Şimdi Ara

Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.422
Cevap
14
Favori
88.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternetten almayı düşünüyorum. Bildiğiniz yurtdışı siteleri var mı? Sadece dış lastik almam gerekiyor sanırım, birde inner tube ifadeleri geçiyor. 700x28 dış lastik alsam bu bisiklete tam uyacak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysfcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysfcan

    benim de salcano bisikletim var ama siz buna ne diyosunuz bilmem süspansiyonsuz galba ama iyi bisiklet. ben süspansiyonlu almak istiyorum ne gibi değişiklikler olur süspansiyonluda. yorumunuzu bekliyorum

    Amörtisörlü bisikleti almak istiyorsanız ;
    Çift amörtisörlüler için söylüyorum, İstanbul'da fazla gerek duyulmayan fazla enerji harcamanız gereken bir bisiklettir ortadan amörtisör fazladan ağırlık yapar. Artısı ise rahattır.
    Tek amörtisörlüler için söylüyorum, çift amörtisörlülere göre daha az enerji harcarsınız diğerine göre daha hafiftir. Eksisi ise darbeyi direk hissedersiniz. Bu da biraz toto ağrısına sebep olur.

    Bu enerji harcama olayını şöyle izah edeyim. Çift amörtisörlü bisiklette 25 km/h ortalama ile gitmek için harcadığınız enerji ile düz kadro bisiklette 29 km/h ortalama ile gidersiniz.

    peki amortissiz bisikletle kaçla giderim.

    Benim verdiğim sadece bir örnekti. Kaçla gideceğin sana bağlı ben sadece çift amörtisörlüde aynı enerjide diğerine göre daha yavaş gideceğini göstermekti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kreus

    Teşekkürler arkadaşlar. 26 V modelinin kilitli değil sanırım. Kilitli olmaması çok dezavantaj yaratır mı ? Genelde asfalt yolda kullanacağım ancak doğal ortamları da çok sevdiğim için yol bisikleti almak istemiyorum. NG650 ile hem orman,dağ hemde şehirler arası yollarda rahat edebilir miyim ? Günde 70 kmyi geçeceğimi sanmıyorum ki öyle bir kondisyonum yok şuan. Farklı bir öneriniz varsa ona da açığım, bütçem 500 TL civarı.


    Her 10 günde 1 Kocaeli-İstanbul yapıyorum ortalama olarak 95-97 km arası tutuyor. Hatta bir keresinde Kocaeli'nden çıkıp yolda telefon gelmesi üzerine Belgrad Ormanı'na davet edilmiştim hem asfalt hem toprak yol deneyimi yapmıştım ve km saatim 147 km'yi göstermişti. Şöyle anlatayım asfaltta kilitli iken gidiyorum yol bozulmaya başlayınca açıyorum. Kilitli olmamasının dejavantajı yokuşta farkedersin onun dışında hemen hemen aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elninom1

    İnternetten almayı düşünüyorum. Bildiğiniz yurtdışı siteleri var mı? Sadece dış lastik almam gerekiyor sanırım, birde inner tube ifadeleri geçiyor. 700x28 dış lastik alsam bu bisiklete tam uyacak mı?

    700*28 asfalt için iyidir ama toprakta ince kaldığı için çamurlu yere denk gelirse kayar ya da diğer lastiğine göre daha çok batar. 700*32 daha uygun olur. Tur bisikletçileri genelde 700*32 kullanıyor hem asfaltta hem toprakta gidebiliyorsun. Senin için daha rahat olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Arkadaşlar gidonun orada sorun var benim bisiklette, sürekli oynuyor. Videoya çektim. Sorun ne olabilir?




    Furş takımına zarar verirsin en yakın zamanda bisikletçiye git. Maşa tam oturmadığı için öyle oynuyor kazaya sebebiyet verebilir diyecektim ki alttaki yorumunda okudum. Geçmiş olsun. İnş fazla zarar yoktur.

    Sorun ne olabilir peki?

