Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (741. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.275.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 739740741742743
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Far ayariyla ilgili geceucusu sitesinde ayrıntılı bilgiler mevcut hatta cihazla yapilan ayarla muayenede sorun cikan ama orada tarif edildiği sekilde ayar yapip muayeneden sorunsuz gecen vardi bir ara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    1 dk suren isleme 40 lira veremem hocam :)



    İzmirde 20 lira. O bile cok geliyor

    Iphone7 yi kaptin hocam sana koymaz :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    1 dk suren isleme 40 lira veremem hocam :)



    İzmirde 20 lira. O bile cok geliyor

    Iphone7 yi kaptin hocam sana koymaz :-)





    Hocam onu makarasina yazmistim. Yetisemedim maalesef.



    Far ayarinin yerini ogrendim arkadastan. Aksama denicem bakalim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    Arkadaşlar merhaba. 2011-2012 model 184 hp lik e90 3.20D alma niyetim var. Yalnız donanım seviyelerindeki Premium ile Comfort veya Standart'ın farkını tam bilmiyorum. Bu 3 donanım seviyesinde de sunroof da var, angel da var, hız sabitleyici de var olan araçlar mevcut. Kısacası farkları neler var nasıl anlarız konusunu tam olarak bilmiyorum.

    Ayrıca 177 hp lik araç ile 184 hp lik aracı ruhsat harici nasıl ayırt edebiliriz o konuda da yardımcı olabilir misiniz?


    Bu arada aracını satan veya satmayı düşünen varsa; 2011 - 2012 model 184 lik 100.000 TL'ye kadar 125.000 km yi geçmemiş veya geçtiyse zinciri vs değişmiş, mutlaka ama mutlaka sunrooflu araçlarınız varsa burdan veya pm üzerinden konuşabiliriz.

    Yardimci olacak yok mu arkadaslar? :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    ben de size tamamen katılıyorum 2011 e90 3.20d sahibi olarak. piyasanın cansız olması aslında sırf 3.20d ye özgü değil bence genel olarak tüm satışlarda düşüş var, kanıt olarak autoshow 2017 ne kadar sönük geçiyor ve birçok firma katılmadı. şu an benim aracın ederi 100-110 bin civarı. fuardaki rakamlardan örnek verirsek, eage 108, megan hatchback 137, civic 110, alfa rometo guiltetta 167. bu piyasada ne sıfır ne de ikinci el alım satımı olur doğru dürüst.
    sorun kısmına gelirsek kullanım ile çok değişken bir durum, aracın motoru ve torku çok güçlü olduğundan yıpranmaya müsait.

    şu anki sıfır km fiyatlarını görünce aracı satmaktan tamamen vazgeçtim bir aksilik olmazsa 100 bine alacağınız yeni bir araç istediği kadar eski olsun bir 3.20d ile kıyaslanamaz bile varsın masraf çıkarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM


    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    Arkadaşlar merhaba. 2011-2012 model 184 hp lik e90 3.20D alma niyetim var. Yalnız donanım seviyelerindeki Premium ile Comfort veya Standart'ın farkını tam bilmiyorum. Bu 3 donanım seviyesinde de sunroof da var, angel da var, hız sabitleyici de var olan araçlar mevcut. Kısacası farkları neler var nasıl anlarız konusunu tam olarak bilmiyorum.

    Ayrıca 177 hp lik araç ile 184 hp lik aracı ruhsat harici nasıl ayırt edebiliriz o konuda da yardımcı olabilir misiniz?


    Bu arada aracını satan veya satmayı düşünen varsa; 2011 - 2012 model 184 lik 100.000 TL'ye kadar 125.000 km yi geçmemiş veya geçtiyse zinciri vs değişmiş, mutlaka ama mutlaka sunrooflu araçlarınız varsa burdan veya pm üzerinden konuşabiliriz.

    Yardimci olacak yok mu arkadaslar? :(

    ruhsat harici ayırt etmek zor, kasadan anlaşılmaz. belki motorun kodundan anlaşılır.
    bmw deki aksesuarlar birbirinden alakasız yani premium da şu olur comfort da bu olur demek doğru değil benim aldığım aracın spor direksiyonu vardı ama kapak janttı mesela. xenonlar sonradan takılmış olabilir bunu anlamak için farların önündeki çıkıntılara bakın.




