Şimdi Ara

bir türlü çözemediğim motor suyu problemi için yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
4
Favori
155.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcoupe

    genleşme kavanozunu iyice inceleyin bakalım içerisinde yağ görebiliyor musunuz.
    eğer yağ görmüyorsanız ve araba dururken bütün su borularını inceleyip bir kaçak tespit edememişseniz, çok büyük bir ihtimalle devirdaim pompasının değişme zamanı gelmiştir. aman diyim ihmal etmeyin.

    buna benzer bir olay şöyle başıma geldi : su eksiltmesi nedeni ile yetkili servise gittim, genleşme kavanozunun kapağını çıkarıp sübaplı bir kapak taktılar ve sisteme hava bastılar, sağına soluna baktılar, birşey bulamadılar, işlemleri gözümün önünde yaptılar, ve herhangi bir kaçak bulunamadığını söyleyip para da almadılar.
    ama arabam hergün su eksiltiyordu. ve dururken değil sadece hareket halindeyken eksiltiyordu. bundan emindim.
    sonra birgün 20 kilometre kadar kullanıp kaputu açtım, incelediğimde devir daimden su sızdığını gördüm. değiştirttim. ve sorun ortadan kalktı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    20 kilometre kadar kullanıp kaputu açtım, incelediğimde devir daimden su sızdığını gördüm. değiştirttim. ve sorun ortadan kalktı

    sizin arabanın modeli nedir? 307'lerde bu devirdaim pompası nerede oluyor. ben de incelesem görebilir miyim?
    Gerçi usta bakarken arabanın tek tekerini kaldırıp değişken devirlerde 10 - 15 dk çalıştırdı. Her yerini inceledi. Araba bir gece de onda kaldı. Sabah soğukken inceleyeceğim dedi. Dışarıya kaçak olsa görürdü sanırım.
    Devir daim pompasını ben görebilirsem incelemek istiyorum. nerede oluyor 307 lerde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    quote:

    20 kilometre kadar kullanıp kaputu açtım, incelediğimde devir daimden su sızdığını gördüm. değiştirttim. ve sorun ortadan kalktı

    sizin arabanın modeli nedir? 307'lerde bu devirdaim pompası nerede oluyor. ben de incelesem görebilir miyim?
    Gerçi usta bakarken arabanın tek tekerini kaldırıp değişken devirlerde 10 - 15 dk çalıştırdı. Her yerini inceledi. Araba bir gece de onda kaldı. Sabah soğukken inceleyeceğim dedi. Dışarıya kaçak olsa görürdü sanırım.
    Devir daim pompasını ben görebilirsem incelemek istiyorum. nerede oluyor 307 lerde?

    Alıntıları Göster
    o zamanki arabamın modeli megane coupe idi.

    hiç peugeot kullanmadığımdan tam olarak yerini bilmemekle beraber, sizin aracınızda devirdaim pompası ne yazık ki egzantrik kayışının döndürdüğü bir parça ve davlumbaz veya kayış koruyucu kapak varsa kolaylıkla göremezsiniz. su kaçağını da bu nedenle tespit edemiyorsunuz bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcoupe

    o zamanki arabamın modeli megane coupe idi.

    hiç peugeot kullanmadığımdan tam olarak yerini bilmemekle beraber, sizin aracınızda devirdaim pompası ne yazık ki egzantrik kayışının döndürdüğü bir parça ve davlumbaz veya kayış koruyucu kapak varsa kolaylıkla göremezsiniz. su kaçağını da bu nedenle tespit edemiyorsunuz bence.

    Alıntıları Göster
    Ustaya gittim tekrar. Devir daimi kontrol ettik sızıntı yok diyor. Stop Leak Radyatör Çatlak Tıkayıcı Tozu kullandım. Değişen birşey olmadı. Sanırım sızdıran bir yer yok zaten.
    O zaman geriye conta problemi kalıyor. Conta yanığı için silindir kapağını açtırmak bana yaklaşık ne kadara patlar. Hangi parçaların değişmesi gerekiyor. Kapağın mutlaka taşlanması gerekyior mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    Ustaya gittim tekrar. Devir daimi kontrol ettik sızıntı yok diyor. Stop Leak Radyatör Çatlak Tıkayıcı Tozu kullandım. Değişen birşey olmadı. Sanırım sızdıran bir yer yok zaten.
    O zaman geriye conta problemi kalıyor. Conta yanığı için silindir kapağını açtırmak bana yaklaşık ne kadara patlar. Hangi parçaların değişmesi gerekiyor. Kapağın mutlaka taşlanması gerekyior mu?

