Şimdi Ara

Bmw 2 serisi Active Tourer (F45) (96. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.022
Cevap
55
Favori
159.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ceeyar C kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • herkese merhaba…

    2015 mıdel 2.16 d araca sahibim. Km si 65.000.

    sanki bu aralar direksiyonu biraz sertleşti gibi. Acxa bu araçlar için direksiyon hidroliği ne zaman değişiyor?

    cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam, 2015 model 218i Active Tourer aracımı satıyorum. Sport plus paket (en full donanım paketlerden), pakete ek olarak otomatik park asistanı ve elektrikli hafızalı koltuklar mevcut. Aracım 90200 KM'de, tramer kayıtsız değişensiz boyasızdır. Bakımlarını hep Borusan İstanbul Oto'da yaptırdım. Sadece fren balatalarını özel serviste değiştirdim. Daha ayrıntılı bilgi için özelden görüşebiliriz.

  • Herkese selamlar, direksyonu tam sağ ve tam sol yaptığımızda bir gıcırtı sesi ve ilk harekette tık sesi geliyor. ne olmuş olabilir. Yardımcı olursanız çok sevinirim

  • Direksiyon dan gelen ses ön amortisör takımları ile ilgili olabilir. İlk kalkışta ki harekette tık sesi bende de var henüz baktırmadım. Fakat şanzıman veya motor kulağı olabilir diye düşünüyorum. Bir de yolda seyir halinde iken tekerlek yolun durumu ile ilgili bir boşluğa geldiğin de tok bir ses geliyor sol tekerlek tarafından.

  • wincs W kullanıcısına yanıt

    Bende hareket halindeyken ses hiç olmuyor. Direksiyon sağ sol yaptığımda gelen sesin amortisör takozu olduğundan artık eminim sesin kaynağının orası olduğunu çözdüm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba, Almanya`dan katiliyorum araniza bu forumu görünce hemen üye olmak istedim. yaklasik 2-3 hafta önce 2018 model 216d satin aldim. ancak bir özelligini bulamiyorum.

    Araba geri geri giderken sag ayna asagiya inmiyor. bunu nasil aktiflestirebilirim yardimci olur muydunuz? bu ozellik benim 2007 trndline Golfüm de bile vardi ama bmw de bulamadim.

    bir de araba calistirirken biray sarsintili calisiyor bu normal midir? hic diesel arac kullanmadim hayatimda.


    simdiden tesekkür ederim

  • HPLCprüfer H kullanıcısına yanıt

    Selamlar. Ayna seçim düğmesini sol ayna için ayarlarsanız, geri giderken sağ ayna aşağıya doğru iner. Bizim motorlar biraz sarsıntılı çalışıyor. 3 silindir olduğundan zannedersem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar bizim aracımızda n'den d'ye aldığımızda ilk harekette direksyon dönükken tık diye bir Metal sesi geliyor. Aracın gidişinde vites geçişlerinde hiç bir sıkıntı yok. Direksiyonun soğuk havada gelen sağ sol gıcırtısı hava ısınınca bitti. Ama bu metal sesi bitmedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar bana yardımcı olabilir misiniz?


    bugün eşim arabayı okulun oraya park ederken; "BMW Aracın Kaymaması İçin Önlem Alın Uyarısı! " çıkmış ekranda. ve şanzıman sekmesi altında.




    uyarı mesajına okey dedikten sonra uyarı kalkmış. Daha sonra arabaya tekrar binmiş ve bizim evin önüne yaklaştığında tekrar park ediyor ve aracı park moduna çektiğinde tekrar aynı sıkıntı ile karşılaşıyor. Yine Mesaja okeyleyip uyarıyı ortadan kaldırıyor. Bunun sebebi ne olabilir?

    Aracın şanzımanı ile ilgili bir durum yok çünkü P ye alınca şanzımanın görevini yerine getiriyor. herhangi bir kaçırma da yapmıyor.


    Önerebileceğiniz özel servis yada usta yada yetkili servis bilgisi verebilir misiniz?

    İstanbul avrupa yakasında beylikdüzündeyim.

    Sorunun kaynağı ne olabilir.


