Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (747. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;



    Partikül temizliği yaptıran var mı? Ne kadara mal olur, dikkat etmem gereken bi husus var mı. Bilgi rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mazi09


    quote:

    Orijinalden alıntı: wiorren

    Merhaba,
    Kendim yeni araç aldım ama çok araca baktırdım nerdeyse 7 tane bmw 320d ye baktım gidip görerek en az 30 ilan için arama yaptım.7 tanesinden 4 ünü expertize soktum ikisi 2010 177 idi diğerleri 184 luk dü 2012. Bmw servisinin de söylediği şey 177 bg lik motorların da iyi olduğu öyle konuşulduğu gibi zincir probleminin çok olmadığı idi, yine de kendisi 7-8 bin fazla verilir 184 bg lik olan için hem yakıtı az hem de daha aranan ve tutulan bir motor dediği için dün gittim aracı aldım. Aracım 2012 elite paket geçiyor, sadece navigasyon var araç 53 bin km de boyası yok ama çok çiziği var.Dün 120 km ist şehirçi gezdim bir kısmı yanlamalı devirli kullanmalı 7,1 yakıt ort oldu. Güzel arabalar ,bu fiyata alınacak en mantıklı araç geldi bana. 100 bin tl ye golf, benzinli c180 (eski kasa) ya da volvo s60d2 almak istiyordum ama performans ve sürüş zevki için bmw yi aldım, inşallah doğru karar vermişimdir.


    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. İlk izlenimleriniz nasıl ?

    Merhaba,

    Aracı 99 bin tl ye aldım, ama almadan 80 ile 110 bin arasındaki araçlara da baktım genel kanım temizinin 95 bin altında olmadığı, az km istenince de bi 4-5 bin koyuyor ya da 95 bin 100bin üstü km ama dolu araç oluyor, ben uzun süre kullanmak istemem sebebiyle düşük km aradım. Araç c180 den inen bir kişi için uçak, daha önce e46 325 ci kullanmıştım 192bg onun gibi gidiyor araç, kalkışlar özellikle ara hızlanmalar mükemmel her devirde ani tepkiler verebiliyor. Öncesinde arkadaşımın aracını kullanmıştım ist-bodrum arası o gün aradığım araç bu demiştim. Gerçekten zevkli araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiorren


    quote:

    Orijinalden alıntı: mazi09


    quote:

    Orijinalden alıntı: wiorren

    Merhaba,
    Kendim yeni araç aldım ama çok araca baktırdım nerdeyse 7 tane bmw 320d ye baktım gidip görerek en az 30 ilan için arama yaptım.7 tanesinden 4 ünü expertize soktum ikisi 2010 177 idi diğerleri 184 luk dü 2012. Bmw servisinin de söylediği şey 177 bg lik motorların da iyi olduğu öyle konuşulduğu gibi zincir probleminin çok olmadığı idi, yine de kendisi 7-8 bin fazla verilir 184 bg lik olan için hem yakıtı az hem de daha aranan ve tutulan bir motor dediği için dün gittim aracı aldım. Aracım 2012 elite paket geçiyor, sadece navigasyon var araç 53 bin km de boyası yok ama çok çiziği var.Dün 120 km ist şehirçi gezdim bir kısmı yanlamalı devirli kullanmalı 7,1 yakıt ort oldu. Güzel arabalar ,bu fiyata alınacak en mantıklı araç geldi bana. 100 bin tl ye golf, benzinli c180 (eski kasa) ya da volvo s60d2 almak istiyordum ama performans ve sürüş zevki için bmw yi aldım, inşallah doğru karar vermişimdir.


    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. İlk izlenimleriniz nasıl ?

    Merhaba,

    Aracı 99 bin tl ye aldım, ama almadan 80 ile 110 bin arasındaki araçlara da baktım genel kanım temizinin 95 bin altında olmadığı, az km istenince de bi 4-5 bin koyuyor ya da 95 bin 100bin üstü km ama dolu araç oluyor, ben uzun süre kullanmak istemem sebebiyle düşük km aradım. Araç c180 den inen bir kişi için uçak, daha önce e46 325 ci kullanmıştım 192bg onun gibi gidiyor araç, kalkışlar özellikle ara hızlanmalar mükemmel her devirde ani tepkiler verebiliyor. Öncesinde arkadaşımın aracını kullanmıştım ist-bodrum arası o gün aradığım araç bu demiştim. Gerçekten zevkli araç.

    F30 kasa 184 bg. Motorlar 177 bg. Motorlardan az yakıyor. E90 kasa 184 bg. Motorlar 177 bg. Motordan fazla yakıyor.