    Alıntıları Göster
    kardesim aynı sorunu ben de yaşadim ve sizin gibi öncesinde değiştirmediğim devirdayım pompasi hortumlar vs vs kalmadi ve sonunda

    öncelikle söyleyim Bu fiyatlar Benzin + Lpg li araç için geçerli dizellerden bi fikrim yok..

    25.08.2010 tarihli yapilan işlemler ve Fiyatlari (2000 model Renault Clio RTE 1.6 Hb. 8 valf)

    üst kapak söküldü(200 TL) ( motor sökülüp takılması 150 - 200 TL civari)
    sibop contalari alındı 8 valf için (15 TL)
    eksilen sular üst kapakta delikler oluşturmuş( 17 delik) onları argon kaynağiyla doldurdular(60 TL)
    sonrasinda güzelce taşlandi (60 TL)
    üst kapak contasi (70 TL)

    bunlar aklıma gelen işlemler kardesim.. kısa sürede yaptirmani tavsiye ederim üzerine gittikce aracinda motor teklemeleri olacak... eksilen suları conta veya su kanallarindan motor içine aliyor pistonlar atmaya calişacak yaklaşik 15 km boyunca aracin tekleme yapacak stop edecek yokuş cikmayacak vs vs sonrasinda düzelir gibi olacak araci durdurdugun anda sular tekrardan pistonlara dolacak ve yine ayni işlemler.......... en iyi tavsiye hemen yaptirman üzerine gittikce herşey daha cok masraf cikaracak ...... ortalama maaliyetin ise 400 - 600 TL arasi... hadi Allah kolaylık versin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: almonder

    kardesim aynı sorunu ben de yaşadim ve sizin gibi öncesinde değiştirmediğim devirdayım pompasi hortumlar vs vs kalmadi ve sonunda

    öncelikle söyleyim Bu fiyatlar Benzin + Lpg li araç için geçerli dizellerden bi fikrim yok..

    25.08.2010 tarihli yapilan işlemler ve Fiyatlari (2000 model Renault Clio RTE 1.6 Hb. 8 valf)

    üst kapak söküldü(200 TL) ( motor sökülüp takılması 150 - 200 TL civari)
    sibop contalari alındı 8 valf için (15 TL)
    eksilen sular üst kapakta delikler oluşturmuş( 17 delik) onları argon kaynağiyla doldurdular(60 TL)
    sonrasinda güzelce taşlandi (60 TL)
    üst kapak contasi (70 TL)

    bunlar aklıma gelen işlemler kardesim.. kısa sürede yaptirmani tavsiye ederim üzerine gittikce aracinda motor teklemeleri olacak... eksilen suları conta veya su kanallarindan motor içine aliyor pistonlar atmaya calişacak yaklaşik 15 km boyunca aracin tekleme yapacak stop edecek yokuş cikmayacak vs vs sonrasinda düzelir gibi olacak araci durdurdugun anda sular tekrardan pistonlara dolacak ve yine ayni işlemler.......... en iyi tavsiye hemen yaptirman üzerine gittikce herşey daha cok masraf cikaracak ...... ortalama maaliyetin ise 400 - 600 TL arasi... hadi Allah kolaylık versin...

    Alıntıları Göster
    Sorun hala devam ediyor. Sanırım sonunda conta değiştirticem. Contadan olup olmadığını anlarız bu durumda :).
    Benim usta 150 tl conta için, 100 tl de taşlama için masrafın 250 tl olduğunu ve 750 ye yapacağını söyledi.
    Sizce yarım günlük bir için 500 TL işçilik normal mi? Bana çok geldi.
    Önerebileceğiniz bir usta var mı? işi bilmeyen birine yaptırıp da ikinci kez kapağı açtırmayalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    Sorun hala devam ediyor. Sanırım sonunda conta değiştirticem. Contadan olup olmadığını anlarız bu durumda :).
    Benim usta 150 tl conta için, 100 tl de taşlama için masrafın 250 tl olduğunu ve 750 ye yapacağını söyledi.
    Sizce yarım günlük bir için 500 TL işçilik normal mi? Bana çok geldi.
    Önerebileceğiniz bir usta var mı? işi bilmeyen birine yaptırıp da ikinci kez kapağı açtırmayalım.

