Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1631. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.609
Cevap
310
Favori
2.867.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16291630163116321633
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kicker kullanıcısına yanıt
    Daha önce Yandex Navigasyon ile gösterge arasındaki fark dikkatimi çekmişti.

    Düzeltilmemesi konusunda size katılıyorum, radardan korunmak için kalmasında yarar var :)
  • Arkadaslar arabam bakımdan cıkınca gaz tepkileri değişti direksiyonda aynı sekilde.mesela bakıma vermeden ki eco pro modundaki gaz tepkisi ve direksiyon sertliği şu an ki comfort mod gibi.şu anda sporta aldığım da da bakımdan önceki comfort moddaki gibi gidiyor araba.

    Comfort modunda mesela biraz fazla dokununca araba öne atılırdı su anda eco oro noddaki gibi pedal tepkisi mesela

    Neden olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endoplazmik bir kulum

    Arkadaslar arabam bakımdan cıkınca gaz tepkileri değişti direksiyonda aynı sekilde.mesela bakıma vermeden ki eco pro modundaki gaz tepkisi ve direksiyon sertliği şu an ki comfort mod gibi.şu anda sporta aldığım da da bakımdan önceki comfort moddaki gibi gidiyor araba.

    Comfort modunda mesela biraz fazla dokununca araba öne atılırdı su anda eco oro noddaki gibi pedal tepkisi mesela

    Neden olabilir?

    Aracınızın motorunun yağı yeni değişti.

    Sonuç olarak motor parçaları ile yağın kaynaşması içli dışlı olması gerekiyor.

    Bakımdan çıktıktan sonra kilometre yaptıkça bu durum kendiliğinden düzelecektir.

    Genel olarak yağ ve filtre değişimi sonrası, bütün araçlarda bu durum söz konusu olur.

    Panik yapmayın. Zamana bırakın.

    Naçizane tavsiyem : Bu süre zarfında motoru zorlamamak, performans sürüşlerinden kaçınmak, en önemlisi mümkün olduğunca dur kalk trafikten uzak durmak motorunuzun ömrü açısından faydalı olacaktır.

    Hele bir de yağ ve filtre değişimi sonrası,servis çıkışı uzun yol planınız mevcutsa, sabit hızla gitmek kaydıyla, alıştırma adına muhteşem bir fırsat olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazi09 -- 24 Ağustos 2017; 15:9:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç garanti kapsamında olduğu için bakımınlarını borusan'da yaptırıyorum,

    oradaki arkadaşlar
    fren pabuçlarına bakıyor, standartlara göre 1 mm incelmiş değiştirmek gerekiyor diyorla,
    lastiğe bakıyorlar uluslararası standartlara göre 0.1mm incelmiş değiştrimesi gerek diyorlar.

    periyodık bakımı , lastiği, pabucu, disk de değişmesi gerek derler 5 bin tlden fazla rakam çıkıyor.

    bir sonraki gidişimde 10 bin km bakımı için, o zamanda önler için söyleyecekler 5 bin tlde o zaman çıkıcak, sonuçta para kolay kazanılmıyor.

    ben duyuyorum mıllet 100 bın kmden fazla lastık kullanıyor tamam belki lastık öyle kullanılmaz ama ben böyle herşeyi nizami yapıp, dışarıda bunları görünce kendimi enayi gibi hissediyorum.

    siz herşeyi milimetrik mi değiştiriyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coner

    araç garanti kapsamında olduğu için bakımınlarını borusan'da yaptırıyorum,

    oradaki arkadaşlar
    fren pabuçlarına bakıyor, standartlara göre 1 mm incelmiş değiştirmek gerekiyor diyorla,
    lastiğe bakıyorlar uluslararası standartlara göre 0.1mm incelmiş değiştrimesi gerek diyorlar.

    periyodık bakımı , lastiği, pabucu, disk de değişmesi gerek derler 5 bin tlden fazla rakam çıkıyor.

    bir sonraki gidişimde 10 bin km bakımı için, o zamanda önler için söyleyecekler 5 bin tlde o zaman çıkıcak, sonuçta para kolay kazanılmıyor.

    ben duyuyorum mıllet 100 bın kmden fazla lastık kullanıyor tamam belki lastık öyle kullanılmaz ama ben böyle herşeyi nizami yapıp, dışarıda bunları görünce kendimi enayi gibi hissediyorum.

    siz herşeyi milimetrik mi değiştiriyorsunuz ?

