Şimdi Ara

BMW 1.20i Lastik Basinc Problemim (YARDIM LUTFEN)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
14
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> BMW 1.20i Lastik Basinc Problemim (YARDIM LUTFEN)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    Merhaba arkadaslar,

    Daha once konularda sizlere danismistim, yeni 1.20i sahibi oldum.

    Lastik olarak 4 adet michelin primacy 3 aldim ve lastik hava ayarlarini yapmak icin güvendigim bir petrol ofisi istasyonuna gittim.

    Onler 32 arkalar 35 psi olacak sekilde hava basinclarini duzenledim. Hatta emin olmak icin hava aygiti ile 2 ser defa degerleri kontrol ettim sikinti yok.

    Arabanin yol bilgisayarından lastik hava basinc olcum sistemini calistirdigimda on 2 tekerlek 3.2 bar gosterdi sikinti yok. Ancak sag arkayi 3.4 bar sol arkayi 3.5 bar gosterdi. Arka tekerleklerde uyumsuzluk var. Programi 2 kere calistirdim emin olmak icin yine ayni farki gosterdi.

    Bunun sebebi ne olabilir? Benim bu noktada yapacagim ne var?

    Yardimlarinizi rica ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Realist- -- 16 Haziran 2019; 9:43:10 >



    |
    |
  • Yarbay
    6992 Mesaj
    3.2 bar 46 psi yapar psi ve barı karıştırmayın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    07 Peugeot 207 1.6 HDi Premium


    DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..."
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emir.ksk

    3.2 bar 46 psi yapar psi ve barı karıştırmayın.
    Arac bilgisayari o sekilde gostersi diye hatirliyorum. Resim cekip bugun gondermeye calisayim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj
    Göstergeyi psi olarak değiştirebilirsin.


    Basınçları lastik soğukken yapın ve yol yapıp tamamen ısındıktan sonra sensör ölçümüne bakın. Hava pompası üzerinde psı/bar durumuna dikkat edin.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Göstergeyi psi olarak değiştirebilirsin.


    Basınçları lastik soğukken yapın ve yol yapıp tamamen ısındıktan sonra sensör ölçümüne bakın. Hava pompası üzerinde psı/bar durumuna dikkat edin.
    Hocam simdi yine ölçtüm. Arka tekerin birisi 2.4 digeri 2.3 bar.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1724 Mesaj
    istasyonlarda ki pompalara kesinlikle güvenmeyin.
    Kalibrasyon falan hak getire. bir lastikçide falan ayarlatın.
    Umarım aracın sensörlerinde problem yoktur.
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Realist-

    Hocam simdi yine ölçtüm. Arka tekerin birisi 2.4 digeri 2.3 bar.

    Alıntıları Göster
    Lastikler soğuk durumdayken tekrar yapın(ben genelde yıkama sonrası yapıyorum).

    Bir tane dijital ölçer alın pompa basımı kontrol edersiniz, genel olarak istasyonlardaki hava pompalarının kalibrasyon bozuk oluyor.

    Ayarlarda bar değerini psi olarak değiştirmek mümkün.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4041 Mesaj
    Arkalar ıcın 35 fazla degıl mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra

    istasyonlarda ki pompalara kesinlikle güvenmeyin.
    Kalibrasyon falan hak getire. bir lastikçide falan ayarlatın.
    Umarım aracın sensörlerinde problem yoktur.
    Lastikçiler de pek umursamaz, ellerindeki ölçer ile net değer giremiyorlar; 32 yada 33 onun için aynı zaten.

    Lastikçiler b sınıfı araca 30, c sınıfına 32 basıp geçiyor. Onlar için standart değer bu.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Arkalar ıcın 35 fazla degıl mı
    BMW1 RFT lastik için arkalar 35psi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4041 Mesaj

    Normal lastıge gore runflat + 35psı bıraz konforsuz oluyordur dıye tahmın edıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Panthér kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Normal lastıge gore runflat + 35psı bıraz konforsuz oluyordur dıye tahmın edıyorum
    Zaten araç gergin, rft lastikler ile daha da sert oluyor, birde 17/18 inç ince yanak lastik var ise tam tahta.

    Benim araç 16 inç ve kalın yanak o yüzden nispeten iyi. Arkaların 35psi olması bildiğim kadarı ile arkadan itişten dolayı 50/50 ağırlık dağılımından kaynaklı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    up



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
192.168.1.1
emek server
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.