     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)




  • Arama sayfasında araştırmalar sonucunda sorununun nedenini belli oldu.


    Vites kolunun altındaki kutu içersinde yer alan Mekatronik içindeki yay kırılmasından kaynaklı, Elektronik karta temas etmemesinden dolayı sanki vites freni tam tutmuyormuş gibi algılıyor. Aslında araç P modunda iken aracın balataları sıkıca tutuyor ama sistem algılamadığından tutmuyormuş gibi gözüküyor.


    BMW yetkili Servisleri aynı sebepten dolayı giden araçlar için vitesin kolunda switch parçasında sorun olduğunu ancak tüm vites kolunun değişmesi gerektiğini değişim içinde 18bin tutarında size fatura çıkarabiliyorlar. Ama İstanbul içinde bazı özel servislere giderek 1000 - 1500 aralığında işçilikle bu sorunu çözdürtebilirsiniz de.


    Kendiniz söküp takmak, el yordamıyla halletmek isterseniz ise bir adamın youtube ye koyduğu videodan faydalanıp bizzat kendiniz de müdahale edebiliyorsanız.


    linki buraya ekledim.

     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)M.Ovidiuyoutube
    In this episode you can see how I fix in the gear selector on a BMW 2 series f45 f46 a fairly common problem with the message "Secure vehicle with parking brake when stationary" if you already knew how to fix congratulations to you and if you didn't know again bravo now you've learned how to fix it. if you have done the same thing and still have the error it's possible ( 99%) that you didn't mount correctly back the spring , still if you are sure that you mounted it correctly next step is to do a diagnose (that normally needed to be done by the beginning) WARNING ! This isn't a DIY , and I'm not responsible for any damage you may do trying to copy what you see in this Video. I've been doing this for over 15 years, that's why some things seem simple in my videos. I have a vast experience in BMW MINI and Rolls Royce , and that's why you may see things that seem impossible or difficult to do done easily ! This channel is not an advertisement for a shop or something like that, it is for educational and entertainment purposes so please do not send messages with questions like where you are or where to find you , I do not offer services . Thank you for your understanding ! You can contact me at : Facebook : https://www.facebook.com/MOvidiu-104617741239810 e-mail : MOvidiuOfficial@gmail.com instagram : md.ovidiu If you want you want to support me : Paypal : paypal.me/MunteanuO Patreon : https://www.patreon.com/keddy_ovidiu?fan_landing=true Amazon Affiliate, Commissions Earned : if you buy from these links you will help to develop this channel and make me rich :)) Panel Clip Pliers for removing clips and harness : https://amzn.to/32St4nC Tesa Highest Quality Heat Proof Engine Compartment Wiring Tape : https://amzn.to/3aoNHbE Tesa adhesive wiring cloth tape : https://amzn.to/3gTycbZ VIOFO A129 Pro Duo 4K Dual Dash Cam : https://amzn.to/3anGDMd VIOFO Hardwire Kit for A129 : https://amzn.to/3x5F0wx BMW e46 GM5 Relay : https://amzn.to/3d2qbTv Ultrasonic bath (mine is painted black by me :) ) : https://amzn.to/3rU3tlj Headlight soft reusable sealant : https://amzn.to/2JhtNVy My Rode Microphones Wireless Go : https://amzn.to/32xm2Bo Seat Thigh Support Actuator Repair Gear : https://amzn.to/35TSsXp BMW f10 Leather door pull handle : https://amzn.to/3oLYIZV FRM repair tool : https://amzn.to/3qKgr5o My multimeter : https://amzn.to/31S1SlB DSO5102P USB Storage Oscilloscope 2 Channels 100MHz : https://amzn.to/3jPVAJd 3 in 1 Rework Solder Station : https://amzn.to/2F0BgWC Flux Grease RMA223 : https://amzn.to/356CWcg Chemtronics 60-1-5 SODER-WICK : https://amzn.to/2Z7iRP5 Chemtronics 80-3-10 Soder-Wick : https://amzn.to/3319i5i Loctite #243 Threadlocker : https://amzn.to/356voG7 For filming /editing I'm using : DJI OM 4 - Handheld 3-Axis Smartphone Gimbal Stabilizer : https://amzn.to/3kL3hRL MY Camera Samsung note 20 ultra : https://amzn.to/3swV5YG Camera tripod : https://amzn.to/32SDRey My work station MacBook Pro 13 2017 : https://amzn.to/3ckBIvx !!! Ops it looks like you've reached the bottom !!!
    https://www.youtube.com/watch?v=rOnFwP8ZxPU&feature=youtu.be




