Şimdi Ara

[BİTTİ] Amazon TR - Gülümseten Cuma Haftası (Black Friday) | 20-27 Kasım (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.939
Cevap
104
Favori
387.330
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: illanois

    Ben de diyorum Amazon niye yorumumu paylaşmıyor. Geçen gün aldığım kulaklıkta şarj girişi yanında ufak bir çizik vardı. İlk kullanımdan sonra gördüm dolayısıyla benlik bir şey değildi. Kulaklığın performansından da oldukça memnundum. Şuan soğumadım değil. Demek böyle yamyamlar yüzündenmiş. İnanılmaz..

    özellikle kulaklık gibi iadesi sıkıntılı ürünlerde,


    kargodan gelen poşeti video çekerek açıyorum.

    yani direk açıyorum zaten platik kokusundan, paketinden daha önce iade gelmiş bir ürün mü oldugu belli oluyor.


    bildigin kutu acılımı videosu ama kargo poşetinden başlıyorum.

  • Yine iade muhabbeti görmüşümdür

    [BİTTİ] Amazon TR - Gülümseten Cuma Haftası (Black Friday) | 20-27 Kasım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyozgurluk kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam bende fiyat kovalayayım bari siz baya iyi fiyata almışsınız

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtulsnn

    Geçen gün Amazon'a mail attım iadelerle ilgili. Nasıl suistimal edildiğini tek tek anlattım. Ürün almaya çekinir duruma geldiğimi de belirttim. Bir çalışma yapılacakmış. İnşallah kötü niyetli olan bu insanlara çözüm üretilir.

    Ne güzel bir yaklaşım , ahh ahh sanki abd'nin zencileri bu olayı yapmıyorlar.Kendini elit gören kesim , amazondan alışverişi sadece kendine hak sanan guruh.Sayenizde her hakkımızı kaybedeceğiz.Size mi düştü amazonu korumak.Sonra yağğ doğru dürüst bir indirim olmuyor , amazon.de amazon.com indirimlerine baka baka salyalarımız aka aka alışverişimizi yaparız.

  • Prime üyeliğini deneyeyim dedim, deneme üyeliğini başlattım kargolar ücretsiz oldu sepet tutarına bakılmaksızın. Gözümü okşayan şeyler denk geldikçe almaya başladım 3'e 5'e bakmadan. İndirimler cepleri pek gülümsetmeyecek gibi. [BİTTİ] Amazon TR - Gülümseten Cuma Haftası (Black Friday) | 20-27 Kasım 

  • Bir kişi kulak pislikli bir şekilde kulaklık teslim almış. Ne yapılmalı bu durumda sizce?

  • Arkadaş bende Bluetooth kulaklık aldım. Yeni öğrendim bu muhabbeti. Bir daha kulaklık alır mıyım Amazon, tabiiki hayır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt

    Hocam sizden ricam hepsi için ayrı sipariş açmayın geçen prime indiriminde bu sebeple kargo işi çok tıkandı. Mümkün olduğunca sepette ürün biriktirip sonra satın alma yapın. Boşuna kargo kutusu israfı da olmasın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekşi sözlük’te amazon’u çok övüyorlar ondan böyle oldu. Ne zaman amazon bozdu demeye başlayacaklar, o zaman amazon düzelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bu prime nasil iptal edilir. Karti iptal ettim hala prime uyeligi girmeye devam ediyor. Alisveris yaotigim yok gozume batiyor bezosa yaptigim yardim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meteoru Eliyle Tutan Adam

    Bir kişi kulak pislikli bir şekilde kulaklık teslim almış. Ne yapılmalı bu durumda sizce?

    Nemi yapmalı? Amazon.tr ' nin afedersin azına lokum sokmalı.Kimin suçu bu? İade edilen ürünü bu haliyle müşterisine yollamak.? Amazon.de amazon.com da bu ürünler kullanılmış ,az kullanılmış ve tamir gördüyse refurbish olarak ayrı satılıyor , alıcıda ne satın aldığını bilerek alıyor? Başka sorun?

