Şimdi Ara

Bir Mezuna Kalma Hikayesi... [9K > İlk 500]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
344
Favori
94.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 219
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 108
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 6 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 71
  • Favoriye Eklediklerim 346
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Psydia (108 mesaj) YesilliksizTantuni (19 mesaj) mmorwen (10 mesaj) Guest-4EBFC9788 (10 mesaj) Guest-973658B43 (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (114 mesaj) Mobil (181 mesaj) Tablet (14 mesaj) (2 mesaj) Mini (51 mesaj) Uygulama (6 mesaj)
  • @
77 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Bir Mezuna Kalma Hikayesi... [9K > İlk 500]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    203 Mesaj
    Son sayfalarda soracağınız soru kalmamış adamı yargılama çabasına girmişsiniz. Ayrıca ikinci senesinde bu kadar planlı çalışabilen biri zaten benim
    gözümde başarılıdır. Tebrik ederim hocam
    |
    |
  • Binbaşı
    1907 Mesaj

    Ayıp be ayıp, dediğin şeye bak.

    Yalnız sen bu tespit, analiz yeteneğiyle harcanıyorsun buralarda. Bak ne güzel analitik de düşünüyorsun. Sözümü dinle bak. Kaç kurtar kendini.
    |
    |
    byeblade kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    kardeşim pm den yardımcı olsan cok sevincem ya :/
    |
    |
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Konu tekrar açılmıştır arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun.
  • Yüzbaşı
    593 Mesaj

    imrenilecek bir adamsın gerçekten
    |
    |
    Bahsedilenler: Psydia
  • Binbaşı
    1471 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Psydia

    Konu tekrar açılmıştır arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun.

    sağolasın sence ilk 500 isteyen bir 11. sınıf ne yapmalı nasıl ve kaç saat çalışmalı
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Gerçekten güzel bir başarı,tebrik ediyorum.

    Bende 2014'te yerleşmiştim

    Darısı 2015'te girecek arkadaşların başına.

    Ben de TS-1 den 48 bininci olmuştum

    Pek çalışmadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Küçük Raskolnikov -- 22 Aralık 2014; 11:41:22 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Psydia




  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Tip Fakültesi ve doktorlara bi sempatm var ama aile baskisi, tip tutan puana rağmen tipa gitmeyip( hele de ulkemzde bu konum ve prestijdeyken) kendi hedefn icn beklemen ve basarman bambaska bi sempati olusturdu bende :) paylasmlarn icn ayrica Teşekkürler. .:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    417 Mesaj
    Ya goremedim okudum butun yaziyi ama dikkat etmemiste olabilirim :) hangi okuldasiniz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Odtü Ee'deyim hocam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    blacksnoww kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    178 Mesaj
    Hocam netlerim hep 120 civarı geliyor.Haftada 2 deneme çözüyorum.Lys ağırlıklı gidiyorum 140 civarına çıkarabilme şansım var mıdır ?
    |
    |
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    odplay


    Ücretsiz ya da ücretli dersanelerin kendi öğrencileri dışında açtığı denemelere girmek çok işe yarıyor özellikle dersaneye gitmeyen biri için ama nasıl haberdar olunabilir? Eskiden fen bilimleri, birey paralı sınav açıyorlardı fem ücretsiz, galiba final miydi uğur mu perşembe günleri denemeleri yapardı herkese açık hala geçerli mi ki bunlar?
    |
    |
  • Yarbay
    2548 Mesaj
    Diyorsun ki aklım olsa dershaneye yazılmaz sadece denemelere kaydolurdum . O zaman denemlerde cozemedigin soruları kime sormayı planlıyordur netten falan mı ugrasacaktın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    Abi ben 9.sınıfım anadolu lisesinde okuyorum 500 üzerinden 416 ile girdim ortaokulda hiç çalışmamıştım.Bu yıl birden okumaya aşık oldum şimdiden deli gibi çalışıyorum bunu yaparkende zevk alıyorum.Matematik 1.sınav 80 2.sınav 86 aldım 3.sünden 100 bekliyorum.Geçen yıl liseye geçiş sınavına 12 yanlış yapmıştım :) Gerçekten çabalıyorum ve fizik okumak istiyorum Bunu yurtdışında yapmayı planlıyorum fakat direk yurtdışına gitmek biraz zor o yüzden üniversiteyi odtü fizik yüksek lisansı da mitte yapıp kalmak gibi amacım var ne önerirsin?
    |
    |
  • Yarbay
    2513 Mesaj
    Hocam denemeler 125-130 bandında gidiyor sayısalım fakat fen rezalet seri bi şekilde toparlamam için fen kapsül mü iyi olur yoksa konu gitmek mi

    28 falan geliyor 35+ya sabitlemem lazım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj
    up



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    629 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    up
    |
    |
  • Er
    12 Mesaj
    öncelikle tebrik ederim ben bu yil mezuna kalacagim buyuk ihtimal. Yazin ne zaman baslamami ve hangi kaynaklarla ilerlememi onerirsiniz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Sınava 3 kişi mi girdiniz kardes o isim ne öyle



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Masal Oku
Pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.