    177 bg. Motora göre az yaktığı bilgisini yanlış vermiş servis, ancak tutulduğu bir gerçek. 4 defa ekspertize girdim demişsiniz. Sanırım BMW servisinde. Ekspertiz ücretine ne kadar ? 4 ekspertiz ücretini siz mı karşıladınız. F30 kasa 3 serisinde kapı gıcırtısı ve yol sesinden şikayetçi herkes. Sizin E90 kasa araçta durum nedir ? Bir de aracı ne renk tercih ettiniz ? Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazi09 -- 15 Haziran 2017; 12:33:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiorren

    Merhaba herkese,
    2012 model ekranlı bir araç almak istiyorum 320d e90, km si az 60 bin altı hatasız bir araç istiyorum fakat ekranlı araçların çoğu std donanımda, deri,sunroff xenon yok, borusanda çalışana sorduğumda 2.el bmw de en önemli şeyin motor olduğunu az km de bulabiliyorsam doluluğa çok bakmamamı belirtti,
    Böyle bit aracı ne kadara bulabilrim sizce, malum sitede 105-115 arası gidiyor,90 a da var ama 120 bin km lere araçlar genelde,
    teşekkürler herkese


    Dolu olanlara BMW denir zaten.. Dolu olana çok bakma derken fiyatları ucuz olanlara bak demek istemiş arkadaş....
  • hasso331 H kullanıcısına yanıt
    Gönül isterki temiz az km full bulalım ama bunların hepsinin bir arada olduğu araç ya yok ya bana rasgelemdi ya da 125 bin tl fiyatlarla karşılaştım.3 ünü ben verdim 1 ini araç sahibi verdi. Borusana bir araç expertize soktum ama filodan hallettik parasız,diğlerlerini de otorapor ve bmw servisine götürdüm özel, 150 tl verdim. Şansımdan en boş araç temiz çıktı, diğerlerinde mutlaka bir sıkıntı çıktı. 79 binde 2011 model m paket araçta boya yok dedi doğruydu ama araç alttan hasar almış fakat çok iyi yapılmış servis son dk farketti yoksa alıp binecektim 112 bin tl ye, trameri de yok diye,
  • Lambalara dogru yaklasirken araci salinca sanki frene basio cekiyormusum gibi araba tepki veriyor. Bu arada devir saatinde de ziplamalar oluyor. Manuelde yapmiyor bunu sadece otomatikte oluyor.



    Aku degisimi sonrasi sanziman adaptasyonu yaptirmamistim onunla ilgisi olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mazi09


    quote:

    Orijinalden alıntı: wiorren


    quote:

    Orijinalden alıntı: mazi09


    quote:

    Orijinalden alıntı: wiorren

    Merhaba,
    Kendim yeni araç aldım ama çok araca baktırdım nerdeyse 7 tane bmw 320d ye baktım gidip görerek en az 30 ilan için arama yaptım.7 tanesinden 4 ünü expertize soktum ikisi 2010 177 idi diğerleri 184 luk dü 2012. Bmw servisinin de söylediği şey 177 bg lik motorların da iyi olduğu öyle konuşulduğu gibi zincir probleminin çok olmadığı idi, yine de kendisi 7-8 bin fazla verilir 184 bg lik olan için hem yakıtı az hem de daha aranan ve tutulan bir motor dediği için dün gittim aracı aldım. Aracım 2012 elite paket geçiyor, sadece navigasyon var araç 53 bin km de boyası yok ama çok çiziği var.Dün 120 km ist şehirçi gezdim bir kısmı yanlamalı devirli kullanmalı 7,1 yakıt ort oldu. Güzel arabalar ,bu fiyata alınacak en mantıklı araç geldi bana. 100 bin tl ye golf, benzinli c180 (eski kasa) ya da volvo s60d2 almak istiyordum ama performans ve sürüş zevki için bmw yi aldım, inşallah doğru karar vermişimdir.


    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. İlk izlenimleriniz nasıl ?

    Merhaba,

    Aracı 99 bin tl ye aldım, ama almadan 80 ile 110 bin arasındaki araçlara da baktım genel kanım temizinin 95 bin altında olmadığı, az km istenince de bi 4-5 bin koyuyor ya da 95 bin 100bin üstü km ama dolu araç oluyor, ben uzun süre kullanmak istemem sebebiyle düşük km aradım. Araç c180 den inen bir kişi için uçak, daha önce e46 325 ci kullanmıştım 192bg onun gibi gidiyor araç, kalkışlar özellikle ara hızlanmalar mükemmel her devirde ani tepkiler verebiliyor. Öncesinde arkadaşımın aracını kullanmıştım ist-bodrum arası o gün aradığım araç bu demiştim. Gerçekten zevkli araç.

    F30 kasa 184 bg. Motorlar 177 bg. Motorlardan az yakıyor. E90 kasa 184 bg. Motorlar 177 bg. Motordan fazla yakıyor.

