Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (758. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.609
Cevap
310
Favori
2.867.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 756757758759760
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkeze merhabalar arkadaslar oncelikle

    Yaklasik 1-2 hafta icerisinde bmw 116d veya 320cd almayi dusunuyorum . Ama aklima
    Takilan ciddi sorunlar var ve isin icinden cikamiyorum .
    116 d icin ayirigim max limit 75000 tl
    320 cd icin ise 85000-90000 arasi . 116 d az yaktigi icin ve km si dusuk oldugu icin biraz daga cazip geliyor bana ama 320 cd de dis gorunus ve heybeti beni cezbediyor . 320 cd yakit konusunda endiselerim var ogrenciyim aylik 2 depo ile idare edemeyecegim
    Gibi gorunuyor ve beni yorucak gibi . Arkadaslarimda 116 d ye o kadar para verme diyolar herkez birsey soyluyor .75000 tl yede 116 d de snrff bile yok . 320 cd alirsamda en az 140 000 km olucak . aklim cok karisik fikir veren herkeze cok cok tesekkur ederim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsunami06


    selam arkadaşlar forumdan ces114 nickli arkadaş vasıtasıyla sagolsun f20 116 m sport aracıma yeni tip f1 li m sport direksiyon aldım.bugun kargo elime geçti resmini ekliyorum. kafama takılan direksiyon resimdeki gibi içi boş geldi zaten airbag li gelmiyecegini biliyordum ama bunun kapagıda yok aracın üstündeki direksiyonun airbag i ve kapağı uyumlumu buna bi bilginiz varmı.saygılar



    Arkadaslar almış oldugum direksiyon aracımın üstündeki airbagle uyumlu değilmiş bu sebepten resimde gormuş olduğunuz direksiyonu aldığım fiyata satıyorum ilgilenen arkadaslar varsa yardımcı olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gece sürüşü bir video çektim. Tek elle biraz viraj almak zor oluyor bir yandan telefonu tutarken :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: k.a.a.n.

    E/1 ayarında (kısık ayarda) almanyada racechip tarafından yapılan test sonucu,

    mavi olan maximum teker gücü (125),kırmızı olan maximum motor gücü(176).normal ayarda da 185-195hp arası verir.doğru bi dyno grafiği budur,



    Merhaba,

    Benim box D-1 de ve bana en yüksek ayar bu demişlerdi, siz benin ayarın bir üstü olan E-1 e kısık demişsiniz ve 175hp değer almışsınız, ben o zaman 170hp lerde geziyorum D-1 ile buna göre 185-195 civarı yüksek değer i almak için switch i nereye getirmek gerekiyor bilginiz var mı acaba.

    Teşekkürler,




  • torice T kullanıcısına yanıt
    selamlar dostum.

    tampon bolgesinde boya tamamen cıkmış ve siyah tampon gorunuyor sanırım degil mi? yoksa boya uzerinde siyah bir leke mi?

    Eğer leke ise (zift gibi ya da bazen araba yıkamacıların nasıl surtuyolarsa elindeki plastik parçaların izi cıkıyor) o zaman bunu cıkartan urunler kullanabilrsin.meguiars ürünleri gibi.

    diğer turlu derin bir durum varsa bmw için alpine white rötüş boyası var aynı renkte , ince bir boya fırcası ile rötüş yapabilirsin.

    varsa eğer kaskonda mini hasar tamiri için Autoking e de uğrayabilirsin.biraz zaman problemin olur o kadar,bir hafta sonrasına gun verdikleri oluyor yogun donemde.

    aklıma gelenler bunlar:)
  • Hose H kullanıcısına yanıt
    Yok leke değil. Tırnağım hafif takılıyor. Mini onarım var ama hemen kullanmak istemedim. Olmadı kasko bitmeye yakın autokinge giderim dediğin gibi.
    Rütuş boyası alıp şansımı bir deneyeceğim sanırım... Bakalım sonuç ne olacak?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • torice T kullanıcısına yanıt
    Rötüş boyası ve ince bir işçilik ile bence ustesinden gelirsin :)

    http://www.hepsiburada.com/liste/bmw-300-alpine-beyaz-renk-cizik-giderici-rotus-boya-seti/productDetails.aspx?productId=otelf17042&categoryId=60001060

    bu set işini görecektir. Alpine White 300 olarak geciyor F20 boyası.

