Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (673. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 671672673674675
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehkoc

    ilk motor açılışında check control yapıyor. Yani benim isteğim dışında yapıyor. Ama Hoşuma gitmiyor da Değil. ))))
    Bu ürünü Tavsiye Ederim. Bu Arada Teşekkür Ederim.



    Bence de check kontrol aşamasında bu şekilde çakması ilgi çekici olmuş. Bende bi-xenon olan LCI kasa vardı sattım nasipse F30 bakıyorum. Sizin keşfettiğiniz ürün halojen farlı E90 ların ilacı olacaktır. Mesajların birçoğu yakıt sarfiyatı ve bakım masrafının tutarı çerçevesinde dönen bir forumda sizin gibi paylaşım yapanlar olması herkese faydalı.
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Helpgod. bütçe de var ise F30 M paket olsun. Çok Güzel ve Sert Duruyor.
  • ondeki aractan yol almak cok kolay oluyordur. Onun icin alinmaya deger.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bütçe olarak 40.yıl 2.el sınırına kadar olabilir ama kullanmayacağım özelliklere para vermek fikri aklımı çeliyor. Alacağım aracı en az 5 yıl kullanacağım ve sıfır düşünmüyorum.
    2015 -2016 model dış beyaz içi bej dijital klima sunroof gelişmiş gösterge paneli olmazsa olmazlarım. bu özelliklerde 3.16 buluyorum 115.000 tl ama içine müzik sistemi,katlanır ayna,dışına M paket derken 10 bin daha harcamak lazım. Diğer yandan 3.20ied daha keyifli ve 2.eli daha canlı diye 3.20 bakıyoruz hep sportline var. Sonradan ekleteceğim aksesuarlar içinde olsun deyince luxury ve 40.yıl oluyor o zamanda çok işime yaramayacak elektrikli koltuk vs. para vermek gerekiyor. Bilemiyorum

    zaten F30 a M paket yapmazsam sattığım standart makyajlı E90 daki dinamizmi yakalamam mümkün değil. Forumda da paylaşmıştım M6 jantlarım var hatta bu sezon için mat siyaha boyattım ama bu jantlar standart E90 da sırıtmazken M paket olmayan F30 da hiç şık olmayacak gibi. E90 hele ki makyajlı kasa bence 3 serisinin mihenk taşıdır. E30-E36-E90 sahibi oldum evet teknoloji gitgide gelişiyor ama E90 dan aldığım keyif bambaşkaydı. Şimdi geriye dönüm baktığımda 88.000 km de E90 almaktansa daha düşük km de dizel E90 alıp daha fazla tadını çıkarsaydım. 2yıl bende kaldı doyamadım aracıma




  • helpgod kullanıcısına yanıt
    İnşallah aradığın aracı bulursun. Ama M paket ve Gelişmiş Gösterge İkisi Bir arada Bulmak Zor Gibi. ben raslamadım ama çok da bakmadım açıkcası.
    E90 LCI lerle ilgili Görüşlerinize Katılıyorum. Bende 2013 ocak ayında 2012 e90 lci m sport aldım. 10.000 km de idi. Hala Bende 101.000 km oldu.
    Değiştirmeye Kıyamıyorum. Kaza yok Bela Yok Boya Yok. 120.000 - 130.000 km kadar Binerim Diye Düşünüyorum..

    Deri Koltuk ve Isıtma Benimde Hoşuma Gitmiyor.Bence de Gereksiz ve Kullanışsız.

    Olmaz sa olmazlarınıza Sport Koltukları da Ekleyin Bence . Zira Standart koltuklar uzun yolda Ciddi Rahatsız Edici.
    BMW yi Sadece Bunun için Eleştiririm. Onun dışında Motor - Şanzıman - Performans - Yol Tutuş - Kıvraklık - Yakıt Cimriliği Kendi Sekmentinde 1 Numara.

    Farlar la işim Bitti(RGB angel ve Beyaz led Uzunlar ). On Izgarayı da Mat Siyaha Boyadım.
    Sıra Fren Sistemine Geldi. Fren Disk Ve Balatalarında Değiştirmeyi Düşünüyorum. Ama kararsızım 20 30 k sonra satacağım bir araç için Fren sistemini Değiştirmek biraz Düşündürüyor beni.