    177 bg. Motora göre az yaktığı bilgisini yanlış vermiş servis, ancak tutulduğu bir gerçek. 4 defa ekspertize girdim demişsiniz. Sanırım BMW servisinde. Ekspertiz ücretine ne kadar ? 4 ekspertiz ücretini siz mı karşıladınız. F30 kasa 3 serisinde kapı gıcırtısı ve yol sesinden şikayetçi herkes. Sizin E90 kasa araçta durum nedir ? Bir de aracı ne renk tercih ettiniz ? Selamlar

    Merhaba, ufak bir düzeltme yapmak istedim. 184 lük e90'ın iki çeşidi var.



    birincisinin üretim aralığı 01.2010-09-2010 arası ve max. turbo devri 1900-2750 arası.

    https://www.press.bmwgroup.com/deutschland/article/attachment/T0077090DE/117856



    İkincisinin üretimi 09.2010 da başladı kaçta bitti tam hatırlamıyorum max. Turbo devri 1750-2750 arası.

    https://www.press.bmwgroup.com/deutschland/article/attachment/T0084266DE/131929



    Motor ve diğer her şey tamamen aynı, zaten herhangi bir ayrım da yok ne motor kodunda ne de model tanıtımında. Ama tabikide yeni jenerasyon turbo olan araç diğerine göre çok daha az yakıyor. Sizin söylediğiniz 1900-2750 lik turbolu araç evet 177bg lik den (onun turbosu 1750-2500) bir miktar fazla yakıyor, ancak 09.2010 sonrası üretilen 1750-2750 tork aralıklı 184 lük e90 177bg likden daha tasarruflu.



    Bu 2. Jenerasyon turbolu e90 bildiğimiz yeni kasalardaki twin turbo muhabbeti, hani çoğunluğun çift turbo sandiğı olay.



    Bu arada bu turbo farkını üreten mühendis ve benden başka bir yerden duyamazsınız heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Do It Yourself -- 16 Haziran 2017; 23:1:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Angelica kullanıcısına yanıt
    2 tür şanzıman adaptasyonu var



    1. Tür obd ile bağlanıp şansıman sıfırlanıyor ama bu işlemden sonra ciddi profesyonel kalibrasyon gerekli, boş alan ve prosedürü çok iyi bilen birisi lazım. Her viteste belli hızlanma yavaşlama (komresyon dekomresyon) yapılıyor. Yani şanzıman onarım görmediği sürece yapılması gerekmez diye düşünüyorum.



    2. Tür ise zf şanzımanları sürücü kullanım tarzına göre kendisini adapte ediyor. Yani sürekli dip gaz yapan kullanıcının şanzımanı bunu aklında tutuyor ve ona göre vites değiştiriyor vs. Sürekli pedalın altında yumurta varmış gibi kullanana da ona göre ayarlıyor vites aralıklarını. Yani bu olay aıfırlanabiliyor gayet de basit, ya yine obd ile yapılabilir ya da kontak açık motor çalışmıyorken gaz pedalına 20 yada 30 saniye kadar basarak yapılabilir (saniyesinden tam rmin değilim). Bu işlemden sonra araçtan bir ses geliyor (bazen gelmiyor ya da ben duyamıyorum ama %80 geliyor) ve zaten şanzımanın sıfırlandığını vitesi oldukça geç değiştirmesinden anlıyorsunuz, bir süre sonra (1-2 saat) tekrar kullanım tarzınıza göre kendini ayarlıyor. (Bu prosedürü isterseniz internetten araştırabilirsiniz yanlış biliyor da olabilirim ama var böyle bir şey zf6hp ile ilgili service manuel tarzı bir pdf den de teyit ettim bir çok bmw forumunda da var)



    Sizin söylediğiniz olay nedendir, bu yöntem işe yarar mı bilmiyorum ama önemli bir şey değildir inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Devir saatinde zıplama 3. 4. vitesten sonra oluyorsa tork konvertörüdür.

    Akü değişimi sonrası sanziman adaptasyonu yapmak zorunda değilsin hocam, adaptasyonu sanzimana mekanik müdahale yada yağ değişimi sonrası yapılır.
  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Hocam turbo aynı, ikisi de Mitsubishi'nin turbosu. Bildiğim kadarıyla sadece yazılımsal farklılık var.

    E90 ile F30 arasındaki turbo ise farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 19 Haziran 2017; 11:6:14 >
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    Adaptasyonu yaptim ise yaramadi zaten hocam.



