Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1936. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
43.593
Cevap
311
Favori
2.864.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19341935193619371938
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende 1 serisi almayı düşünüyorum ama son sayfada herkes birşeyden şikayetçi vazgeçsem mi bilemedim ilgili deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_dagkir

    bende de aynı problem oldu. üzerinde durmadım su ilave ettim. sonra büyük masraf etmek zorunda kaldım. egr arızalanmış bu yüzden su kaçırırken emme manifoldu da tamamen kurum kaplamıs . emme manifoldu patlayınca anladık ama iş işten geçti. ikinci el temiz bir eger aldım 1000 tl ye. sıfır emme manifoldu aldım 3750 tl ye. 250 tl araba cekme 500 tl işçilik. 2018 nisanında başıma geldi bu olay . araç 2015 1.16 d lci o zaman 90000 km deydi
    Usta da su eklemeye devam etsen daha büyük problem olurdu dedi. Bu arada ömrünü tamamlayan devirdaim kasnağı değişince sabah ilk çalışmada motor çok rahat çalışmaya başladı. Eskiden 1.500 d/d' da ve çok gürültülü çalışıyordu. 200 tl'lik bir parça, aracı 40/50 bin'e gelen ya da son 50 bin km'de değiştirmeyen değiştirebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Usta da su eklemeye devam etsen daha büyük problem olurdu dedi. Bu arada ömrünü tamamlayan devirdaim kasnağı değişince sabah ilk çalışmada motor çok rahat çalışmaya başladı. Eskiden 1.500 d/d' da ve çok gürültülü çalışıyordu. 200 tl'lik bir parça, aracı 40/50 bin'e gelen ya da son 50 bin km'de değiştirmeyen değiştirebilir.

    Alıntıları Göster
    devirdaim kasnağının motorun rahat çalışmasına nasıl bir katkısı olabilir siz ce ? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayMizan

    devirdaim kasnağının motorun rahat çalışmasına nasıl bir katkısı olabilir siz ce ? :)

    Alıntıları Göster
    Hiç bir fikrim yok
  • klavye_414 kullanıcısına yanıt
    Can sıkıcı bir ses gerçekten. İnsan bir defa duyunca, dinlemekten kendini de alamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Hiç bir fikrim yok

    Alıntıları Göster
    devirdaim kasnağı motordan elde edilen hareketi ''kasnak'' yardımı ile gerektiğinde yönlendirerek diğer hareket ihtiyacı olan parçalara iletir. Bir gün araç soğukken gidip aracı çalıştırın. kaputu açıp motorun ön tarafına bakın. orada her şeyden bağımsız dönen bir kasnak göreceksiniz. (Aşağıya resmini ekliyorum). Henüz motor soğuk olduğu için soğutma suyunu çevirmeyecektir. Bunu da Genleşme kabının kapağını açarak ''İşeme'' şeklinde bir su akışının olmadığından anlayabilirsiniz. Sonra gidip araç içinden Sıcak Fanı açın. Siz bunu yaptığınızda Kasnak dönen parçayı diğer sabit parçaya doğru iterek ikisini birbirine değdirip devirdaimi başlatacaktır.

    Evet bizim araçlarımız ilk açıldığında klima açık olduğu için devirdaim kasnağı diğer kasnağa sürterek başlıyor çalışmaya ve soğuk motora soğuk su ile devirdaim yapıyor.

    Benzinli araçlar içinde şimdiye kadar gördüğüm en zor ısınan motor bmw nin. Çünkü klima açık çalıştığı için buz gibi havada içeriye hava üflemese bile suyu ısıtmak için soğuk motorda soğuk su gezdiriyor.

    Not: Soğuk kış aylarında araca bindiğinizde klimayı tamamen kapatıp bir süre sonra açmak devirdaimi bir süre yavaşlatıp, motorun ısınma hızını artıracaktır.


    Sizden çıkan kasnak ne haldeydi bilmiyorum ama genel şartlarda yapısı bozulmuş kasnak motorda herhangi bir zorlama yaşatmaz. Sürtünen parçaya hareketi iletemediği için Soğutma, ısıtma ve devirdaim performansını düşürebilir en fazla.

    Sabah aracı çalıştırırken klimayı kapatıp öyle çalıştırın farkını göreceksiniz. Motordan gelen güce etki edemeyen kasnak, marş motoruna etki edebilir.

    Buda böyle bir bilgi paylaşımı idi. 1 ay önce kasnak değiştiren forumdaşınızdan selamlar..

