Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1517. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.608
Cevap
310
Favori
2.867.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15151516151715181519
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • belki radyatör önündeki (arkasındaki de olabilir) kapakların kapanma sesi olabilir. bu kapaklar motorun çabuk ısınması için soğutma kanallarını kapatıyor, yeterince ısınınca tekrar açıyor. belki sizin motor eşik sıcaklığının az üzerinde idi ve biraz bekleyince soğudu, dolayısıyla kapaklar kapandı.
  • Araçla ilgili sormak istediğim bir şey var.

    Direksiyonu sonuna kadar tam sağ ya da sol yaptığınızda hareket edince sanki araç yola tam oturmuyor gibi, farklı bir his veriyor. Bunu yaşayanınız var mı ? Özellikle avm otoparklarında hissediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLucky

    Araçla ilgili sormak istediğim bir şey var.

    Direksiyonu sonuna kadar tam sağ ya da sol yaptığınızda hareket edince sanki araç yola tam oturmuyor gibi, farklı bir his veriyor. Bunu yaşayanınız var mı ? Özellikle avm otoparklarında hissediyorum.

    Hiçbir zaman hiçbir otomobilde dururken aracın direksiyonunu tam sağ ya da sol yapmayın.Kilide kadar dayamayın.Her zaman pay bırakın.Direksiyon sisteminize zarar verirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 19 Ocak 2017; 11:29:49 >
  • 15 günlük arabayla avrupa turu yaptım. Toplam 6bin km yol sonucunda 7.4lt ortalamaya ulaştım. Ortalama hız da 58km/h idi. Bu arada araç 1.18i lci.

    Özellikle düşük viteslerin karlı ve buzlu yollarda saatlerce kullanımına rağmen makul buldum ortalamayı. Tek sıkıntı yunanistan ve italya da 6₺ den ucuz yakıt olmamasıydı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berfield35 B kullanıcısına yanıt
    Kasko isini nasil hallettiniz yurt disi icin ayrica kasko sigorta yapiliyor degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dream of ice D kullanıcısına yanıt
    Biz çıktığımızda uluslararası sigorta yaptırmıştık 15 günlük, 100 lira civarı ödemiştim sanırım. Yeşil sigorta diye geçiyor. Kaskonuz yurtdışına kapsayacak şekilde de olabiliyor, ancak default olarak bunu eklemiyorlar, maliyeti çok arttırıyor çünkü. Bir de kısa süreli geziler için kaskoya bunu ekletmek çok mantıklı değil.
  • En az 1 aylık oluyordu. O şekilde yaptırdım. Ama poliçe bitene kadar geçerli 1 ay toplam süre. Fiyatı da 300lü bir şeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PLucky P kullanıcısına yanıt
    Yeşil sigorta 78€ idi galiba standart. Hatta son 3 gün sigortam bitti yenilemedim, biraz risk almış oldum. Sıkıntısız döndüm çok şükür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajlı kasa 1 3 ve 5 serilerinde daha güncel ve daha yüksek tork dayanımlı 8HP ZF şanzıman kullanılıyor. Olayın sadece far değişimi olmadığını gösteren bir durum daha

    Makyajsız versiyonlarda ZF nin 8HP45 versiyonu kullanılırken LCI larda 8HP50 2. Generation kullanılıyor...

    Bu versiyonda tork dayanımı benzinde 450 den 500 nm ye çıkmış.Dİzelde 500 2 side. Ayrıca vites geçişleri daha hızlanmış.Daha kararlı olmuş özllikle spor sürüşlerde vites düşüşlerinde.

    Bilgi olarak dursun burda

    Araca binip sürmek için hergün bahane aradığımı keşfettim bu arada Ah o hisler, duygular.Bunun maddi bir karşılığı yok işte.Sonradan elde edilen birşey de değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 19 Ocak 2017; 21:18:49 >




  • PLucky P kullanıcısına yanıt
    Kaskosuz cikmak buyuk risk ama sonradan eklemede ne kadar fark olur ki kasko ve sigorta ayri yapiliyor herhalde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Bu bilginin kaynagi nedir? Bimmerpost dahil sanzimanla ilgili boyle bir guncellemeye denk gelmedim hic, kaymagi paylasabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dream of ice

    Bu bilginin kaynagi nedir? Bimmerpost dahil sanzimanla ilgili boyle bir guncellemeye denk gelmedim hic, kaymagi paylasabilir misiniz?

