Şimdi Ara

BİTTİ! Gözlerimden Ameliyat olacağım destek bekliyorum Arkadaşlar...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
383
Cevap
0
Favori
7.850
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> BİTTİ! Gözlerimden Ameliyat olacağım destek bekliyorum Arkadaşlar...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Merhaba Değerli DonanımHaber severler;

    Sizlerden bir ricam olacak sadece 1 dakikanızı alacak.Benim için gerçekten önemli!

    Ben Melih AKINCI,

    Arkadaşlar Dünyagöz hastanesinin Facebook üzerinden yürüttüğü bir yarışma var.

    Yarışma sonunda en çok oy alan kişiye lazer hediye çeki veriyorlar ve bende
    3 aydır gözlerimden retina tedavisi görmekteyim.Temmuz sonunda son kontrollerim var, doktorlar ameliyat olmama kesin gözüyle bakıyorlar. Şuan ki durumumla ciddi anlamda maddi olarak bu ameliyat için zorlanmaktayım.

    Sizden isteğim Aşağıdaki linke tıklayıp uygulamaya izin ver diyerek oylamaya katılıp bana oy vermeniz.

    Yardımlarınızı bekliyorum ve şimdiden herkese çok teşekkür ederim.

    Yarışma Linki : http://apps.facebook.com/dunyagoz-lazer/?ref=bookmarks

    Desteğinizi bekliyorum arkadaşlar.Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByAKINCI -- 1 Ağustos 2011; 15:01:44 >



    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    188 Mesaj
    face'im yok
    _____________________________
  • Yarbay
    4950 Mesaj
    oy verdim inşallah kazanırsın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5956 Mesaj
    Bende oyumu kullandım, umarım en kısa zamanda tedavin gerçekleşir
    |
    |
    _____________________________
    Mankind was born on earth, it was never meant to die here.
  • Binbaşı
    1122 Mesaj
    oy verdim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    @Problem,@Gaara34 ve @scaner123 ilginize çok teşekkür ederim Allah razı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByAKINCI -- 17 Temmuz 2011; 17:21:43 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj
    verdim
    geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fraternity -- 17 Temmuz 2011; 17:23:14 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8197 Mesaj
    ne saçma bir uygulama yahu bu şekilde böylesi ciddi bi konuda kuramı olur diğerlerinin çevresi geniştir mesela onlar kazanır bence en ihtiyacı olana verilmeli
    |
    |
    _____________________________
    Bilincin her türlüsü hastalıktır.
  • Yüzbaşı
    364 Mesaj
    oy verdım acil şivalar
    |
    |
    _____________________________


    Beşiktaş Olmak Böyle Bir Şey!
  • Yarbay
    2272 Mesaj
    Geçmiş olsun , oylamaya katıldım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    @Domates kızartması haklsın herkesin ihtiyacı var fakat bende durumum olmadığı için sizlerden yardım talep ediyorum.İnşallah hayırlısı olur.Herkese çok teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj
    oy verdim umarım çabucak iyileşirsin
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1492 Mesaj
    Güncel.
    Umarım kazanırsın, geçmiş olsun.
    |
    |
    _____________________________


    Gözünüzü dört açın artık, Matrix diye bir şey yok,
    Superman öldü, SperMan var artık moruk,
    Batman’i kankası Ronin’le gömdük.
    Amerika kökenli kahramanlar, cümleten yalan lan,
    Gerçek kahraman Anıtkabir’de, Ankara’da yatan lan !
  • Binbaşı
    1862 Mesaj
    Konunun aşağılara düşmesine izin vermeyelim arkadaşlar.
    |
    |
    _____________________________
    Psn:Voilette

    Metal Gear Solid 4 | Battlefield 3
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Desteğiniz için çok sağolun arkadaşlar eksik olmayın umarım sesimizi daha çok arkadaşa duyurabiliriz.
    Allah herkesten razı olsun
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    bende verdim kazanırsın inşallah
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Geçmiş olsun bende ameliyat olacağım gözümden oy verdim..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    Umarım kazanırsınız, 19 senedir bende gözlük kullanıyorum ve ne kadar yorucu olduğunu çok iyi biliyorum. İmkanı olmayanlar için bu tarz uygulamaların daha da yaygınlaşması ne güzel olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4664 Mesaj
    bende katıldım yarışmaya benım gözümdede kornea keratokonus var dünya göz benden 5000eu istedi yaptıramadım 3 4 seneye kor olabilirsin dediler banada para biriktiriyorm iyi oldu bu yarısma sansımı denıyim bi
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    hocam senden yana oyum hayırlı olsun kazanırsın umarım
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Mobilya Takımları
Bey Azura
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.