Şimdi Ara

Bir daha bir Sneijder gelir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 28
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 35 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GialloRosso_ultrAs (7 mesaj) Logan1990 (6 mesaj) SimurgFC (3 mesaj) sir balık (2 mesaj) Matheson (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (17 mesaj) Tablet (4 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
8 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> Bir daha bir Sneijder gelir mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    5412 Mesaj
    Yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi Sneijder gibi futbolcuyu o yaşta ve piyasa değerinde alıp getirmek büyük işti, bu tarz transferler vizyon, emek ve güçlü bağlantılar ister. O dönem sanırım Ünal Aysal ile İnter başkanının bağlantıları vardı.

    Şimdi düşünüyorum o günün Sneijder'ini 7,5 m euro transfer etmek nedir ya ?! :) Şuan Belhanda 7 8 m euro ya geldi, ne doğru düzgün kariyeri ne büyük başarıları var. Düşünün birde kariyeri ve büyük başarıları olsa ne kadara alırdık ? :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kramers Lawyer

    belhanda geldi ya

    />
  • Yarbay
    2359 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WINTER IS COMING


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kramers Lawyer

    belhanda geldi ya

    />


    efsane cevap...abartısız 2dk güldüm...
    |
    |
  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış




  • Binbaşı
    1035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    zamanında hagi için de aynı şeyleri sözlüyorduk böylesi gelmez diye sonuçta daha kötüsü gelip bizi idare etti

    ilerleyen zamanlarda yine bulunur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    Sneijder'le Hagi birbirine benzer stilde değil ve hiçbir zamanda olmadı.Tespitlerinde haklısın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ugurr10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    Sana Arsenal'e gidecek diyen yok, haklı çıkmak için benim adıma fikir yürütme istersen. Sana sağladığı katkıyı rakamlarla da yazdık.
    Türkiye ligi temposunda, Galatasaray kadrosu kalitesinde Sneijder 33ün de bile amuklara sarılmalıdır. 10 numara dünyada bitti deniyor koca Bayern Münih James i alıyor. Eleşltirme demiyoruz, ama Sneijder in performansı Sneijder e bağlı olarak düşmedi ki bence hiç düşmedi. Umut gibi forvete gol attırana kadar anası ağladı adamın. eleştirmenin de bir mantığı olur
    |
    |




  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    Sezon ortası Belhanda 3 ay yok deseler ne bok yiyeceğiz? Emrah Başsan ile mutlu sezonlar dileriz size.
    Sneijder Dünya Kupası amaçlı belki de çok çalışacaktı bilemezsin. Kadroda Belhanda yı yedekleyecek 1 tane adam yok şuan ve daha 5 mevkiiye nokta transfer şart. yapılan tüm hamleleri heba edecek bir ayrılış oldu...




  • Binbaşı
    1035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    Sezon ortası Belhanda 3 ay yok deseler ne bok yiyeceğiz? Emrah Başsan ile mutlu sezonlar dileriz size.
    Sneijder Dünya Kupası amaçlı belki de çok çalışacaktı bilemezsin. Kadroda Belhanda yı yedekleyecek 1 tane adam yok şuan ve daha 5 mevkiiye nokta transfer şart. yapılan tüm hamleleri heba edecek bir ayrılış oldu...

    İşte sorun bu zaten kardeşim, neden oyunu 10 numara üzerine kuruyoruz ki? Neden çift forvete dönmüyoruz? Koca takımda neden tek bir adama veya sisteme bağlı kalsın ki? Hadi gitmesin arsenal e de lazio ya gitsin? Bakalım napacak..bu lig diyorsun da bu lig 2008 deki türkiye ligi değil artık.. sneijder iyi bir sistem oyuncusudur,zamanın iyilerindendir.. lampard, gerard gibi.. ama 10 numara meziyetleri kısıtlıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    Sezon ortası Belhanda 3 ay yok deseler ne bok yiyeceğiz? Emrah Başsan ile mutlu sezonlar dileriz size.
    Sneijder Dünya Kupası amaçlı belki de çok çalışacaktı bilemezsin. Kadroda Belhanda yı yedekleyecek 1 tane adam yok şuan ve daha 5 mevkiiye nokta transfer şart. yapılan tüm hamleleri heba edecek bir ayrılış oldu...

