Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1759. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
43.599
Cevap
311
Favori
2.864.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
39. Sırada  bugün en iyi #14
Sayfa: önceki 17571758175917601761
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi forumlar



    Bugun size başımdan geçen bir olayı anlatayım,malum Ankara’ya kar düştü, aracımda Michelin CrossClimate Dört Mevsim lastik var, lastik yeni, misafirlikten dönüşte kapalı otoparkın çıkışı bayır aşağı, 30 metrelik bir bayır karşısı duvar çıkış sağa doğru kıvrılıyor, önümde kuzenim Peugeot 308 ile çıktı bende arkasından çıktım çıkmamla araba kaymaya başladı, neyseki milim milim ilerlediğim için durdum, frenden çekince araç kayarak ilerliyor. Yavaş yavaş aracın önünü sola verip kıvrılan çıkışı geri geri kimi zaman esp devredışı (sağ tarafım duvar ve eğim duvara doğru, araç duvara doğru kayıyor, toparlamak için yeri geliyor ileri gidiyorum) derken kaya kaya çıktım. Aracı yerinde bırakma seviyesine gelmiştim o derece kayıyordu ama bırakma şansımda yoktu otopark girişi sonuçta..Sokağa 70 metre kadar geri geri ilerleyip çıktım, sokakta bayırdı gözümü karartıp arkaya 3-4 kişi bindirip 50-60 metrelik sokağıda çıktım

    Otopark çıkışında resmen karşı duvara giricektim, biraz şans biraz tecrübe derken zor atlattım.



    Demem o ki dikkatli olun arkadaşlar gözünüzün kesmediği yerden inmeye kalkmayın. Ayrıca 4 mevsim lastik bir yere kadar



    İyi pazarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itişli araçlar karda sıkıntılıdır kar lastiği olsa bile ki sizin lastikler kar lastiği değil yine iyi atlatmışsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Bugün arabanın şoför tarafındaki (kapıların altında bulunan aksam) marşpiyeli kaldırıma çarparak kırdım.
    Sizce ne yapmalıyım? Aracım henüz 1.5 yıllık ve hiçbir kazası yok.
    Acil olarak bilgiye ve yardıma ihtiyacım var. Nereye götürmeliyim, ne yapmalıyım?
  • Gyepesto kullanıcısına yanıt
    Sanayide plastik kaynak yapılabilir ama foto olmadan kimse birşey sögleyemez. Yorum için görsel şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Tesekkur ederim. 37 biraz fazla degil mi ? Bana mi öyle geliyor ?

    32-34 yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba,



    Bugun kartepeye ciktim gecen yil aldigim 205 55 16 goodyear ultragripperformance 2 rft lastiklerimle ciktim yola muthis tutundu arac arkadan itis diye zorlanirim diyordum ama ne yolda ne de karin cok oldugu park yerlerinde banamisin demedi araba,



    Arkadan itisli bir aracta karli yolda egime yan bir sekilde kalkis yaparken dikkat etmek gerekiyor arka taraf kendini egime dogru atiyor onden cekisliler kontrol edebiliyor nispeten.



    Bir tespitim daha var cok yuklu bir onden cekisli arac tirmanista arkadan itise gore dahada zorlaniyor yuk arkaya kayiyor muhtemelen sebep bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksaz16

    Arkadaslar merhaba,



    Bugun kartepeye ciktim gecen yil aldigim 205 55 16 goodyear ultragripperformance 2 rft lastiklerimle ciktim yola muthis tutundu arac arkadan itis diye zorlanirim diyordum ama ne yolda ne de karin cok oldugu park yerlerinde banamisin demedi araba,



    Arkadan itisli bir aracta karli yolda egime yan bir sekilde kalkis yaparken dikkat etmek gerekiyor arka taraf kendini egime dogru atiyor onden cekisliler kontrol edebiliyor nispeten.



    Bir tespitim daha var cok yuklu bir onden cekisli arac tirmanista arkadan itise gore dahada zorlaniyor yuk arkaya kayiyor muhtemelen sebep bu.





    Yokuş yukarı çıkışlarda eğer kış lastiği iyiyse arkadan itiş önden çekere göre daha avantajlıdır.Aslında inişte de arkadan itiş avantajlıdır.Çünkü aracın ağırlık dağılımı daha homojen olduğundan kaymaya direnci önden çeker araca göre daha yüksektir.Ama virajda arkadan kayma eğilimi daha yüksektir dezavantajı bu. BMW candır
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle karda ayrı bir keyif bu araci sürmek.



    Bir onceki msjimda bahsetmeyi unutmusum. Bugun Kartepe'ye daha 30km varken anadolu yakasinda bir ara gidis gelis bir yan yola girdim hafif rampa cikiyordum yerler islakti sicaklikta 0.5-1 falandi araba 50-60kmh hizla giderken birden yolda patene basladi sanki. Ilk defa bu kadar kontrolu kaybettim ama direksiyona kontra verip gazida kesmeyince (dsc zaten kesiyordu) araba kendini topladi cok sukur. Bu bahsettigim olay sabah saat 9 civari oldu herhalde lokal bir don olayi yasanmis asfalt uzerinde yoksa yolda bu aracin bu kadar hafifledigini daha once hic gormemistim.



    Aracin boyle bir durumda elinden geleni yaptigina inaniyorum o anda dsf off modda olsaydi bu kadar kolay atlatamazdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orkan_pp.1 kullanıcısına yanıt
    Maalesef kış aylarında araç kullanıcısını üzebiliyor. Aracın ağırlık dağılımı çok dengeli ve bu normal hava koşullarında oldukça güven veriyor ancak yerlerin kaymaya başladığı soğuk kış günlerinde can sıkıcı durumlarla karşı karşıya bırakabiliyor.

