Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (722. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (3 Mobil) - 8 Masaüstü3 Mobil
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 720721722723724
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia


    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty0909

    hayırlı olsun çevremde bir kaç kişi var e90 3.20d düşünen onlara söyleyeceğim
    araçta xenon var mı

    bir de f30 olarak ne aldınız, 3.18 mi 3.20 mi
    ben de e90 ı satıp ikinci el 3.16i (2013-2014) düşünüyordum ama vazgeçtim

    ikisi arası dikkat çeken farklar nelerdir, konforun daha iyi olduğu kesin de yol tutuş vs

    Teşekkür ederim.Araçta xenon yok ama gerçekten sıfır ayarında bir araçtır. sadece ben kullandım.Ben 48 yaşındayım.Şehir içinde bile ortalama 6.6- 7 lt yakıyorum.yani arabayı çok yumuşak kullanırım.Asla sigara içilmemiştir.Sıfır kokusu üzerindedir.
    1-2 güne satamazsam ilana çıkacağım ,yazık olacak.

    F30 u ben 92 bine aldım.320 D ,8 bin masraf ettim. 48 bin hasar kaydı var (ağır değil) toplam 100 e malettim.sadece sağ ön çamurluk ve tampon boyandı.Birde xenon kartlarını aldım (3.000Tl sadece o tuttu).Nasıl 48.00 Tl hasar çıktı anlayamıyorum.Full expertiz yaptırdım.Değişeni bile yok.sadece sağ ön çamurluk ve tampon boyandı.2013 3.20.D Deri döşeme sanroof yok.geri görüş kamerası var.Çift turbo olduğundan dolayı daha seri ,3 modu var
    1.mod eco pro
    2.mod comfort
    3.mod sport
    1. mod bayağı az yaktırıyor ama daha tam test yapamadım.
    3. moda alınca arada çok değişiyor.İçinden canavar çıkıyor gibi.
    ben comfortta kullanıyorum.Agresiflik bana göre değil.
    Yol tutuşunu daha tam anlamıyla deneyemedim.Ama daha yumuşak bir araç.e90 sertti f30 daha konforlu.
    F30 3.16 da turbo yok diye duydum , söyleyenlerin yalancısıyım. 3.20i yi tavsiye ediyorlar.

    aslında yaptığınız bence mantıklı bir hareket. alırken az verip satarken de daha az alacaksınız. hasar kaydı çok anormal rakamlara çıkabilir sizdeki gibi
    ama gerçekten o kadar da ciddi olmayabilir. çevrenizde iyi expertiz yapacak adam varsa ve motor yürüründe sorun yoksa bence mantıklı benim arkadaşım da
    aynı şekilde kazalı alıp kullanıyor ama dikkat edilecek hususlar var (airbag açmamış olacak, su hasarı olmayacak vs) mesela geçenlerde 2016 model
    a6 vardı full+full 20.000 km de. pert. ama sadece kaporta hasarı piyasa ederi 300.000 üzeri. araç malum sitede 180.000 e satışa verildi ve hemen satıldı.
    alan da iki hafta sonra 195.000 e sattı. alan kişinin yapacağı maks. masraf 20.000. sonuçta bizim araçlarda da böyle bir hasar olmayacağının garantisi yok
    her gün kaç tane olay atlatıyoruz trafikte.

    ben performans olarak 3.16 çok üzer mi diye soracaktım sizin 3.16 aldığınızı varsayarak ama zaten 3.20d almışsınız

    güle güle kazasız belasız kullanın.




  • Twinpower turboda tek turbo kullanılıyor ancak turbo yaprakları değişken geometrili bi yapıya sahip. Normalde atıyorum standart yapraklı bir turbo 1750 devirde basmaya başlar motor devri 3800'e geldikten sonrada biter. Ancak burda turbo yaprakları 1750 devir altında da turboyu döndürecek şekilde ve bu üst devirlerde yine turboyu erken bitmekten alıkoyuyor. Genel peak power aynı olsa da diğer devirleri daha dolu dolu hissettirecektir.
  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    Bende sizin gibi düşünüyorum. bir önceki satmak istediğim e90 kusursuz bir araç. Şimdi aldığım aldığım araç da sözde kusurlu bir araç. e 90 63 binde , f30 72 binde.model ve kasa farkı var. ama ikiside aynı fiyat. sadece ve sadece sağ çamurluk ve tamponu boyalı. bir de xenon kartları :) Kaportacım bile " Abi söküp yerde düzeltecektim , orjinal olduğu için sökmedim üzerinde düzelttim" dedi.Elektrik ve elektronik aksamını Mert Elektrik yaptı. ufak tefek problemler vardı sağolsunlar bir yazılım güncellemesi ile hallettiler.Çok ama çok iyiler.Benim araba oradayken , bir tane sıfır 740 D yi sökmüşlerdi. yetkili servis göndermiş :)Sonuç olarak bu araba şu anda 140- 150 binlik araba oldu. ben 100 bine malettim.Kaskosunu yaptırdım. Paşalar gibi biniyorum :)Satarkende 110 bin gibi bir rakamlarda satarım diye düşünüyorum..

