İptal edilen ürünlerin fiyatını genel toplamdan nasıl düşmüşler? İndirimi oransal olarak iptal edilen ürünün fiyatına yansıtarak mı düşmüşler? |
[BİTTİ] A101 KAPIDA 50/20 ——-> SM20 (10. sayfa)
-
-
Teslimat kapasitesi dolunca öyle oluyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Dunden beri iki ayrı sipariş bekliyorda kaldı. Sipariş mailinin altında,
"Siparişinizde bulunan ürün/ürünler stok yetersizliği veya müşteri talebiyle iptal edilmiş ve ücret iadeniz yapılmıştır. Bankanızın süreçlerine bağlı olarak 1-5 iş günü içinde para iadeniz kartınıza yapılacaktır." Yazıyor. Eğer gelmeyecekse resmen para tefeciligi. Beş gün parayi kullan sonra iade
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Sauthern Man
Dün aynı sorunu yaşadım.
Masterpass ile ödemek zorunda kaldım.
Alıntıları GösterYorumunuz için teşekkür ederim hocam. Masterpass ile ödeme nasıl yapılıyor? Daha önce hiç kullanmadım o yüzden bilmiyorum maalesef.
-
15 TL lik bir 500'lü fotokopi kağıdım iptal oldu. 9.45 TL iade etmişler. İndirime göre oran yapıp iade edeceklermiş.
50 TL lik alışveriş 35 TL ye gelecekti. 35 TL lik alışveriş 25'e gelmiş oldu
-
Konuyu açanın nicke bakın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç dikkatimi çekmemişti siparişi iptal ediyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
MasterPass indirimi ödeme esnasında mı düşüyor otomatik olarak ? MasterPass’ten bir türlü ekleme için onay mesajı gelmedi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kartınızı tanımladıktan sonra düşüyor hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Masterpass'e kart eklemeniz gerekiyor.
Ödeme aşamasında karşınıza çıkmalıydı.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Sauthern Man
Masterpass'e kart eklemeniz gerekiyor.
Ödeme aşamasında karşınıza çıkmalıydı.Maalesef çıkmıyor hocam.
-
Teslimat için yarını seç. Bugün dükkan kapandı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: EnSaRDDunden beri iki ayrı sipariş bekliyorda kaldı. Sipariş mailinin altında,
"Siparişinizde bulunan ürün/ürünler stok yetersizliği veya müşteri talebiyle iptal edilmiş ve ücret iadeniz yapılmıştır. Bankanızın süreçlerine bağlı olarak 1-5 iş günü içinde para iadeniz kartınıza yapılacaktır." Yazıyor. Eğer gelmeyecekse resmen para tefeciligi. Beş gün parayi kullan sonra iade
mail stndart heralde sipariş verir vermez geldi. bgün akşamstü 4 gibi vermiştim siparişi
gerçi teslimat 19 30 - 21 00 arasıydı gelen giden yok.
-
Öğlen sipariş verdim saat 19-21 arası teslimat için. Hala onay bekliyor olarak görünüyor.
Göya kullanmamız için kampanya yapmışlar. Daha da kullanmam. Şimdi bu para iade mi olacak ?
-
Bugün 19-21 siparişi daha gelmedi
Şimdi baktım onay bekliyor diyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Siparişler ortada yok dalga geçiyor bunlar bizimle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben dün alışveriş yaptım süre olarak gecikse de tüm siparişlerim eksiksiz olarak geldi.
-
Öğlen bende sipariş verdim. Sistemde sorun varmış. Geç gözükmüş siparişler. Yarım saat önce filan geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merkezi gönderi mi yapıyorlar e-ticaret siteleri gibi yoksa il-ilçe merkezlerinde dagıtım agı mı kurmuslar ?
-
Arkadaşlar bu indirim kodunu nereye yazıyoruz uygulamada
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X