|
Soru başlıktaki gibidir. |
|
_____________________________
|

|
Soru başlıktaki gibidir. |
|
_____________________________
|
|
Başlık soruya uygundur. |
|
_____________________________
|
|
Bu dunyada kazandigin her sey bu dunyada rahat etmen icindir diger tarafa kimse bir sey goturmedi, goturemiyecek |
|
_____________________________
Niyeti BoZduM 61 Gün TuTuyOruM
KeNDinE VerDiğiN DeğEr KaDaR AdAMsıN
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
We're beyond sympathy at this point, we're beyond humanity.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Asla! Aksine, dünyada öğrendiği her bir bilgiyi, her bir anısını, normalden daha iyi anlayacaktır, hatırlayacaktır. Bu düşünceye sahip olmamın nedeni şu: Biz bu dünyada, bir tekâmül, bir gelişim içindeyiz. Dünyadaki bireysel olarak tercih ettiğimiz şeylerden sorumluyuz ve akibetine öte dünyada katlanmak zorundayız. Ölümden sonraki, Yeni ve Sonsuz Dünya'da, önce hesaba çekileceğimize göre, bu dünyadaki tüm bilgilerimizi en ufak ayrıntısına kadar hatırlamamış gerekiyor. Yoksa, hesaba çekilme işi gerçekleşmezdi. --//-- Tüm semavi dinlerdeki Ahiret inancını açıklamak isterim : Ahiret, öte dünya, bu dünyanın sonundaki hayat anlamında kullanılıyor. Hayal alemi değil, tamamen böyle fiziki ve maddi bir evren. Ne zaman gerçekleşek? Kıyamet Vakti (Kıyam = hazır oluş demektir) denilen bir Hazıroluş Vakti var. O vakit, tüm bu fiziki evren, taa başlangıçta yaratılmıştı, aynen öyle son bulacak. Güneş sistemi birbirine girecek, belki güneş sönecek yada karadeliğe dönüşecek ve sonrasında bu uzayda, yeni bir evren, dünya yaratılacak. İşte burası Ahiret dediğimiz dünya. Ölen her bir insan ve hayvan yeniden aynı bedenlerle yaratılacak. Tabi o evrenin yasaları da oraya has olarak, bu dünyada hayat gelmiş her bir birey, bu yeni hatta ölümsüz olacak. Ölüm artık yok yani, bitti.. İşte oradaki yeni hayatta insanlar, tabiki bu dünya yaşamlarını hatırlayacaklar. Yani orda mesela bu donanımhaber formunda yazışmış bir kişi ile tanışırsak, "ya ben de orda yazıyordum ..." falan muhabbetleri mümkün. |
|
_____________________________
|
|
Bilinç fiziksel değilse ya da fiziksel bizim konseptlerimizden ibaretse ki böyledir, bilginin zihinsel bir süreç olduğu düşünüldüğünde hala var olması mümkün. |
|
_____________________________
|
|
hafıza kartını kırınca ne oluyorsa o olur. |
|
_____________________________
|