Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (432. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bubew

    ilginiz için teşekkürler. araç helojen. ben istiyorumki sadece halkalar yansın. farlar gece otomatik yansın. a harfi ve yanındaki yeşil led uyarı otomatik olduğu anlamına geliyorsa ki kitapçıkta öyle yazıyor. benimki güneşte de kapalı havada da gecede devamlı yanıyor. acaba gece sensörü mü arızalı. birde dikiz aynasının arkasındaki sensör farmı yoksa yağmur sensörümü. yağmur sensörü old. düşünmüyorum çünkü silecekler fasılalı çalışıyor kanımca.

    sizin aracın halojen olması zaten gündüz farı olmadığı anlamına gelir. halkaları yakmak istiyorsanız park'ları yakmanız lazım manuel olarak.
    ama xenondaki halkalar kadar parlak değil halojenlerdeki.

    ayrıca eğer hem gündüz hem gece yanıyorsa sizde SÜREKLİ AÇIK FARLAR seçeneği aktif. onu kapatın.

    kapatınca gündüz hiçbir şey yanmayacak. gece olunca farlar yanacak.

    A konumunun oradaki yeşil LED farların yanıp yanmadığını gösterir.


    dikiz aynasının arkasındaki yağmur sensörü

    far sensörü gögüslükte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasso331

    Bir sorum var.Otomatik vites yağı kaç binde bir değişir.Veya nasıl kontrol edilir.Bilen var mı acaba ? Araştırdım.Farklı bir çok sey söyleyen var.Emin olamadım. Genelde 150.000 deniyor

    Araç : 320 D 2006 E90 110.000 km

    Varmı cevabı olan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasso331

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasso331

    Bir sorum var.Otomatik vites yağı kaç binde bir değişir.Veya nasıl kontrol edilir.Bilen var mı acaba ? Araştırdım.Farklı bir çok sey söyleyen var.Emin olamadım. Genelde 150.000 deniyor

    Araç : 320 D 2006 E90 110.000 km

    Varmı cevabı olan...

    Borusan istinye: 0212 359 30 30
    Maslak özel BMW servisi : (0212) 276 58 58
  • sizin aracınızda istediginiz seyi yapmak mumkun degil menuden. bostancı sanayi de mert oto elektronik e gidin. 200 e yaparlar ;) garantili ise aracın garanti dısı kalır.
  • arkadaslar e90 araclarınızın konforu nasıl? arac cok sert mi? direksiyon falan nasıl?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diagnotics

    arkadaslar e90 araclarınızın konforu nasıl? arac cok sert mi? direksiyon falan nasıl?

    direksiyon gayet iyi. (servotronic öyle)

    ama araç konfor olarak bi hayli sert
    hem yapı olarak sert hem de runflat lastik olunca çukurlarda küt-küt vuruyor

    ama buna rağmen tıkırtı ve lıkırtı olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diagnotics

    arkadaslar e90 araclarınızın konforu nasıl? arac cok sert mi? direksiyon falan nasıl?

    Direksyon tepkilerini ben çok beğeniyorum ( servo )

    ama araç sert , bozuk yolda veya kasislerde epeyce anlaşılıyor. Bunun karşılığı olarak araç virajlarda yatmıyor , özellikle otoban kullanımında araç yatmadığı için hiç huzursuz etmiyor, 200+ hızlarda viraj dönerken huzursuzluk yaratmıyor , gazı kesme gereği duymuyorsunuz.
  • arkadaşlar kış lastiği olarak run flat mı kulanıyorsunuz yoksa normal lastik mi, run flat olmayan kış lastiği alırsam araca zarar verirmi yada başka öneriniz varmı bu konuda tam bir kararsızlık yaşıyorum kimisi normal olmaz arac run flata göre ayarlı diyor kimisi ben kulandım normal lastik daha iyi diyor kış lastiği olarak sizlerin fikirleri ne arkadaşlar kış lastiği olarak normal lastiğin fren mesafesi run flate göre daha mı iyi yada gerçekten normal kış lastiği üzerine araçta yığılma oluyormu önerilerinizi bekliyorum ne run flatmış arkadaş anlamdım gitti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagan82

