Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1708. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
43.602
Cevap
311
Favori
2.864.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
20. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 17061707170817091710
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Aracin on balatasini degistirdim texar marka ama otme yapiyor ne yapmak lazim ?

    Keske serviste degistirseydim :(

    Balata değişiminde diskler aşınmış ve uçları tornayla alınmamışsa ötme, sürtme sesleri yapabilir (orjinal de yapar). Ayrıca textar şu an türkiyede sahtesi en fazla olan markalardan biri, kendim aldım bundan 1.5 sene önce en meşur sitelerden birisinden. Taktırdım kullandım 2 ay dayanabildim ferodoya geçtim kurtuldum. Ama benim textar balatalar sahteymiş onu farkettik. Önler sahte,arkalar orjinalmiş. Önlerde seri no yoktu arkalarda vardı.



    Tavsiyem disklerin uçları tornalanmadıysa onu yaptırabilirsiniz. Yoksa bir süre alışmasın bekleyin olmadı orjinal olduğundan emin olduğunuz sırasıyla bütçe durumuna göre oem, jurid ya da textar önerirm ama orjinal bulmak önemli. Hella da önerebilirdim önermedim çünkü daha 2 gün önce sanayide denk geldim sahte hella pagid balatalara, getirdi adam frende titreme yapıyor ve ötüyor diye, sahte balata diskin içine etmişti. Sonuç orjinal olduğundan emin değilsen hiçbir markayı taktırmamalısın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Cihan merhaba,

    Sen yaz-kış lastik değişimi yapıyorsun. Bijon kilidi var mı?

    bende kilit yok abi

    Teşekkür ederim Cihan.



    Sol taraftaki kapaklı boşlukta bulunan avadanlık(tornavida+çeki demiri var?? denmez ya diyelim) nette gördüğüm bazı fotolarda ekstra şifreli bijon kilidinin olduğunu görünce, araçtan kaybolmuş/verilmemiş sandım. Normal bijon ise sorun yok demek ki.



    @Rendolf, teşekkür ederim.




    bahsi geçen boşlukta sanki krikoda olmalıymış gibi geldi bana...
    yukarıda bir boşluk söz konusu servise gidemedim orjinal krikoyu görsem oraya uyup uymadığını anlayacağım..
    malum stepne siz bir araç doğası bana şu an çok ama çok tedirgin edici geliyor
    tuşlu telefondan dokunmatiğe geçmek gibi.
    runflat tecrübesi umarım yolda test edilme aşamasına gelmez
    bir dahaki lastik seçimimde mini stepne ile kriko donanımlarını eklemek kafama takılıp duruyor.

    Kriko yeri ama lastik yeri de yok? O yüzden Kriko takımı için yer olması da anlamsız. Ama Normal lastik için hava kompresörü+tamir kiti konabilir(di). Üzerindeki küçük kare yere bende anlam veremedim ama kullanım kılavuzunu tam oturdu, aşağısı da ufak tefek el aletleri gerekli küçük şeyler için yer yaptım.

    Mini stepne alınabilir ama yine de bagajda yer kaplar, her zaman kalabalık yaratır. Runflat lastikler yarılıp parçalanmadığı sürece görevini yapacaktır.

    quote:

    2015 model 116 d kilit bende de mevcut.

    Sizde olduğuna göre, ilk gelen 2015 makyajlı modellerde kilitli bijon var(mış) diyebiliriz.




    fikir teatrisi güzel oluyor o boşluğa bende proxxon marka mini lokma ve black&decker ce chapman marka torx bits uç takımlarımı koyayım onlar her araçta olmazsa olmazlarım çünkü
    balonlu pvc ilede izole edersek ses yapmayacaktır..
    aslında bagaja low lıner orjinal bir bagaj havuzu almak lazım ya
    daha bir satıcıda elinde hazır bulamadım..)
    hep getireceğiz abi durumları
    beni en çok irite eden hadise
    tavşanın suyunun suyu olmak
    yada hissetmek..)

    Üst bölgede biraz kablo var, dikkat etmek lazım. Alt bölge için akıcı bir ürün koymamak iyi olur, akarsa nereye gidebileceği belli değil.

