Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

BİTTİ >> Corsair CSSD-N240GBGTXB-BK 240 GB SSD 374 TL ENPARA İadesi ile 300 TL

304
Cevap
3
Favori
13.178
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> BİTTİ >> Corsair CSSD-N240GBGTXB-BK 240 GB SSD 374 TL ENPARA İadesi ile 300 TL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1388 Mesaj
    Arkadaşlar bu basiretsiz firmanın face ve twitter sayfaları var oraya yazalım başkaları da ne mal olduklarını görsün...
  • Çavuş
    51 Mesaj
    arkadaslar; ben mh aradim.
    bana ; siparisi siz iptal etmissiniz dediler.
    bende ; hic bi sekilde iptal etmedigimi belirttim.
    inceliyelim dediler.
    internet siteleri uzerinden de iptale karsi itiraz ettim.
    bu yaptiklari , bize yarar saglayabilir
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2519 Mesaj
    Mh birbirinden habersiz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj
    Ben ertesi gün teknik bir hata varsa siparişimi iptal edin dedim. Müşteri hizmetleri mesaj attı siparişinizin iptal sebebi ney diye. ben fiyat da hata varsa iptal edin diyorum onlar iptal sebebini soruyor. sonrasında ise iptal işlemini başlattım, fakat hala iptal gerçekleşmedi. Aradım neden debit kartla yaptığım ödemeyi bu kadar geçiktiriyorsunuz dedim. cuma ya kadar iptali gerçekleşektir , bir gecikme yaşanmış dediler. Bir daha Gold ' a yaklaşmam bunlar amatörler veya dahada kötüsü dolandırıcı. Bir hata yapacaksın telafisini gerçekleştireceğine daha çok hataya boğacaksın.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21

    Arkadaşlar bu basiretsiz firmanın face ve twitter sayfaları var oraya yazalım başkaları da ne mal olduklarını görsün...

    ben de aynı düşünmüştüm yapalım bunu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    429 Mesaj

    +1 Bu nasıl firma ya
    |
    |
    boranet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    Ben sonunda işlemleri hallettim. Muadil ürün teslim aldım. Gerçi yanlışlıklarla dolu bir alım süreci oldu. Bundan sonra Gold'dan normal şartlarda bir şey kesinlikle almam. Ama inadına hatalı fiyat girerlerse de affetmem. Daha önlerindeki sistemi kontrol edemiyorlar. Kendilerini internet satışı konusunda çok geliştirmeleri lazım. Onlar adına üzücü bir durum. Yine de ürün gönderimi için teşekkürlerimi buradan sunayım. Daha da uğraştırabilirlerdi. Ama bende gerekli kolaylığı sağladım. İnşallah sizlerde bir sonuca kavuşursunuz. Saygılar.
    |
    |
  • Teğmen
    175 Mesaj
    Tarih : 18.10.2013
    Merhaba
    Almış olduğum ürün fiyatı piyasanın çok altında olmasına rağmen sitenizde indirimsiz gibi satılıyor. Teknik bir hata olduğu ise siparişin iptalini istiyorum. yurt dışı fiyatları dahi 500 tl nin altına inmez iken sizde 370 tl . Bir hata yok ise ürünü alacağım.

    Değerli Müşterimiz,

    Kurban bayram tatili nedeni ile şuan sadece müşteri hizmetleri departmanı hizmet vermektedir. Bayram sonrası konuyu tekrar hatırlatabilirseniz, ayrıntılı olarak bilgi vererek yardımcı olabiliriz. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi bayramlar dileriz.

    21.10.2013
    Değerli Müşterimiz,

    Ürünün fiyatında hata oluşmuştur.İptal bilginiz muhasebe birimine iletilmiştir.Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.

    Tarih : 21.10.2013
    Değerli Müşterimiz,

    Sistemde yapılan güncelleme sırasında Corsair CSSD-N240GBGTXB-BK SSD Disk - 240 GB Neutron GTX 2,5 SATA3 550/470MB adlı bu ürün fiyatı sitemizde yanlış görüntülenmiştir. Ürünü 158,8 $ + Kdv den sipariş verdiniz ancak, maliyet fiyatı 235 $ + kdv dir. Ürünün temininde de sorun yaşandığı için farkı ödeseniz dahi gönderimi mümkün değildir. Dilerseniz aradaki farkı ödeyerek Corsair Force LS CSSD-F240GBLS 2.5inc SATA3 560MB/s 535MB/s alabilirsiniz ya da siparişinizi iptal ederek para iadesi yapabiliriz. Bu ürünün maliyet fiyatı 190 $ + kdv dir. 31 $ daha ödeyerek muadil ürünün gönderimini yapabiliriz. Bu hatadan dolayı özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Tarih : 22.10.2013
    Merhaba Siparisin iptalini rica ediyorum. Iyi calismalar.

