Şimdi Ara

Bir marş 6 tl . Soğuk motor ısınana kadar 6 Türk Lirası yedi . (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
7.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alfa alfa uzay üssü,kornidatları veriyorum..

    bir ton havalı tabir kelime vs yapılan iş

    ego kasmak.

    bence aracı kopmle bir kalibrasyona sok..

    böyle parça parça olmaz...)
  • realitych R kullanıcısına yanıt
    Cruse'un çok konforlu olduğunu düşünmüyorum.
    Focus derim ben bir tık daha pahalı olabilir ama çok daha az yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rektifier -- 25 Ocak 2020; 23:5:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Videoda değerlere odaklandım sora gözüm kaydı baktım yol tanıdık. Videoyu geri sara sara ta başına kadar geldim. Aa baktım bizim orası. Aynı mahalledeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rektifier

    Cruse'un çok konforlu olduğunu düşünmüyorum.
    Focus derim ben bir tık daha pahalı olabilir ama çok daha az yakar.
    aynı özellikteki focuslar daha fazla yakıyor hocam
    http://arabamkacyakar.com/ford/focus/ortalama-yakit-tuketimi/367271

    http://arabamkacyakar.com/chevrolet/cruze/ortalama-yakit-tuketimi/316



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realitych -- 25 Ocak 2020; 23:38:5 >




  • realitych R kullanıcısına yanıt
    evet ben dizel diye düşünmüştüm sanırsam.
    Benzinli sedan araba illa çok yakar yani kaçış yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rektifier -- 25 Ocak 2020; 23:58:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli arkadaşlar,
    Ufaktan size hikayemizi anlatayım. Benim i10 arabam var. Satıp sene başında egea 1.4 benzinli almaya çalıştım. Lakin, itediğim fiyata alıcı bulamadım ve bir hafta sonunda satmaktan gönlüm geçti. O sırada mayıs ayı civarı arabayı satmak yerine babamıda dahil edip araba sayısını artırmayı uygun gördük. Babamla aile apartmanında oturmaktayız. Benim arabam tek başına hem babama hemde bana yetmeyince daha büyük egea almak istedik.
    Baktık egea bir tomar para verip tek araba alınca hiç bişey farketmiyor. Bize 2 adet araba lazım olcağı belli. Toplam aile üyesi 6 kişi, bunun 4dü şöför , ehliyet var. Dedik baba gel ikinci arabayı alalım. İ10 satmayada hiç gönlüm yok.
    Aradım taradım, bu eşi benzeri olmayan tamamen orjinal Cruze modelini, piysadaki algı operasyonlarına kanmadan ucuza kapattık.
    İkinci sahibinden 104 bin kmde Chevrolet Cruze 1.6 LS modeline sahip olduk. İnsanlar çelik subab yok, lpg yok falan filan diye diye orjinal Cruze arabalarının fiyatlarını kırıp durmuş. Bizde bundan faydalanıp epi topu 40 bin tl gibi komik paraya kocaman CRuze aldık.
    TAbi bana biraz maraf elbette çıkardı. Zaten bu masraflar olmasa bu kadarda ucuza alamazdık.
    Yaptığım testlerde nokta atışı yapıp, yurt dışı tedarikçilerden ucuza parçalarını getirip taktık.
    Toplamda bakımı dahil 1800 tl ödedik. Araba orjinal kondisyonuna ulaştı.
    Şu an tek derdim, zamanı gelen triger kayışı, içimi rahatlatmak içinde komple lastik alayım istiyorum.
    Az daha bekleyip gereğini yapacaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UberJager

    Değerli arkadaşlar,
    Ufaktan size hikayemizi anlatayım. Benim i10 arabam var. Satıp sene başında egea 1.4 benzinli almaya çalıştım. Lakin, itediğim fiyata alıcı bulamadım ve bir hafta sonunda satmaktan gönlüm geçti. O sırada mayıs ayı civarı arabayı satmak yerine babamıda dahil edip araba sayısını artırmayı uygun gördük. Babamla aile apartmanında oturmaktayız. Benim arabam tek başına hem babama hemde bana yetmeyince daha büyük egea almak istedik.
    Baktık egea bir tomar para verip tek araba alınca hiç bişey farketmiyor. Bize 2 adet araba lazım olcağı belli. Toplam aile üyesi 6 kişi, bunun 4dü şöför , ehliyet var. Dedik baba gel ikinci arabayı alalım. İ10 satmayada hiç gönlüm yok.
    Aradım taradım, bu eşi benzeri olmayan tamamen orjinal Cruze modelini, piysadaki algı operasyonlarına kanmadan ucuza kapattık.
    İkinci sahibinden 104 bin kmde Chevrolet Cruze 1.6 LS modeline sahip olduk. İnsanlar çelik subab yok, lpg yok falan filan diye diye orjinal Cruze arabalarının fiyatlarını kırıp durmuş. Bizde bundan faydalanıp epi topu 40 bin tl gibi komik paraya kocaman CRuze aldık.
    TAbi bana biraz maraf elbette çıkardı. Zaten bu masraflar olmasa bu kadarda ucuza alamazdık.
    Yaptığım testlerde nokta atışı yapıp, yurt dışı tedarikçilerden ucuza parçalarını getirip taktık.
    Toplamda bakımı dahil 1800 tl ödedik. Araba orjinal kondisyonuna ulaştı.
    Şu an tek derdim, zamanı gelen triger kayışı, içimi rahatlatmak içinde komple lastik alayım istiyorum.
    Az daha bekleyip gereğini yapacaz
    Ne zaman aldınız hocam. 40 bine uygunmuş.manuel mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UberJager kullanıcısına yanıt
    6 tane maaş? Açıkçası bayağı merak ettirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-82AD9505E

