Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (667. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt
    Uzun omur acisindan sanzuman yag ve filtresini yenilemeyi planliyorum. Bostanci sanayide onerebileceginiz kim var ?

    Ayrica aracima elektrik konusunda guvenebilecegim, hatta uzun kisa far asistanini guvenle taktiracagim gercekten bmw yi taniyan bir usta onerebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bostancı sanayi automatic center nihat ve satılmış usta var . Epey bilgi sahibiler . Ben orada değiştirdim.

    Aslında atla deve bir iş değil ama genede işinin ehli biri olması gerek.


    Elektrik konusunda mert oto var sanırım her türlü modifikasyon, yazılım v.s. uğraşıyorlar lakin hiç gitmedim onlara.
    Uzun far asistanını nereden aldınız acaba?. Orjinal mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zangieff

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehkoc

    Passat Variant 1.6 dan sonra size uçak gibi gelir...
    Atik, Hızlı, Adrenalin ve az yakar.
    Variant kullanmışsınız , Aile arabası olmadığını Söylemeliyim.
    Nedeni ise : Sizi Kışkırtan bir araçtır.Gaza basmanız için sizi Kışkırtır. Arkayı atmaya meyillidir(0- 60 km/h arasında * ) dönüşlerde (tabi bu bizim için bir zevk. Tek isek arabada ). Yüksek Hızlarda Bunu yapmaz. Güvenle Virajlara Girebilirsinz. Arabada aile, çoçuk var ise Dikkat Etmek lazım.
    Kışkırtmalarına ve Sataşmalara uymamak gerek o zaman. Kendinizi Kontrol Etmeniz Gerekli.. )))
    İlk defa BMW 2.0 kullanacaksanız 6 ay gaza çok dikkatli basmanızı tavsiye ederim. Arabaya alışıncaya kadar. Sonra Arkadan bindirirsiniz Allah Korusun.

    * Yanılıyorsam Düzeltin Lütfen DSC açık iken.



    Şöyle söyliyeyim 2012 model i30 otomatik DCT şanzuman vardı, tepkileri harikaydı, virajlar faln vız geliyordu, çok dinamik ve seri bi arabaydı.Tek sıkıntısı süspansiyonlarındaydı.Ufak bi lakadan yavaş bile geçsen sanki araba çukura düşmüş gibi ses çıkarıyordu serviste çözemeyince bu durumu satmak zorunda kaldım.

    Bu sefer araç alırken süspansiyon ön plandaydı ve genişlikte önemliydi.Tamam passatın süspansiyonları iyi, güzel ancak bu seferde hantallıktan araba şehir içinde kararsız avare avare geziyordu, uzunyolda yapıştırıyor ona bişey diyemem uçak gibi gidiyor, zaten kendiside airbus gibi :).Ama o hantallık genel kullanımda daha ağır bastığı için ondanda kurtuldum.

    Artık ya 70-75 binlere kilometresi fazla olmayan 3.20d yada yeni hyundai elentra dct şanzuman alıcam.Onunda en fulu dizel & otomatiğine 85 diyorlar.Yani 200 binlere gelmiş 3.20d ye 80 lira vereceğime sıfır araç sanırım daha mantıklı olur, şanzumanı dediğim gibi çok seri ve duyduğuma göre yeni modellerde süspansiyonları kökten değiştirmişler i30 da dahil :).

    Kafam biraz karışık ancak hayırlısı...


    @qwerty0909
    Hantallıktan kastım DSG mağduru olduğum için, bmw'deki şanzumanıda passattaki DSG gibi düşünmem.Ancak sağolsun arkadaşlar açıkladılar farkı :).


    85-90 bine çıkın bi 3.20d alın bence sıfır araç hiç mantıklı değil.
    bmw de dikkat edeceğiniz zincir olayı bir de aracın süspansiyonu biraz serttir ama yol tutuşu da bu yüzden çok iyidir.
    performans seven biri iseniz ki hantallıktan şikayet ediyorsunuz bir yerden 3.20d bulup test sürüşü yapın mutlaka.

    biraz araştırın 100.000 altı bulabilirsiniz. şanszıman konusu e90 da en en son düşünmeniz gereken olay çünki sorunsuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerty0909 -- 13 Nisan 2016; 9:57:27 >




  • Arkadaşlar acil önerinize ihtiyacım var....