    Çok fahiş bi rakam söylemiş ben aynı işlemi 450tl'ye yaptırmıştım 2005 Opel Astra'ya.Sizinki de 400-450'yi kesinlikle geçmemeli.Düzgün bir usta bulun bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    Sorun hala devam ediyor. Sanırım sonunda conta değiştirticem. Contadan olup olmadığını anlarız bu durumda :).
    Benim usta 150 tl conta için, 100 tl de taşlama için masrafın 250 tl olduğunu ve 750 ye yapacağını söyledi.
    Sizce yarım günlük bir için 500 TL işçilik normal mi? Bana çok geldi.
    Önerebileceğiniz bir usta var mı? işi bilmeyen birine yaptırıp da ikinci kez kapağı açtırmayalım.

    Çok fahiş bi rakam söylemiş ben aynı işlemi 450tl'ye yaptırmıştım 2005 Opel Astra'ya.Sizinki de 400-450'yi kesinlikle geçmemeli.Düzgün bir usta bulun bence.

    Alıntıları Göster
    Önerebileceğiniz birileri var mı İstanbul'da? Bu iş için en fazla 500 tl ayırabiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    Önerebileceğiniz birileri var mı İstanbul'da? Bu iş için en fazla 500 tl ayırabiliyorum.

    Alıntıları Göster
    Kalorifer kabin radyatörüne giden sıcak su hortumunu çıkış hortumu ile birleştirin yani kalorifer radyatörünü devre dışı bırakıp tekrar deneyin aracınızı yada sağ ön yolcu paspasını kaldırıp elinizle taban halısında nemlenme olup olmadığını kontrol edin.Eğer bu bölgede de sorun yok ise silindir kapak contasına odaklanmanız gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalkinh

    Kalorifer kabin radyatörüne giden sıcak su hortumunu çıkış hortumu ile birleştirin yani kalorifer radyatörünü devre dışı bırakıp tekrar deneyin aracınızı yada sağ ön yolcu paspasını kaldırıp elinizle taban halısında nemlenme olup olmadığını kontrol edin.Eğer bu bölgede de sorun yok ise silindir kapak contasına odaklanmanız gerekiyor.


    evet bende bunu diycektim

    bu sıcak kaolrifer sisteminin radyatörü varya hocam büyük ihtimal odur.

    sendeki büyük ihtimal plastikten ufacık bir parça motoru açmadan birde buna baktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nogretse -- 16 Kasım 2010; 13:52:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalkinh

    Kalorifer kabin radyatörüne giden sıcak su hortumunu çıkış hortumu ile birleştirin yani kalorifer radyatörünü devre dışı bırakıp tekrar deneyin aracınızı yada sağ ön yolcu paspasını kaldırıp elinizle taban halısında nemlenme olup olmadığını kontrol edin.Eğer bu bölgede de sorun yok ise silindir kapak contasına odaklanmanız gerekiyor.


    evet bende bunu diycektim

    bu sıcak kaolrifer sisteminin radyatörü varya hocam büyük ihtimal odur.

    sendeki büyük ihtimal plastikten ufacık bir parça motoru açmadan birde buna baktır.


    Tavsiyeleriniz üzerine sadece radyatör ve kalorifer işi ile uğraşan bir ustaya gittim. Yaklaşık 1 saat boyunca detaylı bir şekilde kaçak aradı. Su deposuna hava bastı ama bir türlü kaçak göremedi. Arabanın içine kalorifer sistemine falanda baktı. Araba hararet yapmıyor sözüme inanmadı ve birlikte yarım saat trafikte takıldık. Devamlı hararet ibresini izledi. Arabada hararet olmadığını ve Motorun çalışmasında problem olmadığını kendi gözüyle gördü.
    Onun yorumu arabada bir problem olmadığı yönünde oldu. Suyu tamamlayıp kullanmamı, sadece bu sebepten silindir kapağını açtırmamın yanlış olduğunu söyledi.
    Ne yapmam gerekiyor karar veremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat


    quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalkinh

    Kalorifer kabin radyatörüne giden sıcak su hortumunu çıkış hortumu ile birleştirin yani kalorifer radyatörünü devre dışı bırakıp tekrar deneyin aracınızı yada sağ ön yolcu paspasını kaldırıp elinizle taban halısında nemlenme olup olmadığını kontrol edin.Eğer bu bölgede de sorun yok ise silindir kapak contasına odaklanmanız gerekiyor.