  • Kazasız boyasız,harman kardon,sunroof,koltuk ısıtma,işık paket

    İlan No: 424892187

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-kazasiz-boyasiz,harman-kardon,sunroof,koltuk-isitma,isik-paket-424892187/detay

    İlgilenen olursa arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM


    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    Arkadaşlar merhaba. 2011-2012 model 184 hp lik e90 3.20D alma niyetim var. Yalnız donanım seviyelerindeki Premium ile Comfort veya Standart'ın farkını tam bilmiyorum. Bu 3 donanım seviyesinde de sunroof da var, angel da var, hız sabitleyici de var olan araçlar mevcut. Kısacası farkları neler var nasıl anlarız konusunu tam olarak bilmiyorum.

    Ayrıca 177 hp lik araç ile 184 hp lik aracı ruhsat harici nasıl ayırt edebiliriz o konuda da yardımcı olabilir misiniz?


    Bu arada aracını satan veya satmayı düşünen varsa; 2011 - 2012 model 184 lik 100.000 TL'ye kadar 125.000 km yi geçmemiş veya geçtiyse zinciri vs değişmiş, mutlaka ama mutlaka sunrooflu araçlarınız varsa burdan veya pm üzerinden konuşabiliriz.

    Yardimci olacak yok mu arkadaslar? :(

    Kazasız boyasız,harman kardon,sunroof,koltuk ısıtma,işık paket

    İlan No: 424892187

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-kazasiz-boyasiz,harman-kardon,sunroof,koltuk-isitma,isik-paket-424892187/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan_z

    6 aydır 2011 ve sonrası 3.20d piyasasını takip ediyorum. görebildiğim kadarıyla;

    - ikinci el piyasası hiç hareketli değil, araçlar aylarca ilanda duruyor,
    - tamamen yetkili servis bakımlı ve 100 bini geçmemiş araçlar dahi satılamıyor,
    - 100 binden sonra her an başlayabilecek olan zincir sorunu sebebiyle yetkili serviste 9000 dışarıda 4000 lira gibi maliyetle zincir değişimi gerekiyor,
    - şanzıman, turbo arızası, yağ pompası arızası sık görülebiliyor, yağ pompası arıza yaparsa motor yatak sarıp komple değişimi gerekebiliyor,
    - dpf arızası sonucu değişim gerekebiliyor,
    - motor blok çatlama olayları görülebiliyor, komple sandık motor değişimi gerekli oluyor,
    - diğer bmw forumlarında bmw servis çalışanı 3.20d için gittiği yere kadar gitsin sonrasında sandık motor değişimi yapın diye tavsiyede bulunuyor!

    vs.vs. Mercedes, bmw gibi araçlar bana göre bi defa alınır yağını suyunu eksik etmediğin sürece arkana bakmadan bineceğin tip araçlar üretir.
    Ancak belirttiğim gibi 2011 ve sonrası 3.20d lerde nette gördüklerim çok şaşırtıcı, araçların da istenilen fiyatlara satılamaması bu durumu doğruluyor sanki.

    Kullanıcı arkadaşlardan bilgi alabilir miyim? bu motor hakikaten bu kadar sorunlu mudur? Adamın ocağına incir ağacı mı diker? Her zaman aceba bişi mi olacak düşüncesi
    ile mi gezilir 100 binden sonra?

    Peki 2011 öncesinde bu sorunlarla karşılaşılıyor mu? ben 2006-2008 arası bakıyorum bütçem nedeni ile, bu yıllardaki 3.20d araçlarda ne gibi şeylere dikkat etmek gerekir?




  • 177 liklerde zincir problemi 184 den daha fazla olduğu söyleniyor, 177 lerden uzak durun diyenler var ama ne kadar doğru bilemiyorum. X1 lere bakıyorum bu aralar onlarda da birçok sorun var, yabancı sitelere bakıyorum 2011 177 hp 2.0d olanlar hakkında, zincir problemi, xdrive olanlarda aktarma problemi, direksiyon kutusu problemi gibi sorunlar ve komple motor değişimlerinden benzer şekilde bahsediliyor. aracım satılık şu anda satarsam eğer BMW yetkili servise gidip bilgi almak istiyorum, o kadar sorunlu olduğu söylense de hala arkadan itiş, güç ve ekonomi beni hala cezbediyor, civic hb 1.8 i shift vardı bende önceden 50k dan fazla yol yaptım sıfır hata, şu anda golf dizel var ve hiçbir şekilde benzer tat vermiyor, onun için daha güçlü birşeylere bakıyorum veya tekrar eski arabama dönüş yapıcam. Bu arada nedendir bilmiyorum satıştaki 3.20d lerin belki de %90 ı galerilerden satılık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.