    Ben ses yapmaması için 3-5 malzemeyi paket lastiği ile sarıp bez torbalar içine koymayı planlıyorum, aslında elimde önceki araçlarım için aldığım ama kullanmadığım bitüself malzeme vardı bazı görünür metal yerleri kaplayayım dedim ama karar veremeyip sonraya bırakmıştım. Bagajdaki akü yanındaki boşluktaki çıplak metali de gelebilecek sesi kesmesi amacı ile bitüself ile kaplamayı düşündüm ama akü kabloları beni vazgeçirdi. O boşluğun amaçsızca durması hoşuma gitmiyor, üretici niye değerlendirmemiş anlayamadım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Aracin on balatasini degistirdim texar marka ama otme yapiyor ne yapmak lazim ?

    Keske serviste degistirseydim :(

    Balata değişiminde diskler aşınmış ve uçları tornayla alınmamışsa ötme, sürtme sesleri yapabilir (orjinal de yapar). Ayrıca textar şu an türkiyede sahtesi en fazla olan markalardan biri, kendim aldım bundan 1.5 sene önce en meşur sitelerden birisinden. Taktırdım kullandım 2 ay dayanabildim ferodoya geçtim kurtuldum. Ama benim textar balatalar sahteymiş onu farkettik. Önler sahte,arkalar orjinalmiş. Önlerde seri no yoktu arkalarda vardı.



    Tavsiyem disklerin uçları tornalanmadıysa onu yaptırabilirsiniz. Yoksa bir süre alışmasın bekleyin olmadı orjinal olduğundan emin olduğunuz sırasıyla bütçe durumuna göre oem, jurid ya da textar önerirm ama orjinal bulmak önemli. Hella da önerebilirdim önermedim çünkü daha 2 gün önce sanayide denk geldim sahte hella pagid balatalara, getirdi adam frende titreme yapıyor ve ötüyor diye, sahte balata diskin içine etmişti. Sonuç orjinal olduğundan emin değilsen hiçbir markayı taktırmamalısın.

    Diskler torna olmadi biraz daha kullanip ses kesilmezse orjinal balataya gecicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Balata buydu en orjinali dediler vallahi

     BMW 1 SERİSİ F20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2 fardan iç kısımda olan sadece görüntü amaçlı mı? Çizgi led dışında hiç yandığını görmedim. İçerisinde mercekte var ama?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    https://www.youtube.com/watch?v=x8CUkpU1XqI

    Videoda runflatin tek artısın lastik hasarında 50 mil daha gidilebileceği olduğu söyleniyor. Fakat asıl konu, lastik herzaman ufak bir çivi yüzünden yada şehir içinde düşük süratte patlamıyor.



    Allah korusun 150km/s yada üzeri bir hızda şehirler arası yolda ilerlerken yanaktan yarılan bir lastiğin (normal lastikte balon riski yüksek) tüm havası bir anda boşaldığı zaman o arabayı kontrol edebilecek birisi olduğunu sanmıyorum. Kendim dinlenme tesisinde şahit oldum, araba topaç gibi döndü önümde ve sebebi yumruk kadar bir taş parçasıydı.



    Tabi bu demek değildir runflat takılı araba takla atmaz, ama videoda adamın 260 km/s hızda lastiği yarılıyor (patlamıyor) ve araba sağa bile çekmiyor.



    Yani sonuç olarak güvenlik her zaman konfordan önce gelir benim için ve ben runflatin tek faydasının yüksek hızda daha güvende olmamı sağladığına inanıyorum, ve bu yüzdendir ki herkezin şkayet ettiği ve brnimde katıldığım gibi komfor düşmanı bir icat olmasına rağmen kullanmaktan vazgeçemiyorum.

