Şimdi Ara

Bloodborne [ANA KONU] | Rehber ilk sayfada (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.360
Cevap
159
Favori
615.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
159 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Miyazaki geniş bir açıklama yapmış oyun ile ilgili. Twitterda playstation paylaştı. İşte olduğum için linkleyemiyorum ama kısaca mekaniklerden ve oyunlardan bahsetmiş. Eve gidince kimse paylaşmamışsa eklerim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodborne [ANA KONU] | Rehber ilk sayfada

    From Software ve Sony Japan tarafından Playstation 4'e özel olarak geliştirilen Bloodborne'un detayları ortaya çıkmaya başladı. Souls serisiyle ruhani bir bağı bulunan oyunla ilgili bilmeniz gereken 11 şey şu şekilde:

    1- Bu bir devam oyunu değil
    From Software her ne kadar Demon's Souls ve Dark Souls serisiyle tanınsa da Bloodborne'un bu oyunlarla doğrudan bir bağı yok. Oyunun yönetmeni Hidetaka Miyazaki "Benim yönettiğim diğer oyunları (Demon's Souls ve ilk Dark Souls oyunu) bazı benzerlikler göreceklerdir, ama bu bir devam oyunu değil. Bloodborne'da yepyeni bir şey bulacaksınız. Oynanış deneyiminiz daha yoğun olacak. Oynanabilirlik arttırılacak." sözleriyle aradaki farkı açıkladı.

    2- Bilinmeyeni Keşfetmek
    Oyun 19. yüzyılda karanlık bir atmosfere sahip olan Yharnham adlı kurgusal bir şehirde geçiyor. From Software oyunun hikaye detaylarını açıklamıyor, ama yönetmen Miyazaki bu konuda şunları söylüyor: "Bloodborne'un en önemli yönlerinden biri bilinmeyenin keşfedilmesi olacak. Oyuncular Yharnham şehrinde yoğun bir bölgede olacaklar ve bilinmeyeni-gizemli olanı keşfetme konusunda teşvik edileceksiniz."

    3- Canavarca Bir Şeyler Var
    Kirli geçitlerde garip bir şekilde gizlenmiş ve deforme olmuş yaratıklar hemen hemen her köşede size saldıracaklar. Bunların da üstünde şehrin bazı noktalarında bu düşmanlar kapıları vuruyorlar ve size dev bir canavarın geldiğini haber veriyorlar.

    4- Yharnham'da Bir Şeyler Son Derece Yanlış
    Şehrin kasvetli rek paleti ve gölgelerinin yanında ters giden bir şeyler de var. "Şehir bir salgının gazabına uğramış ve hastalığa kapılanlar iğrenç canavarlara dönüşmüşler." Ayrıca "şehirdeki diğer insanlar da bu dertlerden muzdaripler"

    Bloodborne [ANA KONU] | Rehber ilk sayfada

    5- Yaşamınız için Savaşın
    Miyazaki zorlu mücadelelerin olduğu eğlenceli bölümler yaratmayı biliyor ve Bloodborne'da da bu konuda bir fark yok. Yönetmen bu konuda şunu söylüyor "Oyundaki dehşeti sürekli hissedeceksiniz; çünkü karşılaştığınız her düşman, ölümle karşılaşmanız anlamıan gelecek. Her dövüş sizin sonunuz olabilir"

    6- Her İki Elinizde de Birer Silah Olacak
    Bloodborne sizi düşman sürülerine karşı elleri boş bir şekilde yollamayacak. Oyuncular sol ellerinde yeterince bir shotgun ve sağ ellerindeyse tırpan benzeri bir silah bulunduracaklar.

    7- Pasif Agresif
    Düşmanların arasına doğrudan dalmak hiç kuşkusuz bir ceset torbasına dönüşmenize yol açacaktır. Savaşın dışında kalmak da oyunda bir işe yaramayacak. "Düşmanlarla bir an önce yüzleşmek zorunda kalacaksınız veya üstesinden gelmeleri zor (bir araya gelirlerse) olacaktır."

    8- Silahlarınız Kullanış Şeklinize Göre Şekil Alacak
    Miyazaki, Bloodborne'da yarı testere, yarı tırpana benzeyen bir silah gösterdi. Oyuncuların kullandığı farklı tekniklere göre silahınız da farklı bir şekil alabilecek. Bu oyuncuların kendi tekniklerini oluşturarak boss'ları altetmek için ihtiyaç duyacakları önemli yollardan birisi olacak ve karakterlerini kendilerine uygun şekilde özelleştirebilecekler. "Silahınızın her dönüşümü farklı bir oynanış şeklini birlikte getirecek"

    Bloodborne [ANA KONU] | Rehber ilk sayfada

    9- Değişken Düşmanlar
    Yharnham şehrinde düşmanlarımız da değişken hareketlerde bulunabilecekler. Örneğin gösterilen bir videoda şehrin insanları Yharnham'a hastalık yayan yaratıklardan birini odun yığınının üstünde çarmıha gerip yakıyorlardı. Bu durum da size gizlice etraflarından dolaşma imkanı veriyordu. Buna karşın bir süre sonra çan sesinin duyulmasıyla bu düşmanlar peşinize düşmeye başlıyorlar. Bu durum da oyuncuları bir hayli zorlayacak şeylerden biri olacakmış.