    arkadaşlar kış lastiği olarak run flat mı kulanıyorsunuz yoksa normal lastik mi, run flat olmayan kış lastiği alırsam araca zarar verirmi yada başka öneriniz varmı bu konuda tam bir kararsızlık yaşıyorum kimisi normal olmaz arac run flata göre ayarlı diyor kimisi ben kulandım normal lastik daha iyi diyor kış lastiği olarak sizlerin fikirleri ne arkadaşlar kış lastiği olarak normal lastiğin fren mesafesi run flate göre daha mı iyi yada gerçekten normal kış lastiği üzerine araçta yığılma oluyormu önerilerinizi bekliyorum ne run flatmış arkadaş anlamdım gitti...


    valla ben kış lastiklerimi de runflat kullanıyorum. herhangi bir sıkıntı da yaşamadım geçen sene. run flatler istediği kadar sert olsun ben de rahatsızlık yaratmıyor, vazgeçmeyi de düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    quote:

    Orijinalden alıntı: cagan82

    arkadaşlar kış lastiği olarak run flat mı kulanıyorsunuz yoksa normal lastik mi, run flat olmayan kış lastiği alırsam araca zarar verirmi yada başka öneriniz varmı bu konuda tam bir kararsızlık yaşıyorum kimisi normal olmaz arac run flata göre ayarlı diyor kimisi ben kulandım normal lastik daha iyi diyor kış lastiği olarak sizlerin fikirleri ne arkadaşlar kış lastiği olarak normal lastiğin fren mesafesi run flate göre daha mı iyi yada gerçekten normal kış lastiği üzerine araçta yığılma oluyormu önerilerinizi bekliyorum ne run flatmış arkadaş anlamdım gitti...


    valla ben kış lastiklerimi de runflat kullanıyorum. herhangi bir sıkıntı da yaşamadım geçen sene. run flatler istediği kadar sert olsun ben de rahatsızlık yaratmıyor, vazgeçmeyi de düşünmüyorum.

    coyoote marka olarak ne kulanıyorsun birde 4 lastiktemi kışlık yoksa sadece arkalaramı taktın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagan82

    arkadaşlar kış lastiği olarak run flat mı kulanıyorsunuz yoksa normal lastik mi, run flat olmayan kış lastiği alırsam araca zarar verirmi yada başka öneriniz varmı bu konuda tam bir kararsızlık yaşıyorum kimisi normal olmaz arac run flata göre ayarlı diyor kimisi ben kulandım normal lastik daha iyi diyor kış lastiği olarak sizlerin fikirleri ne arkadaşlar kış lastiği olarak normal lastiğin fren mesafesi run flate göre daha mı iyi yada gerçekten normal kış lastiği üzerine araçta yığılma oluyormu önerilerinizi bekliyorum ne run flatmış arkadaş anlamdım gitti...


    iki kış olacak Pirelli Sottozero Serie II kış lastiği kullanıyorum. radial lastik RFT degil. konfor acayip artıyor ;) ama yıgılma salınma bilimum esnemeler oluyor. hızlı makaslarda DSC/DTC ışığım sönmüyor, RFT de cok cok cok zorlamam lazım ki makas atarken ışık yansın.

    konfor: evet, yaylanıp yatma: evet.