    Sorun tam oturmadan takılmış. Şöyle düzeltebilirsin.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    İşaretlediğim alyanı gevşet. O sırada gidonun sağa sola dönecektir sorun değil. Bir elinle kadrodan tutup diğer elinle o gevşettiğin gidon boğazından aşağıya bastır. Bunu yaparken ön tekeri kesinlikle yerden kaldırma. Yoksa yine boşluk oluşur. Sonra gidonu düzeltip tekrar sık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselg

    merhaba arkadaslar... ben kendine hidrolik disk frenli bir dag bisikleti alicam ama bir fkir sahibi degilim... ilk once 2000 lira lik bir seylere baktim.. sonra tam alicam ya calinirsa diye dusunmeye basladikca (1ay once 1400 tlye aldigim sifir bisikleg calindigi icin artik o paralari vermeye korkuyorum...) o yuzden salcano ng 650 29 hd aliyim diyorum.. nasil bir bisiklet ve on masasi kilitlemeli mi.... baska bir bike onerosi olan var mi limit 1000 tl ve alti olan bikelari onerin lutfen... yoksa zaten abir bike begendim ve onu almamak icin kendimi zor tutuyorum... astro 10 mu . ng650 mi . insomnia 10 mu...pazarlik sonucu hepsi 1000 tl altinda anlastim... bunlardan veya baska onerileriniz varmi ... yarin gidip alicam yardiminizi bekliyorum...

    Bu üçünden birini alacaksan insomnia 10. Bu özelliklerde 1000 TL nin altında başka bir bisiklet zor bulursun belki de bulamazsın. İnsomnia 10 iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kreus

    Teşekkürler arkadaşlar. 26 V modelinin kilitli değil sanırım. Kilitli olmaması çok dezavantaj yaratır mı ? Genelde asfalt yolda kullanacağım ancak doğal ortamları da çok sevdiğim için yol bisikleti almak istemiyorum. NG650 ile hem orman,dağ hemde şehirler arası yollarda rahat edebilir miyim ? Günde 70 kmyi geçeceğimi sanmıyorum ki öyle bir kondisyonum yok şuan. Farklı bir öneriniz varsa ona da açığım, bütçem 500 TL civarı.


    Her 10 günde 1 Kocaeli-İstanbul yapıyorum ortalama olarak 95-97 km arası tutuyor. Hatta bir keresinde Kocaeli'nden çıkıp yolda telefon gelmesi üzerine Belgrad Ormanı'na davet edilmiştim hem asfalt hem toprak yol deneyimi yapmıştım ve km saatim 147 km'yi göstermişti. Şöyle anlatayım asfaltta kilitli iken gidiyorum yol bozulmaya başlayınca açıyorum. Kilitli olmamasının dejavantajı yokuşta farkedersin onun dışında hemen hemen aynı.

    2013 model ng650lerin kilitli olanı var mı peki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Arkadaşlar az önce acayip bir kaza yaptım. Kolum ve ellerim parçalandı. Bisikletin gidonu bir anda ters döndü direk yere çakıldım. Minibüsçü sağolsun durdurdu minibüsü yardım etti bana. Vites falan dağıldı.

    :( Geçmiş olsun umarım iyisindir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Arkadaşlar az önce acayip bir kaza yaptım. Kolum ve ellerim parçalandı. Bisikletin gidonu bir anda ters döndü direk yere çakıldım. Minibüsçü sağolsun durdurdu minibüsü yardım etti bana. Vites falan dağıldı.

    Çok geçmiş olsun dostum. Keşke servise monte ettirseydin bisikletini, yanlış bi durumdan dolayı oldu sanırım bu kaza . Bir bisikletçiye götürüp iyice baktır derim.
  • Geçmiş olsun.Benim bisiklette geldi babam takmış montajlamışda pedallarda bi sorun var sanki diğer herşey güzel bide arka teker 8 çiziyo gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kreus

    Teşekkürler arkadaşlar. 26 V modelinin kilitli değil sanırım. Kilitli olmaması çok dezavantaj yaratır mı ? Genelde asfalt yolda kullanacağım ancak doğal ortamları da çok sevdiğim için yol bisikleti almak istemiyorum. NG650 ile hem orman,dağ hemde şehirler arası yollarda rahat edebilir miyim ? Günde 70 kmyi geçeceğimi sanmıyorum ki öyle bir kondisyonum yok şuan. Farklı bir öneriniz varsa ona da açığım, bütçem 500 TL civarı.