    E90 aracımın üstünde 16'' jantlar bulunuyor ve F30 jant-lastik takımı..... Yani 205-60-16 - 7x17 lastik ölçüleri..

    Bizim yine diğer araç olan 4.20D'nin 400m kodlu jant-lastik takımını kendi aracıma takmak istiyorum, diğer araca yeni jant-lastik takımı alacağız.

    Jantın ölçüleri 18inch ve üstünde RFT PZero var.... Ölçüleri önler 8x18 et35 arkalar 8.5x18 et45, yani e90 msport paketle gelen aynı (arka et değeri hariç, bizdeki et35) fakat lastikler ön 225x45x18 ve 255x40x18... Bizim lastik ölçülerimizin 225x40x18 ve 255x35x18 olduğunu biliyorum...


    18 inch jant kullanan arkadaşlar bana hangi lastik ebatını almam gerektiğini söyleyebilir mi? Msport paket ile normal e90 lci arasında süspansiyon ve çamurluk farkı yok diye biliyorum? ölçüleri tutturursam cuk diye oturması lazım.... Hatta diğer araçtan çıkanı direk tak diye takabilirim? Bir miktar lastik ölçüsü değişecek ( yaklaşık %3-3.5)... Tavsiyeleriniz nelerdir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 13 Nisan 2016; 11:20:36 >




  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler.

    Uzun kisa far asistani da ariyorum. Zira çok istediğim bir donanim. E60, E90, E92, E65 vs kasalarda farkli midir ? Onu da bilmiyorum :)

    Farkli bir yerden haber bekliyorum. Olursa muhtemelen çıkma olacak. Sifir pahalidir herhalde. Takan usta calisip calismadigi riskini ustlenecek muhtemelen.

    Yan sanayisi var mi onu da bilmiyorum henuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba daha önce yazdığım üzere malumunuz 316 i navigasyon ekranlı arayışı içerisindeyim bi tane 2011 model iç dış orjinal M paket buldum. Araç 50 binde arkadaş son 78 bin istiyor ben 76000 önerdim. Araçda hasar kaydı yok sadece ön sağ çamurluk lokal boya var. Sizce ederi nedir önerilen ve önerdiğim rakam normal mi. Bide bi araç daha var oda kaza boya tramer yok fakat M paket değil 2012 model 70000 km de o araç için de 75 bin istiyorlar. Navi var deri döşeme. Kafam çok karışık bana biraz fikir yürütmem açısından yardımcı olursanız sevinirim BMW konusunda çok tecrübe sahibi değilim hız ile işim yok sakin kullanıcıyım ben şeklini seviyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Arkadaşlar acil önerinize ihtiyacım var....

    E90 aracımın üstünde 16'' jantlar bulunuyor ve F30 jant-lastik takımı..... Yani 205-60-16 - 7x17 lastik ölçüleri..

    Bizim yine diğer araç olan 4.20D'nin 400m kodlu jant-lastik takımını kendi aracıma takmak istiyorum, diğer araca yeni jant-lastik takımı alacağız.

    Jantın ölçüleri 18inch ve üstünde RFT PZero var.... Ölçüleri önler 8x18 et35 arkalar 8.5x18 et45, yani e90 msport paketle gelen aynı (arka et değeri hariç, bizdeki et35) fakat lastikler ön 225x45x18 ve 255x40x18... Bizim lastik ölçülerimizin 225x40x18 ve 255x35x18 olduğunu biliyorum...


    18 inch jant kullanan arkadaşlar bana hangi lastik ebatını almam gerektiğini söyleyebilir mi? Msport paket ile normal e90 lci arasında süspansiyon ve çamurluk farkı yok diye biliyorum? ölçüleri tutturursam cuk diye oturması lazım.... Hatta diğer araçtan çıkanı direk tak diye takabilirim? Bir miktar lastik ölçüsü değişecek ( yaklaşık %3-3.5)... Tavsiyeleriniz nelerdir?

