Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (1348. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.608
Cevap
310
Favori
2.867.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13461347134813491350
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaa

    burdan bakıp bu siteden çevirebilirsiniz.
    http://www.tvr-webmart.co.uk/tvr_info_psi.asp

    Bu mesaja eklenen görseller:

     BMW 1 SERİSİ F20

    Bakınız hocam, resmin sağ alt köşesine bakarsanız (benim lastik ölçülerim için) 5 kişilik yükleme durumda kullanılması önerilen İKİ ADET SAYI göreceksiniz. 2.6 olan ön lastikler için, 3.1 olan is arka lastikler içindir. Bunlar BAR birimi. Benzinliklerin çoğundaki hava pompası psi cinsinden olduğu için, bar birimini psi (pound per square inch) biriminie dönüştürmemiz gerekir.

    2.6 bar = 37.70 psi (ben düz hesap 38 bastım çok da önemli değil.)
    3.1 bar = 44.96 psi (ben düz hesap 45 bastım çok da önemli değil.)

    Durum budur.

    @cronaa fotoğraf için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cronaa

    burdan bakıp bu siteden çevirebilirsiniz.
    http://www.tvr-webmart.co.uk/tvr_info_psi.asp

    Bu mesaja eklenen görseller:

     BMW 1 SERİSİ F20

    Bakınız hocam, resmin sağ alt köşesine bakarsanız (benim lastik ölçülerim için) 5 kişilik yükleme durumda kullanılması önerilen İKİ ADET SAYI göreceksiniz. 2.6 olan ön lastikler için, 3.1 olan is arka lastikler içindir. Bunlar BAR birimi. Benzinliklerin çoğundaki hava pompası psi cinsinden olduğu için, bar birimini psi (pound per square inch) biriminie dönüştürmemiz gerekir.

    2.6 bar = 37.70 psi (ben düz hesap 38 bastım çok da önemli değil.)
    3.1 bar = 44.96 psi (ben düz hesap 45 bastım çok da önemli değil.)

    Durum budur.

    @cronaa fotoğraf için teşekkürler.

    Psi bar cevirmeyi filan biliyorum da mevzu su; max 3 kisi ve tam dolu arasinda ciddi bi psi farki var.

    Anladigim kadariyla siz genelde 5 kisi kullaniyorsunuz araci?

    Cunku ben genelde tek, bazen 2, cok nadir de 3 kisi kullaniyorum araci. O yuzden 30-33 psi onerilen oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eup

    ben orjinal 16lıkları kullanıyorum RFT. 17lik gayet yakışıyo bence güzel olmuş ama hantallık ve yakıt olarak çok mühim bir durum değildir siteden hesaplama yapıp fazla bir oran çıkmadıysa. lastik hava basınçları bence önemli yol tutuş yakıt hantallık için, bmwnin tavsiye ettiklerini kullanmak en sağlıklısıdır rft ayrıntısına dikkat edin. rft nin psi değerleri normal lastik değerleri yanında çok fazla oluyor genelde.

    Anladım muhtemelen 115 hp bana yetmemeye başladı şu yazılım işine girsem mi diye düşünüyorum, ama çekincelerim var. Birde bizim 116d lerde hafif gaza basınca özellikle 1500-2000 devir arasında bir zırr gırr diye bir ses geliyor, sanki zincir sesi gibi ama boşta gaz vermezsem ses yok, sizdede aynı durumu yaşayan var mı acaba? Sanki bu ses ilk aldığımda yoktu yada bana mı öyle geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cronaa

    burdan bakıp bu siteden çevirebilirsiniz.
    http://www.tvr-webmart.co.uk/tvr_info_psi.asp

    Bu mesaja eklenen görseller:

     BMW 1 SERİSİ F20

    Bakınız hocam, resmin sağ alt köşesine bakarsanız (benim lastik ölçülerim için) 5 kişilik yükleme durumda kullanılması önerilen İKİ ADET SAYI göreceksiniz. 2.6 olan ön lastikler için, 3.1 olan is arka lastikler içindir. Bunlar BAR birimi. Benzinliklerin çoğundaki hava pompası psi cinsinden olduğu için, bar birimini psi (pound per square inch) biriminie dönüştürmemiz gerekir.

    2.6 bar = 37.70 psi (ben düz hesap 38 bastım çok da önemli değil.)
    3.1 bar = 44.96 psi (ben düz hesap 45 bastım çok da önemli değil.)

    Durum budur.

    @cronaa fotoğraf için teşekkürler.

    Psi bar cevirmeyi filan biliyorum da mevzu su; max 3 kisi ve tam dolu arasinda ciddi bi psi farki var.

    Anladigim kadariyla siz genelde 5 kisi kullaniyorsunuz araci?