    23.10.2013
    firmanızdan kaynaklanan hata nedeniyle siparişimin iptali

    Siparisimin iptali gerceklestirilmedi. Urun ne zaman gonderilecek.

    Değerli Müşterimiz,
    İptal sebebinizi tarafımıza ilettiğiniz durumda siparişiniz iptal edilecektir.
    Saygılarımızla,

    en son mesajda konu başlığında iptal sebebini yazmama rağmen tekrar iptal nedeni sormaları komik geldi.

    telefon ile aradım bildirdim. iptalini gerçekleştircez dediler.
    dün tekrar aradım neden hala debit kartla ödenmiş bir siparişi iade edemediniz diye sordum. Geçikme için özür dileriz cıuma ya kadar gerçekleşecektir dediler. Hala bekliyorum.
    Paramızı kurtarabiliriz işallah
    Güvenilmeyen firmalar listemin başında yer alıyor artık.
    _____________________________




  • Teğmen
    124 Mesaj
    Gold en kibar ifadeyle dalga geçiyor olmalı... Şu anda aldığım ekran görüntüsü. Aradığım da ise; "iptal talebiniz alınmıştır, tutar gün içinde iade edilecektir" diyorlar.
    |
    |
    _____________________________
      Korkmuyorsanız şansınızı denemiyorsunuzdur. Şansınızı denemeyince de ne için uğraşırsınız ki zaten?

      ozgur.bilgilendirmeler@gmail.com
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    Gold'a kızgınlığım son yaptıkları jest ile sona erdi. Herşeye rağmen ilgileri iyi. Sorular cevapsız kalmadı. Lafımdan dönmüyorum fakat yukarıda yazdığımın derecesini düşürüyorum. Saygılar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İkinci el satışlarım bulunmaktadır.
  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    siparişimi iptal ettiler ama hala parayı iade etmemişler. THH falan uğraşmayacaktım ama bugün gidiyorum.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boranet

    Tarih : 18.10.2013
    Merhaba
    Almış olduğum ürün fiyatı piyasanın çok altında olmasına rağmen sitenizde indirimsiz gibi satılıyor. Teknik bir hata olduğu ise siparişin iptalini istiyorum. yurt dışı fiyatları dahi 500 tl nin altına inmez iken sizde 370 tl . Bir hata yok ise ürünü alacağım.

    Değerli Müşterimiz,

    Kurban bayram tatili nedeni ile şuan sadece müşteri hizmetleri departmanı hizmet vermektedir. Bayram sonrası konuyu tekrar hatırlatabilirseniz, ayrıntılı olarak bilgi vererek yardımcı olabiliriz. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi bayramlar dileriz.

    21.10.2013
    Değerli Müşterimiz,

    Ürünün fiyatında hata oluşmuştur.İptal bilginiz muhasebe birimine iletilmiştir.Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.

    Tarih : 21.10.2013
    Değerli Müşterimiz,

    Sistemde yapılan güncelleme sırasında Corsair CSSD-N240GBGTXB-BK SSD Disk - 240 GB Neutron GTX 2,5 SATA3 550/470MB adlı bu ürün fiyatı sitemizde yanlış görüntülenmiştir. Ürünü 158,8 $ + Kdv den sipariş verdiniz ancak, maliyet fiyatı 235 $ + kdv dir. Ürünün temininde de sorun yaşandığı için farkı ödeseniz dahi gönderimi mümkün değildir. Dilerseniz aradaki farkı ödeyerek Corsair Force LS CSSD-F240GBLS 2.5inc SATA3 560MB/s 535MB/s alabilirsiniz ya da siparişinizi iptal ederek para iadesi yapabiliriz. Bu ürünün maliyet fiyatı 190 $ + kdv dir. 31 $ daha ödeyerek muadil ürünün gönderimini yapabiliriz. Bu hatadan dolayı özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Tarih : 22.10.2013
    Merhaba Siparisin iptalini rica ediyorum. Iyi calismalar.

