Şimdi Ara

Bir garip BMW 730Ld yağ eksiltme problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Performance330 P kullanıcısına yanıt

    Bu motorda kronik yağ eksiltme sorunu yok. Bence bir şeyi atlamışlar. Hangi şehirdesiniz? Büyük şehirlerde oldukça düzgün "gerçek" ustalar ve özel servisler oluyor. Nokta atışı bulurlar bence.

  • Karter havalandırma sistemi (pcv valfi) denen parçaya baktırın bide

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnız sizinm arabanın arkası ev gibi

  • cormen kullanıcısına yanıt

    Yanıtınız için teşekkür ederim. İzmirde ikamet ediyorum araç yetkili servisi Özgörkeyde bakılıyor ancak durum anlattığım gibi. Malasef bir seviye atlayamadık. İzmir için öneriniz varsa memnun olurum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Bu parçayı hiç duymamıştım üzerinde duracağım teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor içi batacak diye birşey yok. Benim araba bmw değildi ama bmwde dw aynı şey olabilir; yağ silindirlerin içine kaçıyormuş. Motora bakınca tertemiz. Servisi zor ikna etmiştim, sonra tesbit edip garantiden yaptılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klimadan menfezlerden de içeri koku vs de yok diyorsunuz sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Motor içi batacak diye birşey yok. Benim araba bmw değildi ama bmwde dw aynı şey olabilir; yağ silindirlerin içine kaçıyormuş. Motora bakınca tertemiz. Servisi zor ikna etmiştim, sonra tesbit edip garantiden yaptılar.

    200km de 1 litre yağ silindirlere kaçıp yaniyor olsa arka tarafta göz gözü görmez.

    Normalde ortalama 1000km de 1lt yakan arabaya yağ yakiyor denir. 200-300km de 1lt yağ olağanüstünün üstü bir kayıptır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    200km de 1 litre yağ silindirlere kaçıp yaniyor olsa arka tarafta göz gözü görmez.

    Normalde ortalama 1000km de 1lt yakan arabaya yağ yakiyor denir. 200-300km de 1lt yağ olağanüstünün üstü bir kayıptır.

    Alıntıları Göster

    Yani evet, benimki 1000-1500 de 1 lt yakıyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizinkine benzer bir sorun yabancı forumda anlatılıyor.Sorun yağ pompası demişler. https://www.bimmerforums.co.uk/threads/bmw-e65-730d-engine-oil-pressure-insufficient.578744/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D78B5F520 -- 25 Nisan 2021; 1:39:22 >
  • Sizinkine çok benzeyen bir sorunla sivasli eğlenceli bi galerici dayı da karşılaşmis. Belki çözümü de aynıdır.

    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=RF1ZiKzsCOY


    Dayı çıkma kulbutor kapağı ile sorununu halletmiş ama motoru sıkıştırmaya göre astronomik artan yağ kaybı genelde karter, kulbutor havalandırmakta boru ve valflerinden filan çıkıyor sanki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 25 Nisan 2021; 2:1:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın artık revizyon zamanı gelmiş dışarda yaptırmak yerine sandık motor taktırın tabi bütçe meselesi klasik 2. Sahibi (sizseniz 1.sahibi kuralı) ne BMW biner klişesinin vuku bulmuş halı yapcak bişi yok 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahsildarr kullanıcısına yanıt

    Klimadan içeri yanık yağ ve egzoz kokusuna benzer koku geliyor arkadaşlar bu neye işarettir bu durumda. (Sadece bahsettiğim gibi performanslı yüksek hız uzun yol senaryosu)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl sorun bu 1 lt yag nereye gidiyor ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Muhtemelen performanslı kullanımda biyerden yağ atıyor egzozun üzerine gelen yağ yanıyor bu şekilde eksiliyor. Benim tavsiyem yağ hortumlarını kontrol etmeniz yönünde. Muhtemelen birinde ince bir kaçak var performanslı kullanırken yağ basıncı arttığı için yağ sızmaya başlıyor egzoz manifoldu katalizör gibi sıcak parçalarda yanıyor bu da koku olarak içeri geliyor. Sorunu çözene kadar performanslı kullanmayın aracı maazallah yangın bile çıkabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performance330 P kullanıcısına yanıt

    Ek olarak pcv valfinin görevi buharlaşan yağı emme hattına gönderip yakmak. Pcv valfi ile emme hattı arasına oil catch can diye bir parça yerleştirilip , Ne kadar yağ kaçağı olduğu tespit edebilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klimadan Yag kokusu geliyor demissiniz, muhtemelen devirli kullanimda, yuksek basinctan bir yerlerden kacak var, oradan sizip eksoz ustunde veya baska bir yerde yanip buharlasiyor.
    Pcv valfinin o-ring’inden baslayarak, egr’de dahil, tum boru ve contalari kontrol ettirnenizi tavsiye ederim.
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahsildarr kullanıcısına yanıt

    Sizin duman kaput ve cam önü kenarlarından gelir dikkatinizi oraya verin arkadan atmaz. O ring eskidiği için kaçırıyordur ordan damlayan yağ manifolda sızıp yandığı için pis koku oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 200-300 km de 1 litre eksiltme gözlemi tek seferlik bir gözlem mi kaç kez bunu denediniz ve bu sonuca ulastiniz acaba?
    Bu kadar büyük bi kaçak mutlaka iz bırakır ve iyi gözlemle tespit edilmesi gerekir.

    Birde yağ soğutucusunu kontrol ettiniz mi oradan bir kayıp/kaçak olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 28 Nisan 2021; 12:31:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.