    Cunku ben genelde tek, bazen 2, cok nadir de 3 kisi kullaniyorum araci. O yuzden 30-33 psi onerilen oluyor.

    Eh, aracımı genelde tek başıma kullanırım, fakat kaç kişi kullandığım çok da önemli değil. Yerine göre 5 kişi olarak da KULLANABİLMEK isterim. Gidip de ha bire hava basmak, indirmek falan sıkıntılı iş.

    Kaldı ki, havayı cebimizden vermiyoruz basarken, doğru mu? Çok da takılmamak lazım. Sonuçta bunlar BMW'nin kendi verdiği değerler. Ben şu ana kadar herhangi bir sıkıntı görmedim / hissetmedim, araç ince yanak RFT lastikler ve m süspansiyon sebebiyle zaten yolu hissettiriyor, bir Mercedes Travego gibi değil.




  • Hazır lastik konusu açılmışken,

    Lastiklerine nitrojen bastıran oldu mu?

    Benim bir arkadaşım farklı marka aracında nitrojenli lastikle dolaşıyor. Neredeyse 1 yıldır aynı basınç değeriyle geziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottomanyag -- 21 Nisan 2016; 14:38:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cronaa

    burdan bakıp bu siteden çevirebilirsiniz.
    http://www.tvr-webmart.co.uk/tvr_info_psi.asp

    Bu mesaja eklenen görseller:

     BMW 1 SERİSİ F20

    Bakınız hocam, resmin sağ alt köşesine bakarsanız (benim lastik ölçülerim için) 5 kişilik yükleme durumda kullanılması önerilen İKİ ADET SAYI göreceksiniz. 2.6 olan ön lastikler için, 3.1 olan is arka lastikler içindir. Bunlar BAR birimi. Benzinliklerin çoğundaki hava pompası psi cinsinden olduğu için, bar birimini psi (pound per square inch) biriminie dönüştürmemiz gerekir.

    2.6 bar = 37.70 psi (ben düz hesap 38 bastım çok da önemli değil.)
    3.1 bar = 44.96 psi (ben düz hesap 45 bastım çok da önemli değil.)

    Durum budur.

    @cronaa fotoğraf için teşekkürler.

    Psi bar cevirmeyi filan biliyorum da mevzu su; max 3 kisi ve tam dolu arasinda ciddi bi psi farki var.

    Anladigim kadariyla siz genelde 5 kisi kullaniyorsunuz araci?

    Cunku ben genelde tek, bazen 2, cok nadir de 3 kisi kullaniyorum araci. O yuzden 30-33 psi onerilen oluyor.

    Eh, aracımı genelde tek başıma kullanırım, fakat kaç kişi kullandığım çok da önemli değil. Yerine göre 5 kişi olarak da KULLANABİLMEK isterim. Gidip de ha bire hava basmak, indirmek falan sıkıntılı iş.

    Kaldı ki, havayı cebimizden vermiyoruz basarken, doğru mu? Çok da takılmamak lazım. Sonuçta bunlar BMW'nin kendi verdiği değerler. Ben şu ana kadar herhangi bir sıkıntı görmedim / hissetmedim, araç ince yanak RFT lastikler ve m süspansiyon sebebiyle zaten yolu hissettiriyor, bir Mercedes Travego gibi değil.

    Alıntıdır
    "Merhaba,lastiklerin yuksek basinc altinda sertligi artacagindan surus emniyeti ve konfor azalacaktir.
    Buna bagli olarak ozellikle taban ortasi yipranmasi hizlanacak,minik sivri cisimler de hasar verecektir.
    Yine fazla sisik lastikler tabana gore zayif olan yanak surtmelerinde cok cabuk yaralanacaktir.

    Bunlar asfalt surusu icin surekli kullanimda karsilasilacak durumlardir.
    Lastik havalarini aracin yuk ve romork durumuna gore devamli ayarlamak gerekir.
    Arazi ve yol durumuna gore de ayar yapmali,boylece lastiklerimizi ve aractakileri emniyete almaliyiz.
    Yok ben siskin kullanirim derseniz o da olur,zamanla o sekilde surmeye alisirsiniz.
    Ancak fren mesafeniz uzar,lastik omrunuz kisalir,emniyetli surusten uzaklasmis olursunuz.
    Lastikler sertlesecegi icin takirti tukurtu artar ve araciniz cabuk dokulmeye baslar.
    Nacizane tavsiyem,aracinizin ideal lastikle,ideal havasini,yuklu,bos,hava,arazi kosullarina gore ayarlayiniz.
    Sartlar degistiginde yeniden ayarlamaktan imtina etmeyiniz.Yani cok yukluyken havayi(basinci)artirin.
    Surusunuzu de ona gore bilincli olarak ayarlayin,yavaslayin,virajlara daha dikkatli girin vs.
    Yukleri indirip eski halinize gelince surmeyi deneyin aracin nasil zip zip hale geldigini goreceksiniz.
    Iste o zaman yeniden normal hava basincina donun.
    Sahsi fikir ve tecrubelerimdir.Daha fazla ve daha iyi bilenler ilaveler yapacaklardir.
    Saglikli ve emniyetli surusler dilerim."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar bu siri olayı nbt siz sistemlerdede çalışyıromu? Çalışıyorsa çok iyi bir durum bende yarın bir deneyim bakayım? Ama yolda giderken sesle arama yapsa çok iyi olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok ya gene biraz denegimde, hem performans düştü hem yakıt arttı bal gibi :(. Ayrıca direksiyonda eskisine göre daha sertleşti, taban genişliği arttığı için o normal diye düşünüyorum, anlamadım gerçekten. Görünüm olarak çok iyi ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuningbr


