Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1524. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
43.609
Cevap
310
Favori
2.867.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15221523152415251526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sağ arka lastiğe vida girmiş. Dün fark ettim ve kullandım bu şekilde. Sensörde de uyarı yok, basınç normal. Ne yapmam gerekir başına gelen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstte ekleyemedim resmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feyzi32

    İyi geceler arkadaşlar.Bugün kavşakta bir kamyon kör noktasında kaldığımdan göremedi arka sol tarafa vurdu.Sizce düzeltme ve gerekirse boya işleri için borusanamı gideyim yoksa dışarda temiz iş yapan biyerde mi hallettireyim deneyimi olan arkadaşlar vardır sanırım.
     BMW 1 SERİSİ F20
     BMW 1 SERİSİ F20


    Cok gecmis olsun, bence disarda yaptirmayi deneyim duzeltilip boyanma ihtimali var, benim kucucuk gocugumde bile degistirmisti servis ve sirf bu yuzden gorseli olmasina ragmen satarken ölücülere derdimi anlatamadim milletimiz yakaladimi acigini gozunun yasina bakmiyor, sizin aracinizdaki darbe buyuk boyutlu degil yaptirip iyi gunlerde kullanmaya devam edin bence :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim desteğiniz için.dışarda boya ile 600 tl civarı masraf çıkardılar borusandan da teklif alıp ona göre değerlendireyim.tek düşüncem temiz işçilik konusunda aklımda soru işareti kalması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Ne demek yani yarı otomatik?

    valla tork konvertör falan girerse işin içine çok teknik oluyor.

    malum site ağzıyla (halk, piyasa vs) eski tip cvt'lere otomatik, dtc edc zf vs vites seçilip az yakan modellere yarı otomatik deniyor. ha bu yanlışsa, piyasayı düzeltmek lazım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crawlin'


    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Ne demek yani yarı otomatik?

    valla tork konvertör falan girerse işin içine çok teknik oluyor.

    malum site ağzıyla (halk, piyasa vs) eski tip cvt'lere otomatik, dtc edc zf vs vites seçilip az yakan modellere yarı otomatik deniyor. ha bu yanlışsa, piyasayı düzeltmek lazım :)

    Evet, o da yanlış aslında. CVT dediğimiz şanzıman mükemmel seviyede otomatiktir. Continuously Variable Transmission diye geçer. İçerisinde akuple dişli sistemi bulundurmaz, basitçe zincir kasnak sistemi ile çalışır, böylece teoride sonsuz oranlı bir şanzımandır.

    Şahsen kendi kanaatim, bu yarı otomatik şanzımanlar en düşük modellerde sunulan, şu üstünde R - N - A yazan son derece basit, dandik şanzımanlardır. Bu şanzımanlarda aslında debriyaj var, fakat bir servo / hidrolik sistemi ile şanzıman kendi hallediyor. Zaten vites geçişlerinde aynı bir manuel şanzıman gibi boşluk oluyor ve araba sallanıyor. Sürdüyseniz bilirsiniz.

    Eğer bizim ZF 8'ler bile yarı otomatikse, tam otomatik nedir? Bizim Türkiye piyasasının çok fazla olan yanlış bilgilerinden biri işte bu da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V4LKyR -- 8 Şubat 2017; 15:58:19 >




  • Benzer kaza başıma gelmişti. Borusana giderseniz arka tamponu ve çamurluğu değiştirecek. Çok ısrar ederseniz çamurluğu düzeltip boyarlar.
    Sorun şurada, satarken tramerde yüklü miktar çıkıyor.. Fikir açısından benim aracın ön arka tampon, sağ stop değişti, sağ çamurluk boyandı, tramerde 11.500tl lik hasar işlendi. Satana kadar aracı çok uğraştım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersaydin E kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim dediğiniz gibi yaptım maltepe gülsuyunda teknikel boyasız düzeltme yapan bir yer var oraya verdim bugün.yapmaya çalışacaklar sonycu paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feyzi32

    Öncelikle teşekkür ederim.yalnız göçük olacak yer parça değişimi olabilecek bi yer değil sanırım tüm çamurluk değişebilirmi.dışarda bi çektirmeyi deneyeyim bari.

