Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1794. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.593
Cevap
311
Favori
2.864.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17921793179417951796
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mentalform M kullanıcısına yanıt
    Yetkili servislerde anahtar bilgisi alınabilir.

    Ayrica yetkili servislerde yapılan yıllık bakımlarda ve arabanın muayenesinde bakıma ve muayeneye girdikleri km.ler yazar.



    Servisten alınacak bilgiler arabanın km.’sinin orjinal olup olmadığı konusunda bir fikir verecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LCI kasalarda obd2 soketi nerede bilen var mı? ben bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4kedici

    Evet ben aldığım aracı eleştirdim ve bir sopa yemediğim kaldı :D

    dünyadaki örnekleri nasıl bilmiyorum yabancı sitelere girip bakmak lazım.

    ülkemizdeki otomobil kavramına mevcut hükümet çok fazla vergi yükü bindirdiği için bizim kompakt olarak gördüğümüz en baz model bile

    çok devasa para miktarlarını görüyor.buda alınan ürüne çok fazla anlam önem vurgu ve içerik yüklüyor.

    siz insanların bu kadar hassas olan yanına habire eleştriler getirdiğinizde,önce bireysel sonrada sizi sürü psikolojisi ile

    ekarte etmek üzerine kurulu bir felsefe ediniyorlar.

    şahsımda bu tip uygulamalara maruz kaldı.

    bende taktik değiştirdim.bmv en büyük daha kralı yok bu alemde.

    belki son zf şanzımanlı bu araçlar kolleksiyon niteliği taşır konuma gelir bir gün.

    birde bu tarafından bakalım olaya.

    sürüş dinamikleri ve şanzıman konforu paha biçilemez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4kedici

    Arkadaşlar aracını alıpta serviste bakım yaptıran arkadaşların özellikle 5 bakımdan fazlası için konuşuyorum. Maliyetleri çıkarma şansı varmı acaba meraktayım da?

    Dışarı ile servis bakımını karşılaştırırsanız dışarda bmw group markalı parçalar kullanılmak şartı ile fark yarı yarıya gibi olur.Yani serviste 1200 tl tutan bakım max500-600 tl civarına gelir.Bmw group değil de ortalama parçalarla 400 tl falan tutar.Bu derece yani.Serviste dışarda 100 tl olan (mahle) hava filtresini 350 tl ye(bmw group) falan veriyorlar.İlk bakımlarda bu pek göze görünmeyebiliyor,insan iyi niyet garantisi falan filan diye avutuyor kendini ama iş balata ve disk değiştirmeye gelince film kopuyor zira balatalar 2500-2800 civarı disklerde 3000 tl civarı tutuyor.Yani sadece fren bakımı 5000 tl yi aşıyor.İyi niyet garantisine giren bir arızanız olduğunda da indirim yaptık deyip dışardaki masrafın 3-4 katını falan alıyorlar.(BENİM KOLTUK DERİM ÇATLADI İYİ NİYET GARANTİİSİ İLE 2000 TL DEN 800 E İNİYORUZ DEDİLER,DIŞARI SORDUM AYNI DERİYİ 2 SAATTE 150 TL YE TAKARIZ DEDİLER)Böyle servis hizmeti olmaz.Borusan bakıma çok müşteri gelsin istemiyor.

    sizinle aynı fikirdeyim,servise araç götürmektense özel servise götürürüm daha iyi.

    sizi müşteri gibi değil,yolunacak bir kümes hayvanı edasında bir politikaları var.iş üretmekten ziyade birşeyleri pazarlamak

    satmak havasındalar.

    aracın marka model ve logo algısını bilmekle beraber verilen bakım rakamları resmen kullanıcıları soğutmaya yönelik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4kedici

    Arkadaşlar aracını alıpta serviste bakım yaptıran arkadaşların özellikle 5 bakımdan fazlası için konuşuyorum. Maliyetleri çıkarma şansı varmı acaba meraktayım da?