    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cronaa

    burdan bakıp bu siteden çevirebilirsiniz.
    http://www.tvr-webmart.co.uk/tvr_info_psi.asp

    Bu mesaja eklenen görseller:

     BMW 1 SERİSİ F20

    Bakınız hocam, resmin sağ alt köşesine bakarsanız (benim lastik ölçülerim için) 5 kişilik yükleme durumda kullanılması önerilen İKİ ADET SAYI göreceksiniz. 2.6 olan ön lastikler için, 3.1 olan is arka lastikler içindir. Bunlar BAR birimi. Benzinliklerin çoğundaki hava pompası psi cinsinden olduğu için, bar birimini psi (pound per square inch) biriminie dönüştürmemiz gerekir.

    2.6 bar = 37.70 psi (ben düz hesap 38 bastım çok da önemli değil.)
    3.1 bar = 44.96 psi (ben düz hesap 45 bastım çok da önemli değil.)

    Durum budur.

    @cronaa fotoğraf için teşekkürler.

    Psi bar cevirmeyi filan biliyorum da mevzu su; max 3 kisi ve tam dolu arasinda ciddi bi psi farki var.

    Anladigim kadariyla siz genelde 5 kisi kullaniyorsunuz araci?

    Cunku ben genelde tek, bazen 2, cok nadir de 3 kisi kullaniyorum araci. O yuzden 30-33 psi onerilen oluyor.

    Eh, aracımı genelde tek başıma kullanırım, fakat kaç kişi kullandığım çok da önemli değil. Yerine göre 5 kişi olarak da KULLANABİLMEK isterim. Gidip de ha bire hava basmak, indirmek falan sıkıntılı iş.

    Kaldı ki, havayı cebimizden vermiyoruz basarken, doğru mu? Çok da takılmamak lazım. Sonuçta bunlar BMW'nin kendi verdiği değerler. Ben şu ana kadar herhangi bir sıkıntı görmedim / hissetmedim, araç ince yanak RFT lastikler ve m süspansiyon sebebiyle zaten yolu hissettiriyor, bir Mercedes Travego gibi değil.

    Alıntıdır
    "Merhaba,lastiklerin yuksek basinc altinda sertligi artacagindan surus emniyeti ve konfor azalacaktir.
    Buna bagli olarak ozellikle taban ortasi yipranmasi hizlanacak,minik sivri cisimler de hasar verecektir.
    Yine fazla sisik lastikler tabana gore zayif olan yanak surtmelerinde cok cabuk yaralanacaktir.

    Bunlar asfalt surusu icin surekli kullanimda karsilasilacak durumlardir.
    Lastik havalarini aracin yuk ve romork durumuna gore devamli ayarlamak gerekir.
    Arazi ve yol durumuna gore de ayar yapmali,boylece lastiklerimizi ve aractakileri emniyete almaliyiz.
    Yok ben siskin kullanirim derseniz o da olur,zamanla o sekilde surmeye alisirsiniz.
    Ancak fren mesafeniz uzar,lastik omrunuz kisalir,emniyetli surusten uzaklasmis olursunuz.
    Lastikler sertlesecegi icin takirti tukurtu artar ve araciniz cabuk dokulmeye baslar.
    Nacizane tavsiyem,aracinizin ideal lastikle,ideal havasini,yuklu,bos,hava,arazi kosullarina gore ayarlayiniz.
    Sartlar degistiginde yeniden ayarlamaktan imtina etmeyiniz.Yani cok yukluyken havayi(basinci)artirin.
    Surusunuzu de ona gore bilincli olarak ayarlayin,yavaslayin,virajlara daha dikkatli girin vs.
    Yukleri indirip eski halinize gelince surmeyi deneyin aracin nasil zip zip hale geldigini goreceksiniz.
    Iste o zaman yeniden normal hava basincina donun.
    Sahsi fikir ve tecrubelerimdir.Daha fazla ve daha iyi bilenler ilaveler yapacaklardir.
    Saglikli ve emniyetli surusler dilerim."