    Cok da rahatsiz etmiyor bahsettigim olay ama tork konvertorundense sorun buyuk gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    TC revizyonu 1000 tl, cok dert etme hocam. Sanziman sokulecegi icin biraz iscilik tutar, onu da yaptiracagin yerle konusursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zamandır konuya yazamamıştım. Aracımla 2 yılı geride bıraktık. Her şey yolunda devam ediyoruz.
    Arada F30'a geçsem mi diye dürtse de direksiyona geçince salla boşver diyorum.
    2 yıl içinde 1 kez park ampülüm patladı bahane oldu beyaz led ampüllerle değiştirdim. Birde ön takımdan ustanın takıntı yapıyorsun ama istersen değiştirelim dediği Z rotlarını işçilik dahil Alman Mahle Z rotları ile 200 liraya değiştirdim. Herkese keyifli sürüşler.
  • Benim aracım halojen farlı. Benim de angellardan biri patladı ve yenisini almışken beyaz olsun istiyorum. Lux marka bi ürün vardı. Bu ürünün türkiye satışı var mı. Tada muadili bir ürün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alyherb A kullanıcısına yanıt
    LUX 2 yılı geçti yaklaşık 25 aydır kullanıyorum tık demedi, kullanıcı olarak memnunum.

    Fiyatı pahalı ve Amerika'dan getirtmek zorundasınız.

    Ürün Bu:https://www.luxangeleyes.com/products/lux-e90-lci-halogen-v3

    V2 olanı kullanıyorum, güncelleyip V3 çıkardılar ve daha beyaz bir ton.
  • Merhaba arkadaslar.



    2 hafta once arac degisikligi yaptim ve audi a5'e gectim.

    Audi basliginda pek bir hareket olmadigi icin sorularimada cevap alamiyorum.



    Yakin zamanda lastik degistirmem gerekecek. Ebatlar 265-30-20

    Tavsiyeniz ne olur acaba?



    Tesekkurler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Razorback R kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun

    Ne aldınız? Kaça aldınız? Paylaşır mısınz? İzlenimler nedir.

    Lastik ebatları da iyiymiş. ContiSportContact 5 şiddetle tavsiye ederim.... veya Pirelli Pzero.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Hayırlı olsun

    Ne aldınız? Kaça aldınız? Paylaşır mısınz? İzlenimler nedir.

    Lastik ebatları da iyiymiş. ContiSportContact 5 şiddetle tavsiye ederim.... veya Pirelli Pzero.

    Teşekkürler.

    A5 2T Quattro çok ekstralı olduğu için maliyeti bana çok yükseğe geldi doğrusu. Yani piyasanın baya bir üstüne aldım.
    Mevcut lastiklerimin 3 tanesi pzero. 1 tane dunlop var.

    Dunlop 2010 üretim. bitik durumda hatta yarılmalar var. Besmele çekmeden gaza abanmıyorum bu nedenle.. :)
    pzerolar 2012 üretim ama onlarda baya kötü durumda.

    Lastikler çok pahalı geldi doğrusu. o nedenle hızlı karar verip alamıyorum. ama bu kadar para vericeksemde iyi birşey olsun isterim. Çıkma lastik pek bulamadım... Bildiğiniz varsa siz söyleyin..

    Genel olarak ben çok farklı bir segmente geçiş yaptım. Kanı'dan rokete geçtim desem abartmış olmam. o nedenle karşılaştırma yapmak pek doğru olmaz. Doğrusu şuan için aracın herşeyinden memnunum.. ama büyük ihtimalle çeşitli arızalar beni kapıda bekliyordur.. Azım yanana kadar bu muhteşem keyfi yaşıcam... Yeniden doğmuş gibi oldum.. 2011'den beri A5 istiyordum şuan kafama vuruyorum neden bu kadar geç kaldım diye..

     BMW 3 SERİSİ E90




  • Razorback R kullanıcısına yanıt
    Gerçi sizin araç 3.16i'ydi. Eşşekten inip ata binmiş gibi olmuştur. Üstelik A5 kalite olarak da çok üstün.

    Lastiği 20' çıkma çok zor bulursunuz, bayağa şanş, devamlı sahibinden'com'u yoklayın.

    Sakın o Dunlop ile dolaşmayın, en kötü 1 lastiği yine çıkma Pzero'ya çevirin. Lastiklerin diş derinliği 3-4 mm gelene kadar kullanıp değiştirirsiniz.

    Kazasız belasız inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Gerçi sizin araç 3.16i'ydi. Eşşekten inip ata binmiş gibi olmuştur. Üstelik A5 kalite olarak da çok üstün.

    Lastiği 20' çıkma çok zor bulursunuz, bayağa şanş, devamlı sahibinden'com'u yoklayın.

    Sakın o Dunlop ile dolaşmayın, en kötü 1 lastiği yine çıkma Pzero'ya çevirin. Lastiklerin diş derinliği 3-4 mm gelene kadar kullanıp değiştirirsiniz.

    Kazasız belasız inşallah.

    inşallah...

    Sahibindene filtre yaptım. geriye 10 tane lastik kaldı.. :)
    bunlardan 8i sıfır lastik zaten. geriye kalanlarda çöp.. :)

    evet benim en azında 1 lastik kesin bulmam lazım.




  • 
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.