    evet bende bunu diycektim

    bu sıcak kaolrifer sisteminin radyatörü varya hocam büyük ihtimal odur.

    sendeki büyük ihtimal plastikten ufacık bir parça motoru açmadan birde buna baktır.


    Tavsiyeleriniz üzerine sadece radyatör ve kalorifer işi ile uğraşan bir ustaya gittim. Yaklaşık 1 saat boyunca detaylı bir şekilde kaçak aradı. Su deposuna hava bastı ama bir türlü kaçak göremedi. Arabanın içine kalorifer sistemine falanda baktı. Araba hararet yapmıyor sözüme inanmadı ve birlikte yarım saat trafikte takıldık. Devamlı hararet ibresini izledi. Arabada hararet olmadığını ve Motorun çalışmasında problem olmadığını kendi gözüyle gördü.
    Onun yorumu arabada bir problem olmadığı yönünde oldu. Suyu tamamlayıp kullanmamı, sadece bu sebepten silindir kapağını açtırmamın yanlış olduğunu söyledi.
    Ne yapmam gerekiyor karar veremedim.


    ne diyim

    tanıdık bir hoca var mı?

    bir kurşun döktürelim motora :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat


    quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalkinh

    Kalorifer kabin radyatörüne giden sıcak su hortumunu çıkış hortumu ile birleştirin yani kalorifer radyatörünü devre dışı bırakıp tekrar deneyin aracınızı yada sağ ön yolcu paspasını kaldırıp elinizle taban halısında nemlenme olup olmadığını kontrol edin.Eğer bu bölgede de sorun yok ise silindir kapak contasına odaklanmanız gerekiyor.


    evet bende bunu diycektim

    bu sıcak kaolrifer sisteminin radyatörü varya hocam büyük ihtimal odur.

    sendeki büyük ihtimal plastikten ufacık bir parça motoru açmadan birde buna baktır.


    Tavsiyeleriniz üzerine sadece radyatör ve kalorifer işi ile uğraşan bir ustaya gittim. Yaklaşık 1 saat boyunca detaylı bir şekilde kaçak aradı. Su deposuna hava bastı ama bir türlü kaçak göremedi. Arabanın içine kalorifer sistemine falanda baktı. Araba hararet yapmıyor sözüme inanmadı ve birlikte yarım saat trafikte takıldık. Devamlı hararet ibresini izledi. Arabada hararet olmadığını ve Motorun çalışmasında problem olmadığını kendi gözüyle gördü.
    Onun yorumu arabada bir problem olmadığı yönünde oldu. Suyu tamamlayıp kullanmamı, sadece bu sebepten silindir kapağını açtırmamın yanlış olduğunu söyledi.
    Ne yapmam gerekiyor karar veremedim.


    ne diyim

    tanıdık bir hoca var mı?

    bir kurşun döktürelim motora :)


    Bu iş başka türlü çözülmez diyosun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat


    quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalkinh

    Kalorifer kabin radyatörüne giden sıcak su hortumunu çıkış hortumu ile birleştirin yani kalorifer radyatörünü devre dışı bırakıp tekrar deneyin aracınızı yada sağ ön yolcu paspasını kaldırıp elinizle taban halısında nemlenme olup olmadığını kontrol edin.Eğer bu bölgede de sorun yok ise silindir kapak contasına odaklanmanız gerekiyor.


    evet bende bunu diycektim

    bu sıcak kaolrifer sisteminin radyatörü varya hocam büyük ihtimal odur.

    sendeki büyük ihtimal plastikten ufacık bir parça motoru açmadan birde buna baktır.