    Yeni araç alma arefesindeyim. En az sorun çıkaran şanzıman arayışım devam ediyor. Maalesef F30 serisine bütçem yetmediği için E90-92 düşünüyorum. Bu seride kullanılan otomatik şanzımanın özelliklerini bulabileceğim bir yer var mıdır? Sorunlu bir şanzıman mıdır? Tork konvertörlü, çift/tek kavramalı, hangi tiptir?

    Teşekkürler.
  • Arkadaslar linkteki araci ve/veya galeriyi taniyan, eden, bilen var midir? Arac temiz gibi gozukuyor ama tecrubeli arkadaslarin arac ve fiyat hakkindaki yorumlarini alabilir miyim?



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ekranli-boyasiz-lci-kasa-397603272/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panmkel P kullanıcısına yanıt
    Sanziman modeli 6HP19 diye geçer, 400 tork dayanımı vardır, yazılım yaparsanız max 450 tork görebilir ve daha fazlasında kendini güvenli moda alır. Piyasadaki en sağlam sanzimanlardan biridir, kavramalı değil tork konvertörlüdür. En bilindik sorunu tipik bir burcunda oluşan boşluk ve mekatronik ünitesinde oluşan arıza. Burç arızası sanziman revziyonuna gider, mekatronik arızası mekatronik revizyonu. Sanziman revizyonu 4500 TL civarıdır Mekatronik revizyonu 3000 TL civarı.

    177'lik ile 184'lük motorların tork konvertörleri farklıdır, 177'likte tek balata varken 184'lükte çift balata vardır, dolayısıyla çok daha uzun ömürlüdür.

    6HP sanzimanlar teknoloji olarak eski olsalard da parça ve aksam olarak 8HP'den daha dayanıklıdır.
  • Böyle konu altında 2-3 gün sessizlik olunca çok korkuyorum başka bilgi paylaşan olmayacak, konu rafa kalkacak diye Zira aracımı çok seviyorum ve bu konuda yeni bir şeyler öğrenmek mutlu ediyor
  • karşıkomşununavukatoğlu K kullanıcısına yanıt
    Bu sebeple iki günden fazla boş bırakmayalım :)

    sevdiğim bir arkadaşıma 3.20d lci arayışımız devam ediyor beyler :)
  • Bu aracin kusurlari sert suspansiyonlu olmasi ve gorus alaninin kisitli olmasi bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bu aracin kusurlari sert suspansiyonlu olmasi ve gorus alaninin kisitli olmasi bence.

    Sert süspansiyon kusur değil aksine yol tutuş ve güvenli sürüş sağlıyor,evet görüş alanı biraz dar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastforyou


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bu aracin kusurlari sert suspansiyonlu olmasi ve gorus alaninin kisitli olmasi bence.

    Sert süspansiyon kusur değil aksine yol tutuş ve güvenli sürüş sağlıyor,evet görüş alanı biraz dar

    Yol tutusuna laf yok ve evet sert olmasi avantaj ama gerektiginde yumusak, hizlandikca sert olsa tadindan yenmezdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastforyou


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bu aracin kusurlari sert suspansiyonlu olmasi ve gorus alaninin kisitli olmasi bence.

    Sert süspansiyon kusur değil aksine yol tutuş ve güvenli sürüş sağlıyor,evet görüş alanı biraz dar

    yol tutuşa etkisi yadsınamaz da günlük hayata ne kadar etkisi var uzun yolda bile kaç kez virajlara hızlı giriyorsunuz ki.

    Gereğinden fazla sert E90 sürekli viraj kasmıyorsanız..
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Ben direksiyon sertliğinden, süspansiyon sertliğinden vs memnunum. Go kart hissiyatı veriyor araba. F kasaya geçmeme sebebim kesinlikle bu hissiyat...

    Görüş alanı da bence oldukça makul, hangi araçlarla kıyaslandığına bağlı... Özellikle arkadaşımın yeni C'sine bindikten sonra benim arabanın görüş alanı doblo gibi geliyor
  • 
Sayfa: önceki 739740741742743
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.