    Runflat bu tip patlamalarda pek tabii daha güvenli görünüyor yalnız trafikteki araçların yüzde kaçı runflat acaba? Araç bmw, mercedes olunca runflat en önemli donanım oluyor. Peki güvenliğe en önem veren marka volvo tüm araçlarında rft mi kullanıyor acaba? Ya da bmwnin en yüksek süratlere ulaşan m serisi araçlarında neden rft kullanılmıyor? Aracı 10-15 kg hafifletmek, bahsettiğiniz güvenlik farkından daha mı önemli bmw için yani? Mesela bmw den başka bir markaya bindiğinizde yapacağınız ilk iş tüm lastikleri rftye çevirmek olacak mı? Runflat lastiği olmayan hiç bi araca binmeyecek misiniz şu saatten sonra? Şu normal lastiğin patlama mevzusunun fazla abartıldığını düşünüyorum bu yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 12 Kasım 2017; 7:0:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    https://www.youtube.com/watch?v=x8CUkpU1XqI

    Videoda runflatin tek artısın lastik hasarında 50 mil daha gidilebileceği olduğu söyleniyor. Fakat asıl konu, lastik herzaman ufak bir çivi yüzünden yada şehir içinde düşük süratte patlamıyor.



    Allah korusun 150km/s yada üzeri bir hızda şehirler arası yolda ilerlerken yanaktan yarılan bir lastiğin (normal lastikte balon riski yüksek) tüm havası bir anda boşaldığı zaman o arabayı kontrol edebilecek birisi olduğunu sanmıyorum. Kendim dinlenme tesisinde şahit oldum, araba topaç gibi döndü önümde ve sebebi yumruk kadar bir taş parçasıydı.



    Tabi bu demek değildir runflat takılı araba takla atmaz, ama videoda adamın 260 km/s hızda lastiği yarılıyor (patlamıyor) ve araba sağa bile çekmiyor.



    Yani sonuç olarak güvenlik her zaman konfordan önce gelir benim için ve ben runflatin tek faydasının yüksek hızda daha güvende olmamı sağladığına inanıyorum, ve bu yüzdendir ki herkezin şkayet ettiği ve brnimde katıldığım gibi komfor düşmanı bir icat olmasına rağmen kullanmaktan vazgeçemiyorum.

    Runflat bu tip patlamalarda pek tabii daha güvenli görünüyor yalnız trafikteki araçların yüzde kaçı runflat acaba? Araç bmw, mercedes olunca runflat en önemli donanım oluyor. Peki güvenliğe en önem veren marka volvo tüm araçlarında rft mi kullanıyor acaba? Ya da bmwnin en yüksek süratlere ulaşan m serisi araçlarında neden rft kullanılmıyor? Aracı 10-15 kg hafifletmek, bahsettiğiniz güvenlik farkından daha mı önemli bmw için yani? Mesela bmw den başka bir markaya bindiğinizde yapacağınız ilk iş tüm lastikleri rftye çevirmek olacak mı? Runflat lastiği olmayan hiç bi araca binmeyecek misiniz şu saatten sonra? Şu normal lastiğin patlama mevzusunun fazla abartıldığını düşünüyorum bu yüzden.

    Onu bunu bilmem?

    Şu an kullandığım araçta var ve yararlı olduğunu düşünüyorum/görüyorum. Daha önceleri normal lastikli araçlara bindiğim ve sorun yaşamadığım için şimdi elimde olan faydalı bir şeyi neden geri iteyim ki?

    İyi daha iyi, her zaman daha iyisi daha da iyi...

    Bundan sonra araç alacak olsam ve üzerinde normal lastik olsa çevirirmiyim? Fayda ve yararını gördükten ve idrak ettikten sonra neden olmasın! En azından 5-7.000TL lik şekil ekranlardan yada şekil direksiyon simidinden daha faydalı bir durumu var.

    Runflat olmayan araca binmeyecekmiyiz? Yok o kadar da değil! Gün içinde pek çok araca biniyoruz, o kadar seçici olmak hayatımıza zorluk yaratır. Ama kendi aracımda kendi seçmimi yapabilme özgürlüğüne de sahibim...
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Dediginiz gibi sadece goruntu amacli ici bos bende yandigini gormedim ;)
  • JudasRising kullanıcısına yanıt
    Arac daha once ic mekanda makyaj gecirdi. Bu on ve arka stoplari karartilmis versiyon zannedersem yurtdisinda direkt makyajli versiyon boyle cikmisti tek kapi ve 1.40 icin. Simdi Turkiyeye de getirmisler ve 1.16 ve 1.18i icinde yapilmis gibi gorunuyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=HOwQ4Dp8Deg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serhend88 -- 12 Kasım 2017; 13:7:3 >
  • Serhend88 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam teşekkür ederim, geçen gün yakmaya çalıştım bende onu becerememiştim zaten:))
  • Makyajin makyajinin makyaji gibi olmus :))



    Ilk olarak Lci olarak bildigimiz far, stop lambalari ve icerde kucuk degisiklikler yapildi, sonrasinda on trimlerde ve kadranlardaki degisim bir makyaj olarak goruldu ve son olarakta on ve arka stoplara karartma (shadow line da) geldi.



