Şimdi Ara

Bireysel Tüketici Heyeti Masraf Iadeleri Geri Alma Konusu (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.734
Cevap
270
Favori
264.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiestakolik F kullanıcısına yanıt
    Hocam burnumu sokmuş gibi olmayayım ama bes ve otomatik ödemeleri de takip ediyor zaten banka. yani “aa bu bes iptal etmiş ama sigortaları duruyor, hadi buna yapılandırma yapalım” diye düşüneceklerini sanmıyorum. 30 günü geçirmemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • e-devletten tbb bireysel müşteri hakem heyetine 2 başvurum vardı birine iptal edilmiş yazmakta. fakat arkadaş tek başvuru yapmış onda ise 2 başvuruymuş gibi gösterilip bir başvurusu iptal edilmiş gösterilmekte.
    bu tip durum başına daha önce gelen biri var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız, banka hepsini takip ediyor. Hatta kredi kullandırmadan önce bana sonra iptal edebileceğimi söylediği halde, iptal ettiğim için arayıp başka sigortalar yapmakla tehdit edebiliyor, başka sigortalar yaptırabiliyor. Ben de şikayetçi oluyorum ve imzam olmadığı için haklı çıkıyorum, sonradan hesabımdan kestikleri sigorta bedeli iade ediliyor. Ama önceki sigortalar için imzam olduğu için inatçı davranıyorlar. Ben sadece kredi yapılandırana kadar uzlaşmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nefer1963

    Sigortalar için öncehttps://www.turkiye.gov.tr/hm-sigortacilik-sikayet-basvuru-ve-takip buraya basvuru yapın

    Alıntıları Göster
    Merhaba, ben bankadan gelen red yazısına istinaden direk bankalar birliği hakem heyetine başvurdum e-devletten. Siz sigorta birligine şikayet diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Annemin çektiğin krediye istinaden sigortacılık biriminden bankayı destekleyen cevap geldi daha doğrusu bankanın cevabını atmışlar dosyayı kapatmışlar. Banka da bir ay dolmadığı halde bilginiz dahilinde yapıldı tarzı cevap vermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yapikredi bankasına şubeden dilekçe ile başvuru yaptım fakat dilekçenin merkeze ulaşıp ulasmadigini bilmiyorum. Bunu nasıl öğrenebilirim. Hakem heyeti şubeden kesin bir cevap almanız gerekiyor seklinde donus yaptı ama şube sadece sözlü olarak yapamayız diyor. Bunu resmiyete dökme sansimiz nasıl olabilir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende vakıfbank tan 43 ay 80.000 ihtiyaç kullanıp e devletten başvuru yaptım. Sonuç geldi aegon dan hayat sigortası yaptırdım 320 tl civarina, bankadan 949 tl ye yaptırmıştım hayat sigortasını fakat bugün bana 367 tl yatırmış.
    Henüz krediyi çekeli 2 ay olmasına rağmen neden bana tutarı bu kadar düşük yatırdı, bununla ilgili paramın kalanını almak için ne yapmam gerekiyor?
    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kedibebeto -- 12 Aralık 2019; 13:37:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ziraat katılımdan 3 yıl önce konut kredisi çekmiştim.Dask ve dosya masrafı yasal olarak zorunlu.Bireysel kaza sigortası zorunlu değil ama yaptırıyorum.Fakat yıllık yenilenen konut sigortasını iptal ettirmek istedim.Ziraat sigortayı aradım,banka şubenizle görüşmeniz gerekmekte dediler.Banka şubesini aradım kredie bağlı olduğu için iptal edemeyiz dediler.

