Şimdi Ara

bir yılda üç araç alıp-satana vergi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
3.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hadi bakalım iş nereye varacak,üstelik geriye dönük borç çıkarıyorlar.,bizim millet anti vergiyide bulur.artık araçlar eş,çocuk,ana,baba üzerinden alınır satılır.

    Maliye Bakanlığı, bir yılda üç kez araba alan ve satan kişiye inceleme mektubu gönderdi.
    Kira gelirini beyan etmeyen 300 bin ev sahibinin peşine düşen Maliye, şimdi de ikinci el otomobil satışlarını takibe aldı.

    Yılda 3 kez araba alan satan 623 bin kişiye inceleme mektubu gönderildi. Buna göre internet üzerinden veya şahsi olarak ikinci el araba alım satımı yapanlardan vergi alınacak. Ticari kaydı olmadığı halde çok sayıda araç alıp satanlara vergi cezası uygulanacak.
    Geriye dönük kaç yıl inceleme yapılacağı konusunda net bir bilgiye sahip olmadıklarını söyleyen Şimşek, İstanbul'da bir arkadaşlarına 10 bin lira vergi matrahı çıkarıldığını aktardı.



    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necmi42



    forumda arama yapmıyorsunuz en azından ilk sayfayı kontrol edin....

    http://forum.donanimhaber.com/m_58369248/tm.htm
    _____________________________
    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
    Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
    Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.