    İşte sorun bu zaten kardeşim, neden oyunu 10 numara üzerine kuruyoruz ki? Neden çift forvete dönmüyoruz? Koca takımda neden tek bir adama veya sisteme bağlı kalsın ki? Hadi gitmesin arsenal e de lazio ya gitsin? Bakalım napacak..bu lig diyorsun da bu lig 2008 deki türkiye ligi değil artık.. sneijder iyi bir sistem oyuncusudur,zamanın iyilerindendir.. lampard, gerard gibi.. ama 10 numara meziyetleri kısıtlıdır.

    Yahu elinde 4-4-2 oynaman için kanat oyuncularının iç özellikli olmaları lazım. Feghouli tam çizgi adamı. Gary çizgi adamı.
    Sadece yasin kalıyor içe katedebilecek, 4-4-2'de bekleri çıkarırsın, kanatları içe kateder. Tıpkı Emre Çolak ve ENgin Baytar gibi.
    Kaldı ki bizde 2 tane santrafor özellikli adam var, Eren-Gomis, 4-4-2 için 2 tane daha lazım. Böyle bir bütçen yok senin çünkü daha sol bek, 2 orta saha ve 1 de kanat arıyorsun. Hatta bence santrafora da 1 adam daha lazım.

    Anlatmak istediğim şu, sneijder Hagi gibi göze hoş gelen futboluyla Reale gitmedi, y da Hollanda tarihinde rekor kırmadı.
    Sneijder aldı verdi, aldı verdi, şut attı, duran top kullandı. Yani oynattı, hücuma mantık kattı.
    Çok oyuncu hücum kurabilir ama Sneijder in farkı Bruma da boştaysa, yasin de boştaysa Yasin e atmaz Brumaya atar , bilir brumanın daha verimli top kullandıgını. Sneijder için Ronaldinho benzetmesi yapan yok zaten.

    Ama 4-4-2 için doğru kadro yok şuan, o tren Belhanda yı alarak kaçtı.




  • Binbaşı
    1035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    Sezon ortası Belhanda 3 ay yok deseler ne bok yiyeceğiz? Emrah Başsan ile mutlu sezonlar dileriz size.
    Sneijder Dünya Kupası amaçlı belki de çok çalışacaktı bilemezsin. Kadroda Belhanda yı yedekleyecek 1 tane adam yok şuan ve daha 5 mevkiiye nokta transfer şart. yapılan tüm hamleleri heba edecek bir ayrılış oldu...

    İşte sorun bu zaten kardeşim, neden oyunu 10 numara üzerine kuruyoruz ki? Neden çift forvete dönmüyoruz? Koca takımda neden tek bir adama veya sisteme bağlı kalsın ki? Hadi gitmesin arsenal e de lazio ya gitsin? Bakalım napacak..bu lig diyorsun da bu lig 2008 deki türkiye ligi değil artık.. sneijder iyi bir sistem oyuncusudur,zamanın iyilerindendir.. lampard, gerard gibi.. ama 10 numara meziyetleri kısıtlıdır.

    Yahu elinde 4-4-2 oynaman için kanat oyuncularının iç özellikli olmaları lazım. Feghouli tam çizgi adamı. Gary çizgi adamı.
    Sadece yasin kalıyor içe katedebilecek, 4-4-2'de bekleri çıkarırsın, kanatları içe kateder. Tıpkı Emre Çolak ve ENgin Baytar gibi.
    Kaldı ki bizde 2 tane santrafor özellikli adam var, Eren-Gomis, 4-4-2 için 2 tane daha lazım. Böyle bir bütçen yok senin çünkü daha sol bek, 2 orta saha ve 1 de kanat arıyorsun. Hatta bence santrafora da 1 adam daha lazım.