    ben e90lci de replika 18" kullandım geçen yaz. Lastiklerim rft değildi xl kodlu öne 225/40r18 arkaya 255/35r18 taktım ki kapı içinde yazan ölçü budur. jantların genişliği önde 8.5 arkada 9.5" idi. bu lastiklere bu jant kalınlığı biraz fazla geldi ve tyre streching yapan hondacılara bir miktar benzedi ama çok da göze batmadı. sizin kullanacağınız 8" -8.5" jant kalınlıkları harika olacaktır. ebat olarak da aşağıdaki linkte 205/55r16 ile 225/45r18 girdiğinizde fark %4.21 ve 205/55r16 ile 255/40r18 girince fark %4.4 çıkıyor. tavsiye edilen %3 ü geçmemesi ama çok da geçmiş olmuyor bir sıkıntı olacağını sanmam sadece takometre farklı gösterecektir.
    http://kolayoto.com/lastik-uzmani/lastik-olcusu-hesaplama.html

    et değerlerini ve takometrenin ne kadar fark vereceğini de görmek isterseniz aşağıdaki site daha detaylıdır. 255 ile arka tekerin çamurluğa sürtmesi mümkün değil. ben lci ye m6 jantı taktım bol ofsetli olmasına rağmen 4 kişi binince dahi sürtmedi.

    http://www.willtheyfit.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kevserkan

    Arkadaşlar merhaba daha önce yazdığım üzere malumunuz 316 i navigasyon ekranlı arayışı içerisindeyim bi tane 2011 model iç dış orjinal M paket buldum. Araç 50 binde arkadaş son 78 bin istiyor ben 76000 önerdim. Araçda hasar kaydı yok sadece ön sağ çamurluk lokal boya var. Sizce ederi nedir önerilen ve önerdiğim rakam normal mi. Bide bi araç daha var oda kaza boya tramer yok fakat M paket değil 2012 model 70000 km de o araç için de 75 bin istiyorlar. Navi var deri döşeme. Kafam çok karışık bana biraz fikir yürütmem açısından yardımcı olursanız sevinirim BMW konusunda çok tecrübe sahibi değilim hız ile işim yok sakin kullanıcıyım ben şeklini seviyorum.

    her ikisinde de navigasyon var biri 2011 50k km 78.000 tl
    diğeri 2012 70k km 75.000 istiyor. anladığım kadarıyla

    öyleyse birinin yaş farkını daha az kilometre ile nötrlersek M paketi alıp 3.000 tl fazla verilir bence. ama ben de satışa koyduğum için aracımı diğer ilanlara da bakarak fiyat belirledim biraz da. bu fiyata gerçekten kaza boya vs yoksa bence iyi fiyatlar.

    benim 2010 sunroof xenon bej döşeme var 114.000 km de M paket ve navi yok. boya değişen yok. son fiyat 70.500 dedim galerici 67.000 verdi telefonda da 69.000 tl teklif eden oldu kabul etmedim. Bu açıdan bakınca bahsettiğiniz araçlarda kaza boya yoksa bana uygun fiyat geldi. Yine kendimle kıyaslarsam benim aracı almaktansa 8.000 tl daha verip 1 yaş genç yarısından az kilometrede navili ve M paket tercih edilir tabii maddiyat müsaitse.




  • Zangieff kullanıcısına yanıt
    Kararınıza Saygı Duyuyorum Ama;

    200 bine gelmiş bir araba tercih etmek hele dizel ise 10 kere düşünmekte haklısınız. Ama bakımlı ve temiz bildiğiniz bir e90 için ise düşünebilirsiniz.

    arkadaşım 5 sene önce 530 e60d aldı. alırken 150000 de idi. bugun hala kullanıyor ve sorunu yok (270 binde ).
    BMW nin motorlarını ve şanzımanını ayrı tutalım lütfen. Şu an Piyasanın 1 numarası. (Yakıt, Performans, Dayanıklılık ve Sorunsuzluk)

    1- Galiba e90 320d hiç kullanmadınız. i30 için iyi diyorsanız. Ben i 30 u 1 gün boyunca kullandım 140 veya 150 hp idi.
    Performans Olarak 320d nin yanına yaklaşamaz. bence farklı katagorilerdeki arabaları karşılaştırmamak lazım.
    Şiddetle 320 e90 LCI Test sürüşü yapmanızı Tavsiye Ediyorum. Birde 330 lar varki......

    2- BMW logosunun size Katacaklarının Hiç birini HYUNDAI Veremez.
    Yolda Ayrıcalığımız vardır. BMW yi Gören sağ şeride Geçiverir.
    Bir Mekana BMW ile gitmekle HYUNDAI ile Gitmek Arasındaki Fark.
    BMW ler TANK gibidir. Allah korusun Kaza anında Güvenlidir. Sağlamdır MAX. Koruma Sağlar. Bunun Fiyatını da Belirleyemezsiniz.
    vs.. vs...

