronik bir sorun var mi bu serilerde?

    Baska bir serviste sanzimanda iki parca degismeli dedi 8500 fiyat cikardi dedim kalsin bi.



    Baktim vuruntu problemi olmus bazi araclarda. Araci zorlayinca bazen uyari veriyor ekranda sanziman hatasi diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Benzinli E90 kasalarda o durum gerçekleşiyor. Çok sık yağ eksiltme uyarısı verirse kontrol ettirmenizde fayda var.

    bemzinli e90 320i 5 yıl kullandım 20.000 km de 250 gr bazen eksiltirdi,hiç yağ tamamladığımı hatırlamam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JN008 -- 12 Ekim 2017; 18:36:54 >
  • ~PainKiller kullanıcısına yanıt
    Sanzimanda kronik olarak E Clutch 'da boşluk oluşuyor. Boşluk arttığında ise vitesi boşa atıyor, sanziman arızası çıkıyor.

    Diğer arızalar ise genellikle mekatronik sebepli oluyor. Tork konvertörü ise 150-200 bin km rahat gidiyor.

    Sanizman revizyonu ciddi ekipmanlar isteyen bir iş, ZF Türkiye bile o yatırımı henüz yapmadı ve binek otoya sanziman tamiri servisi vermiyor. Diğer tamirciler genellikle yol testi vs yaparak eski usül teşhis koyup tamir ediyorlar. Ben en meşhuru olan Gün Otomativ - Avni Usta'ya yaptırdım ve memnun kalmadım. Garanti vermelerine rağmen küçük vuruntular var ve buna normal diyorlar, telefona çıkmıyorlar.

    Turbo daki yağ kaçağı ise kronik bir sorun değil, mutlaka baktırın. Turbo revizyonu yapan yerler var fakat yine ülkemizde bunu adam gibi yapan yok, 3000-4000 liraya yeni turbo en doğru çözüm olur.
  • JN008 J kullanıcısına yanıt
    320i de bir kaç tane 316i de ise daha fazla duydum yağ eksiltme durumunu. Genelde yarım litre koyup uzun süre devam ediyorlardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 13 Ekim 2017; 15:53:17 >
  • ilginç bir sebepmiş.Opetten mazot alınca araba traktör gibi çalışıyor kulağım takılıyor sizde nasıl ses durumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrPinkFloyd

    ilginç bir sebepmiş.Opetten mazot alınca araba traktör gibi çalışıyor kulağım takılıyor sizde nasıl ses durumu


    bmw için yıllardır opet diyorlardı geçen borusan a sordum shell öneriyoruz dediler.Shell in nitrodizelinde katkı var bildiğim kadarıyla.
  • Merhaba ustalar 2005 model e90 3.20d aldım. kafama takılan bir kaç sorun var. Birincisi motor biraz sesli çalısıyor gibi M47TU2D20 163 hp lik motor var bu motorların sesli çalıstığı söyleniyor. bakımını yaptırdığım yerde sıkıntı olmadığını söylediler. motorun biraz daha sessiz çalışması için yapılabilcek birsey varmıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrPinkFloyd

    ilginç bir sebepmiş.Opetten mazot alınca araba traktör gibi çalışıyor kulağım takılıyor sizde nasıl ses durumu


    Ses olarak ben bir fark hissetmedim shelle göre, aynı diyebilirim. Ses farkını castrolden mobil1 esp 5-30 a geçince hissettim sadece, baya azalmıştı arabanın homurtusu.



    Tüm markalarda katkılı yakıtı var zaten, euro dizel ve normal dizel kavramı o yüzden var. Borusanın shelli önermesinin tek sebebi bmw ile shell arasındaki “tavsiye edilen motor yağı” anlaşması bana göre.
  • E90 2011 316i kronik sanziman sesini duyan var mi duduk sesi gibi dusuk hizlarda gaza basinca
  • 
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.