     BMW 1 SERİSİ F20



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayMizan -- 12 Şubat 2019; 15:24:29 >
  • LaHire kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sorunsuz bir otomobil var midir ? Ya da söyle soralım :

    Sorunsuz bir teknolojik ürün bana gösterebilir misiniz ?

    BMW 1 serisi almaktan vazgeçirecek bir sorun mu varmış ? Burada belli konular elbette konuşulur, tartışılır, çözüm aranması gereken konular hakkında fikir beyan edilir, hatta çözümler paylaşılır. Bu demek değil ki “bu araba sorunlu !”

    Alternatifleriniz nedir ? Bir de buna bakmak lazım. Mesela 1 yerine 5 serisi mi bakacaksınız ? :)

    1,5 yıldır sahibi olduğum bu otomobile, şahsen“iyi ki almışım” diyerek direksiyon basına oturmaya devam ediyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç öyle hırçın çalışmaya başlıyor ki, egzozdan benzin püskürtecek sanki. Ben biraz devirsiz kullanıyorum etkisi olabilir mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Merhaba,

    Sorunsuz bir otomobil var midir ? Ya da söyle soralım :

    Sorunsuz bir teknolojik ürün bana gösterebilir misiniz ?

    BMW 1 serisi almaktan vazgeçirecek bir sorun mu varmış ? Burada belli konular elbette konuşulur, tartışılır, çözüm aranması gereken konular hakkında fikir beyan edilir, hatta çözümler paylaşılır. Bu demek değil ki “bu araba sorunlu !”

    Alternatifleriniz nedir ? Bir de buna bakmak lazım. Mesela 1 yerine 5 serisi mi bakacaksınız ? :)

    1,5 yıldır sahibi olduğum bu otomobile, şahsen“iyi ki almışım” diyerek direksiyon basına oturmaya devam ediyorum :)
    zaten buraya herkes sorunu çözmeye yada sormaya geliyor. Kimse bugün arabada sorun çıkmadı mükemmeldi yazmaz

    Arabada bir far var, Gecelerin yargıcı gibi :) Yıllarca kullan hiçbir şey olmuyor. (Biraz da sevdiğimiz yönleri konuşalım millet yanlış anlıyor.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Araç öyle hırçın çalışmaya başlıyor ki, egzozdan benzin püskürtecek sanki. Ben biraz devirsiz kullanıyorum etkisi olabilir mi acaba?
    Bütün gece bekleyip yağın dibe çökmesi ve motorun 15 derecelere kadar düşmesi yüzünden yapıyor. Motoru ısıtmak ve yağlamak için 1600 devirden başlar gittikçe düşer 800-900 bandında sabitlenir. Hepimizin ki öyle. Bide buna Wastegate sesi ekleniyor ki eyvah eyvah Sanarsın jet motoru ateşliyoruz tar tar tar tar tur tur tur tur

    Eğer aracın 1600 devirde ısınmasını istemiyorsan yada wastagate sesi dediğim metalik sesi istemiyorsan araç çalışır çalışmaz kapat bir daha marşa bas devir direk 900, ses sıfır oluyor. Niye bilmiyorum..

    Yada araç soğumadan 10 dk bir yere gidip gelince marşa basınca Yarım saniyede çalışıp direk 900 devire oturuyor. O haline bayılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaHire

    Arkadaşlar bende 1 serisi almayı düşünüyorum ama son sayfada herkes birşeyden şikayetçi vazgeçsem mi bilemedim ilgili deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
    Tabi ki şikayetler, mekanik sorunlar olacak, bunlar her markada oluyor. Golf A3 sayfalarında da DSG kavrama arızası var 15/20 bin masraf var diye konu açanlar oluyor. 3 tane Golf7 araç kullandıktan sonra 1 serisine geçtim. Hakkını yemeyelim konfor ve yalıtım golfte oldukça iyi. Son aracım Golf7.5 makyajlıdan sonra F20 1 serisinde otomobil kullanmanın aslında ne kadar zevkli olduğunu gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model 1,16 d one editon aracımı dün sattım.
    Deri koltuklar ve eşya gözü olmaması dışında bir sorunum olmadı
    Ama bir daha deri koltuk araba almamaya yemin ettim.
    Yazın aşırı sıcak kışın aşırı soğuk arka kapılarda cep yok en büyük sorunlar bunlardı.
    Şİmdi benzin fiyatlarının dizelle aynı olmasından dolayı 1,18 i yönelicem
    bakalım kısmet
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun.

    O Alman suni deriler gördüklerimin en adisi. 3 serisinde bile aynı dandik malzeme!

    Bu araçta suni deri kullanılacak ise; parçalı kumaş+deri kombinasyonu en ideali.

