Bildirim
Biz, Onları İbret Olsun Diye Yarattık. (Bakara 103)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
2 levelde çoğu kişi nereye gideceğini bilmez bence normal _____________________________ -
''arsızbeladinleyen2000li''

_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Fizzy Summoner
2 levelde çoğu kişi nereye gideceğini bilmez bence normal
garen kata trıs 3 kısı mıd oynadılar_____________________________ 
-
Geçmiş olsun ağlattın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ezikvsgel31 _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: LoL Misafiri
ifşa zamanıhttp://www.lolking.net/summoner/tr/6465734
nick op
ulan dıgerlerın nıckını gızlemeyı unuttum
bu arada nıck bulamadım o yuzden bole bısey koydum mk jogo fılen acıcam eglencesıne oynuyorum zaten bunla
_____________________________ 
-
O nickten bende istiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Chalinder
O nickten bende istiyorum
hüloğğğğğ diye hesabım var onu satabılırım_____________________________ 
-
bota kill vermek ayiptir be :d
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
All Hail Lelouch! -
quote:
Orijinalden alıntı: Hyperior
bota kill vermek ayiptir be :d
bılıyorum agladım yanı ama 5 vs 1 oynuyorum annıe 16/1 oynuyodu bı baktım ultıyle tek attı bana resmen annıe 3 kısı mıd oynayıp annıeyı feedlemek nedır ya bot bunlar beynı yok sızde beyın var yıne feedledıler hala sınırlıyım_____________________________ 
-
quote:
Orijinalden alıntı: arsızbeladinleyen2000li
quote:
Orijinalden alıntı: LoL Misafiri
ifşa zamanıhttp://www.lolking.net/summoner/tr/6465734
nick op
ulan dıgerlerın nıckını gızlemeyı unuttum
bu arada nıck bulamadım o yuzden bole bısey koydum mk jogo fılen acıcam eglencesıne oynuyorum zaten bunla
Sus eziqwsgel
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
botlara karşı oyun veriyosan boşuna oynuyosun bu oyunu
_____________________________ -
Age of oyna bence sen birak lolu _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: The Rainmaker
botlara karşı oyun veriyosan boşuna oynuyosun bu oyunu
5 vs 1 botlara karsı kazan hesabımı verıcem_____________________________ 
-
5 vs 1 oyun kazan botlara karsı hesabımı vercem sana _____________________________ 
-
salla digerlerini tek basina gene kazanman lazim rahatlikla, eger bildigini iddia ediyorsan
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
One more time! -
5 vs 1 kazanayım forumu bırak ? Hesabın senin olsun... _____________________________ Bize gülerler sevgili dost. Göçmen kuşlara uzun uzun dalar, bize gülerler. Yastıkları başlarının altında değil, boğazlarının üstündedir, bize gülerler. Kirpikleri her solukta biraz daha oturur gözlerine, bize gülerler. Aynı fotoğraf solar hepsinin duvarında, bize gülerler. Sararmış otlar gibi konuşurlar, bize gülerler. En uzun yolları yarım saatte biter, bize gülerler. Bir tahta sandalyedir büyüklükleri, bize gülerler. Bir cümleye sıra sıra dizilirler, bize gülerler. Birbirlerinin gölgesinde üşür, bize gülerler. Topraklarından başka yalnızlıkları yoktur, bize gülerler. Yüzleri, dökülmüş birer dükkan tabelasıdır, bize gülerler. Herkes birbirinin yüz yıl sonra söyleyeceğini bilir, bize gülerler. Takvimlerinde, çizilmiş bir tek gün yoktur, bize gülerler. Bir suç telaşıyla sıçrarlar rüyalarından, bize gülerler. .. -
quote:
Orijinalden alıntı: arsızbeladinleyen2000li
quote:
Orijinalden alıntı: Hyperior
bota kill vermek ayiptir be :d
bılıyorum agladım yanı ama 5 vs 1 oynuyorum annıe 16/1 oynuyodu bı baktım ultıyle tek attı bana resmen annıe 3 kısı mıd oynayıp annıeyı feedlemek nedır ya bot bunlar beynı yok sızde beyın var yıne feedledıler hala sınırlıyım
kardesim afedersin ama backdoor diye bi olay var toptan yada bottan yar bu kadar..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
All Hail Lelouch! -
quote:
Orijinalden alıntı: Widget
salla digerlerini tek basina gene kazanman lazim rahatlikla, eger bildigini iddia ediyorsan
annie tek atıyo dıyom sana 16/1 annıe var karsımda 5 kısı ustume gelıyo annıe 1 ultı atsa sersemletme ıle oluyorum zaten_____________________________
Benzer içerikler
- troll nickler küfürlü
- uyumlu sevgili nickleri ingilizce
- valorant duo isimleri
- troll nickler
- komik oyun nickleri
- cs2 ping düşürme
- afk ne demek oyun
- riot mmorpg
- lol kaç gb
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt






