Şimdi Ara

jghjg (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
104.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    Bence 3.18 İS modeline bak.

    1800 motor 4 silindir. Vergisi ve yakıtı 3.20 ye nazaran daha az olur.

    95 e kadar olanlar satandardı 145 hp. sanırım.

    95 den sonrası standardı 175 beygir diye biliyorum.

    İS teknolojisi ile güç aynı 3.20 gibi.Hatta dirisini bulabilirsen 3.20 ye atlar.

    3.20 ler standardı 150 hp.




    E30 318is 136 HP
    E36 318is 140 HP

    Hiçbir zaman 175 HP 318is olmadı. O dediğiniz şehir efsanesidir.

    Teknik özellikleri de 320'den iyi sayılmaz.

    318is 140 HP - 170 nm - 0-100 : 10,2 sn - Son Hız : 213 km
    320i 150 HP - 190 nm - 0-100 : 9,9 sn - Son Hız : 214 km

    318is 4 silindirli motoruyla daha hafif olmasına rağmen yine de 320'den daha performanslı değildir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PALERMO ®


    quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    Bence 3.18 İS modeline bak.

    1800 motor 4 silindir. Vergisi ve yakıtı 3.20 ye nazaran daha az olur.

    95 e kadar olanlar satandardı 145 hp. sanırım.

    95 den sonrası standardı 175 beygir diye biliyorum.

    İS teknolojisi ile güç aynı 3.20 gibi.Hatta dirisini bulabilirsen 3.20 ye atlar.

    3.20 ler standardı 150 hp.




    E30 318is 136 HP
    E36 318is 140 HP

    Hiçbir zaman 175 HP 318is olmadı. O dediğiniz şehir efsanesidir.

    Teknik özellikleri de 320'den iyi sayılmaz.

    318is 140 HP - 170 nm - 0-100 : 10,2 sn - Son Hız : 213 km
    320i 150 HP - 190 nm - 0-100 : 9,9 sn - Son Hız : 214 km

    318is 4 silindirli motoruyla daha hafif olmasına rağmen yine de 320'den daha performanslı değildir.




    arkadaşlar bilgiler çok werimli teşekkür ediyorum araştırmalarım sürüyor

    ama nedense kimse önermiyor bu araçlar hergün sorun çıkarır diyor.
    kararlıyım diri az masraflı bi 320i alacam :)




  • bu e36 3.20'lerin hepsi 6 silindir mi?
  • Evet 3.20 ler sıralı 6 silindir. 3.16 ve 3.18'lerden en büyük farkıda bu zaten
  • arkadaşlar biraz korkmaya başladım nedenleri

    1 aşırı yakıt tüketimi

    2 ağır arıza masrafları ne dersiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee


    quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR


    Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?


    Ben kullandım.3.20 i Atiker sıralı sistem vardı.Performansında eksilme çok ama çok hafif oluyor.Ama arabada kısa şanzuman,performans egsoz,ve hava filitresi vs vardı. ( aracın fotosu yukardaki yorumumda var )

    Yani LPG den benzine geçtiğin zaman farkı hissediyorsun ama çok değil.

    1 ay kadar önce LPG de 30 ykr yakıyordu ( spor kullanımda )

    Benzinde de sanırım bi 50 ykr yakıyordur. ( sanırım diyorum çünkü benzini tam olarak ölçmemiştik )

    Yakıt konusunda şunu tesbit ettim ;

    Arabanın benzin ışığı yanıyor.Benzin bitmek üzere iken 30 YTL Benzin alıyorduk.30 YTL de gaz alıyorduk.

    Neyse gezip tozuyoruz.Duruma göre efendi kullanıyoruz,duruma göre yanlayarak,vitesleri uzatarak spor kullanıyoruz.

    Km yaptıksıra LPG göstergesinin ışıkları azaldıkça benzin göstergesi de düşüyordu ( spor kullanımda )

    Bir arkadaşım bu konuda şöyle bir yorum yaptı ;

    ( ama doğruluk payını bilmiyorum.Ustalara sormak lazım. )

    Yüksek devirlerde ( yani spor kullanımda ) aracın performansının düşmemesi için LPG nin yetersiz geldiği yerde benzinden takviye yapıyor.Bu nedenle benzinden de eksilme oluyor... Demişti.


    cevap için teşekkürler. Bu arada e46 ların fiyatlarında 10-15 bin tllik bir düşüş var ilanlarda. Ne kadar doğruyu yansıtır orasını bilemem.