    3- tümsek ve çukurlukdaki ses Sorunu aslında sorun değildir.
    BMW de de bu vardır (e90). İki nedeni; Hele e90 Msport lar Küt diye vuruyor. (4 yıldır kullandığım için gayet iyi biliyorum)
    a-) Suspansiyon Sert olursa Atiklik, Virajlar, Yol tutuşunu daha güvenli oluyor.
    b-) Lastik Yanaklarınız ince ise buda Ses Yapar.
    Spor Arabaların Karasteriktik Özelliğidir bu.

    90-100 bin bandında temiz, km az e90 lcı Bulabileceğinizi Düşüyorum.

    Son olarak, Karar sizindir ve Saygı Duyarız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehkoc

    Kararınıza Saygı Duyuyorum Ama;

    200 bine gelmiş bir araba tercih etmek hele dizel ise 10 kere düşünmekte haklısınız. Ama bakımlı ve temiz bildiğiniz bir e90 için ise düşünebilirsiniz.

    arkadaşım 5 sene önce 530 e60d aldı. alırken 150000 de idi. bugun hala kullanıyor ve sorunu yok (270 binde ).
    BMW nin motorlarını ve şanzımanını ayrı tutalım lütfen. Şu an Piyasanın 1 numarası. (Yakıt, Performans, Dayanıklılık ve Sorunsuzluk)

    1- Galiba e90 320d hiç kullanmadınız. i30 için iyi diyorsanız. Ben i 30 u 1 gün boyunca kullandım 140 veya 150 hp idi.
    Performans Olarak 320d nin yanına yaklaşamaz. bence farklı katagorilerdeki arabaları karşılaştırmamak lazım.
    Şiddetle 320 e90 LCI Test sürüşü yapmanızı Tavsiye Ediyorum. Birde 330 lar varki......

    2- BMW logosunun size Katacaklarının Hiç birini HYUNDAI Veremez.
    Yolda Ayrıcalığımız vardır. BMW yi Gören sağ şeride Geçiverir.
    Bir Mekana BMW ile gitmekle HYUNDAI ile Gitmek Arasındaki Fark.
    BMW ler TANK gibidir. Allah korusun Kaza anında Güvenlidir. Sağlamdır MAX. Koruma Sağlar. Bunun Fiyatını da Belirleyemezsiniz.
    vs.. vs...

    3- tümsek ve çukurlukdaki ses Sorunu aslında sorun değildir.
    BMW de de bu vardır (e90). İki nedeni; Hele e90 Msport lar Küt diye vuruyor. (4 yıldır kullandığım için gayet iyi biliyorum)
    a-) Suspansiyon Sert olursa Atiklik, Virajlar, Yol tutuşunu daha güvenli oluyor.
    b-) Lastik Yanaklarınız ince ise buda Ses Yapar.
    Spor Arabaların Karasteriktik Özelliğidir bu.

    90-100 bin bandında temiz, km az e90 lcı Bulabileceğinizi Düşüyorum.

    Son olarak, Karar sizindir ve Saygı Duyarız.





    tamamen katılıyorum hatta şunu söyleyeyim e90 larda 50:50 dağılım vardır ve daha f30 yokken bir arkadaşım yetkili bayiden test sürüşüne çıkmıştı
    önce bayinin görevlisi boş yolda 150 ye çıkıp zınk diye durmuş yol tutuşu, fren mesafesi, yola yapışma, savrulmamayı göstermek için.

    böyle bir durumda hangi hyundai alırsanız alın sonuç çok farklı olacaktır.

    ha bütçem kısıtlıdır, 40-50 bindir o zaman hyundai alırım. ama 80-90 bine ne hyundai ne peugeot ne renault ne opel alınmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerty0909 -- 14 Nisan 2016; 13:56:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kevserkan

    Arkadaşlar merhaba daha önce yazdığım üzere malumunuz 316 i navigasyon ekranlı arayışı içerisindeyim bi tane 2011 model iç dış orjinal M paket buldum. Araç 50 binde arkadaş son 78 bin istiyor ben 76000 önerdim. Araçda hasar kaydı yok sadece ön sağ çamurluk lokal boya var. Sizce ederi nedir önerilen ve önerdiğim rakam normal mi. Bide bi araç daha var oda kaza boya tramer yok fakat M paket değil 2012 model 70000 km de o araç için de 75 bin istiyorlar. Navi var deri döşeme. Kafam çok karışık bana biraz fikir yürütmem açısından yardımcı olursanız sevinirim BMW konusunda çok tecrübe sahibi değilim hız ile işim yok sakin kullanıcıyım ben şeklini seviyorum.

