Şimdi Ara

biri adsl abonelik iptal eziyeti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
38.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende bı haftadır ttneti iptal ettirmeye çalışıyorum dilekçe verdim neti kestiler ama
    portu kapatmadiklari için smile a basvuramiyorum rtnwti ariyorum bı siZi arayıp memnuniyet anketi doldurup öyle kapatacağız diyorlar . Bir haftadır internetsiz bekliyorum artık ttnetin adının geçtiği yere ugramam Allah belalarını versin sınır küpü oldum
  • ben üniversite kazandım başka şehirdeyim biri kullanıyordum annem iptal etti interneti ama 2 ay fatura geldi nasıl adam bunlar ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Tolga -- 8 Aralık 2009; 23:37:50 >
  • Cogu isimi bu sekilde yurutuyorum. Web sitelerinden iletisim kısmından mail atiyorum maksimum 1 gun icinde donus yapiyorlar ondan sonraki gunde veya aynı gunde isim bitiyor. Ben niye onlari arayayim onlar beni arasin farkiniz olsun arkadaslar :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccnablade -- 11 Aralık 2009; 4:59:48 >
  • Arkadaşlar faks numarası yazmıyor demişsiniz. Bilen arkadaşlar buraya yazabilirse ben faks göndermek istiyorum.

    Isterlerse bir sonraki ayı kessinler başvururum bankaya chargeback e o parayı söke söke alırım =) yeter ki elimde yazılı bir belge olsun. faks ve iletildi raporu gibi
  • bütün mesajları okumadım ama bir arkadaş indirimli ödeme bittiği zaman hattını kapattırmak istediğinden bahsetmiş , yani kampanyanın indiriminden yararlanıp normal tarifeye dönünce kapatmak.. biri de bu tarz kampanyalarda abonelik tahüdü olmadığı için bu biraz suistamale giriyor.. siz iyi niyetki değilseniz karşı tarafın ayak sürümesinden şikayetçi olmamak gerek..
  • ben sabah aradım akşamüstü bana geri dönüş yaptılar ve hattımm kapanmıştı,hiç uğraştırmadılar
  • beni de uğraştırmadılar ama 6 aydır modemin servise ulaşıp ulaşmadığını bile söyleyemiyorlar gerisini siz düşünün.
    Gayri ciddi mh ve mh yöneticilerine sahip.
  • Kime geçeceğime karar verdiğim an ben de bu eziyeti yaşamaya başlayacağım. Hadi hayırlısı.
  • öncelikle okuyan ve çözüm sunan herkese tesekkürler özgür biri adsl aboneligim vardı 8 mart tarihinde iptali için basvurdum bügün 14 mart daha kapanmadı ses seda yok 2 kez aradım isleminiz sürüyor dendi ne yapmam lazım
  • başıma gelenler için başlık açacaktım baktım benim gibi dertli başkaları daha önce açmış. işte adım adım rezalet.
    aralık ayında ay sonu iptal talebinde bulundum. ertesi gün hemen kapatıldı. hatta bir de arayıp teyit aldılar ay sonu iptal talebi onaylıyor musunuz diye. bana ay sonuna kadar lazım açın dedim açamayız aktivasyon ücreti ödersiniz dediler. ben de hata sizin siz ödeyin dedim. hatalı olduklarını kabul ediyorlar ama ücreti benden istiyorlar açmak için. neyse vazgeçtim, kullandığınız gün kadar ücretlendirelim dediler, tamam dedim. daha sonra bütün ayın faturası geldi, bir de onu düzeltmekle uğraştım. bunlardan sonra 2 ay da 3 defa arayıp kuryeyi yollayın modemi alsın dedim. sonunda kurye aradı modemi gelip alacaz bu hafta diye, 1 ay sonra geldiler. teslim ettim.(3 ay sonra aldılar modemi yani)

    işin sinir kısmı şimdi başlıyor. modemi geri vermeyenden malum 150 tl modem parası istiyorlar, ben 50 tl depozito ödemiştim, onun iadesini beklerken 150 tl fatura geldi. modemi vermesem aslında 100 tl daha istemeleri gerekirken 150 tl istediler. verdiğim modem için depozito dahil 200 tl bir de para istiyorlar. bir firmanın yüzsüzlükte ulaşabileceği son nokta. elini kaptıran kolunu kurtaramıyor yani.
    uzak durun demek az, önünden geçmeyin, ağrısız başınızı ağrıya sokmayın.
    ttnetlede bazı problemler yaşadım ama birinin yanında onlar "nur alem nur" imiş.
    bu arada birileri çıkıp ta ben problem yaşamıyorum o size dek gelmiş demesin, iptal sürecine girin de göreyim sizi. adamlar ömür törpüsü.




  • Ben de iptal ettirecektim bu kadar kötü haberi okuyunca tırtım şimdi...
  • Ben hayatımda böyle ciddiyetsiz firma görmedim duymadım.

    Burada yazılanların hemen hepsi başıma geldi neredeyse 6 aydır
    kapatamıyorum hesabımı otomatik ödeme talimatı verdiğim aylardan
    14 küsür TL bir para eksik almışlar heralde borç olarak görünüyor.
    Bu borcu ödemek istediğimde ise banka bana böyle bir kullanıcı
    bulunmadığını ödeme yapamayacağımı söylerken bir haftada bir
    mesaj yolluyor borcunuzu ödeyin diye. Bu yüzden bankaya en az
    3 kere gittim müşteri hizmetlerini arayıp durumu anllatrığımda tamam
    şimdi aktif ettim ödeyebilirsiniz diyorlar ne saçmalıksa hiçbirinde de
    ödeyemedim...