  • The BMW M52 is a Straight 6 piston engine. Displacement ranges from 2000 cc to 3200 cc. It is a DOHC 24-valve engine, originally introduced with VANOS Variable Valve Timing. It replaced the BMW M50 engine in 1994 and was replaced in 2001 with the BMW M54 engine. The world market engine used Nikasil lined aluminium cylinders instead of a cast iron cylinder block, resulting in lighter engines. While, the American market engine retained its cast iron block due to the sulfur content of available fuel.

    In markets with low-sulfur fuel this engine was very highly regarded and the M52 was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through to 1998. However, there was criticism of the M52 engine in some markets, especially the UK, which had high levels of sulfur in the petrol during the late 90's. Sulfur acts as a corrosive agent against Nikasil and led to a lot of the early engines having premature bore-liner wear. Fortunately this problem was solved in post-September 1998 cars with the introduction of steel cylinder liners, with the designation M52 TU-3. However problems still present in these engines so affected cars of this period should be bought with caution unless the service history verifies that work was carried out to rectify the problem. The American market M52 used a cast iron block, and so, was unaffected by this problem.

    A Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications.

    jghjg


    [edit] M52B20
    A 2.0 L (1991 cc/121 in³) version was introduced in 1994. Bore is 80 mm and stroke is 66 mm.

    Applications:

    1994-1999 E36 320i
    1995-1999 E39 520i

    [edit] M52TUB20
    Applications:

    E36/7 Z3 2.0i
    1998-2001 E46 320i/320Ci
    1998-2003 E39 520i



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 10 Mart 2009; 14:20:03 >




  • genişliği 800 yaptım gene bozuluyo her zaman koyduğum genişlik
  • sanırım yakıt işi beni caydıracak

    1994 model bi 3.20 i nin km de sarfiyatı tam olarak ne olur bilen war mı arkadaşlar
  • 318is derim
    performans olarak e36 da 320iden iyidir
  • 14.000 tl ye başka ne tawsiye edersiniz arkadalar
  • düşünüyorum 14.000 tl bütcem war ama nasıl bi araba alabilirim.

    gözüm çok korktu bmw den
  • 3.20i
  • bu gün reel piyasaya çıkıp bakacam inş bulurum temiz bi 3.20i
  • ankarada bulmak çok zormuş :(

    yok mu yardım edecek bi forum dostu
  • bu eğer moturyla oynandıysa yerinde durduramzlar bu arbayı bizde E36 Chaqal kasa wardı 328HP ondan biliyorum jantları bizimkinin aynısı
  • slm arkadaslar ben bmv 318is almayı dusunuyorum ama ne kadar yaktıngını falan bılmıyorum acaba icinizde sehir ici ve sehir dısı kac krş yaktıgını bılen varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: team09

    slm arkadaslar ben bmv 318is almayı dusunuyorum ama ne kadar yaktıngını falan bılmıyorum acaba icinizde sehir ici ve sehir dısı kac krş yaktıgını bılen varmı ?

    Bencede 318 is ....1996 model vardı çok güzel arabaydı otomatik vitesti ama yakıtı uzunyolda 240 tl ş.içi 300 veyA 350 di harika bi araba bide çok seri ayağın altında turbosu var ve dokun fırlıyo gazda 240 bastım ve fren sistemide harikaydı hemen kendini toparlıyodu ayağının ağırlığı yeter ...
  • Gereksiz hort olmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydia

    quote:

    Orijinalden alıntı: team09

    slm arkadaslar ben bmv 318is almayı dusunuyorum ama ne kadar yaktıngını falan bılmıyorum acaba icinizde sehir ici ve sehir dısı kac krş yaktıgını bılen varmı ?

    Bencede 318 is ....1996 model vardı çok güzel arabaydı otomatik vitesti ama yakıtı uzunyolda 240 tl ş.içi 300 veyA 350 di harika bi araba bide çok seri ayağın altında turbosu var ve dokun fırlıyo gazda 240 bastım ve fren sistemide harikaydı hemen kendini toparlıyodu ayağının ağırlığı yeter ...

    bmv 318 is veya 1994 318i arıyorum uygun fiyata bilen varsa acil yazarsa sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.