    Eğer beklerim dersen ebay dan da sipariş edebilirsin almanyadan. renk tonunda fark olacağını sanmıyorum ama orada orjinal fabrika rötüş kitleri satılıyor. Biraz daha pahalı olacaktır tabi:)

    Geçmiş olsun.




  • Hose H kullanıcısına yanıt
    http://www.hepsiburada.com/liste/bmw-300-alpine-beyaz-renk-cizik-giderici-rotus-boya-seti/productDetails.aspx?productId=otelf17042&categoryId=60001060

    bende aynı ürünü almayı düşünüyordum acaba aramızdan alan oldu mu?
  • Herkese merhaba,

    Sanırım sübab vurma sesini bilmeyeniniz yoktur. Düz vites araç kullanan arkadaşlar daha da iyi bilir, arabanızın devri düşük seviyelerdeyken vites küçültmeniz gereken durumlarda motordan şakırtılar gelmeye başlar. Ben 2012 model 116i kullanıyorum, eco pro ve comfort modlarında, düz yolda 90 km/h hızlanmalarda motordan şakırtılar geliyor. Elle vites küçültmezsem ses devam ediyor. Yokuşlardan bahsetmek dahi istemiyorum, rezil bir ses. Etrafta ki insanlar size bakıyorlar "yeter artık vites küçült, istemiyor işte bu araba bu vitesi " diye. Borusan bu duruma normal diyor. Bu sorun devam ederken birde motor tahrik arızası ortaya çıktı. Başına böyle bir sorun gelen var mı yada motordan bu tip sesler duyan?
  • scaleo111 kullanıcısına yanıt
    Bu duruma normal diyen Borusan mı??? Bence o arabayı o hali ile kullanmayın günah, acil bir yetkili servise çektirin.
  • selam arkadaşlar f20 aracım için alpin ses sisteminin ve tweter için kapı eşiklerinin model kodunu bilen varmıdır.
  • scaleo111 kullanıcısına yanıt
    Benzer bir tane 1 serisi rica edip onla test sürüşüne çıkartın servis danışmanınızı. Sonra da kendi aracınızla çıkartın. En sağlam arıza tespit yöntemidir.
  • edysch E kullanıcısına yanıt
    Bu duruma herkes normal diyor, çıldırıcam. Başka F20'lerden bu türde ses duyamıyorken neden benim arabam?! Gaza basıp gücü şanzımana bindirdiğiniz de sübab senfoni orkestrası size gururla şakırdama melodileri dinletiyor ve tabii etrafta ki herkes dinliyor ama nedense servis duyamıyor. Duyduğunda da daha fazla gaza basın diyor. Aklınızda bulunsun bu yazımı okuyanlar, eğer eco pro modunda yokuş çıkıyorken camı açığ motoru dinlerseniz şakırdama sesi var mı yok mu iyice bir inceleyin. Buraya yazacağınız geri dönüşleriniz benim için çok önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    Benzer bir tane 1 serisi rica edip onla test sürüşüne çıkartın servis danışmanınızı. Sonra da kendi aracınızla çıkartın. En sağlam arıza tespit yöntemidir.

    katılıyorum sonra normal die iddia edersen normal olduğuna dair imzalı kağıt isteyin. Sonrasında dava edecem diyip avukata gidin derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    Benzer bir tane 1 serisi rica edip onla test sürüşüne çıkartın servis danışmanınızı. Sonra da kendi aracınızla çıkartın. En sağlam arıza tespit yöntemidir.

    Servis şefi ile yol testine çıktık benim arabayla ve sesi dinlettim. "Normal bu daha fazla gaza basıcaksınız" dedi. Peki dedim. Sonra test aracı ile yol testine çıktık. Hiç ses çıkarmadı mübarek. Normal turbo sesi, normal motor sesi ve hiç zorlanma yoktu testte. Benim arabam düz yolda bile şakırdadığı için, test aracının yokuşta ses çıkarmaması sanırım servis şefi için en iyi tespittir diye düşündüm ama bununda normal olduğunu söyledi kendisi. Sonuç olarak herkes normal her araçta normal ama birtek anormal benim. Ortaya böyle bir sonuç çıkıyor. Almanya BMW AG'ye mi yazsam yoksa burada ki delegelere mi başvursam bilemiyorum. Yetkisiz bir servise göstersem acaba ne der?