    Yanilmiyorsam karatmali aydinlatma secenegi tum modellerde sunulmayacak, yeni jant modelleride ust paketlerde sunulacak gibi gorunuyor,



    Makyaj falan hikaye 140i gelmis 340hp v6 4.4sn 0-100 saka makinesi alacak olsam arkasina 118i yazardim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teksaz16 T kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.40 satisa cikar mi sence? Fiyati ne olur acaba?

    Bu karartma olayi yurt disinda ic degisiklikle birlikte geldi bildigim kadariyla, ama bize yarim makyajli gelmis araclar:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 12 Kasım 2017; 16:37:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Siteye eklendiyse satista olur diye dusunuyorum,



    Karartmali aydinlatmalar tum paketlerde olur mu bende emin degilim ama halojen farli modeli cikan bir aracta standart donanimi bu kadar yuksek beklememek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teksaz16 T kullanıcısına yanıt
    Gelirse ileride 2. El olarak almayi dusunebilirim. Gercekten etkileyici arac:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba bügün 200 km şehirler arası yol yaptım
    100 km sini eco modda 110-140 arası hızlarda yakıt ortalamam 5.9 litre yi gösterdi.
    dömüşte comfort modda geldim 80-110 km hızlarda bu sefer 4.4 litre yi gördü
    araç makyajlı kasa 116 d 2015 model.
    yağ değişim ve yag filtresi hava ve polen filtresi yeni değişti.
  • Merhaba, aracin kis lastiklerini taktirali 2 hafta oluyor. Bugun farkettim 110 km/h'dan sonra aracin direksiyonu ve kasasi hafif hafif titriyor fakat Bunu surekli olarak yapmiyor. Sizce sebebi ne olabilir? 2 haftada lastiklerin jantlara yeni alistiklarini tahmin ediyorum. Bu sebeple yapilan balans islevini yitirmis olabilir mi? Bir arkadasim safttan kaynaklanabilecegini soyledi. 3 aylik aracin saftinda ariza olabilecegini sanmiyorum. Yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Balans yaptırın tekrar.Yeni lastik alan arkadaşlarada tavsiyem lastikcilerde yapılan balansa güvenmeyin işi rot balans olan ustalara balanslarınızı kontrol ettirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumunuz icin tesekkur ederim. Kafama takilan bir sey var. Balans sadece direksiyonda titreme yapar diye biliyorum. Benim aracimin govdesi de titriyor. Balans govdeye de vurur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Speedy_hlm S kullanıcısına yanıt
    BMW kalitesi hocam. Yapacak bir şey yok..

    BMW kalitesi 3-4 serisi ile başlar. Bu rakamlara bu arabaları almak mantıksız bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: justiceguy

    BMW kalitesi hocam. Yapacak bir şey yok..

    BMW kalitesi 3-4 serisi ile başlar. Bu rakamlara bu arabaları almak mantıksız bence.

    Bmw de kalite bence her seriyle baslar, 1 in 3 serisinden farki sadece hatchback olmasi ve biraz daha kucuk olmasi 4 serisi 3ten biraz daha iyi yalitima sahip, aralarinda kalite farki sandiginiz gibi degil hatta 1 serisini kullanan birisi diger serileride kullaniyorsa surus karakteristigi olarak diger tum serilerle benzer oldugunu anlar, %50-%50 agirlik dengeside kaliteyi gosteren bir unsurdur bence. Stop lambasinin sonmesini diger serilerdeki kaliteyle bagdastirmak pek dogru gibi gelmedi bana ama dusuncenize yinede saygi duyarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17061707170817091710
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.