    Uluslararası standartlara göre hareket etmek için uluslararası standartlara her mana da ulaşmış olmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazi09 -- 24 Ağustos 2017; 17:4:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coner

    araç garanti kapsamında olduğu için bakımınlarını borusan'da yaptırıyorum,

    oradaki arkadaşlar
    fren pabuçlarına bakıyor, standartlara göre 1 mm incelmiş değiştirmek gerekiyor diyorla,
    lastiğe bakıyorlar uluslararası standartlara göre 0.1mm incelmiş değiştrimesi gerek diyorlar.

    periyodık bakımı , lastiği, pabucu, disk de değişmesi gerek derler 5 bin tlden fazla rakam çıkıyor.

    bir sonraki gidişimde 10 bin km bakımı için, o zamanda önler için söyleyecekler 5 bin tlde o zaman çıkıcak, sonuçta para kolay kazanılmıyor.

    ben duyuyorum mıllet 100 bın kmden fazla lastık kullanıyor tamam belki lastık öyle kullanılmaz ama ben böyle herşeyi nizami yapıp, dışarıda bunları görünce kendimi enayi gibi hissediyorum.

    siz herşeyi milimetrik mi değiştiriyorsunuz ?

    Önce güvendiğin bi özel servise göster aracını istersen neler gerekli neler değil sana söylesinler, sonra da gidip gerekli gördüklerini yetkili servisinde hallettir. Her söyleneni yaptırma. Yemişim uluslararası standartlarını :) O ne öyle ilk kez duyuyorum 0.01 mm incelmiş yapıştır. Oldu?




  • Arkadaşlar büyük ihtimalle yakın gelecek bu aracı bütçemi çok zorlayarak alacağım. Kendi aracımı sattım, babamın 2.arabasını da satacağım, hala daha üstüne kalan mevlayı da Borusan'ın kredi kampanyasıyla halletmeyi düşünüyorum. Annemlerden vs destek istemiyorum çünkü bir de başka özel giderlerimiz söz konusu. Peki niye böyle bir araç denirse; Açıkcası alma nedenlerim;
    1- 2.el araç almak istemiyorum, sıfır GOLF vb sınıfta bir araç şuanda yaklaşık 110 bin TL.
    2- DSG'li bir araç artık kullanmak istemiyorum.
    3- Gidip vereceğim para aynı olduktan sonra, meşhur BMW sürüş deneyimini (yani yok gözlüklük yok bimlemle gibi arabayı araba yapmayan şeyler dışında arabayı araba yapan sürüşü deneyimlemek)
    4- Uzun yıllar sorunsuz kullanmak, malzeme kalitesinin diğer araçlara oranla daha iyi olduğunu düşünüyorum ve o nedenle daha az yıpranacağından uzun senelere kullanabileceğim.

    gibi gibi nedenler. Belki kendime bahane uyduruyorumdur. Açıkcası Mini Cooper istedim almak, sürüşüne bayıldım, ancak bu aracı sadece haftasonu değil, iş yaşamımda da kullanacağımdan mantıklı gelmedi.

    Ancak sayfalardır burayı okuyorum, sanki BMW'nin ciddi bir servis problemi var gibi?
    Daha yeni Kadjar araca 600TL servis bakım ücreti verdik 15.000km.

    Bu aracın servis bakımı vs 2000TL değildir değil mi

    Düşündüğüm araba BMW 1.18i . Nedense 1.16d almak istemiyorum, sürüş dinamiğinin vs benzinli de daha iyi olacağını düşünüyorum, hem bütçemi de çok zorlamamış olurum.




  • Bir de ZF şanzımanda problem yaşar mıyım?

    ZF tork konvertörlü mü?

    En son bunu sorduğumda BMW genius bana tek kavrama dedi. Tek kavrama ne demek? Çift kavramayı biliyoruz da DSG'den, tek kavramayı ilk kez duydum.

    Tork konvertörlünün çift kavramalara göre vites geçişlerinin daha yavaş, daha hantal olduğunu biliyorum, ancak çok daha dayanıklılar.
  • Kongor kullanıcısına yanıt
    ZF dünyanın en iyi şanzımanı kardeşim, için rahat olsun. Öyle hantallık falan da yok. Araçta tek vites varmış gibi gidiyorsun. Saçma sapan hareketler yapmıyor.