    M paket bence her zaman bir ayrıcalıktır. Yani aracın duruşu görünümü çok değişiyor. Eğer M paket olan fiyat vs. konusunda aklınıza yatarsa alınabilir. Diğeri hakkında bir fikrim yok ama.




  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    "ha bütçem kısıtlıdır, 40-50 bindir o zaman hyundai alırım. ama 80-90 bine ne hyundai ne peugeot ne renault ne opel alınmaz."
    Harika bir yorum olmuş...
  • Bence 70bin TL ve uzeri bmw alma zamanidir ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40-50 bine de D sinifi alternatifte var hyundai den once. Hatta 50-55bin bandinda 3.5 v6 lar var. ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Arkadaşlar acil önerinize ihtiyacım var....

    E90 aracımın üstünde 16'' jantlar bulunuyor ve F30 jant-lastik takımı..... Yani 205-60-16 - 7x17 lastik ölçüleri..

    Bizim yine diğer araç olan 4.20D'nin 400m kodlu jant-lastik takımını kendi aracıma takmak istiyorum, diğer araca yeni jant-lastik takımı alacağız.

    Jantın ölçüleri 18inch ve üstünde RFT PZero var.... Ölçüleri önler 8x18 et35 arkalar 8.5x18 et45, yani e90 msport paketle gelen aynı (arka et değeri hariç, bizdeki et35) fakat lastikler ön 225x45x18 ve 255x40x18... Bizim lastik ölçülerimizin 225x40x18 ve 255x35x18 olduğunu biliyorum...


    18 inch jant kullanan arkadaşlar bana hangi lastik ebatını almam gerektiğini söyleyebilir mi? Msport paket ile normal e90 lci arasında süspansiyon ve çamurluk farkı yok diye biliyorum? ölçüleri tutturursam cuk diye oturması lazım.... Hatta diğer araçtan çıkanı direk tak diye takabilirim? Bir miktar lastik ölçüsü değişecek ( yaklaşık %3-3.5)... Tavsiyeleriniz nelerdir?

    ben e90lci de replika 18" kullandım geçen yaz. Lastiklerim rft değildi xl kodlu öne 225/40r18 arkaya 255/35r18 taktım ki kapı içinde yazan ölçü budur. jantların genişliği önde 8.5 arkada 9.5" idi. bu lastiklere bu jant kalınlığı biraz fazla geldi ve tyre streching yapan hondacılara bir miktar benzedi ama çok da göze batmadı. sizin kullanacağınız 8" -8.5" jant kalınlıkları harika olacaktır. ebat olarak da aşağıdaki linkte 205/55r16 ile 225/45r18 girdiğinizde fark %4.21 ve 205/55r16 ile 255/40r18 girince fark %4.4 çıkıyor. tavsiye edilen %3 ü geçmemesi ama çok da geçmiş olmuyor bir sıkıntı olacağını sanmam sadece takometre farklı gösterecektir.
    http://kolayoto.com/lastik-uzmani/lastik-olcusu-hesaplama.html

    et değerlerini ve takometrenin ne kadar fark vereceğini de görmek isterseniz aşağıdaki site daha detaylıdır. 255 ile arka tekerin çamurluğa sürtmesi mümkün değil. ben lci ye m6 jantı taktım bol ofsetli olmasına rağmen 4 kişi binince dahi sürtmedi.

    http://www.willtheyfit.com/

    Eyvallah hocam sağolun, ben bu siteden bakıyorumhttps://www.rimsntires.com/specspro.jsp, pek de önermedi değişikliği ama bu hafta çözeceğim bu işi... 400m olan jantları çok beğeniyorum, çok güzel duruyorlar...