    Her 10 günde 1 Kocaeli-İstanbul yapıyorum ortalama olarak 95-97 km arası tutuyor. Hatta bir keresinde Kocaeli'nden çıkıp yolda telefon gelmesi üzerine Belgrad Ormanı'na davet edilmiştim hem asfalt hem toprak yol deneyimi yapmıştım ve km saatim 147 km'yi göstermişti. Şöyle anlatayım asfaltta kilitli iken gidiyorum yol bozulmaya başlayınca açıyorum. Kilitli olmamasının dejavantajı yokuşta farkedersin onun dışında hemen hemen aynı.

    2013 model ng650lerin kilitli olanı var mı peki

    26" lerde yok. 29"lerden tam emin değilim ama sanırım onlarda da yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kreus

    Teşekkürler arkadaşlar. 26 V modelinin kilitli değil sanırım. Kilitli olmaması çok dezavantaj yaratır mı ? Genelde asfalt yolda kullanacağım ancak doğal ortamları da çok sevdiğim için yol bisikleti almak istemiyorum. NG650 ile hem orman,dağ hemde şehirler arası yollarda rahat edebilir miyim ? Günde 70 kmyi geçeceğimi sanmıyorum ki öyle bir kondisyonum yok şuan. Farklı bir öneriniz varsa ona da açığım, bütçem 500 TL civarı.


    Her 10 günde 1 Kocaeli-İstanbul yapıyorum ortalama olarak 95-97 km arası tutuyor. Hatta bir keresinde Kocaeli'nden çıkıp yolda telefon gelmesi üzerine Belgrad Ormanı'na davet edilmiştim hem asfalt hem toprak yol deneyimi yapmıştım ve km saatim 147 km'yi göstermişti. Şöyle anlatayım asfaltta kilitli iken gidiyorum yol bozulmaya başlayınca açıyorum. Kilitli olmamasının dejavantajı yokuşta farkedersin onun dışında hemen hemen aynı.

    2013 model ng650lerin kilitli olanı var mı peki

    26" lerde yok. 29"lerden tam emin değilim ama sanırım onlarda da yok.

    arkadaslar ng 650 29 hd nin masasi kilitlemeli mi... birde insomni 10... astro 10 ... ng 650 29 hd den hangisini onerirsiniz... bugun alicam lutfen yardim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GomşumuzOluyoBizim

    Geçmiş olsun.Benim bisiklette geldi babam takmış montajlamışda pedallarda bi sorun var sanki diğer herşey güzel bide arka teker 8 çiziyo gibi.

    Pedalları rastgele mi taktın üzerinde yazan L-R yazısına göre mi taktın ?. Belki yanlış takmadan dolayı olmuştur. Tekerin 8 çizmesi tam oturmamıştır ondan olabilir. Bir de tekerin 8 çizmesini janta bakarak mı söylyorsun yoksa lastiğe takarak mı? Eğer lastiğe bakarak söylüyorsan bazen lastik göz yanılgısı yapabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kreus

    Teşekkürler arkadaşlar. 26 V modelinin kilitli değil sanırım. Kilitli olmaması çok dezavantaj yaratır mı ? Genelde asfalt yolda kullanacağım ancak doğal ortamları da çok sevdiğim için yol bisikleti almak istemiyorum. NG650 ile hem orman,dağ hemde şehirler arası yollarda rahat edebilir miyim ? Günde 70 kmyi geçeceğimi sanmıyorum ki öyle bir kondisyonum yok şuan. Farklı bir öneriniz varsa ona da açığım, bütçem 500 TL civarı.


