Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (787. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.608
Cevap
310
Favori
2.867.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 785786787788789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbahadir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: halitozbasli

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbahadir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: edysch

    Orjinal ekipman her zaman en güvenlisidir. Orjinal jantlar onemli bir mühendislik çalışması sonrası aracın fren, manevra, süspansiyon sistemi ile uyumu göz önünde tutlularak geliştiriliyor. Aracınız ne olursa olsun siz kesinlikle o jant ve lastikleriniz kadar güvende emniyettesiniz. Sadece görsellik için bir risk almaktan bahsediyorsunuz. Bu tabii ki sizin tercihiniz ama bana sorarsanız kış lastik kampanyası yakında başlar ve orjinal jantlar kış lastikleri ile birlikte uygun fiyata BMW servislerinden temin edebilirsiniz. RFT daha az konforlu ama çok daha güvenli, RFT tavsiye ederim.

    teşekkür ederim zaman ayırıp yazdığınız için.

    dün istanbulda mağlum yağış bir hayli etkiliydi daha sonra durdu yerler ıslak derken 40la belki daha yavaş gidiyorken sağa virajlı bir girişten içeri girdim araba inanılmaz bir şekilde kaydı allahtan heycan yapmadımda kurtardı inanılmaz şekilde kaydı. 35-40km/h ile bildiğin tokyo dirift sahnesi gibi oldu toparladım devam ettim bana çokta güvenli gelmedi rft lastik. üstüne baktım 4 mevsim yada yazlık kışlık diyede yazmadığını fark ettim. kışın kesinlikle özel lastiklerinden alıp bu üstündeki janta takmayı planlıyorum mart gibi görselliğe verdiğim önemden değiştirirm jantı lastiği. paylaşmak istedim.

    Arkadan kakış kopar :)

    Sorun lastik değil uzun süre yağmur yağmadığı için yerler sabun kıvamında önden çekişli arabalar bu kaymayı pek hissetirmeden olayı traction kontrolle hallediyorlar ama arkadan itişlilerin az biraz kopmadan aklı başına gelmiyor. Uygun ortamda DSCyi yarım kapayıp kopmasına izin verin nerede tutacagını görün derim.



    yarım kapatmaktan kastınız dsc tuşuna bir kere basıp kapatmak dimi?

    tecrübelerinizle nasıl bir durumla karşılaşıcam paylaşırmısınız

    Tuşa kısa süre basınca göstergede sarı kayma resmi olan ışık yanıyor. Uzun basarsanız tam kapatıyormuş ama daha onu denemedim. Sonrasında yapacagınız ise yanlama ; Viraj içinde direksyonu ani şekilde viraj içine kontra vererek arkasının kopmasını sağlaya bilirsiniz araba viraj dışına doğru kopmaya çalışacak bunu bir otoparkta slalom yaparakta göre bilirsiniz( Trafikte denemek için fazlasıyla tehlikeli bir manevra) yapmanız gereken gaz vermeye devam edip direkyonu viraj dışına doğru hafifce açmak ve gaz kesmek ve son olarak kayma bitince tekrar içeri toplamak. Zaten araba kayması 15 dereceyi geçince otomatikman başının çaresine bakıyor. Düşük hızlarda arabanın dengesini bozmanız ve arkasını koparmanız nisbeten kolay araba hızlandıkça daha sert müdahale gerekiyor ve kopma lastiğin hamuruna göre çok ani olabiliyor 50 km nin üstünde denemeyin derim, 50 km ve üzerinde anlık drif yapa bilirsiniz araba DSC yarım kapalıyken zaten koparmak istediğinizi düşündüğü için kritik savrulma noktasına kadar müdahale etmiyor. kopma başladığı andan itibaren ani fren yada gaz kesme aracın arkasını kontrolsüz şekilde açılmasına sebep olur viraj dışına kumanda vermeden gaz kesmeyin fren yapmayın derim.