    Yasal olarak zorunlu olmadığını biliyoruz ama bankanın dayatması ve işi zora sokması var.En kısa yoldan konut sigorta iptalini nasıl gerçekleştirebilirim ?
  • Bugün yeni bir dilekçe ile başvurdum bankaya ve sonucun yazılı olarak tarafıma bildirilmesi diye belirtmeme rağmen telefon ile bilgilendiririz cevabı alıyorum. Yazılı olarak cevap vermek istemiyorlar. Bunu nasıl alabiliriz?
  • nightmare84 N kullanıcısına yanıt
    Gönderdiğiniz dilekçelere 30 gün içinde yanıt vermek zorundalar. E-devlet üzerinden yaptığınız başvuruya dilekçenizin tarihi de dilekçede yazılırdır, onu iliştirerek başvuru tarihiniz dün ise 12 Ocakta başvurup yanıt alamadım diyebilirsiniz. Ya da dilekçeyi fax ile iletin fax alındı kopyasını ek olarak gösterin.
  • Kedibebeto K kullanıcısına yanıt
    ilk 30 gün içinde başvurduğunuz da cayma hakkınız var ve paranın hepsini geri ödemek zorundalar. 30 günü geçtikten sonra bankaların hayat sigortalarında ki kesintilerine pek bir şey yapamazsınız. 30 günlük süre bu yüzden önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    TEB mail ile Hayat Sigortası iptal başvurusu almıyoruz şu numarayı arayın başvuru yapın cevabını verdi.
    Verilen Numarayı (banka telefonu ) aradım ve sigortanın iptali başvurusunu temsilciden bulundum. Sorun çıkarmadan onayladılar, para iadesi birkaç iş günü içinde hesabıma yatacakmış.
    Konuyu açan ve bilgi verenlere çok teşekkürler.
    TEB sigorta bedelini kesintisiz hesabıma yatırmış..
  • Konu sahibi olarak ilk mesajdaki Vakıfbanka ihtiyaç kredisinden dolayı kesilen masraflara istinaden başvuru yapmıştım. Aynı gün Ziraat Bankasına da Ev kredisinden kesilen hayat sigortası ve yangın sigortası için bir başvurum olmuştu. Bugün yaklaşık 2-2.5 ay sonra bu başvurumda sonuçlandı. 194TL hayat sigortası (1yıllık) ve 364TL yangın konut sigortası iptaline karar verilmiş. Krediyi 17 nisanda kullanmıştım. Kesinti yapılmadan hepsi kuruşu kuruşuna iade edilmiş. 15 gün içinde parayı yatırmak zorundalar.
    Bireysel Tüketici Heyeti Masraf Iadeleri Geri Alma Konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhand28 -- 13 Aralık 2019; 14:37:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdasgun

    Gönderdiğiniz dilekçelere 30 gün içinde yanıt vermek zorundalar. E-devlet üzerinden yaptığınız başvuruya dilekçenizin tarihi de dilekçede yazılırdır, onu iliştirerek başvuru tarihiniz dün ise 12 Ocakta başvurup yanıt alamadım diyebilirsiniz. Ya da dilekçeyi fax ile iletin fax alındı kopyasını ek olarak gösterin.
    Çok teşekkür ederim. Bugün tekrar yeni bir dilekçe ile faks çekeyim şubeye hatta genel müdürlüğe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu güncellendi.
    Hukuki dayanak maddeleri eklendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhand28

    Konu güncellendi.
    Hukuki dayanak maddeleri eklendi.
    Ellerinize emeğinize sağlık, üşenmeden araştırıp her şeyi açık açık yazmışsınız. Forumun en faydalı konularından biridir.

    Sigorta ve diğer ek kalemlerin eklenme sebepleri de bankaların çalışanlarına ek paket sattırarak gelir elde etme sebepleri. Prim de veriyor olabilirler. Krediden faiz alarak kazandıkları yetmiyor birde paketleri kovalıyorlar. Bankalar bu kadar zor durumda mı ki bunlarla uğraşıyorlar merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 13 Aralık 2019; 14:30:29 >
  • 2 ay önce kredi çektik şimdi faizler iniyor.Tüketici kredisinde yapılandırma yok bildiğim kadarıyla ne yapabilirim ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Myhres7 M kullanıcısına yanıt
    Henüz kredi faizleri düşmedi, düştüğünde bankacı ile hesap yapıp yeni kredi çekebilirsiniz. Ama 2 ay öncesi ile çok farkedeceğini düşünmüyorum.
  • cagdasgun C kullanıcısına yanıt
    1.17'den almıştık şimdi 0.90 olsa iyi olur be :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ing mobilden başvurulan kredi için sigorta masrafını nasıl alıyoruz. kardeşim kredi çekmişti.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.