    6 tane maaş? Açıkçası bayağı merak ettirdi.
    Arabalar ortak havuz arabası, çok basit şekilde 5 tane sahibi, her sahibinde aylık geliri var. Birde kira geliri ekle.
    6 tane geliri var. Babam kardeşim annem eşim ve ben kullanıyorum. Toplam 2 araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölçüm yaptığınız sistem elektronik kontrol üniteleri olmayan arabalarda kullanılabilir mi? Mesela şöyle bir dizel.

    Bir marş 6 tl . Soğuk motor ısınana kadar 6 Türk Lirası yedi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soğutma suyu sıcaklığı 99C civarına ulaşıyor. Bunun nedeni LPG olması mi ?

    Bu arada motor yağı soğutma suyuna göre geç ısınır geç soğur.(2-3km kadar fark olur viskoziteye bağlı olarak)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keske bende gorsem hocam ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Ölçüm yaptığınız sistem elektronik kontrol üniteleri olmayan arabalarda kullanılabilir mi? Mesela şöyle bir dizel.

    2006 altı modellerde malesef çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Soğutma suyu sıcaklığı 99C civarına ulaşıyor. Bunun nedeni LPG olması mi ?

    Bu arada motor yağı soğutma suyuna göre geç ısınır geç soğur.(2-3km kadar fark olur viskoziteye bağlı olarak)
    Araba benzinli. 110 dereceye bile görüyor. Çünkü soğutmada organik antifreeze kullanılıyor. Kaynama noktası çok daha yuksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Bir marş 6 tl . Soğuk motor ısınana kadar 6 Türk Lirası yedi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    hocam merakımdan soruyorum testleri ne ile yapıyorsunuz ben de bir obd gibi bir cihaz satın almayı düşünüyorum servise bayılmak istemem. aracım skoda fabia benim de vagcom diye okudum almayı düşünüyorum bir cihaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thumt

    hocam merakımdan soruyorum testleri ne ile yapıyorsunuz ben de bir obd gibi bir cihaz satın almayı düşünüyorum servise bayılmak istemem. aracım skoda fabia benim de vagcom diye okudum almayı düşünüyorum bir cihaz
    Önce android telefon olmassı lazım
    Sonra bunu satın alacaksın. :https://www.hepsiburada.com/elm327-super-mini-bluetooth-v2-1-obd2-p-HBV000007EB5X
    Akabinde Google Play storeden bunu alacaksın. :https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque
    Akabinde bu eklentiyi kurucaksın. :https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.recorder





  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Yanlış. 110C görmemesi lazim. Önemli olan kaynama noktası değil bloğun, lastik parçaların, contanin doğru soğutulması ve elastikiyetini korumasi.

    Performans sürüşünde Anlık olarak görebilir ancak araba sürekli hele ki bu kadar soğukta ve bu kadar sakin suruste bu şekilde çalışması bir çok parçanın ömrünü azaltır.

    Bilgin olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 26 Ocak 2020; 12:4:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Yanlış. 110C görmemesi lazim. Önemli olan kaynama noktası değil bloğun, lastik parçaların, contanin doğru soğutulması ve elastikiyetini korumasi.

    Performans sürüşünde Anlık olarak görebilir ancak araba sürekli hele ki bu kadar soğukta ve bu kadar sakin suruste bu şekilde çalışması bir çok parçanın ömrünü azaltır.

    Bilgin olsun.
    Zaten 105 derece ütüne çıktığını görmedim. 105 den itibaren fan açar.
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Hocam herkes yani kullananlar obd v1.5 öneriyor bu v 2.1 aynı işi görüyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.