    Araç arada sırada DSC açıkken bile zeminden kaynaklı yazdığım şekilde kopa bilir ki bugün forumda iki kişi bunu yaşamış ne yapacagınızı bilirseniz yada öncesinde bu deneyimi yaşamışsanız bunu sorun olarak görmez tadını çıkarırsınız. Son olarak kış lastiği olsa bile karda buzda kullanmayın arkadan itiş araba ve kar hiçbir şekilde anlaşmıyor sürekli kontra vererek yengeç gibi gitmeye alışmadan karda sürmeyi denemeyin derim. DSC karda bir işe yaramıyor. Yüksek tork, düşük devir ve arkadan itiş kar üzerinde iyibir ikili değil :) Araba ya yerinden kalkmıyor DSC izin vermiyor yada ilk dik yokuşta su koyuyor ilerlete bilmeniz için DSCyi tamamen kapatmanız gerekiyor ozamanda araba anca direksyonu sıkı tutarak yengeç gidebiliyor. 2002 kışında istanbulda bol bol tecrübe etme fırsatım olmuştu 320i ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endlessblue

    arkadaşlar aracını yeni alanlar veya 116d mi 116i mi almalıyım diyenlere fikir olması açısından paylaşıyorum. eco pro modda 90km ve 125 km hız aralığında sakin kullanımda aldığım değerlerdir. Araçta 2 kişi klima açık bagaj az dolu halde. ortalama hızın 94,5 km olması 3-4 kere ışığa yakalanmamdan dolayıdır. genel olarak 110-120 km hızlarda seyrettim. 116i nin uzun yoldaki performansı 5,1 litre. Genel ortalamam karma 7,2 lt.



    şehirdışı ortalamanız yüksek.




  • walla bende anlamadım neresi yuksek ? benim yakalayabildiğim en iyi değer bu. arkadaşımda 1.3 benzin manuel yaris var o en iyi değer aynı yolda 4,9 yakaladı. bence 116i için 5,1 lt hiç yuksek sayılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endlessblue

    arkadaşlar aracını yeni alanlar veya 116d mi 116i mi almalıyım diyenlere fikir olması açısından paylaşıyorum. eco pro modda 90km ve 125 km hız aralığında sakin kullanımda aldığım değerlerdir. Araçta 2 kişi klima açık bagaj az dolu halde. ortalama hızın 94,5 km olması 3-4 kere ışığa yakalanmamdan dolayıdır. genel olarak 110-120 km hızlarda seyrettim. 116i nin uzun yoldaki performansı 5,1 litre. Genel ortalamam karma 7,2 lt.



    Hocam benzinli (otomatik) ile dizel aracın fiyatı aynı olunca dizel tercih etmek sanki daha mantıklı gibi geliyor.

    malum devir ekonomi devri... benzin fiyatlarıda uçuşa geçmiş vaziyette..

    bu devirde benzinli araç alan kişideki cesarete hayranım




  • golf1.2tsi G kullanıcısına yanıt
    aslında okadar gözünüzde büyütmeyin. 116i çok yakan bir araç değil. ama 116d baya az yakan bir araç olduğundan ikilemde kalınıyor diye düşünüyorum :) aracım racechip ile şuan 195 bg güç üretiyor. otomatik şanzımanla birlikte muhteşem sürüş keyfi yaşatıyor. senede yaklaşık 30 il 35 bin km yapıyor olmama rağmen tercihim 116i oldu. bundan önce 8 sene dizel araçlar kullanmama rağmen 116i beni yakıt konusunda çok fazla üzmüyor diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf1.2tsi


    Hocam benzinli (otomatik) ile dizel aracın fiyatı aynı olunca dizel tercih etmek sanki daha mantıklı gibi geliyor.

    malum devir ekonomi devri... benzin fiyatlarıda uçuşa geçmiş vaziyette..

    bu devirde benzinli araç alan kişideki cesarete hayranım

    Aynı parayı verip daha hızlı (motor), daha konforlu (vites) ve daha sessiz (motor) gitmek mi, yoksa daha ucuza gitmek mi ? Zor bir tercih

    Bu arada benzin fiyatı 1 yıldır 4.80-5.10 aralığında geziyor, öyle çok çılgın değişimler yok. 7% bile oynamamış en yüksek olduğunda, ki şu an enflasyonumuz 9.5%.