  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt

    en sevdiğim özelliği o hocam. diğerleri olmasa bile yeter. 9 tllik ürün aldım indirim kovalarken bilmeden 3,3,3 ayrı almıştım üçünü de ayrı kargoda getirdiler. kargo parası + kutu masrafı üründen daha çok tutmuştur

  • sebilge kullanıcısına yanıt
    Uygun yollu S pen li tablet tavsiyeniz var mi acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lucid dream kullanıcısına yanıt

    üretici firmaya kargoluyordur muhtemelen.

  • Amazon’dan sayısız alışverişim oldu tercih etmemdeki en büyük sebepte koşulsuz ve rahat iade sistemi. Bugüne kadar sadece bir ürünü iade olarak gönderdim geri. Bir kaç kendini bilmez için bu sunduğu hizmeti kısıtlarsa benim tercih sıramdaki yeride değişir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    Kullanılmış ürünlerin piyasa fiyatının altında fiyatlandırması oluyor.Millet sanıyor ki fiyat hatası var ondan ucuz benim düşüncem böyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AİGUN kullanıcısına yanıt

    Amazon bozdu. Prime çıktığı gün bozdu, daha önce herkes eşit bir şekilde faydalanırken kampanyalardan, şimdi curcuna mekanı gördüğüm kadarıyla. Fakat ben Prime öncesi çokça alışveriş yapan bir müşterisi olarak daha önce de kullanılmış ürün gönderdiğine şahidim, onu da ekleyeyim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvanha

    Ne güzel bir yaklaşım , ahh ahh sanki abd'nin zencileri bu olayı yapmıyorlar.Kendini elit gören kesim , amazondan alışverişi sadece kendine hak sanan guruh.Sayenizde her hakkımızı kaybedeceğiz.Size mi düştü amazonu korumak.Sonra yağğ doğru dürüst bir indirim olmuyor , amazon.de amazon.com indirimlerine baka baka salyalarımız aka aka alışverişimizi yaparız.



    Alıntıları Göster

    Bu kadar yazilandan -amazonu korumaya çalışma- sonucu cikardiysaniz yapacak bişey yok...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nirvanha kullanıcısına yanıt

    Atılan mesaj zaten buna da yönelik bir mesaj değil mi? Karşıdaki kişiler "aaa demek insanlar böyle yapıyor o zaman iade almayalım" diye düşünecekler diyorsunuz yani.. Yoksa, "kontrol prosedürlerimiz zayıf, demek ki iadelerde daha kontrollü bir süreç uygulamalıyız, acaba diğer ülkelerdeki operasyonlarımızda bu süreçler nasıl işliyor" diye mi düşünecekler. Normal şartlarda olması gereken 2.sidir. 1. si olursa zaten bu bildirim olmasa da o hizmet çok uzun sürmeden kendi kendini bozar.

  • Zaten olması gereken de o , ama açıkça yazılması ve ayrı kategoride satılması gerekir ,ayrıca covid olayından dolayı dezenfekte edilmeli gönderilmeden önce.Bu yine insanımızın aşağılık kompleksinden kaynaklanıyor , kardeşim madem dünyaya globalciler hakim Türk milleti de herşeyin en iyisine layıktır.Onu bunu bilmem kendi milletini şikayet etmek de nedir? Sorun varsa hizmeti aksatmadan çözmesi gereken amazon dur.Geçen okullar açılmadan çocuklara kırtasiye almıştım toplu sipariş, rotring kalem vardı içlerinde ortadaki renkli halka renk verip çocuğun ellerini boyuyordu , iade edeyim dedim o da ne o ürünü seçip de iade seçeneğini bulamadım.Zamanım olmadığı içinde müşteri temsilcisine ulaşmayı denemedim.

  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.