Şimdi Ara

Bloodlines 2, Watch Dogs: Legion, Control, Call of Duty Modern Warfare ve Minecraft RTX Fragmanları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Nvidia; Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, Watch Dogs: Legion, Control ve Call of Duty Modern Warfare için yeni fragmanlar yayınladı ve fragmanlarda PC versiyonununda bulunacak ışın izleme teknolojisi gösteriliyor. Ayrıca Minecraft'a resmi ışın izleme teknolojisi desteği geleceği duyuruldu.
     
    Işın izleme, ışığın fiziksel davranışını simüle ederek gerçek zamanlı, sinema kalitesinde görüntü işlemeyi görsel yoğunluk seviyesi en yüksek oyunlara dahi benzeri görülmemiş bir şekilde taşıyor. 
     
    Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 PlayStation 4, Xbox One ve PC için 2020'nin ilk çeyreğinde çıkış yapacak.

    Watch Dogs: Legion PlayStation 4, Xbox One, PC ve Stadia için 6 Mart 2020'de çıkış yapacak.

    Control PlayStation 4, Xbox One ve PC için 27 Ağustos'ta çıkış yapacak.
     
    Call of Duty: Modern Warfare PlayStation 4, Xbox One ve PC için 25 Ekim'de çıkacak.
     
    Gamescom RTX fragmanlarını aşağıdaki oynatıcılardan izleyebilirsiniz.  
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     




  • şu rtx on/off lara bitiyorum, rtx olmadanki versiyonda ne ambient occ ne reflection açık iyice leş kivama getirilmiş oyle karsilastirma yapiliyor. bu kadarda salak yerine koymayin arkadas oyunculari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten bedavaya almıştım üzmesin yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rogue Agent

    şu rtx on/off lara bitiyorum, rtx olmadanki versiyonda ne ambient occ ne reflection açık iyice leş kivama getirilmiş oyle karsilastirma yapiliyor. bu kadarda salak yerine koymayin arkadas oyunculari
    Utanmasalar statik gölgeleri de kaldırıp öyle karşılaştıracaklar
  • keremec kullanıcısına yanıt
    hahhahahah aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RTX Off da hiçbir ışık görünmüyor?! bu ne ya ?!

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Rtx boş iş diyordum fakat metroyu oynayınca ne kadar etkili olduğunu ve işin nerelere gidebiliceğini gördüm umarım bunun fizik olan versiyonu da çıkar nvida bi ara cılız bir şey yapmış tutmamıştı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambocuk -- 19 Ağustos 2019; 13:8:42 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Nvidia severim ama teknoloji dediği şeylerin çoğu çöp.6-7 ay, taş çatlasın 1 sene daha reklamı yapılı sonra başka "teknoloji" ye geçilir.
  • Minecraft'a rtx ve 4k desteği gelmiş olması tam anlamıyla bir akıl tutulması.
  • Bu RTX bizim başımızı ağrıtacak gibi.. Millet önerilen sistem yalanını yememeye başladı diye başımıza bu belayı çıkardılar. 2-3 yıla ölmez sağ kalırsa 1080 kartım oyun açamayacak bunların kafasına göre.. Ayıp diyeceğim de nerdeee..
  • Hadi diğer oyunlara RTX teknolojisini gelmesini anlarım da Minecraft ne alaka yahu? Oyun piksel piksel, görsellikten çok oynanışı ön planda zaten. Mojang stüdyosundakiler akıl tutulması filan yaşıyorlar sanırım
  • Şu videolardaki nerdeyse herşey yalan Call of Duty utanmasa gölge koymuycak Control aynadaki yansıma yok eski video için diyorum Watch Dogs sudaki yansıma yok Watch Dogs 1 de bile var şaka gibi Minecraft için hiç girmiyorum tonla mod var zaten firmalar parayı aldıkca saçmalamaya başlamışlar Vampire ayrı bişey adamlar oyunu Nvidia öviyim derken oyunlarını gömüyo Amd ekran kartı olanlar sanki oyunun fakir sürümünü oynuycak Metro Exodus ve Battlefield 5 dışında gerçekden adam gibi kullanan çok az oyun var rtx adamlar oyunda olan şeyleri yok muş gibi gösteriyo resmen.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Benimde kartım bu rtx ile 2 yıl erken yaslandı ama seviyorum teknoloji gelişsin söyle gerçekçi grafikler görelim. Gow gibi oyunlar oynayalım.
  • İçerdeki ışığın cama yansıması. Wow mükemmel yenilik. Hemen almalıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RealArek