    Dizel de 4.30-4.65 aralığında gezinmiş son bir yıl içinde.

    http://www.opet.com.tr/tr/PompaFiyatlariArsiv.aspx?cat=4&id=34&city=64&sehir=%u0130STANBULAVRUPA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endlessblue

    aslında okadar gözünüzde büyütmeyin. 116i çok yakan bir araç değil. ama 116d baya az yakan bir araç olduğundan ikilemde kalınıyor diye düşünüyorum :) aracım racechip ile şuan 195 bg güç üretiyor. otomatik şanzımanla birlikte muhteşem sürüş keyfi yaşatıyor. senede yaklaşık 30 il 35 bin km yapıyor olmama rağmen tercihim 116i oldu. bundan önce 8 sene dizel araçlar kullanmama rağmen 116i beni yakıt konusunda çok fazla üzmüyor diyebilirim.

    Tam race chip yapan varmı diycektim. Nasıl memnun musunuz dediği gibi yakıt ekonomisine katkısı oldumu ? arabanın modlarında gaz responsu değiştimi. 195 bg dynoda gördünüzmü. Race chip le ilgili tek blog gördüm oda nasıl bir hüsranla karşılaştığını anlatıyordu. 116d de 143 bg vaad ediyor ve %20 yakıt ekonomisi ve fakat okuduğum blog da adamın partikül filitresi parçalanmış maksimum 123 bg ala bilmiş ondada turboyu yemiş gibi şeyler okudum. Arka tekerleri genişlettiniz mi stok ise nasıl davranıyor ?




  • halitozbasli kullanıcısına yanıt
    racechiple ilgili bundan önceki sayfalarda paylaşımlarımız oldu. dyno da aldığım değerleride paylaştım. araç stok iken 136 yerine 156 bg çıkıyor dyno larda. bu yabancı forumlarda da konuşuluyor. racechipli halde 215 bg çıktı ama dediğim gibi fazla çıkıyor. arkadan itiş olmasıyla mı alakalı nedir bilmiyorum.ben aracıma mart ayında 12 bin km civarlarındaydı sanırım taktığımda. şuan aracım maaşallah 29 bin km oldu ve hep takılı kullanıyorm.yakıt olarak %20 tasarrufa inanmayın. ama performans olarak racechip i söktüğümde eşşeğe biniyormuş gibi hissediyorum. çok farkediyor. 4. viteste dahi araç patinaj çekebiliyor.arka lastikleri değiştirmedim. sadece hava filtresini K&N filtre ile dağiştirmem tavsiye edildi öyle yaptım. inanın dizel ile ilgili bir fikrim yok. bir arkadaşımda 1.5 dizel scenic vardı o kullanıyordu araç 180 binde motor yedi. ama şuan kullanılanlardan daha eski bir teknolojiydi tabi o. birde dediğim gibi dizellerle ilgili bir fikrim yok araştırın derim. biliyorsunuz benzinlilerde 1.6 motorda 136 bg 170bg ve yanlış hatırlamıyorsam x1 de 150 bg gibi bir kaç farklı şekilde motor var. motorların hepsi aynı, farkı yazılım. bir turboya giden bir boruda sanırım farklılık var. ben o yuzden aldım kullanıyorum. ama dizelde eğerki motorun sınırları zorlanıyorsa, verebildiğinden fazlası istenirse mantıken sorunlar yaşanabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urunguu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_h

    quote:

    Orijinalden alıntı: urunguu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EgeKarasoy

    Bugün İzmir kısa süreli bir yağış aldı ve ben de tesadüfen yoldaydım. Işıklarda durduktan sonra kalktıgımda 2. vitese geçirdikten sonra çok gaz vermeme rağmen araç kayma eğilimi gösterdi. Dtc açıktı ve comfort moddaydım, tamamen lastiğe bağladım ben de bu olayı gerçi arabam 170kmde ilk yağmur görüşüne de bağlayabilirim.