    Bugün de aradığım müşteri temsilcisi kafaya göre fatura çıkarıp
    modem parasını da ekledi. Saçmalık burada 2.kez başlıyor zaten biz
    modemi aldığımızda 50TL depozito verdik diyorum imkansız hiçbir
    abone merkezi para talep edemez siz onları arayın o parayı bize
    yollasınlar diyor.
    Böyle laubali bir firma arkadaşlar biri almayı düşünen varsa hiç
    bulaşmasın.




  • biri abonelerinin aboneliklerini iptal ettirmemesi için koçnet tarafından açılmış bir başlık mı bu?

  • internet hızım o kadar yavaşki müşteri hizmetlerindekiler bile bu hızda internete girmeniz mümkün değil diyorlar.
    536kb gibi bir hız çıkıyor :)
    ama 8mbps internet abonesiyim :)

    3 haftadır hızımın neden düştüğünü bulamadılar bu gün türk telekomdan adamlar geldi hat değerlerimin gücü çok iyi diyorlar ve adamlar biz gün boyu biri internetin abone şikayetleriyle uğraşıyoruz diyorlar.

    sebebine gelince bağlı bulunduğum satrale biri internetin verdiği internet miktarı abonelerinin ihtiyacının çok altında bu sebeple kopmalar ve yavaşlamalar oluyor fakat gece internetler kapandığında 12-1 gibi internetim hız rekoru kırıyor :) 300kbs ile filim indiriyorum 1 saat içinde :)

    yarın iptal edip ttnete geçicem... hadi hayırlısı...
  • Az önce müşteri hizmetlerinden aldım. Biri faks numaraları:

    0216 556 31 73
    0216 556 31 77

    Ben 73 ile bitenden iptal talebi yolladım, gitti. Rabbim devamını hayreyleye...

    İptal nedenim aynı. 18.00-22.00 arası yoğunlukta kaput, onun dışında şahane! "Modem arızası" bile dedi cahiller!..
  • Aynısı Bendede olmuştu Telefonla Arayıp iptal Ettirdim Sadece 2 gün içinde iptal ettiler :D

    (Mahkemeye Verince Normaldir Herhalde )
  • Ben hayatımda öyle bir rezillik görmedim. Adamlar 15 gündür uğraştırıyorlar beni. 2 kez kargo ile belge ve modem yolladım. Kargolardan biri 19.11.2011'de diğeri 23.11.2011'de ellerine ulaşmış. Kayıt var elimde. Dün yine aradım (belki 20.arama oldu). Hala elimize ulaşmadı diyorlar.

    Herifler tam pislik.. KESİNLİKLE BİRİ ADSL'DEN UZAK DURUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316

    Ben hayatımda öyle bir rezillik görmedim. Adamlar 15 gündür uğraştırıyorlar beni. 2 kez kargo ile belge ve modem yolladım. Kargolardan biri 19.11.2011'de diğeri 23.11.2011'de ellerine ulaşmış. Kayıt var elimde. Dün yine aradım (belki 20.arama oldu). Hala elimize ulaşmadı diyorlar.

    Herifler tam pislik.. KESİNLİKLE BİRİ ADSL'DEN UZAK DURUN

    Neyse artık biriadsl'yi vodafone satın aldı,
    vodafona da böyle sorunlar yaşanmayacağını ümit ediyorum.
  • 3 yıldır abonesiyim, iptal için resmen çamura yatıyorlar.
    Neymiş 10 gün içinde kimlik ve dilekçeyi posta ile göndermem gerekiyormuş, inşallah en kısa sürede batarsınız.
    5561020 denen salak numarayı aradım, ne desem boş.
    Başka yol gösterebilecek olan var mı, PTT kim bilir kaç günde ulaştırır. Taahhütlü mektuplar bile kayboluyor.
    Dedim abone olurken bir telefon iyi de şimdi neden uğraştıyırosunuz, faks dene birşey var. yok efendim ıslak imzaymış da bilmem ne de.
    Allah Belanı Versin Biri!...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flexi_

    3 yıldır abonesiyim, iptal için resmen çamura yatıyorlar.
    Neymiş 10 gün içinde kimlik ve dilekçeyi posta ile göndermem gerekiyormuş, inşallah en kısa sürede batarsınız.
    5561020 denen salak numarayı aradım, ne desem boş.
    Başka yol gösterebilecek olan var mı, PTT kim bilir kaç günde ulaştırır. Taahhütlü mektuplar bile kayboluyor.
    Dedim abone olurken bir telefon iyi de şimdi neden uğraştıyırosunuz, faks dene birşey var. yok efendim ıslak imzaymış da bilmem ne de.
    Allah Belanı Versin Biri!...

    Valla ben faks aracılığı ile iki günde hallettim. İmzanızı tarayıp faksa monte edebilirsiniz. Ben öyle yaptım. Müşteri hizmetleri telefonuna hiç bulaşmayın, yürekler acısı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.