    şuan aracım 30 binde borusan 30 bin bakım için 1000 tl istemişti.
    bu zamana kadar da hep borusan istinyeye gittik.
    her sene motoryağı yağ filtresi polen ve hava filtresini değiştiriyorum.

    hersene 1000 tl şeklinde hesapla kabaca.aracım şu anda garanti kapsamı dışında içinde olsada bir şey değişmez,iyi niyet durumu altında bir liralık parçayı beş liraya satıyorlar

    yine aynı kapıya çıkıyor.servis hep kucaklamak istiyor.rahmetli kamer GENÇ in dediği gibi hep ters taraftan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4kedici

    Arkadaşlar aracını alıpta serviste bakım yaptıran arkadaşların özellikle 5 bakımdan fazlası için konuşuyorum. Maliyetleri çıkarma şansı varmı acaba meraktayım da?

    Dışarı ile servis bakımını karşılaştırırsanız dışarda bmw group markalı parçalar kullanılmak şartı ile fark yarı yarıya gibi olur.Yani serviste 1200 tl tutan bakım max500-600 tl civarına gelir.Bmw group değil de ortalama parçalarla 400 tl falan tutar.Bu derece yani.Serviste dışarda 100 tl olan (mahle) hava filtresini 350 tl ye(bmw group) falan veriyorlar.İlk bakımlarda bu pek göze görünmeyebiliyor,insan iyi niyet garantisi falan filan diye avutuyor kendini ama iş balata ve disk değiştirmeye gelince film kopuyor zira balatalar 2500-2800 civarı disklerde 3000 tl civarı tutuyor.Yani sadece fren bakımı 5000 tl yi aşıyor.İyi niyet garantisine giren bir arızanız olduğunda da indirim yaptık deyip dışardaki masrafın 3-4 katını falan alıyorlar.(BENİM KOLTUK DERİM ÇATLADI İYİ NİYET GARANTİİSİ İLE 2000 TL DEN 800 E İNİYORUZ DEDİLER,DIŞARI SORDUM AYNI DERİYİ 2 SAATTE 150 TL YE TAKARIZ DEDİLER)Böyle servis hizmeti olmaz.Borusan bakıma çok müşteri gelsin istemiyor.

    Kumaş döşemeyi komple Alman suni deri döşemeye çevirmek 2.500TL civarı.
    https://forum.donanimhaber.com/oto-deri-doseme--6762238-469

    Bu yetkili servislere gidilmez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Yetkili servislerde anahtar bilgisi alınabilir.

    Ayrica yetkili servislerde yapılan yıllık bakımlarda ve arabanın muayenesinde bakıma ve muayeneye girdikleri km.ler yazar.



    Servisten alınacak bilgiler arabanın km.’sinin orjinal olup olmadığı konusunda bir fikir verecektir.

    Km bilgisinin anahtarada yazıldığı doğru mudur yani ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 3 aydır orta ve güney amerikada geziyorum. Türkiye’de 1.18i LCI sahibi olduğum için gözüme 1 serisi çarpıyor ister istemez. 1.20i veya 1.20d m paketleri dışında görmedim. Bu arada 1.20i dediğim gerçek BMW 2.0lt lik motor, bize getirilenler gibi yalandan değil. Merak edip sıfır fiyatlarını da araştırdım. 2015 temmuzda yaklaşık 40k$ a aldığım 1.18i yi geçtim, adamlarda 1.20i m paket ve bizden dolu araçlar 30-35k$ bandında. Hepimize bir kez daha geçirmişler olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4kedici

    Arkadaşlar aracını alıpta serviste bakım yaptıran arkadaşların özellikle 5 bakımdan fazlası için konuşuyorum. Maliyetleri çıkarma şansı varmı acaba meraktayım da?

    şuan aracım 30 binde borusan 30 bin bakım için 1000 tl istemişti.
    bu zamana kadar da hep borusan istinyeye gittik.
    her sene motoryağı yağ filtresi polen ve hava filtresini değiştiriyorum.

    hersene 1000 tl şeklinde hesapla kabaca.aracım şu anda garanti kapsamı dışında içinde olsada bir şey değişmez,iyi niyet durumu altında bir liralık parçayı beş liraya satıyorlar

    yine aynı kapıya çıkıyor.servis hep kucaklamak istiyor.rahmetli kamer GENÇ in dediği gibi hep ters taraftan.