    rica ederim servis camurlugu degistirir o kesin
  • feyzi32 F kullanıcısına yanıt
    En mantiklisini yapmissiniz. Ben de autoking onerecektim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • feyzi32 F kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/servisin-istenmeyen-onarimi-yapmasi--119406449

    Bu kazada sadece ayna onarımı istememe rağmen, ısrarla diğer yerler boyanmasın dememe rağmen serviste boydan boya boyamışlar. 4800 tl hasar kaydı oluştu. Kasko sigorta da cabası. İyi düşünün derim.
  • muti9696 M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler arkadaşlar.Sizin aracınız daha iyi görünüyor,böyleyken o fatura geldiyse adamların hiç vicdanı yok anlaşılan.Gelmiş geçmiş olsun.cumartesi araç elimde olacak bakalım özelde nasıl bi iş çıkaracaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba. aramızda kendi aracından başka araçları da kullananlar vardır muhakkak. hafta içi kardeşimin 2016 A3 tdi sedan aracını, hafta sonu M paket 116i aracımı kullanıyorum.
    sürüş keyfi, tüketim, güvenlik, donanım, güç vs konuları kıyaslamayacağım. 11bin km'lik kullanım sonunda dikkatimi çeken en bariz şey şu oldu. teknik verilerde her ikisinin de ağırlığı 1290 kg olarak görünüyor fakat A3'de gaz pedalına en ufak bir dokunuşumda araç çok daha hafifmişçesine kendini salıyorken, kendi aracımda çok daha ağır bir araç sürüyormuşum gibi hissediyorum. gaz pedalının otobüslerdeki gibi uzun oluşu mu, pedal hassasiyetinin düşük oluşu mu, lastik taban genişliğinin fazla oluşu mu etkiliyor acaba? ya da tahmin edemediğim farklı bir sebebi mi var? kıyaslayabilmek için sürüş modu her iki araçta da comfort iken denedim özellikle.
  • Giovanni_ kullanıcısına yanıt
    Makyajlı kasa 1395 kg 1.18i de. 1.16i de aynı olmasın? 100 kg lık bir fark nispeten açıklayabilir hantallığı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giovanni_ kullanıcısına yanıt
    dizel ve benzinliyi karşılaştırmışsınız. dizel tabii ki daha torklu olacak.
  • 80 km altı süratlerde aynı hacimde motorlardan dizel olanı ilk gaz dokunuşuna tork sayesinde daha iyi tepki verir. ben de hem 118i lci hem de 116d kullandım. 116d ilk gaza dokunuş anında daha seri tepki veriyordu düşük devirde gelen yüksek tork sayesinde.
  • merhabalar,
    Şu kapı fitillerinden gelen sesler için Borusanda yağlatmıştım ama 2 ay sonra yine yavaştan başladı.Fitil sorunu olupta kalıcı çözüm bulan varmı acaba?
    svg
  • kalamare kullanıcısına yanıt
    Borusana tekrar gidin.Kapı fitillerine karşılık gelen yerlere şeffaf bant çekmelerini isteyin.Sorunu tamamen çözüyor bantlar.
  • rascasse* R kullanıcısına yanıt
    Benimkine ısrarla çekmediler o bantları. Beyaz arabada bantların kenarları tozla kirle doluyormuş ve kötü bir görüntü oluşuyormuş. "Emin olun gıcırdasın ama böyle görünmesin dersiniz" dedi servis yetkilisi. Ben de ok dedim çıktım. Öneri olarak da Würth'ün spreyini önerdi. Ama ben zaten würth/sonax ne denk gelirse onları kullanıyorum. Ama kalıcı çözüm olmuyor malesef.
    Japon arabalarının süetsiz lastik fitilleri hiç gıcırdamıyorken bu Alman arabalarındaki kalın ve süet kaplı fitiller böyle gacır gucur ötüyor malesef. Golf 7 arabam da aynıydı... Her yıkamadan sonra eve gelince fitillere sprey sıkıyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rascasse*

    Borusana tekrar gidin.Kapı fitillerine karşılık gelen yerlere şeffaf bant çekmelerini isteyin.Sorunu tamamen çözüyor bantlar.

    Teşekkürler öneri için,
  • 
Sayfa: önceki 15221523152415251526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.