    10-Yardımsever Dost
    Yharnham şehrinde savaştığınız gibi, başı belada olan diğer avcılarla da tanışacaksınız. Bu kişilere yardım edip etmeme konusunda seçim size kalacak "Bu düşmanlara daha sonra yardım etmek veya anında el uzatma gibi seçenekleriniz var.

    11- Yakından ve Kişisel
    Düşmanlarını kendilerine dokunamayacak mesafede veya zarar vermemeleri için uzakta tutmak isteyenler (bildiğiniz gibi oyunda ateşli silahlar da var) Bloodborne size bu konuda çok seçenek sunmuyor. Miyazaki bu konuda şunları söylüyor "Oyun yakın dövüş konusuna odaklandı, ama yine de uzaktan düşman avlama konusunda bazı hileler var"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gye_Baek -- 12 Haziran 2014; 17:51:47 >
  • Oyun hakkinda guzel bilgiler... Ilgi cekici. Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gameplay var biraz da olsa, silinmeden izleyin derim.

    http://fredo.3d.free.fr/bloodborne.mp4


    Silah olayını da fazla dert etmeyin bence, eski usul pistol tarzı şeyler var ve büyülerin/yayların yaptığı işi devam ettirecek sadece. Bu tarz bir oyun dünyasında çok iyi gidiyor bence ve düşmanlarda kullanırsa iyi terletirler bizi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Gameplay var biraz da olsa, silinmeden izleyin derim.

    http://fredo.3d.free.fr/bloodborne.mp4


    Silah olayını da fazla dert etmeyin bence, eski usul pistol tarzı şeyler var ve büyülerin/yayların yaptığı işi devam ettirecek sadece. Bu tarz bir oyun dünyasında çok iyi gidiyor bence ve düşmanlarda kullanırsa iyi terletirler bizi :)

    cok güzel alacagım bir oyun

  • - Early 2015 release
    - Action RPG
    - PS4 Exclusive. (Sony IP)
    - No easier difficulty. Targeting the same level of difficulty as Demon's Souls.
    - Game length will be around the same as Souls games.
    - Visually one of the most impressive current gen games.
    - Targeting 1080p 30fps. Game is still early so currently has framerate issues, devs have acknowledged this and said will be ironed out.
    - Bloodborne was started by the team who developed Demon's Souls and the first Dark Souls after they finished work on the Artorias of the Abyss DLC.
    - Bloodborne does not star a static protagonist, can customize character and stats like previous souls games.
    - From Software says it's going to be more in line with the death penalties and progression system found in Demon's Souls, which from what we gather means that we'll be collecting souls (Blood?) and returning to a safe zone once again.
    - The world and story is completely new, and the setting takes full advantage of the PS4's capabilities
    - City is called Yharnam, it's massive, looks like London back in the 19th century
    - game will take place during various times of day and weather.
    - "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne." (https://www.youtube.com/watch?v=NmWmABpzT0U )
    - City is very densely layered. 'More complex than Thief'
    - When asked, From Software says it's not pursuing the same open structure of Dark Souls II
    - The zones of the game are connected between them, as in Dark Souls 1 (conflicts with the above point?)
    - Q: Will zones only be filled with enemies? A: You will feel alone.
    - But the game has NPC's, can choose to save or ignore some that are in trouble.
    - Ragdolls are in
    - Cloth physics
    - Fog gates are in
    - Bosses will not always be behind soul-gates this time. Instead, sometimes they'll just ambush you and the soul-walls will just appear afterwards
    - Monsters bleed where you slice them.
    - Some areas are really dark, you'll need a torch to navigate.
    - There will be no map display in the game
    - No shields, focus on faster action.
    - Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking are all in.
    - There are less weapons overall, but he thinks the depth of each of those actually available make up for that difference.
    - Still tons of weapons and armor to collect
    - Weapons are divided by right and left hand so you cannot dual wield certain weapons.
    - Bladed weapon in right hand is referred to as a 'Sawcleaver'
    - Firearms are more useful defensively, to stun enemies, giving you time to back up or create counter-attack opportunities.
    - If you hit an enemy's torch they get set on fire.
    - You cannot play this the same way as Demon's Souls'. Have to be more aggressive.
    - He wants combat to not just focus on action but also the strategic element.
    - The combat in the game is designed to feel like a life or death struggle.
    - Enemies are not static spawns, but walk around and can come from anywhere (behind crates etc).
    - The keywords for the game is "blood" and "beast".
    - Blood a key focus and is also used to regain your HP and gain various other benefits.
    - They said the Virus(bloodborned) has progressions.
    - You get blood sucking it from corpses or items.
    - Sucking too much blood will turn you into a beast which I suppose is this game’s Soul/Hollow form. The game will apparently become a lot harder to play/control when in beast mode. To become a human again you need human blood and is where the online component comes into play. [translated from Famitsu, not sure if entirely accurate]
    - There will be online elements of some sort, and it will involve players "discovering" together. As to how exactly the process of fighting alongside other players will work, Miyazaki's coy. "The key concept, or phrase, that we have right now is it's an open explorative community," is all he'll give away.
  • DS2'deki Dual Swordsman'i ele almışlar görünüşe göre, tüm hareket mekaniği büyük oranda aynı; Swordsman'in aksine Bloodborne'daki abimiz savunmada yapabiliyor. Ateşli silah kullanımı da kalkan gibi anlaşılan, ister kullanıyoruz, ister çift kılıç, istersek de iki elimize tek kılıç, mızrak vs. alabiliyoruz. Özelleştirme de gözüküyor, karakterin üzerinde üç farklı kıyafet var. Tek kelime ile şahane duruyor oyun.
  • Oyun hakkında yapılan açıklamalar oldukça umut verici. Miyazaki usta yine ustalığını konuşturacaktır. Çok büyük bir oyun geliyor, bundan adım kadar eminim.
  • Ooo siberarmiyi başlıkta görmek büyük keyif :)

