Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1563. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.609
Cevap
310
Favori
2.867.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15611562156315641565
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Yumuşak hamurlu rft lastik tercihiniz ne dir? Benim lastiklerde Bridgestone malesef.

    RFT düşünmüyorum lastikte.
    Db değeri en düşük modele yönelicem.
    Daha önceki arabalarımda Michelin Hp Primacy kullanmıştım sessizlik ve konfor anlamında iyiydi ama çok da harika yol tutuş görmedim.
    Bu kez Conti SportContact 5 ya da Pirelli Pzero modellerine yönelicem.
    Bir ihtimal Yokohoma ya da Nokian Z line da olabilir. Bütçeyi ayarlayınca detaylıca testleri ve yorumları inceleyeceğim.




  • Arkadaşlar iyi akşam, sıfır alınan m plus'ın arka 3 cam karartılmış şekilde gelmesi opsiyonlu mu yoksa standart mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 jantta pek iyi lastik yok 17 ve üzeri alacak olsam cspc 5 alırdım mişlene bulaşmam bidaha primacy 3 ler ömrümü yedi 16 jantta egp alınabilir rft olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyokushin -- 8 Nisan 2017; 9:46:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edysch


    quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: batbek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: batbek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper

    Bilgilendirme için teşekkürler, benzinli modelini almayı düşünüyorum 118i m paketler hoşuma gidiyor ama 2015 modeli 120 bin tl çok fazla :(

    Makyajsiz kasa dusunuyorsaniz. 1.18i 170 hp m paketler; daha insanlarin kesfetmedigi cevher f/p olarak, bi bakmanizi tavsiye ederim.

    +1 almadigima cok pismanim su an.....

    Ben aldim hocam uzun arastirmalar sonucu, hem 4 silindir olusu, hem 170 hp olusu, m paket olmasi vb. bu kasa da bu motorun oldugunu bilmeyen cok fazla insan var, gorunce sasiriyorlar, hatta inanmayip egzoz capina bakan egzozcu arkadas bile oldu :) Ki ben 85 in altina aldim, arac ilanlarda 1.18i sekmesinde durdugu icin anlayamiyor cogu insan aracin varligini, kapasitesini.

    Premium selectionda benimkinin uzerine 7bin tl daha verip estoril 170hp 118i m alabiliyordum. 2014 modeldi ve 14k km idi. Yakitindan korkup almadim su an gozlerimden yas suzuluyor..... 95 bin tl falandi fiyati gecen sene

    Bizim 116i için 8-10Bin harcasak 118i gibi 170 hp olmaz mı? Makyajsız 116i ile makyajsız 118i arasındaki teknik donanım farkı pek fazla değil benim bildiğim. 116i sadece Avrupa'da bazı ülkelerdeki vergi sistemi nedeni ile "100kw" de sınırlanmış sadece. Orjinalliğini bozmadan yapılabilir ise düşünülür aslında. Yağ soğutucu değisecek sanırım en başta. Bir ara çok tartışıldı forumda ama makyajlı ve 3 silindir motor çıkınca unutuldu.

    Fazlası bile olur. Farkları; yağ soğutucusu, intercooler be egzost çıkışındaki değişiklik diye biliyorum. Stage 1 ile 220hp oluyor ikisi de. 170 hplik 118i kullanıcısı ben bile düşünmüyor değilim aslında. Kafama takılan tek şey ecunun sökülmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Yumuşak hamurlu rft lastik tercihiniz ne dir? Benim lastiklerde Bridgestone malesef.

    Pirelli cinturado p7 rft aldim gayet memnunum. Fiyati da digerlerine gore epey uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin


    quote:

    Orijinalden alıntı: kanu55


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Hocam Yalıtım ile ilgili benimde ciddi bir projem var fakat ilgilenemedim hiç vaktim olmadığı için, ben öncelikle aşağıdaki linkteki gibi bir uygulama yapacağım önceden eski aracıma yapmıştım ve tatmin olacak kadar farketmişti.



    F30 Yalıtımı:



    http://www.todayter.com/bmw/bmw3.php



    Yalıtım için kullanılacak ilgili ürünler kozyatağında yalıtım işi yapan bir yapı markette uygun fiyata mevcut, oradan gerekli malzemeleri toptan alıp beşiktaşta işini iyi yapan bir kaplamacı ile görüştüm işçiliği ona bırakarak vakit bulunca adamlar beraber yapacağım. Ses yalıtımı makyajsız kasa F20 ler için gerekiyor zaten makyajlı kasalarda sorun çözülmüş gayet sessiz. Aracın tavanına elinizle bir tıklarsanız bomboş olduğunu görürsünüz teneke sesi çıkıyor en çok sesi A sütunu (kapının ön direği) ve tavandan aldığını bir çok forumda okudum ve gözlemledim. Ayrıca motorun ön kapı ile birleştiği sağ ve sol köşedeki kısımlar kapıyı açarsanız boş bud rüzgar sesi yapıyor. Makyajlı 4 serisinde mesela buraları plastik mühür gibi tamamen kapatılmış. Bunun dışında bagaj bölgeside çok zayıf yalıtıma sahip ama elden geçerse kendi sınıfında sessizliğe ulaşması zor değil. Bu aracın şu anki yalıtımından BMW nin utanması lazım o kadar kötü bence. (Makyajsız kasa F20 serisi)

    Linkte sorun var herhalde sayfayı açamadım.