  • acc04 kullanıcısına yanıt
    Evet Benim Gibi Halojen Farı olanlar Kesinlikle Düşünmeli ve Hatta Yaptırmalı diye düşünüyorum. Bariz Fark Ediyor.
  • mehkoc kullanıcısına yanıt
    fren sistemini komple değiştirmek çok pahalıya çıkar ve satarken de bu paranın çeyreğini bile fiyata yansıtmanız büyük başarı olur. İnsanlar zaten bmw alırken yıpranmış ezik almaktan korkuyor bir de bu tarz değişiklikler - her ne kadar olumlu olsa da - alıcıyı kararsız bırakır diye düşünüyorum. Yada bu tip modifikasyonlara sıcak bakan biri denk gelmesi gerek. Ben e90 ı aile aracı olarak kullandığımdan sadece ön ızgarayı boyadım,fren kaliperleri kırmızıya boyadım (yazın 18" jant taktığımda standard kaliper çirkin durduğu için). Izgara boyası bile bazı telefonla arayan müşteriler için sorun oldu. Daha önceki E36 coupe aracımda ise sizin gibi fren konusunda geliştirme isteğim üzerine özel kanallı performans disk ve balata almıştım. E90 için EBC marka vardır mutlaka.
  • Diskte EBC ile TRW kiyaslamasi yapsaniz EBC ye verilen ekstra paraya deger mi?

    Disc EBC ise ve balata Bendix ise ve Bendix yeni ise Bendixle EBC ne kadar uyumlu çalisir ?

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bendix EBC uyumu için birşey diyemem ama şahsi yorumum en fazla ilk başlarda biraz öter sonra alışır. EBC nin renkleri var kullanım tarzına göre, ultimax veya bir üstü greenstuff uygun oluyor.

    aşağıdaki linkte sayfa 116 da en altta uyumlu modeller yazıyor.

    http://ebcbrakes.com/Assets/ecatalogues/2016-Intl-Auto-Catalogue/2016-intl-auto-catalogue.html#p=2
  • Herkese Merhaba,

    E90 320d LCI alma arefesindeyim. Model hakkında az çok bilgim var ama tecrübe edenler kadar olmayabilir. Zincir haricinde neyine dikkat etmek gerekir bu aracın. Birde alacağım arabada hasar kaydı çıkıyor tampon ve kaput değişmiş borusanda. Kayıtları mevcut, başka kazası yok. i-drive olan güzel bi araca benziyor km makul fiyatı makul gibi. ne dersiniz. Teşekkürler
  • km bakımları düzenli serviste yapılmış ve öndeki hasar sadece kaputta ise ve aracı donanım ve renk olarak ta genel olarak beğendiyseniz ve km de yüksek değilse ben alırdım.
  • Merhaba arkadaslar, e90 325i hakkındaki bilgilerinizi alabilirmiyim ? 2005 model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliosmanizm -- 15 Mayıs 2016; 2:45:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Polat1905

    Herkese Merhaba,

    E90 320d LCI alma arefesindeyim. Model hakkında az çok bilgim var ama tecrübe edenler kadar olmayabilir. Zincir haricinde neyine dikkat etmek gerekir bu aracın. Birde alacağım arabada hasar kaydı çıkıyor tampon ve kaput değişmiş borusanda. Kayıtları mevcut, başka kazası yok. i-drive olan güzel bi araca benziyor km makul fiyatı makul gibi. ne dersiniz. Teşekkürler

    "hasar kaydı çıkıyor" derken? ne kadarlık bir hasar kaydı bu. ve diyelim 3.000 tl hasar kaydı ve sadece bir kayıt var. Bu 3.000 tl acaba bahsettikleri kaput tampon hasarından mı kaynaklı yoksa kaput tampon hasarı kasko harici yaptırılmış ve işlenmemiş mi? bu detaylar önemli hocam.
  • Beyler hayırlı akşamlar cümletten. Bende E90 alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. normalde vw hastasıyım. ama radikal bir karar bmw ye geçiş yapıyorum. şimdi sormak istediğim bir kaç konu var bilen arkadaşlardan cevap bekliyorum. bmw 3.20i lerde motor güçleri sanırsam 163-177-184 olarak sıralanıyor fakat bunların arasındaki farkı belirleyen nedir ? moldel yılıyla mı alakalı yoksa donanım paketlerine göre mi ? yakıt tüketimi nedir ? genelde işe giderken ve haftasonu kullanacağım. birde 3.25i var 63.000 tl civarında değişen parçası var km si de 165.000 de. alırken nelere dikkat etmek gerek düşüncelerinizi esirgemeyin arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etem_54

    Beyler hayırlı akşamlar cümletten. Bende E90 alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. normalde vw hastasıyım. ama radikal bir karar bmw ye geçiş yapıyorum. şimdi sormak istediğim bir kaç konu var bilen arkadaşlardan cevap bekliyorum. bmw 3.20i lerde motor güçleri sanırsam 163-177-184 olarak sıralanıyor fakat bunların arasındaki farkı belirleyen nedir ? moldel yılıyla mı alakalı yoksa donanım paketlerine göre mi ? yakıt tüketimi nedir ? genelde işe giderken ve haftasonu kullanacağım. birde 3.25i var 63.000 tl civarında değişen parçası var km si de 165.000 de. alırken nelere dikkat etmek gerek düşüncelerinizi esirgemeyin arkadaşlar.

