Şimdi Ara

Bir DSG Klasiği! (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
420
Cevap
17
Favori
54.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
478 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • netkolik21 N kullanıcısına yanıt
    Aman tanrım didim
  • burada yazıyorsunuz ama en çok satılanda ilk sıradalar.

    herkez passat,golf,polo meraklısı.

    ya bu dsg problemleri ½1 oluyor ve pek duyulmuyor yada bizim insanımız arabadan anlamıyor :)
  • Dostum çok güzel yazmışsın ama keske bu durumlar olmasaydı da yazmasaydın. Umarım sonucu daha güzel olur. Buradan salak arkadaşlarıma sesleniyorum dsg diye diye övenlere. Gerçekten acıyı çeken anlar. Belli ki acı çekmek istiyorlar. Ama ben yine de uyarılarıma devam edeceğim.

    ayrıca cvt şanzıman candır. Bunu da söyleyip güle güle demek istiyorum.
  • mericx M kullanıcısına yanıt
    DSG mort olunca elden çıkartıyorlarda ondan...
  • bütün araçların çürüklerini türkiyeye yollamışlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Pejo al dostum. 20 bin km ye gelemden aracın dökülmeye başlasın.

    50 bin km olmadan koltuk süngerleri çöksün

    15 bin km de direksiyonun soyulsun

    Pejo çok kaliteli fitesi falan harika hiç vuruntu yapıyor çok sessiz ve çok hızlı fites değiştiriyo

    Alıntıları Göster
    Daha geçen elindeki leonu garanti.bitmeden saplayıp 308 alacam diyen adamın yazdığına bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heredotes

    Zevklere yönelik yorum yapmışsınız. Benim için a marka ile b marka araba arasında herhangi bir fark yok. Önemli olan sağlam, sorunsuz, arıza çıkarmayan veya problem olsa bile malının arkasında duran bir markadır bence. Parasının kıymetini düşünen herkesin de bunu dikkate alacağını sanıyorum. Bende de cvtli auris var ve tipini de gayet beğeniyorum. Toyota denilen marka üzerinden 10 yıl geçse de fabrikasyon bir sorun sebebiyle araçlarını çağırıp ücretsiz bir şekilde yapıyor. Diğer taraftan siz markaya yönelik niye saldırgan bir tutum içindesiniz açıkçası buradaki bazı arkadaşların söylediği gibi Vag çalışanı olmanızdan kaynaklı olabileceğini düşünmüyor değilim. Siz de haklısınız tabi, sattığınız markanın rakibi olan markayı kötüleyeceksiniz ki siz daha fazla ekmek yiyin. Zaten corollayı kötülerken bile sorunsuzluğuna yönelik hiçbir şey söyleyememişsiniz.
    Ayrıca senli benli konuşacak samimiyeti nerden buldunuz! Biraz saygılı olursanız saygı görmeniz de olasıdır.
    Bozulacak neyi var. 30 yıllık atmosferik motoru mu yoksa motosiklet şanzımanı mı ?? D4D denen saçma motorunu ve Multimode denilen dandik şanzımanı hesaba katmıyorum. Siz Aurisin su alan bagajı ile uğraşa durun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Bozulacak neyi var. 30 yıllık atmosferik motoru mu yoksa motosiklet şanzımanı mı ?? D4D denen saçma motorunu ve Multimode denilen dandik şanzımanı hesaba katmıyorum. Siz Aurisin su alan bagajı ile uğraşa durun.

    Alıntıları Göster
    Vay anasını arkadaş arabasına laf edildi diye bu ne hınç bu ne sinir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Halen daha kötülemeye çalışıyosunuz. Aurisimin bagajı su almıyor, atmosferik motoru vag grubunun tsi motoruna yakın miktarda yakıt harcıyor, 0-100 hızlanması da yakın, istediğiniz kadar çağ dışı deyin veriler ortada, sorunsuz cvt vitesi ile de mutluyum. Artık benim mesajlarımı alıntılayıp yazmayın lütfen.
    Bu sözlerim araba alma konusunda kafası karışmış arkadaşlara; kuru dsg şanzımanlı araçlarla ilgili şüpheleriniz mi var? Başka araçların sürpriz olmasını istemiyor musunuz? Gidin test sürüşü yapın. Ufkunuz sadece Vag grubundan ibaret olmasın. Zira benzer donanımda, sorunlu şanzımanlı araca daha fazla para ödeyip bu başlıktaki örnekte olduğu gibi öyle kalabilirsiniz. Karşınızda da muhatap bulamayabilirsiniz. Siz buradaki satış temsilcilerine bakmayın, arabaların motor, yürüyen aksam, şanzıman sistemlerini araştırın. Kimsenin sokağa atacağı parası yok diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heredotes H kullanıcısına yanıt
    Test sürüşü yapsalar aradaki kalite konfor ve yalıtım farkını anlayıp Vw gruba yönelirler. O yüzden test sürüşü yaptirmadan DSG ye Vw e sallayıp arabadan soğutup farklı markalara yonlendirin insanlari

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Aisin warner al bize katil. Yalniz onun da bazu modellerinde kronik sorun var cozumu basit.