  • 70~75bin bütçem var. Önceliğim otomatik olması. Eşim ve ben kullanacağım arabayı arada sert kullanmak isterim aracı ama genelde sakin kullanmak zorundayım arabada çocuk olacağı için.
    3.16i lpg li 2011 model arabamı tavsiye edersiniz yoksa 3.20d mi? Bütçeme göre sanki 3.20d temiz bulamam gibi.. Sizin tavsiyeleriniz nedir? İyi forumlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicbass

    70~75bin bütçem var. Önceliğim otomatik olması. Eşim ve ben kullanacağım arabayı arada sert kullanmak isterim aracı ama genelde sakin kullanmak zorundayım arabada çocuk olacağı için.
    3.16i lpg li 2011 model arabamı tavsiye edersiniz yoksa 3.20d mi? Bütçeme göre sanki 3.20d temiz bulamam gibi.. Sizin tavsiyeleriniz nedir? İyi forumlar

    316i mantıklı geliyor lpg ile de ekonomik olabilir. Eğer bütçeniz yeterli ise temiz bir e90 lci 320d alın ama yetersiz ise kötü ve bakımsız araç almanızı tavsiye etmem çünkü daha sonra size büyük masraflar çıkarabilir. 316i alırsanız da idrive olan m modellerinden almanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicbass

    70~75bin bütçem var. Önceliğim otomatik olması. Eşim ve ben kullanacağım arabayı arada sert kullanmak isterim aracı ama genelde sakin kullanmak zorundayım arabada çocuk olacağı için.
    3.16i lpg li 2011 model arabamı tavsiye edersiniz yoksa 3.20d mi? Bütçeme göre sanki 3.20d temiz bulamam gibi.. Sizin tavsiyeleriniz nedir? İyi forumlar

    e90 3.16i lerin motoru lpg ye iyi sonuç vermiyor, tüketim değerleri yine yüksek ve kötü olan performans iyice düşüyor motor daha çok zorlanıyor. zaten motor sorunlu zayıf kaldığı için sürekli zorlanıyor ve ömrü kısa, lpg ile iyice zorlanacak.
  • Merhaba arkadaşlar tecrübelerinize dayanarak bir kaç sorum olacak. Şuanda 96 model E46 kullanıyoruz, eğer işler yolunda gider ise kredi yardımıyla vs yeni bir arabaya terfi etme düşüncesindeyiz. Maksimum 80 bin liralık bir bütçe var ki aslında bu rakam bile bizi çok zorlayacak bir rakam eğer araba gerçekten çok çok iyi ise bu parayı verebiliriz ancak.

    Benim danışmak istediğim ise ilk olarak makyajsız E90 320D için olacak. Malum siteden bakınca 200 bin km aşağısında bulmak gerçekten zor. 200bin aşağında olanlarda çok para istiyorlar. Sizce bu km'deki araçlara 50-55 bin lira vermek ne kadar mantıklı ve ne kadar performans alabiliriz araçtan ? Performanstan kastım bizi ne kadar süre daha idare edebilir ikide bir servis yolu görünür mü ? Sonuçta dizel bir motor için 200bin çok yüksek bir km aslında.

    İkincisi ise makyajlı 2009-2010 320D ve 320i hakkında. Genelde 320i'ler navigasyon paketli vs olup daha ucuz oluyor fakat bu araçların performansı hakkında bir bilgi bulamadım malesef. 184 hp'lik 320D ile kıyaslayınca nasıl bir araçtır 320i ?


    Edit: Birde 320D LCI kasaların bazıları 177 bazıları 184 hp. Bu motorlar arasında çok fark var mı yakıt ve performans olarak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Soylu -- 18 Nisan 2016; 15:17:43 >




  • magicbass kullanıcısına yanıt
    alttaki arkadaşın yorumuna katılıyorum 316i bende pek tavsiye etmem. Niye diyecek olursan E90 LCIlere bende bakmıştım hatta tanıdığımız şuanda da gittiğimiz BMW servisindeki ustaya sordurmuştum babama ustanın dediği "abi o motorlar sorunlu genelde yağ yakıyorlar" demişti. 2-3bin liraya yapılır demiş babama. Tabi bir ustanın demesiyle motor sorunlu olmaz fakat güvendiğimiz bir ustadır eskiden beri tanıdığımızdır. İkincisi de zaten performansı iyi olan bir araç değil LPG ile performans iyice düşer yine arkadaşın dediği gibi. Bence BMW'de 318'den aşağısı alınmaz. Benim için performans önemli değil derseniz orası ayrı alınabilir tabi
  • 
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.