    Öncelikle 8hp50 ile 8hp 45 farkı burada bulabilirsiniz.
    http://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_8_speed_automatic_transmission.shtml#tabs1-0

    8hp50 2. generation diye geçer.Hangi araçlarda hangi şanzıman modeli kullandığı ile ilgili de
    https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

    buradan bakabilirsiniz.

    Not:ilk linkte grafikte 2. jenerasyonun biraz daha yakıt tüketiminde tasarruflu olduğu belirtilmiş.Biraz daha da az karbon salınımı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 19 Ocak 2017; 23:30:37 >




  • İyi akşamlar. Cevabını merak ettiğim 2 tane soru var. Aracım yaklaşık 145.000 km de. Bakıma 4000 km var. Ayrıca araçta soft yazılım mevcut. Dyno verilerinde 145-150 hp çıkıyor. Benden önceki sahibi yanlamayı ve hızı seviyordu. Ben ise sürat yapsam dahi arabayı yormadan devirli hızlanırım. Çok uzatmadan sorularıma geçeyim.



    1) Motor soğukken 2k devirden sonra sanki turbodan hafif bir ıslık sesi geliyor. Isınınca geçiyor. Sizde de oluyor mu bu ses?

    Turbonun oradaki pervane eğilebiliyormuş. En kötü ihtimal turboda sıkıntı olabilir mi?

    Aracın çekişinde hiçbir problem yok...



    2) Aracın el freni neredeyse son kademeye kadar tutmuyor. Bunun sebebi ne olabilir? Tamirciye sordum senin araçta çift balata var getir bakalım falan dedi. Belki de sadece ayar yapılması yeterli olurmuş. Açmadan bilemezmiş.



    Aracımın bir fotoğrafını da upload ediyorum. Sizler de paylaşırsanız bence hoş olur.

    Herkese kazasız belasız sürüşler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.car-engineer.com/second-generation-zf-8-speed-automatic-transmission/

    Burada da genel anlamda 2. jenerasyon ZF8hp de nelerin değiştiğini söylüyorlar.
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim bilgi icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    guzel bilgiler tesekkurler
  • Sinankc S kullanıcısına yanıt
    TURBOYU BILMEM AMA EL FRENI 0 ARACLARDA DA TUTMUYOR. PARK HALINDE ARAC EGIMDE KAYIYOR 2-3 CM. GECMIS SAYFALARDA GECTI KONUSU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyokushin

    TURBOYU BILMEM AMA EL FRENI 0 ARACLARDA DA TUTMUYOR. PARK HALINDE ARAC EGIMDE KAYIYOR 2-3 CM. GECMIS SAYFALARDA GECTI KONUSU

    Aynı dertten bende muzdaribim. Araç 0 ve dediğiniz gibi el freni tutmuyor tam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Makyajlı kasa 1 3 ve 5 serilerinde daha güncel ve daha yüksek tork dayanımlı 8HP ZF şanzıman kullanılıyor. Olayın sadece far değişimi olmadığını gösteren bir durum daha

    Makyajsız versiyonlarda ZF nin 8HP45 versiyonu kullanılırken LCI larda 8HP50 2. Generation kullanılıyor...

    Bu versiyonda tork dayanımı benzinde 450 den 500 nm ye çıkmış.Dİzelde 500 2 side. Ayrıca vites geçişleri daha hızlanmış.Daha kararlı olmuş özllikle spor sürüşlerde vites düşüşlerinde.

    Bilgi olarak dursun burda

    Araca binip sürmek için hergün bahane aradığımı keşfettim bu arada Ah o hisler, duygular.Bunun maddi bir karşılığı yok işte.Sonradan elde edilen birşey de değil.