    özelden mesaj attım yardımcı olurum her soruna..
  • Cevaplar için teşekkürler. Sigortaya işlenmemiş kazalı bir aracı almam. mesala 15 bin tl çıkıyor. kazalı fotoğrafları atıyorlar borusanda yapıldı faturası kaydı var diyorlar gösterebilirz diyorlar bu şekilde muahbbetler var yani.

    Bu arada xenon sunroof olmazsa olmazımdır araç arayışındayım şu sıralar öncelikli tercihim i drive (orjinal ekranlı) olması yönünde araç arayışındayım. Çevrenizde varsa satmayı düşünen talibim ben. Yardımlarınızı rica ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Polat1905

    Cevaplar için teşekkürler. Sigortaya işlenmemiş kazalı bir aracı almam. mesala 15 bin tl çıkıyor. kazalı fotoğrafları atıyorlar borusanda yapıldı faturası kaydı var diyorlar gösterebilirz diyorlar bu şekilde muahbbetler var yani.

    Bu arada xenon sunroof olmazsa olmazımdır araç arayışındayım şu sıralar öncelikli tercihim i drive (orjinal ekranlı) olması yönünde araç arayışındayım. Çevrenizde varsa satmayı düşünen talibim ben. Yardımlarınızı rica ediyorum..

    size söylenenlerin gerçek olup olmadığını bilemiyorum ancak hem yıllardır araç arayışlarında karşılaştığım durumlar hem de eşimin galericilere aşina bir sektörde çalışması nedeniyle rahatlıkla söyleyebilirim ki bu işlerde yalan çok söyleniyor.

    Çok hafif Hasarlı birden fazla aracın çeşitli fotoğraflarını telefonunda sürekli taşıyıp aynı marka aynı renk ve geçmişi hasarlı araçları millete satmaya çalışırken kullanan galericiler biliyorum. Bu tip art niyetli insanlar yüzünden insanlar tampondaki boyanın bile sebebini sorgular oldular. Çok klasik olacak ama 3 kuruş fazla olsun temiz olsun limit sınırlıysa 2 yaş eski olsun ama sıkıntısız olsun. Satarken çok stres yaşarsınız hele ki sizdeyken de 1-2 parça boyanırsa dert olur.
    Daha önce sigorta şirketinden sol tekerden vurup pert olmuş araç da alıp bindim rahatça da sattım ama herşey ortadaydı ve alan da geçmişini bilerek ve çok çok uygun fiyata aldı. Emsallarine göre ciddi iskontolu değilse 15 bin hasar kayıtlı araca ben olsam girmem karar sizindir.




  • helpgod kullanıcısına yanıt
    Uyarılarınız için teşekkür ederim. Galeri ilanlarını çok ciddiye almıyorum. Araç sahibi ile direk muhattap olmak istiyorum, zaten bazı araçlar sahibinin nasıl biri olabileceğini gösteriyor o araçlarıda direk eliyorum. 2 aydır araç arayışındayım bakımları borusan yada kosifler olan araçlar ile görüştüm yetkili servis bakımlı olmasına özen gösteriyorum. Hasar kayıtlı olanlar ise borusanda yada kosiflerde yapılmaşsa zaten az çok kafamda tutar belirleniyor çünkü yetkili servis hep parçaları değiştirmekten yana. Bütçe değişkenlik gösterebilir ama ben fazla çıkmak istemiyorum. tabi olmayacak fiyatlarada araç aramıyorum. makulu neyse o :) sizce bi-xenon, sunroof ve i drive lı bir bmw piyasası nedir 150bin km en fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Polat1905

    Cevaplar için teşekkürler. ......

    size söylenenlerin gerçek olup olmadığını bilemiyorum ancak hem yıllardır araç arayışlarında karşılaştığım durumlar hem de eşimin.......

    Ufak bir ekleme ve de soru sorayım aslında. Bir aracın aynı yerden kaç kere darbe aldığını da bilemeyiz değil mi ? Atıyorum 10bin lira hasar kaydı var sol önden, ama belki oradan 3 kere kaza geçirmiş ama biri kayıtlı. Böyle numaralar da olabilir mi ?
  • M.Polat1905 kullanıcısına yanıt
    bende 2010Lci 3.16 vardi sunroof bi-xenon bek sensatec doseme piyano black konsol ve dışı beyaz. sigara içilmemiş idi ve ben ikinci sahibi olarak 113.000 km de sattim. ayni arac 2010-2011 ve i drive olsa boyasiz olsa 100 bin eder diye dusunuyirum yine de dizel kullanicilari daha net cevaplar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 671672673674675
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.