  • ben 205 55 r16 Lassa snoways ERA kullanıyorum

    RFT değil. ve bence kesinlikle RFT'den iyi

    normal lastikleri de RFT olmayanından alıcam bir dahaki değişimde.
    araç resmen yumuşuyor.

    ayrıca dediğim lastik mükemmel. brigdestone blizzak ile aynı.
    karda falan bana mısın demiyor. fren süper

    aldığınız lastiğin M+S olduğundan emin olun. üstünde yazar.
    hem kalkış hem frenlemede iyi olduğu anlamına gelir
  • ben 1 hafta önce kış lastiği olarak michelin alpin taktım. run flat değil. Şunu söyleyebilirimki run flat kış lastiklerinden sonra çok çok daha konforlu ve rahaat hale geldi. açıkçası kış sonunda run flat lastiklerimin yerine yine standart yeni lastik almayı düşünüyorum. stepne yok hatta yeri de yok. onun yerine çakmak pompalı ve spreyli bir set varmış nu almayı düüşnüyorum. run flat bana göre özellikle bizim gibi sert araçlarda kesinlikle konforu berbat eden bir teknoloji. tabi tercih meselesi.
  • valla benim için güvenlik önde geliyor. o kadar yüksek hızlara çıkıyoruz, rft lastik olmadan samclient'in dediği gibi esneme vs olur ve tedirgin eder. araç bildiğiniz yumuşar tabi normal lastikle ama ben bu haline gayet alıştım. bu halini seviyorum ben zaten asfaltta kullanıyoruz, arabadan da tıkırtı vs gelmediği için hiç dert değil. normal lastiğe geçmeyi düşünenler yanak destekli olan modellere bakabilirler (XL sanırsam) bi arkadaş almıştı hatta çok da memnundu. hatta o da bahsetmişti virajda az da olsa virajda kaymadan.

    bu arada bizim araçların üzerinde gelen potenzaların ne kadar berbat olduğunu kışlıkları takınca anladım. benim kışlıklar kumho rft, bunlar bile potenzalardan daha konforlu çok net, sonuçta daha yeni bir lastik bize takılanlar baya eski teknoloji, ilk rft'lerden sanırsam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    valla benim için güvenlik önde geliyor. o kadar yüksek hızlara çıkıyoruz, rft lastik olmadan samclient'in dediği gibi esneme vs olur ve tedirgin eder. araç bildiğiniz yumuşar tabi normal lastikle ama ben bu haline gayet alıştım. bu halini seviyorum ben zaten asfaltta kullanıyoruz, arabadan da tıkırtı vs gelmediği için hiç dert değil. normal lastiğe geçmeyi düşünenler yanak destekli olan modellere bakabilirler (XL sanırsam) bi arkadaş almıştı hatta çok da memnundu. hatta o da bahsetmişti virajda az da olsa virajda kaymadan.

    bu arada bizim araçların üzerinde gelen potenzaların ne kadar berbat olduğunu kışlıkları takınca anladım. benim kışlıklar kumho rft, bunlar bile potenzalardan daha konforlu çok net, sonuçta daha yeni bir lastik bize takılanlar baya eski teknoloji, ilk rft'lerden sanırsam..

    coyoote araştırdım kışlık rft olarak continental t830 alacam ben bu aracı yeni aldım demek istediğim arkadan itişli ilk defa kulanıyorum geçen yağmur vardı sert kalkışlarda aracın arkası atıyor daha önce megane 3 hb kulandım önden çekişli onda oyle bir şey yaşamadım kış şartlarında zorluk yaşarmıyım bu konuda tavsiye de bulunacağınız bir konu varmı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagan82

    quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    valla benim için güvenlik önde geliyor. o kadar yüksek hızlara çıkıyoruz, rft lastik olmadan samclient'in dediği gibi esneme vs olur ve tedirgin eder. araç bildiğiniz yumuşar tabi normal lastikle ama ben bu haline gayet alıştım. bu halini seviyorum ben zaten asfaltta kullanıyoruz, arabadan da tıkırtı vs gelmediği için hiç dert değil. normal lastiğe geçmeyi düşünenler yanak destekli olan modellere bakabilirler (XL sanırsam) bi arkadaş almıştı hatta çok da memnundu. hatta o da bahsetmişti virajda az da olsa virajda kaymadan.