    Güzel paylaşıminiz için teşekkürler

    Uzun aradan sonra ilkkez bu seriyi öven biri çıktı en sonunda

    Hem araçtan yok yol sesi yol bilmem ne sesi çıkıyor yok şurası böyle burası böyle diye kötülüyorlar hem bu araçların ikinci el piyasası niye kötü diyorlar. Ben bu aracı alırken a3 de alabilirdim ama görünüm ve zf şanzıman olayı bitirdi beni. Ama sonuçta bmw markasının en iyi aracı değil ama standartlarin üstünde. Araçlarına sürekli bahane bulanlar gitsin güncel a3 un formlarını okusunlar var mı aracını kotuleyen. Var mı şanzıman patladı diyen titredi diyen. İnsanlar arac alırken buraları okuyor inceleme izliyor öyle karar veriyor. Kimse oto pazarına gidip bmw audi de satmıyorum kimsede oradan almıyor. Ha şimdi bu dediklerime de muhalefet olacak bu forumun sivrileri olacaktır ama onlar 7 serisine de binse bi bahane bulurlar. Ha ikinci eli de umrumda değil aslinda, ilkkez sıfır arac aldım uzun süre de binmeyi düşünüyorum. 156, selespeed 147 2.0 alfa romeo da kullandım yolda da kaldım ama Burdakiler kadar şikayetçi olmadım. Iyisiyle kotusuyle Alfa bi tarzdı çünkü. Bmw de bi tarz aslında ama anlayana...

    Saygılar sevgiler

    KEYİFli sürüşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykırı58


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Makyajlı kasa 1 3 ve 5 serilerinde daha güncel ve daha yüksek tork dayanımlı 8HP ZF şanzıman kullanılıyor. Olayın sadece far değişimi olmadığını gösteren bir durum daha

    Makyajsız versiyonlarda ZF nin 8HP45 versiyonu kullanılırken LCI larda 8HP50 2. Generation kullanılıyor...

    Bu versiyonda tork dayanımı benzinde 450 den 500 nm ye çıkmış.Dİzelde 500 2 side. Ayrıca vites geçişleri daha hızlanmış.Daha kararlı olmuş özllikle spor sürüşlerde vites düşüşlerinde.

    Bilgi olarak dursun burda

    Araca binip sürmek için hergün bahane aradığımı keşfettim bu arada Ah o hisler, duygular.Bunun maddi bir karşılığı yok işte.Sonradan elde edilen birşey de değil.

    Güzel paylaşıminiz için teşekkürler

    Uzun aradan sonra ilkkez bu seriyi öven biri çıktı en sonunda

    Hem araçtan yok yol sesi yol bilmem ne sesi çıkıyor yok şurası böyle burası böyle diye kötülüyorlar hem bu araçların ikinci el piyasası niye kötü diyorlar. Ben bu aracı alırken a3 de alabilirdim ama görünüm ve zf şanzıman olayı bitirdi beni. Ama sonuçta bmw markasının en iyi aracı değil ama standartlarin üstünde. Araçlarına sürekli bahane bulanlar gitsin güncel a3 un formlarını okusunlar var mı aracını kotuleyen. Var mı şanzıman patladı diyen titredi diyen. İnsanlar arac alırken buraları okuyor inceleme izliyor öyle karar veriyor. Kimse oto pazarına gidip bmw audi de satmıyorum kimsede oradan almıyor. Ha şimdi bu dediklerime de muhalefet olacak bu forumun sivrileri olacaktır ama onlar 7 serisine de binse bi bahane bulurlar. Ha ikinci eli de umrumda değil aslinda, ilkkez sıfır arac aldım uzun süre de binmeyi düşünüyorum. 156, selespeed 147 2.0 alfa romeo da kullandım yolda da kaldım ama Burdakiler kadar şikayetçi olmadım. Iyisiyle kotusuyle Alfa bi tarzdı çünkü. Bmw de bi tarz aslında ama anlayana...

    Saygılar sevgiler

    KEYİFli sürüşler

    Rica ederim.

    Bende aracı alırken a3 te alabilirdim hatta dizel 0 makyajlı a3 sedan alabilirdim.Ancak işte o aracı kullanmaya başladığınız anda size hissettirdikleri varya.İşte orada diğer markalar susuyor, bmw konuşuyor bana göre.Bu saatten sonra da 4x4 veya arkadan itiş araçtan başka aktarımlı araç almam diye düşünüyorum.İmkan dahilinde

    Arabalarımızda eksik yokmu? var. A7 alın onda da eksik bulursunuz.Önemli olan hissettirdikleri ve sizi mutlu edebilmesi bir aracın.O da bmw de fazlasıyla mevcut.En azından kendi açımdan böyle.

    Ben çok memnunum.Umarım herkes memnun kalır aracından.O kadar para verip birde sinir yaşamak istemez kimse.




  • 
Sayfa: önceki 15151516151715181519
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.