    Detaylı bir izolasyondan açıkçası çekiniyorum araç içinin çok sökülmesi beni hep endişelendirir eskisi gibi Monte edilemeyecek gibi hissediyorum belki de gereksiz bir endişe.

    Öte yandan yalıtım o kadar da kötü değil bence.

    Aynı segmentte rakibi olan Ä serisiyle kıyaslayınca motor ve rüzgar sesi f20 makyajsızda bence daha az.

    Rft yüzünden lastik sesi fazlaca var onu da yumuşak hamurlu lastikle azaltacağımı umuyorum.

    Gerçi bu arabayı henüz sadece bir aydır kullanıyorum uzun yola çıkmadım otoyol ve duble yolda yüksek süratlerde uzun süre kullanınca asıl o zaman sağlıklı olarak değerlendirebilirim.



    Hocam yalıtım resimlerini örnek olsun diye ekledim sitede modelden seçince çıkıyor. Yalıtım budur :) Düzgün yapılırsa trim sesi v.s. hiç olmuyor bizzat kendim önceki araçlarıma uyguladım. Ses konusunda kesinlikle a180 serisi makyajsız F20 den daha iyi, yüksek hızla sunrroflu makyajsız F20 araçlar ses alıyor içeri ciddi seviyede tepede. Makyajlı olanlarda sorun kalmamış ama gayet sessiz.

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: edysch


    quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: batbek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: batbek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper

    Bilgilendirme için teşekkürler, benzinli modelini almayı düşünüyorum 118i m paketler hoşuma gidiyor ama 2015 modeli 120 bin tl çok fazla :(

    Makyajsiz kasa dusunuyorsaniz. 1.18i 170 hp m paketler; daha insanlarin kesfetmedigi cevher f/p olarak, bi bakmanizi tavsiye ederim.

    +1 almadigima cok pismanim su an.....

    Ben aldim hocam uzun arastirmalar sonucu, hem 4 silindir olusu, hem 170 hp olusu, m paket olmasi vb. bu kasa da bu motorun oldugunu bilmeyen cok fazla insan var, gorunce sasiriyorlar, hatta inanmayip egzoz capina bakan egzozcu arkadas bile oldu :) Ki ben 85 in altina aldim, arac ilanlarda 1.18i sekmesinde durdugu icin anlayamiyor cogu insan aracin varligini, kapasitesini.

    Premium selectionda benimkinin uzerine 7bin tl daha verip estoril 170hp 118i m alabiliyordum. 2014 modeldi ve 14k km idi. Yakitindan korkup almadim su an gozlerimden yas suzuluyor..... 95 bin tl falandi fiyati gecen sene

    Bizim 116i için 8-10Bin harcasak 118i gibi 170 hp olmaz mı? Makyajsız 116i ile makyajsız 118i arasındaki teknik donanım farkı pek fazla değil benim bildiğim. 116i sadece Avrupa'da bazı ülkelerdeki vergi sistemi nedeni ile "100kw" de sınırlanmış sadece. Orjinalliğini bozmadan yapılabilir ise düşünülür aslında. Yağ soğutucu değisecek sanırım en başta. Bir ara çok tartışıldı forumda ama makyajlı ve 3 silindir motor çıkınca unutuldu.

    Fazlası bile olur. Farkları; yağ soğutucusu, intercooler be egzost çıkışındaki değişiklik diye biliyorum. Stage 1 ile 220hp oluyor ikisi de. 170 hplik 118i kullanıcısı ben bile düşünmüyor değilim aslında. Kafama takılan tek şey ecunun sökülmesi.

