Şimdi Ara

Bir fiat konusu, markanın yaptıkları hakkında yorumlar. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • uzakdağ kullanıcısına yanıt
    Öyle diyorsunda 500denrn aracı B sınıfı araçlardan daha pahalıya satıyor.Avrupada sattığı 500x 2.0 mjet 4x4 45bin Euro’ya denk geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Hocam Sizin yaş kaç?
    Egea yı söylediklerimin biraz dışında tutuyorum. Çünkü şu ana kadar Egea Fiatın ürettiği en doğru düzgün araç. Ha ondada ucuza kaçmalar var Linea nın motor ve mekanik alt yapısını olduğu gibi alıp kullanmak gibi ama zaten ben Fiat tan Egea özel bir şey geliştirmesini hiç beklemedim.Buna rağmen aracın sürüşü konforu yol tutuşu çok dengeli en azında Linea dan iki gömlek yukarıda, çok zorlamadıkça sıkıntı yaratmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Hocam Sizin yaş kaç?
    Egea yı söylediklerimin biraz dışında tutuyorum. Çünkü şu ana kadar Egea Fiatın ürettiği en doğru düzgün araç. Ha ondada ucuza kaçmalar var Linea nın motor ve mekanik alt yapısını olduğu gibi alıp kullanmak gibi ama zaten ben Fiat tan Egea özel bir şey geliştirmesini hiç beklemedim.Buna rağmen aracın sürüşü konforu yol tutuşu çok dengeli en azında Linea dan iki gömlek yukarıda, çok zorlamadıkça sıkıntı yaratmıyor.
    Bak mesela, 500x ve egea’da s-design diye bir donanım var.



    500x s-design



    https://m.mobile.de/auto-inserat/fiat-500x-s-design-automatik-rkam-nav-schiebdach-shz-gross-gerau/269798760.html?ref=srp





    Egea s-design



    https://m.mobile.de/auto-inserat/fiat-tipo-kombi-1-6-multijet-dct-s-design-eckental/270620544.html?ref=srp





    Yani bu donanımlar göze hitap ediyor ama bunlar Türkiyede yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevap belli: satılmıyor. Asla gereken ilgiyi görmüyor. Bu konuda yerleşmiş bir algı var Fiat’ta.

    Geçmişte gırtlağına kadar dolu stilolar vardı örneğin. Anahtarsız çalıştırmadan cam tavan sunroof’a, çift bölge klimalı, hız sabitleyicili vs vs. stilolar çok az sattı. İnsanlar vw, opel, renault, ford tercih etti. Kötü bir araç mıydı asla değil. Ama satılmıyordu. Satılmadığı için de kar etmediğin bir şeyde ısrar ettiğinde zarar edersin. Firmaların amacı kar maksimizasyonu olduğuna göre; sonuç normal.

    Bir başka örnek, aynı yıllarda palio peynir ekmek gibi satılırken, gırtlağa kadar dolu bugün bile görmeye yabancı olduğumuz donanımlar ilk nesil puntolarda vardı, satılmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Energetic kullanıcısına yanıt
    Her markanın modelin alıcısı olur neredeyse sen yeter ki iyi,güzel ürünler,modeller sun..

    İstanbul’un en zengin yerlerinde bolca Freemont görüyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Energetic kullanıcısına yanıt
    Bravoyu da ekleyebiliriz listeye.

    Fiata laf atıp, "kaliteli ve sınıfında üstlere oynayacak araba yapsın alalım" diyenler bravo çıktığında fiata o para verilir mi dedi...

    O yüzden milleti takmaya gerek yok, işini görüyorsa avantajlıysa alınır keyfi sürülür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat mi kaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Onu bunu bilmem.Fiatı yönetenlerde sıkıntı var.Sergionun amacı kârdı.

    Ve fiatı ileri taşımadı aksine Bravo,freemont vs gibi araçları kaldırdı.Sonuç rakiplerinden geri kaldı.