    Ben de Ankara’da yaşıyorum, birçok aracın rahatlıkla çıktığı yerlerde Continental kış lastikleri olmasına rağmen patinaja düştüğüm oldu. Hatta bir iki kere arabayı hareket ettirmek için 5dk uğraştığımı bilirim.

    İstanbulda o kadar soğuk ve buza çeken havalar az olduğu için orada yaşayan kullanıcılar karşılaşmamış olabilir ancak Ankara gibi kışı sert geçen yerlerde sıkıntı yaratabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Arka taraflara 33 basmama karşın içime sinmeyip 34’e çevirmiştim bir sonraki gün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blacksnake03 kullanıcısına yanıt
    merhaba lastik ölçüm degerini nasıl psi yapabiliyoruz?
    Bir de lastik basınclarını kontrol etmek için sıfırlayıp sürüşe başladım. 20-25 dk civarı bir sürüş yapmama rağmen %99'da kaldı ve tamamlanmadı. %99 a 15 dk civarında geldi. %1'lik kısmı bir türlü tamamlayamadı. Bu konuda bilginiz var mıdır?
  • Selamlar,

    Bir sorum olacaktı. Biz araçları alırken pure-joy-joyPlus-M paketler mevcuttu. Şimdi 3 paket gözüküyor fiyat listesinde. JoyPlus'ın karşılığı urban line mıdır? Fiyat 160 bin civarında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Teşekkürler. Arka taraflara 33 basmama karşın içime sinmeyip 34’e çevirmiştim bir sonraki gün.

    Bu lastik basınç değerlerine uyuz olmaya başladım. Düzgün kalibrasyonu olan pompa ve elimde dijital ölçer var, lastikler soğukken 32-34 yapıyorum, sonra sıfırlıyorum her teker farklı?? 31-32-33-34psi vesaire

    Acaba elimizdekilerin toplamı sensörlein işleyişi ve ayaraı ile farklılık mı yaratıyor? Hiç bir aracımda bu tür düzensizlik yaşamamıştım!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salvationnn

    merhaba lastik ölçüm degerini nasıl psi yapabiliyoruz?
    Bir de lastik basınclarını kontrol etmek için sıfırlayıp sürüşe başladım. 20-25 dk civarı bir sürüş yapmama rağmen %99'da kaldı ve tamamlanmadı. %99 a 15 dk civarında geldi. %1'lik kısmı bir türlü tamamlayamadı. Bu konuda bilginiz var mıdır?

    * iDrive menüsü içinde birimler ile ilgili bir yer var oradan değiştirebilirsiniz.

    * Kabaca joyPlus/UrbanLine denilebilir. farklı jant, iç trim renk farkı, yarı deri koltuk kumaşı(yada farklı kumaş) gibi...
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Ayni problem bende de oluyor ve birsey dikkatimi cekti. Ozellikle sokak arasi yada yolun egimi, yuzeyi bozuk asfaltta gittigmde degerler, teker basina dusen agirlik yuzdeleri etkilendigi icin, sizin yazdiginiz gibi karisik oluyor. Duzgun bir asfaltta tekrar kontrol edip bakinca degerler normale donuyor.
  • Serhend88 kullanıcısına yanıt
    En son lastiklere hava basıp kontrol/sıfırlama yaptıktan sonra düz asfalt sürüşü esnasında kontrol etmştim, tutarsızdı. Tekrar uygun ortamda kontrol edeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salvationnn S kullanıcısına yanıt
    Tanımlama işlemi 30kmh üzeri hızlarda olur, ne kadar hızlı ve dönüşlü ve frenli kullanırsanız o kadar çabuk yapılır. İşin teorik kısmı böyle ancak normal yolda her türlü etken olduğu için düz de gitseniz yapabiliyor.

    Sizin şartlara bağlı yapamamış olabilir, 15dk bile yüksek bir süre o kadar sürmemesi lazım. Dönüşlü bir yolda bir daha deneyin.

    Araç lastik basınç sensörlerinin oldukça doğru olduklarını biliyorum, yani benzinlikteki ve elinizdeki basınç ölçerlerden daha güvenilirdir. Ancak lastiklerin basıncı kullanımla değişir, hepsi farklı etkenlere maruz kalıyorlar.
  • selamlar. arka teker balans ayarının bozuk olması direksiyon titremesi ya da yüksek hızda araçta genel titreme vb herhangi bir sıkıntı yaratır mı?
    önden çekişli araçlarda ön teker balanslarında sorun varsa titreme yaptığını biliyoruz ama bizim araçlarda durum nasıl acaba? bilgisi, fikri olan paylaşabilirse sevinirim. einstein olmadığım için çözemedim. teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Ripper -- 25 Aralık 2017; 16:25:59 >
  • Arabayı aldım alalı sürekli bir sıkıntı arkadaş:)
    Park halinde aracımın aynasını kırıp kaçmışlar, sağolsun olayı gören hayırsever bir vatandaşımız sileceğe, çarpan aracın plakasını bırakmış. Trafiği aradım, vatandaşı(şirket sahibi geldi çarpan şoförlerden birisi) çağırdılar. Tutanak tuttuk ama hasar kaydı olarak çıkacak tabi artık, sağlık olsun diyoruz yapacak bir şey yok.

     BMW 1 SERİSİ F20
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Hasar kaydı cikmis olsa bile değer kaybı olmayacaktır. Sonuç olarak ayna :) . Fotoğrafları saklayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17571758175917601761
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.