    Alıntıları Göster
    Hocam bu ekonomide arabaya para bağlanmaz, manuele devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isetta_1955 -- 4 Temmuz 2019; 14:13:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyi söylüyoruz işte, test sürüşü yapsınlar, bu test sürüşünde sorunlu dsg şanzımanı ve diğer marka araçlarla Vag grubu araçlar arasındaki fiyat farkını da hesaba katarak tercih yapsınlar. Yönelen yine yönelir zaten, nedir bu tedirginlik, nedir bu ateşli savunma, anlayamıyorum yani.
    Yukarılarda bir arkadaşın cvtli corolla model bir aracı 369.000 km de imiş ve yalnızca şanzıman yağı değişmiş bugüne kadar. Halen daha tıkır tıkır çalıştığını ifade etti. Dsg şanzımanlı bir aracın 369.000 km ye gelene kadar yalnızca şanzımanda kaç kere kavrama, kaç kere mekatronik veya buna benzer bir arıza sebebiyle toplamda ne kadarlık masraf çıkarabileceğini forumdaki arkadaşlar yorumlayabilir. Konfor ve yalıtımı bir tık daha iyi olacak diye sağılacak inek pozisyonunda olmayı ben reddediyorum. Kabul edenler için bayiler ve sarı site orada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heredotes

    Aynı şeyi söylüyoruz işte, test sürüşü yapsınlar, bu test sürüşünde sorunlu dsg şanzımanı ve diğer marka araçlarla Vag grubu araçlar arasındaki fiyat farkını da hesaba katarak tercih yapsınlar. Yönelen yine yönelir zaten, nedir bu tedirginlik, nedir bu ateşli savunma, anlayamıyorum yani.
    Yukarılarda bir arkadaşın cvtli corolla model bir aracı 369.000 km de imiş ve yalnızca şanzıman yağı değişmiş bugüne kadar. Halen daha tıkır tıkır çalıştığını ifade etti. Dsg şanzımanlı bir aracın 369.000 km ye gelene kadar yalnızca şanzımanda kaç kere kavrama, kaç kere mekatronik veya buna benzer bir arıza sebebiyle toplamda ne kadarlık masraf çıkarabileceğini forumdaki arkadaşlar yorumlayabilir. Konfor ve yalıtımı bir tık daha iyi olacak diye sağılacak inek pozisyonunda olmayı ben reddediyorum. Kabul edenler için bayiler ve sarı site orada.
    Yav kendi garantisiz dsg ye biniyor mu sen sor bakam,bununla kankalari,yani satış temsilcilerinin bütün derdi forumda vag çığırtkanlığı yapmak gardaşım
    Bunlarla günlerce kavga ettim ben kol gibi fatura çıkan adamın yüzüne bakmaz,insanlara olmayan garantiler verirler:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sirf bu dsg sorunlari yuzunden passat almadim.bunda donanim haberi takip etmemin cok faydasi oldu.ne kadar dogru bir karar verdigimi simdi anliyorum.Her arabada sorun olabilir ama anladigim kadariyla dsg sorunlu sanziman butcesine masrafina guvenen alsin.kenarada bir sanziman parasi biriktirsin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne Dsg ymiş. Hadi ben hata yaptım aldım , 2 nci el de deger kaybetmeden satarken , alanlarından mı kafa calışmıyor arkadaş. Ben anlamadım . Alın bahsettiğiniz aracları , satarken beklersiniz, istediğiniz fiyata satamazsınız bla bla. Bence bu kadar konusturuyorsa vardır bir hikmeti. Sanki başka servislerde , kapıda karşılıyorda , bir dediğiniz iki edilmiyor. İstediğiniz arac olsun, problem cıktımı , servis işi sans . Bence bu kadar yormayın güzel kafalarınızı , bakın işinize. Mesajı başlatan arkadaşa geçmiş olsun. Her satılan malda olacağı gibi , şansızlıklar zinciri denk gelmiş. Umarım en yakın zamanda çözer. Ben aracımdan mutluyum, aksine düz sanzıman 2018 renault clio aracımda sorun var , bakalım renault ne diyecek ?:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ömer1244 Ö kullanıcısına yanıt
    Birşey olmaz , alsaydın keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf şu servisçilerin üçkağıdı ve doğuş otonun bu dsg sıkıntısının arkasında durmaması yüzünden DSG li bir araç kesinlikle almayacağım.
  • Dava 5 yıl sürecekse Doğuş her zaman davalara razı olur, böyle ticari davaların en azından çabuk sonuçlanması lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun ben de Peugeot etg6 şanzıman olan araç var vitesleri kötü şoför gibi değiştiriyor ama maliyet düşük volant debriyaj yağ keçeler şanzıman rulmanı parça artı işçilik 3400 TL verdim oldu bitti orjinal parçaları 119000 de değiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tun71

    Çok geçmiş olsun ben de Peugeot etg6 şanzıman olan araç var vitesleri kötü şoför gibi değiştiriyor ama maliyet düşük volant debriyaj yağ keçeler şanzıman rulmanı parça artı işçilik 3400 TL verdim oldu bitti orjinal parçaları 119000 de değiştim
    Aslında otomatiklestlrilmls manuel şanzıman o..
    Sizin yerinize araç değiştiriyor vitesleri..ama masrafsız ve sağlam. .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.