    Ama yeni gelen CEO planları gözden geçirme kararı aldı özellikle Magnetti Marellinin satışıyla ellerinde temiz nakit 10milyar dolar var.(gerçi yapılan planların tutarı 40-45milyar doları geçiyor)



    Dediğim gibi Fiat çoğu rakibinden geride rakiplerinden üstün olan modeli 500x var şuan.

    Yeni CEO planları değiştirecektir büyük ihtimal.Ki Amerika pazarıyla başladılar.Fastback vs

    Düşün Amerika pazarında Argoyu Led Farlarla sunuyorlar.Bunu Vw dışında kimse yapmıyordu.

    renoya bakıyorsun daciaları iteliyor oraya.

    Avrupa ayağı 2019dan sonra başlar büyük ihtimal.

    (Fiat için söylüyorum)

    Çünkü C-D suv ve bir tane daha pick up çıkaracaklar Amerika pazarına.

    Değişim olacak merak etme.Fiat özlendiği günlere dönecek.
    Guney amerikada satiliyor yazigin arabalar. ABD den cekilecek fiat. Çinde de batirdilar. Opel gibi avrupaya calisan marka olacaklar oyle goruluyor. Gerci italya disinda adam akilli satis yaptiklari ulke de yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her alıcı DH üyesi gibi aracın donanımlarını sorgulamıyor ki, bakım parçaları (hava, yağ filtresi, disk, balata gibi) benim Lada Vegadan ucuz. Tabiki insanlar alacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sen bekleye dur Amerika’dan çekilirse ben haber vereceğim sana..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savetrons

    2014 500 L rockstar almayı düşünüyorum, olumsuz mu yorumlarınız hocam ?
    Hocam aracımı satıyorum ilgileniyorsan eğer ilana bakabilirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu dedikleriniz olursa fiyatlar vw seviyesine gelir. Golf veya jetta yerine aynı parayı egeaya da kimse vermez. Markanın segmenti bu böyle devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Senin dedigine guvenmem ben. Gecen sene dediklerini unutmadik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Energetic kullanıcısına yanıt
    Stilo Golf kadar iyi olmayan ancak ona yakın bir fiyatla satılan bir Golf taklidi idi. Golf tarzı bir otomobil isteyen ortalama müşterinin Golf almaya devam edeceğini öngöremeyip markayı 2 milyar dolardan fazla zarar ettirip çöküşün eşiğine getirdiler. Başarısızlıkta Focus mk1 gibi efsane modellerin dönemine denk gelme şanssızlığı yaşamasının da etkisi var.

    Stilonun durumundan korkup Bravoya pek yatırım yapmadan (Bravo iyi bir otomobildi yalnız) ciddi fiyat avantajı verdikten sonra durum bir nebze düzelince Fiat marketin alt sıralarına iş yapan durumunu onaylattı ve şunu kabul ettirdi herkese, ben artık beni ben olduğum için seven değil, beni ucuz olduğum için seven müşteriye hitap ediyorum. 70-80-90 dönemi imajımı kaybettim. Bu yüzden Egea gibi tamamen maliyet odaklı bir alt segment tabanlı otomobillere geçtiler, önceden batı avrupada bu araçları satmazken (Linea satılmazdı) artık gerçekleri kabul edip Tipo adıyla satıyorlar.

    Yani olay durduk yere satılmamak değil, yapılan hatalar silsilesi var.

    Birde VW ag avrupayı tamamen ele geçirdi (VW-Skoda-Audi). Bu saatten sonra crossoverlar harici VW ile ana sınıflarda doğrudan savaşa girişmenin macera olacağını biliyorlar. 500 serisine odaklanacaklar ve italyada üretim duracak, Polonya'ya kayacak, İtalyanın milli otomobil üreticisi tamamen fiyat odaklı bir marka haline geldiğini resmi olarak kabul ediyor yani. Jeep ve Ram satışları olmasa Fiat'ı iç pazar harici 1 saniye açık tutmazlar onu da söyleyim.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.