    Yağmur durduktan sonra arka silecek belli saniye aralıklarında sürekli çalışmaya devam etti ve ben de kapatamadım, arka silecek nasıl kapatılıyor? Arkaya dogru ittiğimde calıstı ve zaman ayarı yaptı gibi bir şey oldu, ben de bir süre sonra kenara çekip Türk yoluyla arabayı aç kapa yapıp sorunu çözdüm.

    Hayırlı olsun yeni aracınız.

    Arka silecek silecek kolunu ileri (konsola doğru) çok hafif itince çalışıyor ve öyle kalıyor kol, kolu biraz daha iterseniz arka cama su atıyor. Kapatmak için tersi şekilde kolu kendinize hafif çekip eski konumuna getirmek lazım. Fazla çekerseniz ön cama su atıyor bu seferde.

    Peki far yıkamayı nasıl kullanıyoruz

    Far yıkama ön cama 4-5 su attıktan sonra bir sonrakin de hem ön cama hem de farlara su atıyor. Sonra yeniden 4-5 kere camlara su atmak lazım ki farlara da atsın.
    Denemedim 5-10 saniye su atmayı sabit tutarsan acaba atar mı farlara da denemek lazım.

    Teşekkürler. Peki bu konu hakkında bilginiz var mı ?http://forum.donanimhaber.com/m_96825676/f_//tm.htm#96825676




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf1.2tsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: endlessblue

    arkadaşlar aracını yeni alanlar veya 116d mi 116i mi almalıyım diyenlere fikir olması açısından paylaşıyorum. eco pro modda 90km ve 125 km hız aralığında sakin kullanımda aldığım değerlerdir. Araçta 2 kişi klima açık bagaj az dolu halde. ortalama hızın 94,5 km olması 3-4 kere ışığa yakalanmamdan dolayıdır. genel olarak 110-120 km hızlarda seyrettim. 116i nin uzun yoldaki performansı 5,1 litre. Genel ortalamam karma 7,2 lt.



    Hocam benzinli (otomatik) ile dizel aracın fiyatı aynı olunca dizel tercih etmek sanki daha mantıklı gibi geliyor.

    malum devir ekonomi devri... benzin fiyatlarıda uçuşa geçmiş vaziyette..

    bu devirde benzinli araç alan kişideki cesarete hayranım

    Ben başka foto paylaşayım. Ortalama hızı daha yüksek ve daha uzun mesafe. Tek kişi tek bavulluk bagaj ve klima hep açık 22 derecede. Eco modda sürekli. Yol ise bilecik - adapazarı oradan otobandan gebzeye kadar.

    116i f20 1,6motor 136 bg




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urunguu -- 5 Eylül 2014; 16:16:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_h

    quote:

    Orijinalden alıntı: urunguu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_h

    quote:

    Orijinalden alıntı: urunguu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EgeKarasoy

    Bugün İzmir kısa süreli bir yağış aldı ve ben de tesadüfen yoldaydım. Işıklarda durduktan sonra kalktıgımda 2. vitese geçirdikten sonra çok gaz vermeme rağmen araç kayma eğilimi gösterdi. Dtc açıktı ve comfort moddaydım, tamamen lastiğe bağladım ben de bu olayı gerçi arabam 170kmde ilk yağmur görüşüne de bağlayabilirim.

    Yağmur durduktan sonra arka silecek belli saniye aralıklarında sürekli çalışmaya devam etti ve ben de kapatamadım, arka silecek nasıl kapatılıyor? Arkaya dogru ittiğimde calıstı ve zaman ayarı yaptı gibi bir şey oldu, ben de bir süre sonra kenara çekip Türk yoluyla arabayı aç kapa yapıp sorunu çözdüm.

    Hayırlı olsun yeni aracınız.

    Arka silecek silecek kolunu ileri (konsola doğru) çok hafif itince çalışıyor ve öyle kalıyor kol, kolu biraz daha iterseniz arka cama su atıyor. Kapatmak için tersi şekilde kolu kendinize hafif çekip eski konumuna getirmek lazım. Fazla çekerseniz ön cama su atıyor bu seferde.