    Her 10 günde 1 Kocaeli-İstanbul yapıyorum ortalama olarak 95-97 km arası tutuyor. Hatta bir keresinde Kocaeli'nden çıkıp yolda telefon gelmesi üzerine Belgrad Ormanı'na davet edilmiştim hem asfalt hem toprak yol deneyimi yapmıştım ve km saatim 147 km'yi göstermişti. Şöyle anlatayım asfaltta kilitli iken gidiyorum yol bozulmaya başlayınca açıyorum. Kilitli olmamasının dejavantajı yokuşta farkedersin onun dışında hemen hemen aynı.

    2013 model ng650lerin kilitli olanı var mı peki

    26" lerde yok. 29"lerden tam emin değilim ama sanırım onlarda da yok.

    ben genelde şehirde kullanıcam ama uzun süre değiştirmem bu yüzden dağ bisikleti daha mantıklı geliyor bana. bu maşa yokuş çıkarken çok farkediyorsa o kötü olur denize gidip geliyorum dönüş yolunda hep tırmanıyorum çünkü. şu an çift amortisör bianchi'nin bisikleti var dönüşte ölüyorum resmen :D sizce şehir bisikletlerinden mi almalıyım yoksa dağ bisikleti mi?




  • İnsomnia 10'u gönül rahatlığıyla alabilirsin. Mesajında 1000Tlnin altına düşürdüm demişsin. O fiyata bu özelliklerde başka bisiklet bulamazsın.
  • Geçmiş olsun. İyisindir umarım.
    Bu maşa oldukça iyi keşke kilit mekanizması olsaydı. Yokuş tırmanırken öldürüyor ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu linkteki bisikleti öneririm sana. Hem kilitlemeli maşası var. NG 650 ile aynı özelliklerde. Fiyat olarakda aynı sayılır. Şehirde kullacaksan dağ bisikleti önermem bu sanırım NG650den 1 ya da 1bucuk kilo daha hafifti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    İnsomnia 10'u gönül rahatlığıyla alabilirsin. Mesajında 1000Tlnin altına düşürdüm demişsin. O fiyata bu özelliklerde başka bisiklet bulamazsın.

    eyvallah arkadasim ..birde ng 650 29 hd nin masasi kilitlemeli mi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: GomşumuzOluyoBizim

    Geçmiş olsun.Benim bisiklette geldi babam takmış montajlamışda pedallarda bi sorun var sanki diğer herşey güzel bide arka teker 8 çiziyo gibi.

    Pedalları rastgele mi taktın üzerinde yazan L-R yazısına göre mi taktın ?. Belki yanlış takmadan dolayı olmuştur. Tekerin 8 çizmesi tam oturmamıştır ondan olabilir. Bir de tekerin 8 çizmesini janta bakarak mı söylyorsun yoksa lastiğe takarak mı? Eğer lastiğe bakarak söylüyorsan bazen lastik göz yanılgısı yapabiliyor.

    Doğru diyosun ben yarın gündüz gözüyle bi bakayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Arkadaşlar gidonun orada sorun var benim bisiklette, sürekli oynuyor. Videoya çektim. Sorun ne olabilir?




    Furş takımına zarar verirsin en yakın zamanda bisikletçiye git. Maşa tam oturmadığı için öyle oynuyor kazaya sebebiyet verebilir diyecektim ki alttaki yorumunda okudum. Geçmiş olsun. İnş fazla zarar yoktur.

    Sorun ne olabilir peki?

    Sorun tam oturmadan takılmış. Şöyle düzeltebilirsin.

    http://p1307.hizliresim.com/1c/g/q94fm.jpg

    İşaretlediğim alyanı gevşet. O sırada gidonun sağa sola dönecektir sorun değil. Bir elinle kadrodan tutup diğer elinle o gevşettiğin gidon boğazından aşağıya bastır. Bunu yaparken ön tekeri kesinlikle yerden kaldırma. Yoksa yine boşluk oluşur. Sonra gidonu düzeltip tekrar sık.

    Yarın denerim tam bastırmamız mı gerekiyor? Eğer bir sorunu varsa para gidecekse ayvayı yedik parada yok cepte.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.