    Hocam bu araçlar stage2 olarak maximum 240bg oluyor iyi bir çalışma ile. Bunun için Remap+Buji ve Bobin Değişimleri+ DumpValve + Downpipe ve komple egzoz + Büyük İntercooler (Wagner veya Forge) + Methanol Kit + Hyrib turbo dediğimiz olay (ekstra turboya pervane) Kullanıyorlar. Aracın 0-100 5.9 saniye çıkıyor. Aşağıdaki linkte stage2 yapan bir arkadaş mevcut. Şahsi görüşüm bu kadar zorlamadan Soft bir yazılım ile 190-200 bg binmek. 116i ve 118i intercoolerları aynı, tek fark yarım parmak egzoz çapı ve yağ soğutucusu parçası. Ayrıca 1.16i de de yağ soğutucusu var kaputu açıp intercoolerın sağına eğilip bakarsanız göreceksiniz valeo marka, sanırım 1.18i de fazladan 1 tane daha var. Ben yazılımdan sonra hiç yağ eksilmesi yaşamadım özellikle kontrol ettim hep max. seviyede duruyor hiç eksilmedi.



    Stage-2 F20;

    http://www.turbofsi.net/forum/showthread.php?35240-Bmw-F20-116i-Hybrid-Turbo

    Örnek Video: (F20 118i N13, Software, Catless exhaust, Drop-in Filter, Intercooler, Iridium Spark plugs, 95 oct fuel+ %20 toluene + Water/Methanol Injection kit , 18"rims.)

    https://www.youtube.com/watch?v=FvDs5mxLPv8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanu55 -- 8 Nisan 2017; 10:57:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teksaz16 T kullanıcısına yanıt
    Kış paketleri icin sorduğumda benimde hoşuma giden sizinde sevdiğin double spoke 385 18'' icin 4900 jant+lastik demişlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanu55 K kullanıcısına yanıt
    Hocam peki benim 118i ne olur soft bir yazılım ile?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar far ayarı otomatikte olmasına rağmen ve gösterge ışık ayarı açık olmasına rağmen ışık sensörlü devreye girmiyor dünden beri. Neden olabilir fikri olan var mı. Sensor kirlenmiş olabilir derseniz tam yeri neresidir. Sırf bunun için servise gitmek istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese 118i aracimda enjektörde sıkıntı yaşıyorum. Bir arkadaş würth marka enjektör temizleyici tavsiye etti kullanan varmıdır bir zararı olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Yumuşak hamurlu rft lastik tercihiniz ne dir? Benim lastiklerde Bridgestone malesef.

    Pirelli cinturado p7 rft aldim gayet memnunum. Fiyati da digerlerine gore epey uygun.

    Gecmis olsun. Ben de ondan almistim ve Bridgestone Turanza'dan sonra arabada ESP oldugunu ogrenmistim. Zira surekli ESP aciyor araba yolda kalmak icin. Yokusta kalkarken kuruda, islakta ikinci viteste gaza dokununca(yuklenince degil) virajda, az islakta duzde kalkarken, cok sicakta duzde, yokusta, virajda. Kadranim sikir sikir oldu. Tek iyi yani konforlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Yumuşak hamurlu rft lastik tercihiniz ne dir? Benim lastiklerde Bridgestone malesef.

    Bridgestone cok iyi yol tutuyor. Konforu kotu ama yol tutus icin ben yumusak hamurdan vaz gecip bridgestone'a donecegim. 55bin km Bridgeston kullandim. Son 36 bindir P7 cinturato var. Konfor ve yol tutus performansi bire bir yer degistirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Yumuşak hamurlu rft lastik tercihiniz ne dir? Benim lastiklerde Bridgestone malesef.

    Bridgestone cok iyi yol tutuyor. Konforu kotu ama yol tutus icin ben yumusak hamurdan vaz gecip bridgestone'a donecegim. 55bin km Bridgeston kullandim. Son 36 bindir P7 cinturato var. Konfor ve yol tutus performansi bire bir yer degistirdi.

    Bunu öğrendiğim iyi oldu. BMW ne diye bridgestone takıyor diyordum. Herhalde önceliği yol tutuşa veriyorlar. İlk fırsatta değiştirmeyi düşünüyordum. Herhalde artık acele etmeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Yumuşak hamurlu rft lastik tercihiniz ne dir? Benim lastiklerde Bridgestone malesef.

    Pirelli cinturado p7 rft aldim gayet memnunum. Fiyati da digerlerine gore epey uygun.

    Gecmis olsun. Ben de ondan almistim ve Bridgestone Turanza'dan sonra arabada ESP oldugunu ogrenmistim. Zira surekli ESP aciyor araba yolda kalmak icin. Yokusta kalkarken kuruda, islakta ikinci viteste gaza dokununca(yuklenince degil) virajda, az islakta duzde kalkarken, cok sicakta duzde, yokusta, virajda. Kadranim sikir sikir oldu. Tek iyi yani konforlu.