    bu arada bizim araçların üzerinde gelen potenzaların ne kadar berbat olduğunu kışlıkları takınca anladım. benim kışlıklar kumho rft, bunlar bile potenzalardan daha konforlu çok net, sonuçta daha yeni bir lastik bize takılanlar baya eski teknoloji, ilk rft'lerden sanırsam..

    coyoote araştırdım kışlık rft olarak continental t830 alacam ben bu aracı yeni aldım demek istediğim arkadan itişli ilk defa kulanıyorum geçen yağmur vardı sert kalkışlarda aracın arkası atıyor daha önce megane 3 hb kulandım önden çekişli onda oyle bir şey yaşamadım kış şartlarında zorluk yaşarmıyım bu konuda tavsiye de bulunacağınız bir konu varmı...

    benim de önceki aracım meg3 hb'di. ben ankara'da yaşıyorum. geçen seneki gibi bir kış olmamaıştır burada ama hergün işe arabamla gidip gelebildim. hiçbiyer de de kalmadım. ben kışlık lastik alırken markaya bakmam. yazlıkta kesinlikle en kalitelisini alırım ama. bu hafta içinde kardeşime, eşime ve babama petlas aldım kışlık, kendim kullandım biliyorum 10 numara lastik. dsc dtc kapatmazsanız arkası atmaz korkmayın, kendi toparlar alet




  • Arkadaşlar özellikle 110-140 civarı rampa çıkarken gaza yüklendiğinizde motorun vibrasyonunu direksyonda hissediyor musunuz? Bazı rampa çıkışlarda ben hissediyorum gaza yüklendiğim zamanlarda oluyor.

    Acaba sadece bende midir diyeceğim ama 2011 bir tane daha kullanmıştım uzun yol, onda da vardı diye hatırlıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Arkadaşlar özellikle 110-140 civarı rampa çıkarken gaza yüklendiğinizde motorun vibrasyonunu direksyonda hissediyor musunuz? Bazı rampa çıkışlarda ben hissediyorum gaza yüklendiğim zamanlarda oluyor.

    Acaba sadece bende midir diyeceğim ama 2011 bir tane daha kullanmıştım uzun yol, onda da vardı diye hatırlıyorum

    Yakittan olabilir dostum. Veya motor sogukken de vibrasyon fazla olabilir. Ama sadece 110-140 arasi spesifik birseyse bilemiyorum.
    Bazen bende paranoya yapiyorum bu tip seyleri. Mesela son bi aydir araba gitmiyor gibi geliyordu, son bi haftadir iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote


    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Arkadaşlar özellikle 110-140 civarı rampa çıkarken gaza yüklendiğinizde motorun vibrasyonunu direksyonda hissediyor musunuz? Bazı rampa çıkışlarda ben hissediyorum gaza yüklendiğim zamanlarda oluyor.

    Acaba sadece bende midir diyeceğim ama 2011 bir tane daha kullanmıştım uzun yol, onda da vardı diye hatırlıyorum

    Yakittan olabilir dostum. Veya motor sogukken de vibrasyon fazla olabilir. Ama sadece 110-140 arasi spesifik birseyse bilemiyorum.
    Bazen bende paranoya yapiyorum bu tip seyleri. Mesela son bi aydir araba gitmiyor gibi geliyordu, son bi haftadir iyi

    Yok kanka bu dediğim düzde değil de araç yükteyken yani rampa falan çıkarken oluyor. 110-140 arasında olmasının sebebi vites oranında o hızlardaki devirden kaynaklı da olabilir. Ama yakıt çok önemli gerçekten. bazı yakıtlar aracın motor sesini arttırıyor direk fark ediliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arac dogru vitesi mi bulamiyor acaba? Dedigini tam olarak anladim ama basima gelmedi hic

    Abi o degil de ben gecen tatilde opetten bi fulledim. Araba ketoya dondu direk. Yok boyle bisey yani, sinira yakindim kesin kacak mazot falandi. Araba agladi resmen. Daha yeni kendine geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.