    23.10.2013
    firmanızdan kaynaklanan hata nedeniyle siparişimin iptali

    Siparisimin iptali gerceklestirilmedi. Urun ne zaman gonderilecek.

    Değerli Müşterimiz,
    İptal sebebinizi tarafımıza ilettiğiniz durumda siparişiniz iptal edilecektir.
    Saygılarımızla,

    en son mesajda konu başlığında iptal sebebini yazmama rağmen tekrar iptal nedeni sormaları komik geldi.

    telefon ile aradım bildirdim. iptalini gerçekleştircez dediler.
    dün tekrar aradım neden hala debit kartla ödenmiş bir siparişi iade edemediniz diye sordum. Geçikme için özür dileriz cıuma ya kadar gerçekleşecektir dediler. Hala bekliyorum.
    Paramızı kurtarabiliriz işallah
    Güvenilmeyen firmalar listemin başında yer alıyor artık.

    sizinki de çok komik iptal etmemize hiç gerek yok çünkü 40 gün sonra onların süresi doluyor sen icra yoluyla masrafları onlar karşılamak üzere alacağını faizi ile birlikte alırsın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    10304 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: genckutahyali

    Yanlış fiyat olsada muhtemelen gönderirler. Öncede olmuştu böyle hatalar göndermişlerdi ürünleri


    Hı hı öyle.

    Adamın kargoyu teslim almış. Golddan arıyorlar, "yanlış fiyat olmuş, ürünü geri gönderin" diye. Bir de duygu sömürüsü yapıyorlardı.

    Hoparlör alanlara muadil diye alakasız ürün göndereceklerini söylediler. ( Düşün yahu : Optik + 2x analog ses girişli + kablosuz uzaktan kumandalı + LCD ekranlı kontrol panelli ses sistemi yerine kablolu bile olsa ayarı olmayan ses sistemi yolluyorlar. ) İsteyene de gönderdiler istemiyorum diyene de gönderdiler. Millet ürünleri geri yolladı. Aylarca para iadesi almaya çalıştılar.

    1 değil 2 değil 3 değil.

    Bir şey bir kez olursa tesadüftür, iki kez olursa şanstır, 3 kez olursa istikrardır, o öküzün altında buzayı ararım efendim ben o zaman.


    Kasten yapılan işler bunlar. Ya da cidden o kadar beceriksizler.
    |
    |
    _____________________________
    Deneme Bakalım İmza Düzeldi Mi




  • Yarbay
    6367 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr

    siparişimi iptal ettiler ama hala parayı iade etmemişler. THH falan uğraşmayacaktım ama bugün gidiyorum.

    Zahmet olur gitme



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Yurt dışından alışveriş hakkında merak ettiğiniz herşey ! Link
  • Yarbay
    10304 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boranet

    Tarih : 18.10.2013
    Merhaba
    Almış olduğum ürün fiyatı piyasanın çok altında olmasına rağmen sitenizde indirimsiz gibi satılıyor. Teknik bir hata olduğu ise siparişin iptalini istiyorum. yurt dışı fiyatları dahi 500 tl nin altına inmez iken sizde 370 tl . Bir hata yok ise ürünü alacağım.

    Değerli Müşterimiz,

    Kurban bayram tatili nedeni ile şuan sadece müşteri hizmetleri departmanı hizmet vermektedir. Bayram sonrası konuyu tekrar hatırlatabilirseniz, ayrıntılı olarak bilgi vererek yardımcı olabiliriz. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi bayramlar dileriz.

    21.10.2013
    Değerli Müşterimiz,

    Ürünün fiyatında hata oluşmuştur.İptal bilginiz muhasebe birimine iletilmiştir.Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.

    Tarih : 21.10.2013
    Değerli Müşterimiz,

    Sistemde yapılan güncelleme sırasında Corsair CSSD-N240GBGTXB-BK SSD Disk - 240 GB Neutron GTX 2,5 SATA3 550/470MB adlı bu ürün fiyatı sitemizde yanlış görüntülenmiştir. Ürünü 158,8 $ + Kdv den sipariş verdiniz ancak, maliyet fiyatı 235 $ + kdv dir. Ürünün temininde de sorun yaşandığı için farkı ödeseniz dahi gönderimi mümkün değildir. Dilerseniz aradaki farkı ödeyerek Corsair Force LS CSSD-F240GBLS 2.5inc SATA3 560MB/s 535MB/s alabilirsiniz ya da siparişinizi iptal ederek para iadesi yapabiliriz. Bu ürünün maliyet fiyatı 190 $ + kdv dir. 31 $ daha ödeyerek muadil ürünün gönderimini yapabiliriz. Bu hatadan dolayı özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Tarih : 22.10.2013
    Merhaba Siparisin iptalini rica ediyorum. Iyi calismalar.