    Sizlerde kazsız belasız kullanın. Daha iyileri sizin olur inşallah.

    supremum @ 15 Ekim 2015; 10:20:45

    Twinpower turboda tek turbo kullanılıyor ancak turbo yaprakları değişken geometrili bi yapıya sahip. Normalde atıyorum standart yapraklı bir turbo 1750 devirde basmaya başlar motor devri 3800'e geldikten sonrada biter. Ancak burda turbo yaprakları 1750 devir altında da turboyu döndürecek şekilde ve bu üst devirlerde yine turboyu erken bitmekten alıkoyuyor. Genel peak power aynı olsa da diğer devirleri daha dolu dolu hissettirecektir.

    Verdiğiniz bilgiler için çok tesekkür ederim .

    Selamlar




  • arkadaşlar merhaba e90 araç arıyorum nette bi kaç ilan buldum nelere dikkat etmek gerekir. Aktif olarak piyasayı takip eden arkadaşlarhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-auto-bom-boyasiz-borusan-buyuk-ekran-navigasyon-m-paket-lci-371719906/detay/ bu araç sizce nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin911

    arkadaşlar merhaba e90 araç arıyorum nette bi kaç ilan buldum nelere dikkat etmek gerekir. Aktif olarak piyasayı takip eden arkadaşlarhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-auto-bom-boyasiz-borusan-buyuk-ekran-navigasyon-m-paket-lci-371719906/detay/ bu araç sizce nasıl?

    Arac gayet guzel duruyor. Msport paket ve ekstradan 335 difuzor yapilmis. Bardakliklardan koltuk arkasi cepler falan opsiyonlar arasinda. Muhtemelen arka kol dayama ve bardaklikta vardir. Km normal gibi cok yüksek degil. Zinciri kontrol ettirin baska kronik bi durum yok. Fiyat eger kazasiz boyasizsa piyasaya gore normal. 105 gibi alinirsa bence cok guzel olur. Genel bi ekspertizden sonra tabiki.

    Lastik durumu, disk balata ve bakim durumuda onemli. Orjinal ebat rft lastikler 2000-2500 arasi tutar. Disk balata bakim derken 1-2 arasi daha para gidebilir.




  • Merhaba arkadaşlar daha öncede sordum ama sanırım kimsenin başından geçmemiş cevap olmadı bir kez daha yazıyım dedim. Otomatik vites geçiş lambaları yanmıyor göstermiyor. iyi forumlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leo_Leo

    Merhaba arkadaşlar daha öncede sordum ama sanırım kimsenin başından geçmemiş cevap olmadı bir kez daha yazıyım dedim. Otomatik vites geçiş lambaları yanmıyor göstermiyor. iyi forumlar..

    Sorununuz büyük ihtimal bununla ilgili. Video'ya ve benzerlerine bi göz atmanızı tavsiye ederim.
    https://www.youtube.com/watch?v=NQysOv1MqbE
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • supremum kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler supremum ilgin ve paylaşımın için. Evet benim sorunumla örtüşüyor başka videolara da baktım çok yararlı oldu. Bana biraz yüksek fiyat çıkarttılar gibi geldi ve sanırım tamir boyutu da var. Duruma göre bir yol bulucam inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leo_Leo

    Çok teşekkürler supremum ilgin ve paylaşımın için. Evet benim sorunumla örtüşüyor başka videolara da baktım çok yararlı oldu. Bana biraz yüksek fiyat çıkarttılar gibi geldi ve sanırım tamir boyutu da var. Duruma göre bir yol bulucam inşallah.

    Eliniz biraz yatkinsa yaparsiniz. Kolay gelsin.
  • supremum kullanıcısına yanıt
    anladım teşekkür ederim, bir de şanzımanda problem olup olmadığı kısa bi tur atmakla anlaşılırmı? Maliyetli birşey üzmesin sonradan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin911

    anladım teşekkür ederim, bir de şanzımanda problem olup olmadığı kısa bi tur atmakla anlaşılırmı? Maliyetli birşey üzmesin sonradan?