    Tavsiyeleriniz üzerine sadece radyatör ve kalorifer işi ile uğraşan bir ustaya gittim. Yaklaşık 1 saat boyunca detaylı bir şekilde kaçak aradı. Su deposuna hava bastı ama bir türlü kaçak göremedi. Arabanın içine kalorifer sistemine falanda baktı. Araba hararet yapmıyor sözüme inanmadı ve birlikte yarım saat trafikte takıldık. Devamlı hararet ibresini izledi. Arabada hararet olmadığını ve Motorun çalışmasında problem olmadığını kendi gözüyle gördü.
    Onun yorumu arabada bir problem olmadığı yönünde oldu. Suyu tamamlayıp kullanmamı, sadece bu sebepten silindir kapağını açtırmamın yanlış olduğunu söyledi.
    Ne yapmam gerekiyor karar veremedim.


    ne diyim

    tanıdık bir hoca var mı?

    bir kurşun döktürelim motora :)


    Bu iş başka türlü çözülmez diyosun :)

    Alıntıları Göster
    Kaçak aramada hava basma işlemi birçok usta tarafından yanlış yapılıyor.Bu işlemin etkin olarak yapılabilmesi için motorun soğuk olması lazım.Eğer kaçak devir-daimdense devir-daimde gözle gözükmeyecek bir yerde ise kaçağı bulmanız zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    Kaçak aramada hava basma işlemi birçok usta tarafından yanlış yapılıyor.Bu işlemin etkin olarak yapılabilmesi için motorun soğuk olması lazım.Eğer kaçak devir-daimdense devir-daimde gözle gözükmeyecek bir yerde ise kaçağı bulmanız zor.

    Hava bastığında su eksilmedi. İlginç bir şekilde sadece araba çalışırken su eksiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    Kaçak aramada hava basma işlemi birçok usta tarafından yanlış yapılıyor.Bu işlemin etkin olarak yapılabilmesi için motorun soğuk olması lazım.Eğer kaçak devir-daimdense devir-daimde gözle gözükmeyecek bir yerde ise kaçağı bulmanız zor.

    Hava bastığında su eksilmedi. İlginç bir şekilde sadece araba çalışırken su eksiliyor.

    Alıntıları Göster
    Anladığım kadarı ile sorun çözülmüş değil ...Araç sadece çalışırken su eksiltiyor çalışmaz ise su eksiltmiyor ibaresini kullandığınıza göre sizin sorununuz çok büyük ihtimalle silindir kapak contanızda ki çok minik bir yanık yada yaralanmadan oluşuyor gibi duruyor.Su pompaları arızalarının ilk dönemlerinde motor soğuk iken minik minik su bırakır ısınınca bunu keser defekt büyüdükçe sıcakkende kaçırma başlar.Termostat kapağı motor bloğuna yakın ise sızıntı halindeki su sıcak blok üzerinde hemen buharlaşarak yok olur ama beyaz bir iz bırakır ardında.Bunların hepsikontroledildiğine göre olay contada düğümlenecek gibi duruyor contada problem var ise zaten zamanla yaralı olan bölgeyi kemirecek ve su kaybı artacak .
    Birde bujilerinizi sökün ve hepsini yanyana getirerek bir büyüteç ile elektrod denilen bölgeyi inceleyin.Diğerlerinden farklı duran bir bujiniz varmı.??Bujinin
    gap denilen bölgesinde izolatörde ve şapkasında kül rengi tortu veya buna benzer bir farklılık varmıdır.(Siyah kurum değil)Eğer var ise o bujinin söküldüğü silindir de su kaybı oluşmaktadır muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalkinh

    Anladığım kadarı ile sorun çözülmüş değil ...Araç sadece çalışırken su eksiltiyor çalışmaz ise su eksiltmiyor ibaresini kullandığınıza göre sizin sorununuz çok büyük ihtimalle silindir kapak contanızda ki çok minik bir yanık yada yaralanmadan oluşuyor gibi duruyor.Su pompaları arızalarının ilk dönemlerinde motor soğuk iken minik minik su bırakır ısınınca bunu keser defekt büyüdükçe sıcakkende kaçırma başlar.Termostat kapağı motor bloğuna yakın ise sızıntı halindeki su sıcak blok üzerinde hemen buharlaşarak yok olur ama beyaz bir iz bırakır ardında.Bunların hepsikontroledildiğine göre olay contada düğümlenecek gibi duruyor contada problem var ise zaten zamanla yaralı olan bölgeyi kemirecek ve su kaybı artacak .
    Birde bujilerinizi sökün ve hepsini yanyana getirerek bir büyüteç ile elektrod denilen bölgeyi inceleyin.Diğerlerinden farklı duran bir bujiniz varmı.??Bujinin
    gap denilen bölgesinde izolatörde ve şapkasında kül rengi tortu veya buna benzer bir farklılık varmıdır.(Siyah kurum değil)Eğer var ise o bujinin söküldüğü silindir de su kaybı oluşmaktadır muhtemelen.

    Alıntıları Göster
    Conta yanığını anlamanız için ilk yapmanız gereken yağa bakmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerosen

    Conta yanığını anlamanız için ilk yapmanız gereken yağa bakmak.

    Alıntıları Göster
    Kış geldiği için klaoriferi sık kullanmaya başladım. Kalorifer çalışırken su çok daha çabuk bitiyor. Bu bizim için bir ipucu olabilir mi?
    Motordan olmadığını düşünüyorum, Kaloriferden içeriye herhengi bir su sızmıyor, ancak buharlaşma oluyor olabilir. Bazen nem kokusu geliyor çünkü.
    Bu durumda nereye baktırmalıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaserhat

    Kış geldiği için klaoriferi sık kullanmaya başladım. Kalorifer çalışırken su çok daha çabuk bitiyor. Bu bizim için bir ipucu olabilir mi?
    Motordan olmadığını düşünüyorum, Kaloriferden içeriye herhengi bir su sızmıyor, ancak buharlaşma oluyor olabilir. Bazen nem kokusu geliyor çünkü.
    Bu durumda nereye baktırmalıyım?

    Alıntıları Göster
    benim arabada son 1 aydır su eksiltiyordu (2005 astra gtc 1.6 benzinli), geçen hafta özel opel servisine götürdüm,arabayı kaldırdılar devridaim altında ıslaklık görüldü, devridaimden dediler 250 tl ye değiştirdiler, daha 100 km yapmadan araba su eksilme alarmı verdi, bu sefer izmirde sanayiye götürdüm, devridaimin yanındaki ''devridaim by-pass borusu'' delinmiş onu değiştirince düzeldi,2 usta da ''meslek hayatımda ilk defa bu borunun delindiğini gördüm'' dedi, nasıl anladınız dedim, borunun arkasındaki sacta akan su iz yapmış,dikkatli bakınca gözüküyor,usta ''akan su muhakkak iz yapar'' dedi, neyse bir 250 de oraya tosladık,akacak kan damarda durmazmış sağlık olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 12 Ağustos 2014; 13:07:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dionysos_07

    benim arabada son 1 aydır su eksiltiyordu (2005 astra gtc 1.6 benzinli), geçen hafta özel opel servisine götürdüm,arabayı kaldırdılar devridaim altında ıslaklık görüldü, devridaimden dediler 250 tl ye değiştirdiler, daha 100 km yapmadan araba su eksilme alarmı verdi, bu sefer izmirde sanayiye götürdüm, devridaimin yanındaki ''devridaim by-pass borusu'' delinmiş onu değiştirince düzeldi,2 usta da ''meslek hayatımda ilk defa bu borunun delindiğini gördüm'' dedi, nasıl anladınız dedim, borunun arkasındaki sacta akan su iz yapmış,dikkatli bakınca gözüküyor,usta ''akan su muhakkak iz yapar'' dedi, neyse bir 250 de oraya tosladık,akacak kan damarda durmazmış sağlık olsun...

    Alıntıları Göster
    hort




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    hort

    Alıntıları Göster
    2005 yılında buna benzer bir olay yaşamıştım 87 model renault 9 ile...Su eksiltme değilde araba habire hava yapıyordu...çalıştırıp 300-500 metre git gaz kafası dönüyor araba stop ediyordu...En sonunda gaz kafasının suya gaz kaçırdığını bulduk...Lpg montajını yapan yere kabul ettirene kadar akla karay seçtim...En son kafasını genleşme kabına sokunca anladı kokudan...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.