  • ceeyar C kullanıcısına yanıt

    Vallahi bravo, sorunu araştırıp, bilgiye ulaşıp burada da detaylı paylaştığınız için Allah razı olsun sizden.  Bmw 2 serisi Active Tourer (F45) 

  • Rica ederim ne demek, bilgi paylaştıkça güzel.

    Bu arada Kendim yapmaya karar verdim, elimde olmayan bir kaç alet hırdavatı da tamamlar tamamlamaz bir hafta sonu oturup kendim girişeceğim, fotoğraf çekme imkanım olursa size de tecrübelerimi aktarırım.

  • Dediğim gibi bir kaç eksik aletim vardı , 8, 10 ,13 numara lokma ucu ve lokma cırcırı, birde klips sökücü için tornavida satın aldım, beyaz gres yağı bulamadım, sanayi deki bir esnaf siyah küçük paket bir paket verdi işimi görsün diye. Diğer kalan aletler bende mevcuttu.

    Yanıma bir kağıt alıp ne yaptığımı yazdım, kaç vidayı nereden söktüm, hafızayı pekiştirir diye de telefonumdan resim çektim.
    Her şey tam istediğim gibi oldu ve kusursuz bir şekilde vites kutusunu söktüm içini açtım, telin bir dokunuşla kırıldığını gördüm, teli çıkardım, kırılan teli geriye sarma metodu ile düzelttim. Yerine taktım, takarken biraz uğraştırdı ama mekanizmanın işlevini, içindeki parçaların nasıl hareket ettiğini ve ne işe yaradığını anlayınca sorunu çözmek zor olmuyor, parçaların üzerine gres yağı sürdüm. Takmada şöyle bir sıkıntı yaşıyorsunuz içindeki parçalar birbirine baskı uyguluyor ve hemen kapağı düzgün bir şekilde kapatıp tam oturması lazım, o biraz vakit kaybettiriyor, yani yapılmayacak bir şey değil.

    Sadece Bir aksilik yaşadım ve iki kere sökme takma işlemi tekrarlamak durumunda kaldım,. Aksilik ufak pimi takarken şanzımana giden kabloyu pimin içine geçirmemiş olduğumdan vites arızası verdi, vitesi D den P ye R ye alıyordum ama ekranda D kısmında takılı kalıyordu. Önce kutuda yanlış bir şey mi yaptım diye tekrar açıp içine açıp baktım, hiç bir sıkıntı yok, sonra farkettim ki pimi çıkartmadan şanzımana giden büyük kabloyu çıkarmıştım, bunun imkanı yoktu . Demekki pimi tam yuvarlağın içine geçiremedim, (4. Resimde göreceksiniz yuvarlak demir)o sebepten şanzımanın kalın kablosunun içindeki tel benim vites koluyu ile yaptığım hareketleri algılamıyor , çünkü tam olarak bağlı değil, vitesi hareket ettiriyorum ama şanzımanın kalın kablosunun içindeki teli değil. Şu BMW ye hasta oluyorum, öyle malzemelerden öyle basit parçalardan fonksiyonel parçalar üretiyorlar ki insanı şaşırtıyor, şanzımanın tüm hareketini yapan küçücük pimi olsun, park freni algılamasını sağlayan ufak bir tel olsun. Sokakta görsen üzerine basacağın kıytırık parçaları önemli yerlere koymuşlar Milyonluk arabalara bu parçalar garip geliyor . Çabuk Bozulsun diye mi yapıyorlar anlamıyorum.

    Sonuç olarak sorundan eser kalmadı, vites geçişleri normal, artık uyarıda vermiyor. Biraz eliniz yatkınsa , biraz vaktiniz varsa yapabilirsiniz diye düşünüyorum. Ben keza kendim yapamasaydım 1500 2000 özel servise verecektim, yaptım şimdi o parayı en azından bu Ramazan'da ihtiyacı olanlara veririm diye ayırıyorum.