    Peki far yıkamayı nasıl kullanıyoruz

    Far yıkama ön cama 4-5 su attıktan sonra bir sonrakin de hem ön cama hem de farlara su atıyor. Sonra yeniden 4-5 kere camlara su atmak lazım ki farlara da atsın.
    Denemedim 5-10 saniye su atmayı sabit tutarsan acaba atar mı farlara da denemek lazım.

    Teşekkürler. Peki bu konu hakkında bilginiz var mı ?http://forum.donanimhaber.com/m_96825676/f_//tm.htm#96825676

    Abi son 1-2 sayfa boyunca çok konuşuldu oraları oku bence. Ben flash bellekten müzik dinlediğim için pek ilgilenmiyorum o konularla.




  • urunguu kullanıcısına yanıt
    servis sonradan yazılımla bluetooth audio özelliğinin yüklenemeyeceğini söyledi,aşağıda linkini verdiğim adaptörü kullanıyorum mp3 leri usb flash bellekten dinlemek pratik fakat cep telefonunun interneti üzerinden ttnet müzik yada benzeri programlar üzerinden müzik aktarmak için bu adaptör oldukça başarılı şu an başka çözüm görünmüyor.


    http://www.aliexpress.com/store/product/Wireless-Bluetooth-stereo-receiver-for-speakers-home-stereo-car-music-audio-adapter-with-3-5mm-aux/315487_899592883.htmlhttp://www.aliexpress.com/item/Wireless-Car-Bluetooth-3-0-Stereo-Music-Audio-Receiver-for-iPhone-Samsung-Smartphones-Handsfree-Free-Shipping/1856840514.html




  • eger bluetooth adaptor 3.5mm jack uzerinden ses aktariyorsaniz, ses kalitesi usbye gore dusuk ve keyifsiz. Ben acikcasi cep telefonumda spotify oldugu icin bluetooth uzerinden muzik dinleme ozelligi olsun isterdim. Ama 3.5 mm jack ve Y kablo ile de ciddi kalite dusuyor.
  • halitozbasli kullanıcısına yanıt
    Benim araçta bagaç bölümünde halı altında tek akü var. Acaba çift akü mü verilmesi gerekiyor ? Kıllandım biraz bilgisi olan var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbahadir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: edysch

    Orjinal ekipman her zaman en güvenlisidir. Orjinal jantlar onemli bir mühendislik çalışması sonrası aracın fren, manevra, süspansiyon sistemi ile uyumu göz önünde tutlularak geliştiriliyor. Aracınız ne olursa olsun siz kesinlikle o jant ve lastikleriniz kadar güvende emniyettesiniz. Sadece görsellik için bir risk almaktan bahsediyorsunuz. Bu tabii ki sizin tercihiniz ama bana sorarsanız kış lastik kampanyası yakında başlar ve orjinal jantlar kış lastikleri ile birlikte uygun fiyata BMW servislerinden temin edebilirsiniz. RFT daha az konforlu ama çok daha güvenli, RFT tavsiye ederim.

    teşekkür ederim zaman ayırıp yazdığınız için.

    dün istanbulda mağlum yağış bir hayli etkiliydi daha sonra durdu yerler ıslak derken 40la belki daha yavaş gidiyorken sağa virajlı bir girişten içeri girdim araba inanılmaz bir şekilde kaydı allahtan heycan yapmadımda kurtardı inanılmaz şekilde kaydı. 35-40km/h ile bildiğin tokyo dirift sahnesi gibi oldu toparladım devam ettim bana çokta güvenli gelmedi rft lastik. üstüne baktım 4 mevsim yada yazlık kışlık diyede yazmadığını fark ettim. kışın kesinlikle özel lastiklerinden alıp bu üstündeki janta takmayı planlıyorum mart gibi görselliğe verdiğim önemden değiştirirm jantı lastiği. paylaşmak istedim.