    23.10.2013
    firmanızdan kaynaklanan hata nedeniyle siparişimin iptali

    Siparisimin iptali gerceklestirilmedi. Urun ne zaman gonderilecek.

    Değerli Müşterimiz,
    İptal sebebinizi tarafımıza ilettiğiniz durumda siparişiniz iptal edilecektir.
    Saygılarımızla,

    en son mesajda konu başlığında iptal sebebini yazmama rağmen tekrar iptal nedeni sormaları komik geldi.

    telefon ile aradım bildirdim. iptalini gerçekleştircez dediler.
    dün tekrar aradım neden hala debit kartla ödenmiş bir siparişi iade edemediniz diye sordum. Geçikme için özür dileriz cıuma ya kadar gerçekleşecektir dediler. Hala bekliyorum.
    Paramızı kurtarabiliriz işallah
    Güvenilmeyen firmalar listemin başında yer alıyor artık.


    Yukarıda yazdım. 1 değil 2 değil bu. Adam kargoyu teslim alıyor arıyorlar adamı ürünü geri yollayın diye.

    Bakın bırakın Türkiye'yi DÜNYA üzerinde yaşanmamış bir olay bu.


    Adamlar bildiğin para işletiyor yahu.


    Cuma demelerine de bakma. Cuma lafı çok meşhurdur bu işten anlayanlar arasında espiri konusudur. Hatta bir ara bir dizide bile işlemişti ince bir espiri olarak. Cuma piskolojik yalıtım günüdür. Cuma yatıracağız derler yatmaz.

    Cumartesi - Pazar kapalılardır zaten. Sen de söversin, küfredersin, duvarları yumruklarsın sinirin boşalır. Salıya kadar sabredersin. Salı günü ararsın gün sonuna kadar yatacak derler. Gün sonu olduğunda gene yatmaz ama artık zaten telefonla da arayamazsın çünkü muhasebe kapanmıştır. Çarşamba da Cuma ya kadar yatacak derler ve kısır döngüye girersin.

    Cuma ya kadar yatacak lafının aslı elbet bir Cuma ya kadar yatacaktır. Yani yatacağı kesin ama ne zaman yatar bilemem. Allah bize biz size lafıdır.
    |
    |
    _____________________________
    Deneme Bakalım İmza Düzeldi Mi




  • Teğmen
    133 Mesaj

    Halbuki "cuma" hayırlı gündür :) Boyle olmaması lazım!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waspistool -- 1 Kasım 2013; 18:00:58 >
    |
    |
    Bahsedilenler: DigitalWorld
    _____________________________
  • Yarbay
    10304 Mesaj
    Ah bu arada.

    Gold Bilgisayar Mağdurları Grubu.

    https://www.facebook.com/groups/357594687640223/

    Benim açtığım bir grup. Paylaşın ki bilinsin. Millet parasını 4-5 ayda geri zor aldı. Bildiğin hırsızlı dolandırıcılık yaptıkları. Banka soyup "Bir ara geri ödeyeceğim" diye not bırakmak gibi bir şey bu adamların yaptıkları. Ve anlamıyorum bir de reklamları çıkıyor medyada işte iyi hizmet falan diye. Ne hizmeti olum biz niye görmüyoruz bu hizmeti.

    Ya bakın hızlıal da bunların firması. Monitör aldım. Fiyat yanlış girilmiş dediler. Ama maliyet fiyatı olan 230TL ye verebiliriz dediler. Yok artık dedim. Aynı monitörü başka firmalar zaten kargo dahil 170 e satıyor. Ben bunlardan zaten almışım 160 a. Bunlar bana maliyet fiyatından vereceğiz diye üçkağıt yapıyor. Yalanın bini bir para.