    Evet, bunlar tabii ki doğru bilgiler.




  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt
    Arac yukluyken verilen degeri basip genelde tek kisi kullanmaniz riskli bence yol tutusunu oldukca etkiler bu arac yuklu degilse bastiginiz hava evet uçuk bence de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dream of ice

    Arac yukluyken verilen degeri basip genelde tek kisi kullanmaniz riskli bence yol tutusunu oldukca etkiler bu arac yuklu degilse bastiginiz hava evet uçuk bence de.

    Fakat lastiklerimin RFT olduğuna dikkat ettiniz, değil mi? Klasik lastik değil, 205/55/R16 değil yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRU1947

    Bende geçen cumartesi kışlık continental lastiklerden orijinal Goodyear lastiklere geçtim araba inanılmaz sessizleşti ve konfor arttı. Bence kafanız karışmasın Goodyear doğru tercih ayrıca Bridgestone lastiği hiç tavsiye etmem hem sert hemde 2 sene sonra güneş ışığından çatlama ve dökülmeler başlar.

    Goodyear Rft olanından mı yani öneriniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KeManCI78 -- 22 Nisan 2016; 17:26:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu voice düğmesini elimdeki iphone 6 ile denedim ama bendeki düğme çalışmıyor siri ye bağlanmıyor. Neden olabilir 2 sn filanda basılı tuttum hiç bir tepki yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bodrum kullanıcısına yanıt
    telefonda siri uygulaması açık değil mi ?
    Ayarlardan açabilirsiniz
  • Öncelkle, voice düğmesinin kullanımını, ayarlardan aktif hale getirmeniz gerekiyor diye biliyorum. Bence SİRİ yi açmaya gerek olmadan direkt olarak BMW nin sesli komutlarıyla telefona müdahale etme imkanı olması gerekir.

    Ben de daha denemedim. Cumartesi günü detaylı bir şekilde inceleyeceğim Voice Commandi.
  • ottomanyag kullanıcısına yanıt
    hocam selam ben eski araba bastırmıştım nitrojen ama şöyle bir durum oluyor zamanla basınç düşünce nitrojenli lastikçi aramaya başlıyosun her benzinlikte olmuyor. öyle çokda bir fark hatırlamıyorum nitrojen ile normal hava arasında. fakat bmwdeki benim lastik basınçlarım uzun zaman boyunca herhangi bir kaçırmaya sebep olmuyor çok nadirende olsa kontrol ettiğim zamanlarda hep aynı çıkıyor. o yüzden belki düşünülebilir ama dediğim gibi kaçırdığında bu seferde nitorjenli lastikçi arıyosun.
  • eup kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize aynen katılıyorum hocam. Nitrojenli lastikler ile ilgili internette ve forumlarda çok yazı var. Nitrojenin faydasını öve öve bitiremeyenler de var. Ancak şöyle bir durum var: Zaten tüm lastikçilerde ve benzinlerde normal bastığımız havanın içinde %75 oranin N2 bulunuyor. Yani havadaki O2, N2 ve CO2 dağılımı neyse lastiğe onu basıyoruz. Bu da %75 oranında N2 demek. Bunu lastiğin içine %100 olarak bastığımızda çok da bir şeyin değişmeyeceğini düşünüyorum.
  • ottomanyag kullanıcısına yanıt
    Merakla bekliyorum ben de. Bende de çalışmıyor tuş. Ama ben android kullanıyorum. Sadece ios için yapılmamıştır herhalde bu tuş. Umarım çalışır. Kullanışlı bir özellik çünkü.
  • ottomanyag kullanıcısına yanıt
    siriyi telefondan aktif edersem bluetooth üzerinden konuşabiliyorum ama siri telefondan aktif etmessem çalışmıyor düğmeden direkt olarak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alibaba'dan aldığım iki ürün bugün elime ulaştı.Far anahtarı çerçevesi gayet iyi.Multimedya butonu çerçevesi orta yollu.Altındaki bant biraz kalınlık yapıyor haliyle ama 2,5 usd lik bir ürün sonuçta idare ediyor.Birkaç ürün daha sipariş ettim.Pedal seti,klima ve teybin gri çıtaları,torpidonun üstündeki hava çıkışlarının gri çerçeveleri,kapı kilitlerine takılan kaplamalar vs.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     BMW 1 SERİSİ F20 BMW 1 SERİSİ F20



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edmontdante -- 22 Nisan 2016; 17:18:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 13461347134813491350
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.