    Aynı olayı yaşadım hocam :) replica 18 inc bir jantı runflat olmayan kaliteli lastikle alalım biz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EgeKarasoy -- 5 Eylül 2014; 22:37:14 >




  • Arkadaşlar iyi geceler .
    Aracımı aldım. Aracla ilgili yorumlarimi sonra yazicam ancak acil olarak bişey sormak istiyorum. Aracın hem ön hem arka koltuklarinda ayak bölgesine sıcak hava geliyor ve nerden olduğunu çözemedim. Klima 23 e ayarlı ön taraftaki havalandırmalardan hatta arka taraftaki hani ayarlanabilen ızgaralardan da soğuk geliyor ama naparsam yapım ön ve arka ayak bölgesine bariz sıcak hava geliyor. Sadece ayak bölgesi ve 16 derece maximum hava üflemeyi seçtim ona rağmen düzelme olmadı .Çözümü ne olabilir ?

    Edit: sorunu daha iyi tanımladim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gs_bursa_gemlik -- 6 Eylül 2014; 2:23:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halitozbasli

    Selam arkadaşlar gecen hafta 116d aldım Antalya kosiflerden. Önceki aracım reno lagunaydı, Ona göre hem çok daha iyi yol tutuyor hemde seri gidiyor tabi DSC yi yarım kapayıncada güzel drifte oturuyor. Şiparış verdiğimde sunrooflu kalmamıştı ne yazık ki. Ekstardan CC taktırdım yeni yazılımla hem LM hemde CC çalışıyor ama CC de fren özelliği yok sanırım, yokuş aşarı hızı sabit tutamadı. Henüz 220 km de daha çok kurcalamaya vaktim olmadı. S.O.S li model olduğu için bluetooth üzerinden sorunsuz müzik yayını yapıyor. Ticari kredi ile aldım 5 bin ön ödeme 24 ay 1535 TL 24. ayda 15 bin balon ödeme ve 24 aydaha 1535 TL ve son 15 bin balon şeklinde ödeyecegim totali 4 senede 106 bin... Enflasyon ve kur artışı ile aracın değerini koruyacagını düşünerek bu şekilde aldım. Tek beğenmediğim yanı kliması oldu lagunada yaz kış 24 derece de çalışırdı terlediğimi yada üşüdüğümü hatırlamam bu önden güneş gelirken içeri pişiriyor resmen. Öncama sefaf filim yapmak gerekecek sanırım. Bayi yan camlar ve arka cama hediye filim yaptı ve lastik paspas verdi. Vites geçişlerinde bir sıkıntıyla karşılaşmadım, tek sıkıntı eco proda lagunadan daha katır bir araba oluyor ideal sürüşü confort veya sportta sunuyor. 120 ile giderken 6. viteste 1950 dd çeviriyor ki bu fazlası ile düşük bir devir. 2100dd 140 yapıyor. Sanırım ekonomik hızlı gitmenin yolunu BMW çözmüş. Şuan için ortalaması 6L kombine.

    Aracınız hayırlı olsun CC yi ne kadara taktırdınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 haftaligina istanbula gidicem ama arabayi goturmucem tabiki. Branda kullanan var mi aramizda, yada kapali otopark a mi biraksam arabayi?
    siz ne yapiyorsunuz, arabada aklim kalsin istemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enkarizmanickbende


    quote:

    Orijinalden alıntı: WadeFB

    2 haftaligina istanbula gidicem ama arabayi goturmucem tabiki. Branda kullanan var mi aramizda, yada kapali otopark a mi biraksam arabayi?
    siz ne yapiyorsunuz, arabada aklim kalsin istemiyorum

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=96905728&p=1#

    gecmis olsun bro
    sen acik otopark a birakmissin galiba
    ben kapalidan bahsediyorum
    gerci olacagi varsa heryerde olurda
    allah nazardan saklasin




  • 116i trıo paketi için fiyat alanlar oldumu acaba ..fikir verebilecek olan varmı?
    sunroof la beraber 87,800 nasıl bir fiyat acaba?
  • 
Sayfa: önceki 785786787788789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.