    Şu videolardaki nerdeyse herşey yalan Call of Duty utanmasa gölge koymuycak Control aynadaki yansıma yok eski video için diyorum Watch Dogs sudaki yansıma yok Watch Dogs 1 de bile var şaka gibi Minecraft için hiç girmiyorum tonla mod var zaten firmalar parayı aldıkca saçmalamaya başlamışlar Vampire ayrı bişey adamlar oyunu Nvidia öviyim derken oyunlarını gömüyo Amd ekran kartı olanlar sanki oyunun fakir sürümünü oynuycak Metro Exodus ve Battlefield 5 dışında gerçekden adam gibi kullanan çok az oyun var rtx adamlar oyunda olan şeyleri yok muş gibi gösteriyo resmen.
    Aslında kapatmıyorlar, CoD karşılaştırmasında 0.37. saniyedeki karşılaştırmaya tekrardan bakın rtx kapalı iken daha keskin ve belirgin bir gölge var işaretli alanda, rtx açıkken ise o gölge gidiyor. Yani aksine rtx kapalıyken gölge var. Bunun sebebi uzaktaki ışığın gölgeyi yumuşatması, yani orada o kadar keskin bir gölge duruyor olması yetersiz bir hesaplamanın getirisi.

    Yansımalar ise rtx kapalıyken screen space reflections ile render edildiği için kamera kadrajının dışında kalan objeler yansmıyor yüzeylere. O yüzden kapalı gibi görünüyorlar, kadrajın içindeki objeler ise pürüzlü yüzeylere cılız yansıyor. SSR'nin çalışma şekli böyledir. RTX açıkken hem kadrajın dışındaki objeler yansımaya düşüyor, hem de cılız yansımalar güçleniyor, ışığın kuvveti arıyor bu yüzden yansımalarda bir patlama meydana geliyor. Bundan ötürü rtx kapalı görüntülerde sanki yansımaları komple kapatmışlar gibi alglılıyoruz. Ama dikkatli bakarsanız öyle bir şey yok.

    Karşılaştırma videoları doğru, bu kadar bariz bir hileyi yapamazlar zaten digital foundry gibi yerler rezil ederdi şimdiye. Bu tamamen rtx ve rasterizasyon render metodların davranışı ile alakalı.

    RTX şu an müşteriler açısından harcama yapılması gereksiz bir şey, çünkü maaliyeti çok yüksek bize. Ama bu grafik teknolojisini geliştirmeyeceği anlamına gelmiyor, görüyorsunuz RTX açık olduğu zamanki ışık ve gölgenin kuvveti ve doğrulu, size sanki kapalı halinde ışık ve gölge komple kapatılmış gibi hissettiriyor. Zaten bütün sahne baştan sona ışın izleme ile render edilmiyor bu filmlerin 3D sahnelerinde kullanılır %100 rtx render. Oyunlar için daha o noktaya gelmedik, bu Hybrid rendering, ışık ile ilgili kimi şeyler rtx ile render edilirken, sahnede geri kalan şeyler gene eski yöntemler ile render ediliyor. Tam bir rtx değil, %100 doğruluk yok yani aynı zamanda.
  • Ubisoft oyununa Rtx koyacağına önce biraz fizik öğrensin.00:31de adam koşarak suya basıyor zerre sıçrama yok.Su mu ayna mı belli değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.