    Arka kapılarda cep olmaması da tam bir görsel felaket ve işlevsizlik abidesi. Koltuk arkası cep/file ve kapı içine para isteyen bir zihniyeti anlamak güç??

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Merhabalar herkese, aracım ile yaklaşık olarak 20km hız ile seyrederken; araçtan tiz bir metal sesine benzer bir ses geliyor. Ancak hız arttığı zaman bu sesi pek almıyorum. Pek degil, hatta hiç almıyorum.

    Bakım sırasında servis danışmanına bu konudan bahsettiğimde, 20 km hızdan sonra da bu sesin gelebildiği ancak yol sesi gibi faktörlerden bu sesi benim alamayacağımı söyledi. Gerekçe olarak da fren balata tozlarını gösterdi. Müsait bir yerde 1-2 defa sert fren yapmamı söyledi ( araba daha 15 ayında. 10.000 km’yi dahi görmedi ). Ancak ben 1-2 defa bu işlemi yapmış olsam da durum devam ediyor. Belki de ben yeteri kadar “sert” fren yapmamış olabilirim; bilmiyorum.

    Buna benzer bir durum ile karşılaşan var midir ? Garanti bitmeden servise bir göstermeyi düşünüyorum.
    Sizdeki sesin aynısı bende de var, bemdeki ses frene bir iki defa bastıktan sonra başlıyor ve ses en çok gaza yüklenirken yada rampalarda oluyor. Uzun yolda yüksek seste bile bazen duyulabiliyor.

    Benim balatalar 10bin km önce değişti bmw logolu textar yerine logosuz textar taktırdım ve 5bin km sonrada ses yapmaya başladı.

    Sesin sebebini bende çok merak ediyorum, hadi ben balatayı yetkili serviste değiştirmedim ve orjinal balata kullanmadım ondan oldu diyelim sizin araç fabrika çıkışlı haliyle bunu yapıyor.

    Benim garanti bitti dışarıda bir baktıracağım, siz bir çözüm bulursanız paylaşmayı unutmayın çünkü bu gerçekten sinir bozucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Hayırlısı olsun.

    O Alman suni deriler gördüklerimin en adisi. 3 serisinde bile aynı dandik malzeme!

    Bu araçta suni deri kullanılacak ise; parçalı kumaş+deri kombinasyonu en ideali.

    Arka kapılarda cep olmaması da tam bir görsel felaket ve işlevsizlik abidesi. Koltuk arkası cep/file ve kapı içine para isteyen bir zihniyeti anlamak güç??
    aynen öyle çok basit şeylerden kaçıyorlar gerçekten çok üzücü ama o der koltuklar düşman başına ya
    Şükür kurtuldum diyorum
  • LaHire kullanıcısına yanıt
    merhabalar,
    esim icin 2014 senesinde 116i aldik.3 yil kullandik. Kendi sinifinda benim bugune kadar kullandigim en sorunsuz ve en cigerli aracti diyebilirim. Hatta kendi aracim daha buyuk oldugu icin ben de sehir icinde bunu kullanmayi tercih ediyordum.
    Ayni zamanda is sebebiyle farkli ulkelerde kiralik araclar kullaniyorum.

    1 serisi benzinli icin konusuyorum (dizelini kullanmadigim icin bilemiyorum), ozellikle ikinci elde uygun fiyatiyla alinabilecek ender araclardan. F/P araci diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2016 model 1,16 d one editon aracımı dün sattım.
    Deri koltuklar ve eşya gözü olmaması dışında bir sorunum olmadı
    Ama bir daha deri koltuk araba almamaya yemin ettim.
    Yazın aşırı sıcak kışın aşırı soğuk arka kapılarda cep yok en büyük sorunlar bunlardı.
    Şİmdi benzin fiyatlarının dizelle aynı olmasından dolayı 1,18 i yönelicem
    bakalım kısmet
    cihan kaça sattın? bende geçen hafta sattım. 128000 e 2015 joyplus 116d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    cihan kaça sattın? bende geçen hafta sattım. 128000 e 2015 joyplus 116d

    Alıntıları Göster
    abi benim renk turuncuydu pek tutulan bir renk değil sadece seven alıyor
    139,000 verdim ben 31,000 km'de hatasız
  • 2017 118 i m plus aracımı satışa çıkardım. Düşünen arkadaşlara yardımcı olurum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2017-118i-m-plus-hayalet-ekran-660325322/detay/

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    2017 118 i m plus aracımı satışa çıkardım. Düşünen arkadaşlara yardımcı olurum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2017-118i-m-plus-hayalet-ekran-660325322/detay/

    Fiyat yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19341935193619371938
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.