Şimdi Ara

Bir kargonun ızdırabı Ups Kargo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
18.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
155 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorun 2 hafta içerisinde çözüldü. Biraz uğraştım, mutlaka açarken video çekin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |Eren| -- 1 Ekim 2021; 12:54:32 >



  • Tesadüfen bugün, Aldığım mont ups Kargo ile bana teslim edilirken paketimi incelemeye başladığım da
    Kargo görevlisi neye bakıyorsun deyince dedim ki en doğal hakkım olarak inceliyorum eğer ıslaklık veya eziklik varsa teslim almayacağım.
    Görevli bana diyor ki ABİ HAVA RÜZGÂRLI BALKONA AS KURUR diyor.
    Bu zihniyette ki insanları günde yok pahasına çalıştırmak için işe almaya devam ederseler biz ne desek boş!
    Kargo dan suphelenmene gerek yok! Monitor i tedarik eden satin aldiigniz sirket itopya belli ki fabrikasindan sorunlu bir urunu bilerek ithal etmis ve cok uyguna getirip normal vs fiyatla satisa sunmaktalar! yuksek ihtimalle ! ..

    Nereden anladim derseniz : Arkasindaki o gumus renkli madde LCD ekranin ark aydinlatma bolumune ait ic temel parcalardandir. Tasinmada veya paketlenip son kullaniciya teslim edilirken olacak seylerden kattiyen degildir!

    Elbette ekran kismindai sorun ayrica 2. bir problem olarak ele alinirsa yine ayipli mal satilmistir size ...


    Hakkinizi arayin! ...
  • Kargo'dan kaynaklandığını düşünmüyorum bu kadar sert darbe alsaydı kutunun şekli kayardı ya da belli yerlerinde göçük olurdu.Sorunun daha iyi bir şekilde çözülmesi için kutunun SS'lerinide atarsanız,insanlar ona göre fikirlerini belirtir...
  • kuklacini kullanıcısına yanıt
    Kutuyu değiştirmiş olabilirler.
    Satıcı puanı yüksekse kargo yapmıştır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İngiltere'den kulaklık aldım daha bugün geldi kutunun haline bak. Satıcıda hata naylon şeffaf bir poşete koymuş başka bir şey yok. Bu kutu ülkemizde bu hale gelmiştir diye düşünüyorum.

    Bir kargonun ızdırabı Ups Kargo
  • Rezillik resmen. Konu yukarı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UPS'em yapmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizinkiler yine gelmiş. Bu lanet efsane Cuma olayı var ya, yemin ediyorum tüketimden başka bir şey değil. Bütün kargo firmaları bu aralar patlamış durumda. Bugün UPS'ye gidip kendi kargomu o kolilerin arasında kendim buldum :) Bir dünya ürün var. Bu millet ne almış arkadaş böyle, gerçekten şaşırıyorum.

    Yurt dışından beklediğim iki tane kargom var, bulunduğum şehre gelmiş ama beş gündür dağıtılamıyor. Ablalar abiler Türkiye'nin yükünü boşaltmakla, dizmekle meşgulmüş. Bugün ikinci kez gittim PİM'e, sevkiyat ayrıştırılacağı için depo kapalı, haliyle ürünleri alamadım.

    Bana ders oldu. Tövbe ki bir daha Kara Cuma zamanı alışveriş edersem... Bu arada benim alışverişlerin Kara Cuma ile hiçbir alakası yok :) Aylar öncesinden yaptığım alışverişin meyveleri yeni yeni düşüyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • itopyayla görüşebildiniz mi
  • Önceki konudada yazmıştım. Tekrar geçmiş olsun...

    Hem itopyaya yazın hem Philips e. Sorunu Philips in çözeceğini düşünüyorum. Yazılanlardan itopyadan bişi beklemeyin.
    Ürün kargoda patladğinida düşünmüyorum. Kutusu sağlammış sonucta ve yansıtıcı folyo öyle kolay kolay çıkmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 1 aydır İTOPYA'dan ürün alanlarda böyle sıkıntılar var, farklı hasarlı kullanılmış ürün vs gibi durumlar söz konusu...

    Başınız sağolsun itopya sizi qandırmış.

    Kargo ile olacak iş değil.Ürünü yeniden paketleyip size satmışlar
  • Kutuda sorun yoksa kargodan kaynaklı olduğunu sanmam itopya ile iletişime geçtiniz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarruf kağıdı özellikle ve bilerek hasarlı bölgeye yapıştırılmış gibi duruyor, folyonun oradan çıkması mümkün değil monitörün bin parçaya falan bölünmesi gerekir öyle bir darbede, sıvı teması da monitörü yağmur yağarken birisi sırtlayıp getirmiş gibi duruyor, bana göre ya kargoda bir çakallık var atma,tutma olayı değil ya da doğrudan İTOPYA'da sıkıntı var. Hakkınızı arayın her yere yazın..
  • kargoyla bir alakası olduğunu düşünmüyorum, sorun itopyada bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daia07 -- 7 Aralık 2019; 13:27:30 >
  • Kutuda her hangi hasar yoksa satıcı firmanın yada kargonun ne kabahati var bu olayda. Kutu size daha önce açılmış ve kapatılmış bir şekilde gelmişse eğer kabahati satıcı firmada arayın. Kutu hasarlıysa kargoda arayın. Bunlardan biri değilse de sorunu philips te arayın.
  • %100 sonradan ambalajlanmış, hiçbir marka o monitörü streçe geçirmeden köpüklerin arasına koymaz.
  • Utopya iade almiyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesadüfen bugün, Aldığım mont ups Kargo ile bana teslim edilirken paketimi incelemeye başladığım da
    Kargo görevlisi neye bakıyorsun deyince dedim ki en doğal hakkım olarak inceliyorum eğer ıslaklık veya eziklik varsa teslim almayacağım.
    Görevli bana diyor ki ABİ HAVA RÜZGÂRLI BALKONA AS KURUR diyor.
    Bu zihniyette ki insanları günde yok pahasına çalıştırmak için işe almaya devam ederseler biz ne desek boş!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n0fx kullanıcısına yanıt
    Bazı kutuları açıyorlar gümrükte galiba hocam, benim de vr gözlüğü açmışlardı.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.