    Islak haricinde hicbir kosulda sorun yasamiyorum. Ozellikle kuru zeminde epey iyi geldi bana. Bu arada bmw nin default lastiklerinden birinin bu oldugunu unutmamak gerek. Cukurambar rampasinda (ankara) kalkarken bile en ufak patinaj esp yok. Fazla gömdünüz bence 😀



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Speedy_hlm -- 8 Nisan 2017; 16:25:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nbt evo id5 tamam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • camorra C kullanıcısına yanıt
    Cevao icibln tesekkurler



    379 kodlu 17 inch cift renkli jantlarda hosmus,



    385ten vazgectim 385 koyu renk f20ye daha iyi olur 379lar beyazla daha uyumlu gibi hem fiyat olarakta nispeten daha iyidir herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Nbt evo id5 tamam :)

    Hayırlı olsun darısı başımıza :)



    Nedir sizce artıları?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanu55


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin


    quote:

    Orijinalden alıntı: kanu55


    quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Valla arka kapılardan ve bagaj kapağından gelen gıcırtılar yüzünden rüzgar sesi yol sesi falan umursamaz oldum.

    Kısmetse servis randevusu aldım onlar çözülünce bir de yumuşak hamurlu sessiz bir lastik takımı takınca bakıcam yalıtım kalitesine.

    Ses konusunda çok hassasım arabayı da uzun süre kullanmayı planlıyorum ziebartta altına izolasyon yaptırabilirim.

    Hocam Yalıtım ile ilgili benimde ciddi bir projem var fakat ilgilenemedim hiç vaktim olmadığı için, ben öncelikle aşağıdaki linkteki gibi bir uygulama yapacağım önceden eski aracıma yapmıştım ve tatmin olacak kadar farketmişti.



    F30 Yalıtımı:



    http://www.todayter.com/bmw/bmw3.php



    Yalıtım için kullanılacak ilgili ürünler kozyatağında yalıtım işi yapan bir yapı markette uygun fiyata mevcut, oradan gerekli malzemeleri toptan alıp beşiktaşta işini iyi yapan bir kaplamacı ile görüştüm işçiliği ona bırakarak vakit bulunca adamlar beraber yapacağım. Ses yalıtımı makyajsız kasa F20 ler için gerekiyor zaten makyajlı kasalarda sorun çözülmüş gayet sessiz. Aracın tavanına elinizle bir tıklarsanız bomboş olduğunu görürsünüz teneke sesi çıkıyor en çok sesi A sütunu (kapının ön direği) ve tavandan aldığını bir çok forumda okudum ve gözlemledim. Ayrıca motorun ön kapı ile birleştiği sağ ve sol köşedeki kısımlar kapıyı açarsanız boş bud rüzgar sesi yapıyor. Makyajlı 4 serisinde mesela buraları plastik mühür gibi tamamen kapatılmış. Bunun dışında bagaj bölgeside çok zayıf yalıtıma sahip ama elden geçerse kendi sınıfında sessizliğe ulaşması zor değil. Bu aracın şu anki yalıtımından BMW nin utanması lazım o kadar kötü bence. (Makyajsız kasa F20 serisi)

    Linkte sorun var herhalde sayfayı açamadım.

    Detaylı bir izolasyondan açıkçası çekiniyorum araç içinin çok sökülmesi beni hep endişelendirir eskisi gibi Monte edilemeyecek gibi hissediyorum belki de gereksiz bir endişe.

    Öte yandan yalıtım o kadar da kötü değil bence.

    Aynı segmentte rakibi olan Ä serisiyle kıyaslayınca motor ve rüzgar sesi f20 makyajsızda bence daha az.

    Rft yüzünden lastik sesi fazlaca var onu da yumuşak hamurlu lastikle azaltacağımı umuyorum.

    Gerçi bu arabayı henüz sadece bir aydır kullanıyorum uzun yola çıkmadım otoyol ve duble yolda yüksek süratlerde uzun süre kullanınca asıl o zaman sağlıklı olarak değerlendirebilirim.



    Hocam yalıtım resimlerini örnek olsun diye ekledim sitede modelden seçince çıkıyor. Yalıtım budur :) Düzgün yapılırsa trim sesi v.s. hiç olmuyor bizzat kendim önceki araçlarıma uyguladım. Ses konusunda kesinlikle a180 serisi makyajsız F20 den daha iyi, yüksek hızla sunrroflu makyajsız F20 araçlar ses alıyor içeri ciddi seviyede tepede. Makyajlı olanlarda sorun kalmamış ama gayet sessiz.

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

    Teşekürler bilgiler ve fotolar için.

    Baya detaylı be özenli bir çalışma olmuş.

    Ciddi manada fark yaratmıştır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Estoril blue makyajsız f20 için 18" te hangi renk jant tabsiye edersiniz?

    Böbrek ayna kapakları difizör Spoiler piano black olduğu için siyah düşünüyorum ama çok mu boğar? Gunmetal daha mı iyi durur?

    Siyah jant bakımı zor mudur?

    Ne dersiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15611562156315641565
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.