    Sanziman genel anlamda sıkıntılı bir sanziman degil. Tork konvertorlu uzun ömürlü konforlu bi sanziman. Bariz bi sıkıntısı yoksa olasi bi sıkıntıyı kisa bi turla anlamak cok zor. Araci genel anlamda begenirseniz ekspertize sokacaksiniz orada bi fikir verirler size.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin911

    anladım teşekkür ederim, bir de şanzımanda problem olup olmadığı kısa bi tur atmakla anlaşılırmı? Maliyetli birşey üzmesin sonradan?

    Bizim sanzimanda kronik olarak burçlarda sıkıntı oluyor.

    Vites geçişlerinde vuruntu, kaydırma, titreme, geçmeme vb. problemler yoksa problem yoktur.

    Bunu sanzimanını komple revize ettirmiş biri olarak söylüyorum, canavar gibi 6hp19 sanzimanlar, hatta 8 ilerilerden bile daha sağlam.
  • Bilgilendirmeler için teşekkürler arkadaşlar. Forumdan da araç satan olursa 100 bin km ye kadar aşşa yukarı m paket temiz araç arıyorum oynanmamış haberiniz olsun herkese hayırlı günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin911

    Bilgilendirmeler için teşekkürler arkadaşlar. Forumdan da araç satan olursa 100 bin km ye kadar aşşa yukarı m paket temiz araç arıyorum oynanmamış haberiniz olsun herkese hayırlı günler dilerim.

    M paket sonradan da yaptırabilirsiniz. Şu açıdan söylüyorum. Artık E90 kasada hem M paket hem düşük km hem de temiz kombinasyonlarına F30 parası isteniyor. Ayrıca E90 kasada F30'daki gibi M paket ve standart versiyona göre dış hariç net bi fark yok. İç mekanda sadece direksiyon farkı var o da simit olarak yine aynı. Yan kısımlar delikli deri ve göbek rengi komple siyah. Standart spor deri direksiyonda göbekte yanlarda küçük alüminyum görünümlü parçalar var.
    Bunun dışında E90 zaten sert bir araç M paket olanlar spor süspansiyon ile daha da sert oluyor. Tabiki bu sadece bir öneri.




  • supremum kullanıcısına yanıt
    M paketler daha sportif ve yeni duruyor bence o yüzden onlara bakıyorum. M paket harici araçlar da assa yukarı aynı kombinde yakın paralar istiyor. Acelem de pek yok o yüzden bekliyorum güzel bi araç buluncaya kadar
  • Arkadaşlar e92 veya makyajlı e90'lara göz atıyorum da duyduğum kadarıyla ZF şanzıman sorunsuz. Peki bütün e90/92'lerin şanzımanları ZF midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin911

    M paketler daha sportif ve yeni duruyor bence o yüzden onlara bakıyorum. M paket harici araçlar da assa yukarı aynı kombinde yakın paralar istiyor. Acelem de pek yok o yüzden bekliyorum güzel bi araç buluncaya kadar

    Msportun duruşu başka ona bir sey demem.

    335 difuzoru ile baya agresif görünüyor. Ince bagaj üstü spoileride taktim ben. Kesinlikle belli ediyor kendini.

    @acmtncy
    Tüm E9x serisinde ZF'nin 6 ileri tam otomatik sanzimani var.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • TS860 lastiklerimi bugün test etme imkanım oldu, tek kelimeyle mükemmeller.

    Malum Istanbul'da dün akşamdan beridir çılgın bir kar yağıyor, ara yollar dize kadar kar doluydu bugün.

    Arkadan itiş karda dezavantaj diyenlere de selamımı iletiyorum, kış lastikli Passat'a yol açtım bugün. Aracını kullanmayı bilmeyen arkadaşlar atıp tutuyor haliyle...

    En son eve döndük, park yerimiz dize kadar kar doluydu, küreyerek karı açtım, hem arkadaşım hem kendim için, tertemiz park ettik. Araç ve lastik bugün dik tuzlanmamış yokuşlarda bile bir kere mağdur etmedi, herkese tavsiye ederim
  • Bende dunden beri continental ts830p testi yapiyorum.

    Tek kelime ile mukemmel..
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    Hocam uludağa bekleriz :)
    benim canavar uyuyor ama :D
  • 
Sayfa: önceki 720721722723724
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.