    Anakart geldi istemiyorum dedim telefonla ulaşmanın imkanı yok. Mesajlarına da kesinlikle cevap vermiyorlar. Kargo yollarsın teslim almazlar. Parasını öder yollarsın gene teslim almazlar iki kere para ödetirler. Aman diyim.

    Telefon ve beyaz eşya dışında bulaşmayın. TV falan iyi ama ( O da hani onlara muhtaç değilsin servis geliyor falan. ) donanım ürünü uzak durun.

    Gerçi telefon alıp imei si klonlu çıkanlar var. TV alıp bozuk çıkanlar var ki alan arkadaş servisten soruşturuyor ve çıkan sonuç şu TV 3 ay önce başkasına satılmış, servis raporu var ürün bozuk diye. Bozuk diye iade edilen ürün 3 ay sonra bu arkadaşa satılmış. Ve adamlar SERVİS RAPORUNA rağmen pişkin pişkin yok öyle bir şey diyorlar siz bozmuşsunuz diyorlar. Hesab edin yani.

    Neler var neler.
    |
    |
    _____________________________
    Deneme Bakalım İmza Düzeldi Mi




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    quote:

    Eğer uyuşmazlığınız,
    Satın aldığınız mal/hizmetin etiket fiyatı ile kasa fiyatı arasında fark varsa ve sizin aleyhinize olan uygulanmışsa,
    gerekli idari işlemlerin yapılması için bulunduğunuz ilin Valiliğinde yer alan Ticaret İl Müdürlüğü'ne başvurmanız gerekmektedir.


    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=8D0EF0C5-515B-43DD-BC62-709940CA6566
    _____________________________
  • Teğmen
    243 Mesaj
    21 Ekimden beri para iadesi bekliyorum. Her gün site üzerinden iade işlemini gerçekleştirim diye mesaj atmama rağmen saçmalayarak banka alt yapısındaki arızadan ötürü işlemi gerçekleştiremediklerini söylüyorlar. bu nasıl bir bankadır ki haftalardır arızasını giderememiş. hiç duydunuz mu 1 saat bile bankaların müşterisine hizmeti kesitiğini. YALAN söylüyorlar yani. Millet öğrenci haliyle 3er 5er lirayla ssd alıcam diye para biriktirsin, böyle haysiyetsiz firmaların elinde madara olsun. Var mı böyle iş? Pazartesi mesajla fln uğraşmayacağım arayıp işlemi gerçekleştirim diyeceğim. ayın 17sinde aldım 2 tane ssd. o gündür paramızın faizini yeyip duruyorlar resmen.
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: gx2delete

    21 Ekimden beri para iadesi bekliyorum. Her gün site üzerinden iade işlemini gerçekleştirim diye mesaj atmama rağmen saçmalayarak banka alt yapısındaki arızadan ötürü işlemi gerçekleştiremediklerini söylüyorlar. bu nasıl bir bankadır ki haftalardır arızasını giderememiş. hiç duydunuz mu 1 saat bile bankaların müşterisine hizmeti kesitiğini. YALAN söylüyorlar yani. Millet öğrenci haliyle 3er 5er lirayla ssd alıcam diye para biriktirsin, böyle haysiyetsiz firmaların elinde madara olsun. Var mı böyle iş? Pazartesi mesajla fln uğraşmayacağım arayıp işlemi gerçekleştirim diyeceğim. ayın 17sinde aldım 2 tane ssd. o gündür paramızın faizini yeyip duruyorlar resmen.


    Aynen hocam, bana da aynı arızadan bahsetmişlerdi ve ben de hala para iadesi için beklemedeyim Demek ki arıza hala giderilemedi, tabi kafalarındaki arıza.

    Bu arada sikayetvar.com'da kayıt oluşturmuştum ama aynı standart cevapları verdiler ve bu şikayet, sürece bir katkı sağlamadı.

    Şikayet Linki



    quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    Ah bu arada.

    Gold Bilgisayar Mağdurları Grubu.

    https://www.facebook.com/groups/357594687640223/




    Gruba katılma isteğinde bulundum. @DigitalWorld



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icolie -- 2 Kasım 2013; 0:46:44 >
    |
    |
    Bahsedilenler: DigitalWorld
    _____________________________
      Korkmuyorsanız şansınızı denemiyorsunuzdur. Şansınızı denemeyince de ne için uğraşırsınız ki zaten?

      ozgur.bilgilendirmeler@gmail.com




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Blogio
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,383
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.