    Teşekkürler video için. Şimdiye kadar yayınlanan videolarda en çok dikkatimi çeken önceki oyunlardaki target sistemi ile ilgili çıkan göstergenin olmaması. Acaba full değil diye görselini mi eklemediler ya da gameplay videosu diye mi kaldırdılar?

    Zaten kalkan da yok, target sisteminin olmadığını da düşünemiyorum. Bence bu seriyi bu kadar başarılı yapan kullandığı target sistemi.

    Düzenleme: - Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking are all in. maddesine targetingin olduğunu söylemişler ama kalkan yok. Kalkansız çok korkuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deathcallsdeath -- 13 Haziran 2014; 12:44:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalkan olmaması süper bence Şimdiden alıştırın kendizi DS2 de kalkansız oynamaya. En iyi defans hücumdur!

    Bu arada "çan" sistemi olacakmış oyunda. Bir bölgedeki çan çalınca düşmanlar bizi aramaya başlayacakmış tekrar çalana kadar. Alarm bir nevi. 2. oyunun sonlarına doğru olan mezarda vardı aynı sistem.

    Şehrin ismi çok manidar dilimizde ne yazık ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi


    Kalkan olmaması süper bence Şimdiden alıştırın kendizi DS2 de kalkansız oynamaya. En iyi defans hücumdur!

    Bu arada "çan" sistemi olacakmış oyunda. Bir bölgedeki çan çalınca düşmanlar bizi aramaya başlayacakmış tekrar çalana kadar. Alarm bir nevi. 2. oyunun sonlarına doğru olan mezarda vardı aynı sistem.

    Şehrin ismi çok manidar dilimizde ne yazık ki

    ne k i isim
  • Deathcallsdeath kullanıcısına yanıt
    Bildiğimiz şekli ile kalkanı göremedik elbette ama shotgun, kalkan görevi üstleniyor. Soul serisinde kalkan ile savunurken, saldırada biliyorduk. Burada da aynı şeyi shotgun üzerinden yapmışlar, daha oynanabilir ve keyifli duruyor bence.

    Videoda da shotgun kalkan olarak kullanılabiliyor olarak gözüküyor.

    Bloodborne [ANA KONU] | Rehber ilk sayfada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Gameplay var biraz da olsa, silinmeden izleyin derim.

    http://fredo.3d.free.fr/bloodborne.mp4


    Silah olayını da fazla dert etmeyin bence, eski usul pistol tarzı şeyler var ve büyülerin/yayların yaptığı işi devam ettirecek sadece. Bu tarz bir oyun dünyasında çok iyi gidiyor bence ve düşmanlarda kullanırsa iyi terletirler bizi :)

    grafikler bildiğin berbat gözüküyor
  • Hard RPG sevdiğim türlerden değil fakat bu oyuna bayağı bir kanım ısındı ,

    Gerek atmosferi , gerek işleyişi güzel gibi görünüyor , merakla yeni haberleri bekliyorum
  • Hatırlayanlar kimler


    Bloodborne [ANA KONU] | Rehber ilk sayfada
  • Oynanış ağırlıklı video yayınlandı.

    Oyun çok hoşuma gitti. Hem bol aksiyonlu hemde bol kanlı bir oyun bizleri bekliyor.
  • Bizim burdaki Korsan DVD'cide vardı arkadaşla oynuyorduk :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeiist

    Bizim burdaki Korsan DVD'cide vardı arkadaşla oynuyorduk :D

    sene kaç sen seneden haber ver :D
  • 2007 idi sanırım hatta PS3 almıştım PS2 yi arkadaşa satmıştım onla oynuyorduk :D oyunun fps bakış açısıda vardı iskeletlerden gına gelmişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aimstein -- 13 Haziran 2014; 17:02:56 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.