    Paylaşımlarınız modele olan eleştirileri ve kötüleme üzerine, neden aracınızı satıp kurtulmuyor, ısrarla kullanmaya devam ediyorsunuz ? Yeni aracınızla mutlu olacağınız çok açık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mentalform -- 19 Şubat 2018; 10:46:41 >
  • mentalform M kullanıcısına yanıt
    Bildigim kadarıyla evet. Tecrübe etmişligim yok, ancak anahtarlarımız bir cok bilgiyi kendi hafızasında tutuyor. Kilometre bilgisi de bunların icinde yer alıyor diye biliyorum. Ancak anahtar değişimi olursa sonuç ne olur bilinmez. İnsanınızın aklına binbir türlü şey geliyor özellikle bu durum “çakallık” olunca. Faydalı seylere pek kafa yormaz yurdum insani :)



    Yetkili servis bakımlı arac aramak bu sebeple çok daha guvenilir. Arac hangi bakıma kaç km’de girmiş, ne olmus ne bitmiş her şey kayıtlı. Tabi burada yetkili servislerin fiyat politikasını garanti sonrasi kabul eden araç sahibini de bulmak olay :))



    Aracın km.si önemli tabi ama o kilometrenin “nasıl” yapıldığı da önemli. Özellikle araç BMW ise. Ne yazık ki bu arabalara, “eşek” muamelesi yapan çok kişi var. Görüyoruz sağda solda...



    Araba kadar, arabayı kullanan konusunda da seçici davranmak, özen göstermek lazım. Bu da servis kayıtlarında çıkmıyor ne yazık ki :))



    Sonuç olarak : Servis kayıtları ( varsa muayenesi, muayene kilometresi ) + anahtar ve yetkili serviste yapılan expertiz ile yapabileceğiniz her şeyi yapmis olursunuz. Tramere filan girmiyorum bile artık :) Zaten en kötü ihtimalle ilk 3 yıl km bilgisi elinizde olur. Kaç yaşında bir araba bakıyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 19 Şubat 2018; 11:20:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Bildigim kadarıyla evet. Tecrübe etmişligim yok, ancak anahtarlarımız bir cok bilgiyi kendi hafızasında tutuyor. Kilometre bilgisi de bunların icinde yer alıyor diye biliyorum. Ancak anahtar değişimi olursa sonuç ne olur bilinmez. İnsanınızın aklına binbir türlü şey geliyor özellikle bu durum “çakallık” olunca. Faydalı seylere pek kafa yormaz yurdum insani :)



    Yetkili servis bakımlı arac aramak bu sebeple çok daha guvenilir. Arac hangi bakıma kaç km’de girmiş, ne olmus ne bitmiş her şey kayıtlı. Tabi burada yetkili servislerin fiyat politikasını garanti sonrasi kabul eden araç sahibini de bulmak olay :))



    Aracın km.si önemli tabi ama o kilometrenin “nasıl” yapıldığı da önemli. Özellikle araç BMW ise. Ne yazık ki bu arabalara, “eşek” muamelesi yapan çok kişi var. Görüyoruz sağda solda...



    Araba kadar, arabayı kullanan konusunda da seçici davranmak, özen göstermek lazım. Bu da servis kayıtlarında çıkmıyor ne yazık ki :))



    Sonuç olarak : Servis kayıtları ( varsa muayenesi, muayene kilometresi ) + anahtar ve yetkili serviste yapılan expertiz ile yapabileceğiniz her şeyi yapmis olursunuz. Tramere filan girmiyorum bile artık :) Zaten en kötü ihtimalle ilk 3 yıl km bilgisi elinizde olur. Kaç yaşında bir araba bakıyorsunuz ?