  • scaleo111 kullanıcısına yanıt
    Bastırın bence. Acımayın. Benim direksiyondan gelen belli belirsiz tıkırtı için 3 kere servise gittim ben. Sonunda direksiyon kutum değişti.

    Sizin sorununuz şunlardan olabilir;

    1. Triger aşınması. Özellikle dizellerde olan bir durum ancak benzinlilerde olmayacağı anlamına gelmez.
    2. Turbo wastegate actuator aşınması. Wastegate (blow-off) push-rod'u erken aşındıysa wastegate açık kalır arabanın soğukken ilk çalıştığı andaki ve 60 saniye sonra kesilen sesi sürekli yapar. Araba ilk çalıştığında egzoz gazı katalitik konvertörü ısıtsın diye wastegate açık oluyor. Bu yüzden de motordan gelen şıkırtılar borazan sesi gibi artarak dışarı vuruyor. Normal çalışma şartlarında wastegate kapalı durur ve egzoz turbo üstünden geçer. Bir gün aracınızı ilk çalıştırmada sürmezken dışardan dinleyin, bakalım aynı ses mi?
    3. Valvetronic arızası.
    4. Otomatik vites adaptasyonu. Eğer sürekli düşük devir kullandıysanız otomatik vitesiniz sizin sürüş tarzınıza göre düşük devirlerde tork konvertörü kilidini devreye sokmaya başlamış olabilir. Böylece gaza yüklendiğinizde vites küçültmeyi bırakın konvertör kilidini bile açmadan hızlanmaya çalışıyor ve vuruntuya sebep oluyor olabilir. Bunu denemek için aracın gazına biraz fazla yüklenerek veya sport mode'a alarak hızlanma denemesi yapın. Yüksek devirde ses kesiliyorsa şanzıman adaptasyonunu sıfırlatmanız gerekebilir. Yetkili servis yapmayabilir, özel servise gidin. Eğer yüksek devirlerde de aynı ses varsa bu dediğimi dikkate almayın.




  • carretera C kullanıcısına yanıt
    Belirtmiş olduğunuz sebeblerden valvetronic arızası ve otomatik vites adaptasyonu yüksek ihtimal dediklerim çünkü düşük devirlerde kullanıyorum ve tork konvertörüne yük bindiğinde aracım şakırdamaya başlıyor fakat yüksek devirlerde bu ses yok. Bu arada valvetronic arızası ile bağlantılı olduğunu düşündüğüm motor tahrik arızası sorunu daha önce ortaya çıkmıştı ve servis tarafından yeni parça takılarak giderildi.

    Çok teşekkür ederim yazdıklarınız için, biraz önce borusan müşteri hizmetleri ile görüştüm, cuma günü aracı bırakıyorum, sizin belirttiğiniz sebebleride ifade ettim not aldılar.
  • scaleo111 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Umarım kısa sürede açıklığa kavuşur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bryan06

    quote:

    Orijinalden alıntı: k.a.a.n.

    E/1 ayarında (kısık ayarda) almanyada racechip tarafından yapılan test sonucu,

    mavi olan maximum teker gücü (125),kırmızı olan maximum motor gücü(176).normal ayarda da 185-195hp arası verir.doğru bi dyno grafiği budur,



    Merhaba,

    Benim box D-1 de ve bana en yüksek ayar bu demişlerdi, siz benin ayarın bir üstü olan E-1 e kısık demişsiniz ve 175hp değer almışsınız, ben o zaman 170hp lerde geziyorum D-1 ile buna göre 185-195 civarı yüksek değer i almak için switch i nereye getirmek gerekiyor bilginiz var mı acaba.

    Teşekkürler,

    dynoya girip sonucu paylaşın isterseniz o grafiklede karşılaştırma şansı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 756757758759760
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.