Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Bir kızı etkilemek İçin Ne yaparsınız.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
71
Cevap
1
Favori
10.281
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bir kızı etkilemek İçin Ne yaparsınız.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4631 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kanki

    bir kizi etkilemenin en guzel yolu ondan daha guzel baska bir kizla sizi gormesidir artik bu kizi nereden bulursunuz bilmem kiralarmisiniz akrabaniz mi olur bu sizin isiniz.....hadi kolay gelsin 2. gun kiz cepte supheniz olmasin...


    İyi fikir aslında. Wr mı bildiiiin kiralık bi kız
    |
    |
    _____________________________
    Aero Cool StrikeX(Corsair GS800),Asus P8Z77-V LX 1600@2400(Bios 15.02@24.03), i5 3570K /3.4GHz@xxxGHz (CoolerMaster TPC 812SX), 4*4GB GSKill F3-12800CL9Q 1600Mhz (9-9-9-24@1.50v)
  • Yarbay
    7800 Mesaj
    kiz size bi kac kez gulumserse daha buna selam felan vermeyin yuzune dahi bakmayin kizlarin yapisi bu arkadasin dedigi gibi bak bakalim sonra kiz sana nasil yakslasiyo
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3268 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mwsean

    kızı zaten tanıyorum.
    benim istedeğim ona daha yakın olmak.
    Onunda olduğu bir ortamda haftada bir görüşüyoruz. Ben telefonda ettim bir iki defa ama
    .
    ve açıkçası konuşacak bişeyler de bulamıyorum.

    offf. ne yapmalıyım?



    aslında cogu dıyorkı sen kaç o kovalasın ama sen bunu yaparsan sanırım hem aç kalırsın hemde avcunu yalarsın...
    çok aşırı derece o kısıyı sıkmadan ara sıra ara ıster sıradan şeylerden konuş fark etmez...
    ınsanlarda hele kı erkeklerde bu cok onemlıdır..." KİŞİLERİN YÜZÜNE SÖYLEYEMEDİĞİ SÖZLERI TELEFONDA VEYA MSJ LARLA SOYLERLER".
    aslında daha cok goruserek ne bıleyım onu yemege cıkararak falan başlaya bılırsın yemege cıkarmak derken mesela sahılde balık ekmek mesela mc donalsda guzel bı çıkolata gıbı...dogal ol yeterlı...
    HAAA TELEFONDA BENCE ILK ONCE BIRI ILE BERABER OLUP OLMADIGINI SORARAK BAŞLA SONRA APIŞIP KALMA...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3268 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: fpotur

    quote:

    Orjinalden alıntı: mwsean

    kızı zaten tanıyorum.
    benim istedeğim ona daha yakın olmak.
    Onunda olduğu bir ortamda haftada bir görüşüyoruz. Ben telefonda ettim bir iki defa ama
    .
    ve açıkçası konuşacak bişeyler de bulamıyorum.

    offf. ne yapmalıyım?



    aslında cogu dıyorkı sen kaç o kovalasın ama sen bunu yaparsan sanırım hem aç kalırsın hemde avcunu yalarsın...
    çok aşırı derece o kısıyı sıkmadan ara sıra ara ıster sıradan şeylerden konuş fark etmez...
    ınsanlarda hele kı erkeklerde bu cok onemlıdır..." KİŞİLERİN YÜZÜNE SÖYLEYEMEDİĞİ SÖZLERI TELEFONDA VEYA MSJ LARLA SOYLERLER".
    aslında daha cok goruserek ne bıleyım onu yemege cıkararak falan başlaya bılırsın yemege cıkarmak derken mesela sahılde balık ekmek mesela mc donalsda guzel bı çıkolata gıbı...dogal ol yeterlı...
    HAAA TELEFONDA BENCE ILK ONCE BIRI ILE BERABER OLUP OLMADIGINI SORARAK BAŞLA SONRA APIŞIP KALMA...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    877 Mesaj
    ne uğraşacam ya gider döverim o kdr morluk tan sonra zaten "etkilenmiş" olur insan içine çıkamaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    704 Mesaj
    kızlar her ne kadar ipler elinde gibi görünse de eziktir hocam. ona kendini daha fazla ezik hissettir. iş ortamında takıldığım yerlerde arkadaş ortamında hep gördüğüm olay, kızlar ortamda kendisini gösterecek erkeği seçiyorlar. takıldığım rock barda arkadaş garson olarak başlamıştı.. Elemana olum dedim seni yakında .... içinde ceviz kırmaya başlarsın. hadi lan dedi. şimdi ... içinde ceviz kırıyor. bu konuda çok şey yazarım da offf iş çok :/
    |
    |
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Speed-Step

    Bir kızı etkilemenin en iyi yolu CaVaLLioN un resmini gösterip inan bebeğim ben buna hiç benzemiyorum demektir.

    |
    |
    _____________________________


    Gregorian- Moment of peace:
    Light up the dark below, See through the stars, Reach to the earth's flow Drift into the joy of our hearts,Unleash the energy, Taste of the wine, Drink as a Soul, That knows now, power divine.When the world is in tatters, And destruction is near, You can come with us here. When the people are strangers, We will rest here and be, In a moment of peace.
    msn:gregorian_dh@hotmail.com




  • Yüzbaşı
    858 Mesaj
    YANINDA ÜZERİMDE SADECE PANTOLON VARKEN(JEAN OLACAK)SÜT İCERKEN BÜTÜN ŞİŞEYİ ÜZERİMİ DÖKERİM COK SEXİ OLUYOR
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    957 Mesaj
    yeni yeni taktikler var mı acaba biraz hort gibi olacak ama
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mwsean

    Yeni tanıştığınız bir kız var ve çok hoşlandınız. Onu etkilemek
    istiyorsunuz? ne yaparsınız?



    hiç bi b.k yapmaz, kılımı bile kıpırdatmazdım...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DeWe®

    Ona kötü davran, alay et , yerden yere vur

    gör bak onun üzerinde nasıl bir etki bırakacaksın

    Kızların yapısıdır bu, her nekadar kabul etmeselerde

    onlarda biliyo bunu

    |
    |
    _____________________________
    kadir kalk olum ölü gibisin
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    bi hortta benden bi kızı gülderebiliyosan güzel bi şekilde güzel espirilerle erşeyi yaptırırsın bunu bilir bunu söylerim
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.