     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)

     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)

     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)

     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)

     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)
     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)
     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ceeyar C kullanıcısına yanıt

    Emeğinize sağlık. Attığınız videoyu izlediğimde, hala active tourer sahibi olsam bu tamirata cesaret edebilir miyim diye düşünmüştüm. Siz altından kalkmışsınız. Tebrik ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese slm

    Klimada sorun var

    Sol taraf soğuk uflerken sağ taraf sıcak üflüyor..ilk anda biraz soğuk gelsede araba ilerledikçe sağ taraf (ön yolcu)klima etkisi gidiyor...sıcak üflemeye başlıyor..

    Başına gelen oldumu,nasıl çözülür?

    Flape sorunu olabilir mi..

    Yardımcı olursanız çok sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Denemelerim neticesinde en büyük aday kalorifer petek musluğu...

    Nerededir bu petek musluğu bilen varmı...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,
    Bizde hasso bir bmw ci olarak hanıma da 2.16D 2017 active tourer alarak aranıza katıldık
    İaraç 2017 91 bin km de full borusan bakımlı

    Bu 1,5 dizellerde bakım periyodu nedir , önümüzde bizi neler bekliyor bilgi verirseniz müteşekkir olurum…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenxoca -- 13 Mayıs 2022; 20:44:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, hayırlı olsun öncelikle,

    Bende bu aracın benzinlisi var ve 15000KM de bir periyodik bakımı söz konusu.


    Bir yerde görmüştüm.


    Euro 5 motor segmentli Bmw periyodik bakım zamanı 10.000 km.

    Euro 6 motor segmentli Bmw periyodik bakım zamanı 15.000 km.


    Bizim araçlarda Euro 6 segmentinde bildiğim kadarıyla, ama en doğru kısım direksiyonun arkasındaki ana ekranda digital kısmında periyodik bakıma kaç km kaldığını yazar. Orası nettir, orada ne yazıyorsa o km dolmaya yakın götürmeniz gerekir. İsterseniz bir kontrol edin. Benimkinde şuan 9000km yazıyor, hangisi önce dolarsa ; ya bir sene içinde yada km bakım kısmında sıfıra yaklaştığında , uyarı vermeye başlar. o zaman bakıma götürmeniz gerekecek.

  • Ulasss19801980 U kullanıcısına yanıt

    Altta yabancı bir sitedeki makalede F45 te yaşanılan klima ısıtma ile ilgili problemlerini dile getirmiş.


    Yaşanılan soruna göre, termostatta, hortumlarda ve hava kanalların tıkalı olmasında , fan arızasından ve hava cebi ile ilgili devreden kaynaklanabiliyormuş,



    Denemeleriniz sonucunda problemin Kalorifer petek musluğu ile ilgili olabileceğini yazmışsınız. o ne ile ilgil, bir parça anlamadım, eğer parça numarası olsaydı size yardımcı olmak adına bende buradan araştırabilirdim.....


    Onun dışında sizin probleminiz ile ilgili bir tarafından sıcak üfleyip diğer tarafından soğuk üflemesi yaşayan ve bunu video ile paylaşan bir iki BMW , mini cooper kullanıcısı olmuş.

    BMW kalorifer sisteminde iki kısım var, 1.yüksek basınç 2. alçak basınç . Bu iki noktada Basınç yeterli derece eşit gelmeyebiliyor, bu sebepten dolayı r134 klima dolumunu eşit şekilde yapılarak sorun giderilebileceği bilgisini vermişler. Tabi herhangi bir yerden delik kaçak varsa yine aynı sıkıntıyı yaşama durumunuz olabilir , o sebeple deneyip durumuna bakmanız gerekecek. Ben videoyu paylaşıyorum yardımcı olması açısından.....