    Servise soracağım 2 yaş civarı bakıyoruz 1 serisi.
  • mentalform M kullanıcısına yanıt
    O zamam sorun olmaz. Servis kayıtlarında yıllık bakımlara kaç km de girdiği çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mentalform M kullanıcısına yanıt
    @ TEPEE PREMİUM PACK doğru söylüyor ama sizin gibiler olduğu sürece güden çok olur.

    arabasından şikayetçi değil, insanların satış politakasından şikayetçi. insanlar kolay para kazanmıyor,

    emek vererek kazandığı parayı güvendiği markaya harcıyor ve markanında aynı saygı çervevesinde değer vermesini istiyor. yani sizinde zararınıza bir durumdan bahsediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mentalform


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4kedici

    Arkadaşlar aracını alıpta serviste bakım yaptıran arkadaşların özellikle 5 bakımdan fazlası için konuşuyorum. Maliyetleri çıkarma şansı varmı acaba meraktayım da?

    şuan aracım 30 binde borusan 30 bin bakım için 1000 tl istemişti.
    bu zamana kadar da hep borusan istinyeye gittik.
    her sene motoryağı yağ filtresi polen ve hava filtresini değiştiriyorum.

    hersene 1000 tl şeklinde hesapla kabaca.aracım şu anda garanti kapsamı dışında içinde olsada bir şey değişmez,iyi niyet durumu altında bir liralık parçayı beş liraya satıyorlar

    yine aynı kapıya çıkıyor.servis hep kucaklamak istiyor.rahmetli kamer GENÇ in dediği gibi hep ters taraftan.

    Paylaşımlarınız modele olan eleştirileri ve kötüleme üzerine, neden aracınızı satıp kurtulmuyor, ısrarla kullanmaya devam ediyorsunuz ? Yeni aracınızla mutlu olacağınız çok açık...

    yukarıdaki yazdıklarımdan bu sonuca varmanız çok ilginç.

    sağolsun duygularıma tercüman olan bir üye aşağıda yazmış.ne demek istediğimi.

    bu ürünü alırken çok araştırdık,zf şanzımanlı arkadan itiş premium algısı taşıyan kompakt bir modeldi aradığımız.

    ifadelerimde sanki şans oyunundan çıkmış gibi bir algı oluşturulmaya çalışılıyorya.

    aracın sürüş dinamikleri ve şanzımanı bizim için kritikti,ve arkadan çekişin sürüşe verdiği adrenalin

    diğer donanımsal eksiklerin hepsini bilerek ve seçerek aldık,yeri geldi diyede açık ve net söylüyoruz.

    bu benim değer yargılama göre

    size yada bir başkasına göre göreceli iyidir.ayrı bir konu

    yani ortada bir mutsuzluk yanlış ürünü almak gibi bir detay yok.

    bu segment aralığında bir ürünü alan kullanıcı bu detaylara dikkat etmeli bence.

    ha diyeceksiniz konu içerisinde çok örnekler var,farklı zaman dilimlerinde döner kavşak veya viraj gibi yol şartlarında aracın kayma kopma eğilimleri yüzünden markadan soğuyan ve eleştrileri gördük okuduk.

    farklı muadil araçlarla olan hız demelerinde ki hüsranlar..

    buna benzer örnekler mevcut.bu aracı alırken aracın dna sı ve limitleri bilinmeden sadece logoya bakarak seçimler olduğu sürece bunları çok okuruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coner

    @ TEPEE PREMİUM PACK doğru söylüyor ama sizin gibiler olduğu sürece güden çok olur.

    arabasından şikayetçi değil, insanların satış politakasından şikayetçi. insanlar kolay para kazanmıyor,

    emek vererek kazandığı parayı güvendiği markaya harcıyor ve markanında aynı saygı çervevesinde değer vermesini istiyor. yani sizinde zararınıza bir durumdan bahsediyor.

    sizi tebrik ediyorum,duygularıma tercüman olmuşsunuz.
    anlatmak istediğim anafikir tamda bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coner

    @ TEPEE PREMİUM PACK doğru söylüyor ama sizin gibiler olduğu sürece güden çok olur.

    arabasından şikayetçi değil, insanların satış politakasından şikayetçi. insanlar kolay para kazanmıyor,

    emek vererek kazandığı parayı güvendiği markaya harcıyor ve markanında aynı saygı çervevesinde değer vermesini istiyor. yani sizinde zararınıza bir durumdan bahsediyor.

