Şimdi Ara

Biz, Onları İbret Olsun Diye Yarattık. (Bakara 103)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Biz, Onları İbret Olsun Diye Yarattık. (Bakara 103)

    ne dıyım artık ben botlara karsı oyunda kaybettım hani dicek bisey yok ağlıyorum yanı suan halınıze sukredın ya bunlar gıbı gerı zekalı dogsaydınız ? ibret alın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arsızbeladinleyen2000li -- 9 Eylül 2014; 15:36:53 >



    _____________________________
  • 2 levelde çoğu kişi nereye gideceğini bilmez bence normal
    _____________________________
  • ''arsızbeladinleyen2000li''

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fizzy Summoner

    2 levelde çoğu kişi nereye gideceğini bilmez bence normal

    garen kata trıs 3 kısı mıd oynadılar
    _____________________________
  • Geçmiş olsun ağlattın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ezikvsgel31
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoL Misafiri

    ifşa zamanıhttp://www.lolking.net/summoner/tr/6465734

    nick op

    ulan dıgerlerın nıckını gızlemeyı unuttum

    bu arada nıck bulamadım o yuzden bole bısey koydum mk jogo fılen acıcam eglencesıne oynuyorum zaten bunla
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • O nickten bende istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chalinder

    O nickten bende istiyorum

    hüloğğğğğ diye hesabım var onu satabılırım
    _____________________________
  • bota kill vermek ayiptir be :d

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    All Hail Lelouch!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyperior

    bota kill vermek ayiptir be :d

    bılıyorum agladım yanı ama 5 vs 1 oynuyorum annıe 16/1 oynuyodu bı baktım ultıyle tek attı bana resmen annıe 3 kısı mıd oynayıp annıeyı feedlemek nedır ya bot bunlar beynı yok sızde beyın var yıne feedledıler hala sınırlıyım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsızbeladinleyen2000li

    quote:

    Orijinalden alıntı: LoL Misafiri

    ifşa zamanıhttp://www.lolking.net/summoner/tr/6465734

    nick op

    ulan dıgerlerın nıckını gızlemeyı unuttum

    bu arada nıck bulamadım o yuzden bole bısey koydum mk jogo fılen acıcam eglencesıne oynuyorum zaten bunla

    Sus eziqwsgel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • botlara karşı oyun veriyosan boşuna oynuyosun bu oyunu
    _____________________________
  • Age of oyna bence sen birak lolu
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Rainmaker

    botlara karşı oyun veriyosan boşuna oynuyosun bu oyunu

    5 vs 1 botlara karsı kazan hesabımı verıcem
    _____________________________
  • 5 vs 1 oyun kazan botlara karsı hesabımı vercem sana
    _____________________________
  • salla digerlerini tek basina gene kazanman lazim rahatlikla, eger bildigini iddia ediyorsan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    One more time!
  • arsızbeladinleyen2000li kullanıcısına yanıt
    5 vs 1 kazanayım forumu bırak ? Hesabın senin olsun...
    _____________________________
    Bize gülerler sevgili dost. Göçmen kuşlara uzun uzun dalar, bize gülerler. Yastıkları başlarının altında değil, boğazlarının üstündedir, bize gülerler. Kirpikleri her solukta biraz daha oturur gözlerine, bize gülerler. Aynı fotoğraf solar hepsinin duvarında, bize gülerler. Sararmış otlar gibi konu­şurlar, bize gülerler. En uzun yolları yarım saatte biter, bize gülerler. Bir tahta sandalyedir büyüklükleri, bize gülerler. Bir cümleye sıra sıra dizilirler, bize gülerler. Birbirlerinin gölgesinde üşür, bize gülerler. Topraklarından başka yalnızlıkları yoktur, bize gülerler. Yüzleri, dökülmüş birer dükkan tabelasıdır, bize gülerler. Herkes birbirinin yüz yıl sonra söyleyeceğini bilir, bize gülerler. Takvimlerinde, çizilmiş bir tek gün yoktur, bize gülerler. Bir suç telaşıyla sıç­rarlar rüyalarından, bize gülerler. ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsızbeladinleyen2000li

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyperior

    bota kill vermek ayiptir be :d

    bılıyorum agladım yanı ama 5 vs 1 oynuyorum annıe 16/1 oynuyodu bı baktım ultıyle tek attı bana resmen annıe 3 kısı mıd oynayıp annıeyı feedlemek nedır ya bot bunlar beynı yok sızde beyın var yıne feedledıler hala sınırlıyım

    kardesim afedersin ama backdoor diye bi olay var toptan yada bottan yar bu kadar..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    All Hail Lelouch!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Widget

    salla digerlerini tek basina gene kazanman lazim rahatlikla, eger bildigini iddia ediyorsan

    annie tek atıyo dıyom sana 16/1 annıe var karsımda 5 kısı ustume gelıyo annıe 1 ultı atsa sersemletme ıle oluyorum zaten
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.