     Bmw 2 serisi Active Tourer (F45)Donny The Late Model Techyoutube
    Tools Used: A/C Diagnostic Manifold Gauge Set, Fits R134A https://amzn.to/302huVi **If the video was helpful, remember to give it a "thumbs up" and consider subscribing.** Thanks For Watching and Please Subscribe http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thelatemodeltech2.0 This Song was Downloaded Here https://www.epidemicsound.com/referral/huk88j/ Royalty Free Music Provided By Epidemicsound Video Recorded With 4k Hd Camera Panasonic g7 https://amzn.to/2CQ9h9M 4k Hd Vlog Camera Sony RX100 Vii https://amzn.to/2Hv1oHe 1080p Action Camera Hero 7 Black https://amzn.to/33g0PJz Contact Me At: Facebook:https://www.facebook.com/TheLateModelTech/ InstaGram:https://www.instagram.com/thelatemodeltech2.0/ Pinterest:https://www.pinterest.com/thelatemodeltech Twitter:https://twitter.com/late_tech ________________________ DISCLAIMER Some of the links above are affiliate links, where I earn a small commission if you click on the link and purchase an item. You are not obligated to do so, but it does help fund these videos in hopes of bringing value to you! As an Amazon Associate I earn from qualifying purchases. (paid link) For sponsorship, product reviews, and collaboration, you can email me here: thelatemodeltech@gmail.com ________________________ #TheLateModelTech
    https://www.youtube.com/watch?v=X_psApJfOVg&ab_channel=DonnyTheLateModelTech





    Heating problem on a Bmw Serie 2 F45 Active Tourer


    How does a heater work on a Bmw Serie 2 F45 Active Tourer

    In the middle of winter, it is our best ally on the road when going to work. And when he's not spinning he is easily missed. So before understanding where the problem came from, you will have to understand how it works on your Bmw Serie 2 F45 Active Tourer, at least in a simplified way. The heating uses the temperature of the engine block to heat the personalised tour, and generally the cooling system. In fact it is a two in one. In a similar way, the fan system, so that the air reaches us has a double system. It's the ventilateur which emits air when the vehicle is running at low speed or at walking pace, and it is the speed of the vehicle that will send the air as soon as you are moving faster. Rather well thought out, no?


    Recurring heating problems on a Bmw Serie 2 F45 Active Tourer


    Broken thermostat

    The idea is easy, when the thermostat which regulates the heat does not really understand the degree of heat of the water in the circuit, the whole of the latter is affected. Even if the thermostat of your Bmw Serie 2 F45 Active Tourer still does not work correctly, the heating will still work. Due to the fact that the temperature produced by the engine block will increase little by little, then the cooling circuit at the same time, whether it is regulated or not. The only problem is that you will have trouble setting the temperature.


    Air flaps blocked on the Bmw Serie 2 F45 Active Tourer

    It is a dysfunction that happens quite regularly. These shutters, which allow you to direct the air or adjust the intensity, sometimes get blocked over time. To remedy this it is simple, remove the cover and look inside how it was done. Activate the mechanisms to see where it is blocking. Put a little WD 40 to lubricate and voila.


    Defective fan on the Bmw Serie 2 F45 Active Tourer

    As you will understand, the fan is effective only at low speed and the engine is off. If ever your heater is not sending too much air at low speed and you still hear its noise, the fan is probably going to run out. If all goes well, with more speed the heating of your Bmw Serie 2 F45 Active Tourer should work. If the fan does not work at all, it is better to replace it.


    Blocked hoses

    The symptoms turn out to be quite obvious. If your heater works and does not create heat or very slightly, the problem must probably be with the hoses. They become blocked over time and do not allow hot water to reach your heating system in your Bmw Serie 2 F45 Active Tourer. In this case, clean the hoses or replace them with new ones.


    Air pocket in the circuit of the Bmw Serie 2 F45 Active Tourer

    The symptom is found to be identical to that of the hoses. If ever small air pockets have become embedded in the heart of the circuit, the high temperature water will also have problems reaching the heating radiator of this famous Bmw Serie 2 F45 Active Tourer. In this case, it is necessary to purge the circuit.


    Conclusion

    You now know where the malfunction is going to occur. On the other hand, it may be that the reason comes from another place, such as the air duct of your cluttered Bmw Serie 2 F45 Active Tourer, or even a defective valve, but this is unfortunately rather rare. Do not hesitate to leave a comment in case this post has served you. Good road !




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceeyar -- 18 Mayıs 2022; 19:19:52 >




  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.