    Bende DSG den çekindiğimden bütçeyi zorlayıp BMW ye girdim. (Kuzenin 0KM Golf'ünün DSG'si 14 bin KM de kavraması değişti.)

    Servise de senede 1 kere gireceğim, garantisi 2 yıl. Bittikten sonra güzel bi özel bmw servisi bulup devam ederim diye düşünüyorum.

    600 renault a vermişsin. BMW ye biniyorsun heralde biraz tuzlu olacak. Ortalama 900-1000 arası halletmiş arkadaşlar ilk bakımı.

    Kabul edilebilir bence.
  • mazi09 M kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkür ederim cevabınız için içimi rahatlattınız :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fixx kullanıcısına yanıt
    Borusan telefonda 1200TL fiyat verdi yaklaşık olarak. Özel servisler 500-650TL arası fiyat veriyor. Malzemeler ise dışarıdan alınca 350TL civarı tutuyor, 100TL de işçilik alıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fixx -- 25 Ağustos 2017; 8:49:9 >
  • Dün kosiflerde cruise control taktırdım (1380 civarı tuttu) bir de kapılardan gelen gıcırtıları düzelttirdim, bununla birlikte aracın yazılımıyla oynamışlar. eco pro'da eskiden işe gelirken (7km) 0.3km kazanım gösteriyordu artık 2km'ye yakın kazanım gösteriyor ki bence çok da gerçekçi değil. ayrıca direksiyon çok net şekilde yumuşamış, bunu yazılımla nası yaptılar bilmiyorum ama garip geldi psikolojik olduğunu düşünmüyorum.
  • theshiver kullanıcısına yanıt
    gıcırtıları nasıl çözdüler acaba? ben iki kere götürdüm en son bant çektiler ama ses kesilmedi yine. sprey falan da çözmedi gıcırtı sorununu.

    gerçi artık çok da takılmıyorum artık alıştık müzik dinleyerek sorunu çözüyoruz :)
  • vetera V kullanıcısına yanıt
    merhaba, bende taktırdım da, çıkan parçayı vermediler. siz söylediniz mi direk verdiler mi ?
  • coner C kullanıcısına yanıt
    merhaba, bana da vermediler. vermeleri konusunda bir konuşma da yapmamıştım. isteseydim verirlerdi muhtemelen ama aklıma gelmedi
  • consinertia C kullanıcısına yanıt
    arabayı teslim etmeden önce ne yapacaklarını sordum, özel spreyi olduğunu onu sıkacaklarını ve çok ince bir bant çekeceklerini söylemişlerdi. dün yarım yamalak baktım ama bantı görmedim. 4 kapıya birden yaptırdım ben, eğer siz belli bir kapıya yaptırdıysanız belki diğer kapılardan da geliyordur. bende tamamen kesildi ses
  • theshiver kullanıcısına yanıt
    evet aynı uygulamaları yapmışlar demek ki. bir süre sonra sesler geri geldi bizimkinde. umarım siz kurtulmuşsunuzdur.
  • NightShadow kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim.
    Ancak ben mühendis adamım :) Herşeyin illa detayını öğreneceğim.
    Bu konuda bana daha detaylı bilgi verecek siteler var mıdır acaba?
    BMW ve BMW 1 Serisi hakkında. ZF şanzımanın teknik detaylarını okumak isterim.

    Onun haricinde alırken dikkat etmem gereken şeyler var mıdır? Şuna bak şuna dikkat et diyebileceğiniz? Bir de garanti konusnda ve garanti uzatımı konusunda önerileriniz var mı?




  • Teslimat yarın öğleden sonra,parayı yatırdıktan sonra eski iç mekan gelirmi diye bir korkumuz vardı bir türlü net cevapla öğrenemedik bayiler yoğunlukta her soruya net cevap veremeyebiliyor ve hala 1 serisinin içinin geçirdiği makyajı bütün ST'ler net şekilde bilmiyor çok ilginç bir durum,foto istedik gönderdiler ve yeni iç mekan olduğu teyit edilmiş oldu bizde rahatladık.Yeni araç almayı düşünen,bekleyen herkese hayırlı olsun.

    Fotolarda yok ancak M Paketteki 17" jantlarda değişmiş bu arada 460m kodlu model geliyor.







  • 
Sayfa: önceki 16291630163116321633
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.