    Güdüldüğünüzü düşünmeniz üzücü oysa ben ne aldığımı bilerek aldım sorun çıkarsada halletmeye çalışır yasal haklarımı kullanırım tabi ki burayada yazarım kim herşeyden memnun ki ? insanlarda şikayet ediyor rahatsızlığını dile getiriyor ama artniyetle sadece kötüleme ve algı yaratmak için değil... Güdüldüğüne inanan edilgen arjadaşlarımız ve tğm otomobil tutkunkarı için satış politikası iyi marka ya da markaları paylaşır mısınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mentalform -- 20 Şubat 2018; 9:10:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cagrimir kullanıcısına yanıt
    Sol duvara dayalı ve konektör aşağıya bakıyor, elinizle yoklarsanız daha rahat bulursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Bildigim kadarıyla evet. Tecrübe etmişligim yok, ancak anahtarlarımız bir cok bilgiyi kendi hafızasında tutuyor. Kilometre bilgisi de bunların icinde yer alıyor diye biliyorum. Ancak anahtar değişimi olursa sonuç ne olur bilinmez. İnsanınızın aklına binbir türlü şey geliyor özellikle bu durum “çakallık” olunca. Faydalı seylere pek kafa yormaz yurdum insani :)



    Yetkili servis bakımlı arac aramak bu sebeple çok daha guvenilir. Arac hangi bakıma kaç km’de girmiş, ne olmus ne bitmiş her şey kayıtlı. Tabi burada yetkili servislerin fiyat politikasını garanti sonrasi kabul eden araç sahibini de bulmak olay :))



    Aracın km.si önemli tabi ama o kilometrenin “nasıl” yapıldığı da önemli. Özellikle araç BMW ise. Ne yazık ki bu arabalara, “eşek” muamelesi yapan çok kişi var. Görüyoruz sağda solda...



    Araba kadar, arabayı kullanan konusunda da seçici davranmak, özen göstermek lazım. Bu da servis kayıtlarında çıkmıyor ne yazık ki :))



    Sonuç olarak : Servis kayıtları ( varsa muayenesi, muayene kilometresi ) + anahtar ve yetkili serviste yapılan expertiz ile yapabileceğiniz her şeyi yapmis olursunuz. Tramere filan girmiyorum bile artık :) Zaten en kötü ihtimalle ilk 3 yıl km bilgisi elinizde olur. Kaç yaşında bir araba bakıyorsunuz ?

    Arabanın nasıl kullanıldığı aslında araç kayıtlarında tutuluyor. FASTA bilgisi aracın nasıl kullanıldığına ilişkin devir, km vs bilgileri tutar. Bunlar bildiğim kadarıyla BMW tarafından sadece AR-GE amacıyla kullanılıyor, yasal işlemler veya garanti işlemlerinde FASTA'ta erişim sağlayamıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmrtsc

    Bugün TV de bir yarışma programında sorulan soru enteresandı: "Ülkemiz mevzuatına göre bir otomobilde en az kaç adet lastik bulunmak zorundadır:"
    Cevap : 5
    Bu durumda bizim araçlar mevzuat haricinde mi kalıyor?

    Kaldığını sanmıyorum aksi halde araç muayenesinden geçemezdi, sanıyorum ki runflat fabrika çıkışlı araçlar için ilave bir düzenleme maddesi vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yedek lastik ile gelmeyen ama orjinal tamir kiti olan araçlar geçiyor, run flat için sıkıntı olsaydı bu zamana kadar yaygarayı kopartırdı “BMW tü kaka” cılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17921793179417951796
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.