    Anlatmak istediğim şu, sneijder Hagi gibi göze hoş gelen futboluyla Reale gitmedi, y da Hollanda tarihinde rekor kırmadı.
    Sneijder aldı verdi, aldı verdi, şut attı, duran top kullandı. Yani oynattı, hücuma mantık kattı.
    Çok oyuncu hücum kurabilir ama Sneijder in farkı Bruma da boştaysa, yasin de boştaysa Yasin e atmaz Brumaya atar , bilir brumanın daha verimli top kullandıgını. Sneijder için Ronaldinho benzetmesi yapan yok zaten.

    Ama 4-4-2 için doğru kadro yok şuan, o tren Belhanda yı alarak kaçtı.

    İyi de belhandayı atarız sola adam soldada oynabiliyor, feghouli yasin gibi değil en azından orta açabiliyor.. gomisin arkasına hareketli bir adam lazım necati tarzi, iki orta saha aldığımızı varsayıyorum oynarız.. belhanda fuleli oyuncu zaten gidip geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso_ultrAs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Sneijder tarzı adam gelir beyler yalnız şu var sneijder 2009 dan sonra büyük bir çöküşe geçmişti adam 2.5 yıl top oynamadı nerdeyse..Kariyer olarak önemli bir isim ancak tam bir 10 numara da değildi bu adam..steven gerard,frank lampard,michael ballack ne kadar 10 numaraydı ise sneijder de o kadar 10 numaraydı...yani Hagi,Zidane,Figo tarzı bir adam değildi..yeni hagi olması imkansızdı hem yetenek hem mental olarak hagi kalitesine yaklaşması mümkün değildi sneijder in..malesef şimdi nin 16,17 yaşlarında olanlar daha doğrusu hagi yi canlı izleyememiş nesildeki kardeşlerimiz sneijder den bir hagi yaratmaya çalışıyorlar ama bu yaptıkları yanlış..futbol un doğasına aykırı..zira sneijder yarım sezon form tutup etkili çektiği şut ile hagi nin 35 yaşındaki etkili çektiği şut un bile farkı başkaydı:) sneijder daha hagi nin bize geldiği yaşta yavaş yavaş şut kalitesini kaybetmişti zaten..O yüzden elma ile armutu kıyaslamayalım lütfen.

    2009 dan sonra düşüşe geçti demişsin de 2010 da UCL yi kazandı ve kariyerinin zirve yılıydı.
    ayrıca 2011-2017 arası 250 maça çıkmış, 59 gol atıp 64 asist yapmış, 123 gole direk katkı.
    ve son 5 sezonda 30 maçın altına hiç düşmemiş, sneijder daha çok oynatan bir adam. buna rağmen zaman zaman şık çalımlarını gördük.
    tek pasta bir anda golle burun buruna getirir adamı

    şunu da unutmayın, en çok eleştirildiği 15/16 sezonunda solunda olcan, sağında yasin, önünde umut, arkasında bilal vardı.
    şu kadro mğhendisliği ile çok bile oynamış

    Kardeş 2009-2010 da kazandı zaten..kadro mühendisliği dediğinde son 2 sezon ki saçmalıklar.. o zaman kalede aykut,sabri,servet,song,bouzid,volkan yaman, barış,topal,m.sarp ile oynayan lincoln de mesih ti o zaman.. arda bi var bi yoktu kewell 3 maç oynar 2 maç sakattı.

    Ne yani, Sneijder pas istasyonu görevini, pas servisini melo selçuk drogba varken yaptığı kadarını olcan bilal umut ile de yapamıyorsa Sneijder mi yetersiz? Komik ya Sneijder i tartışan tek ülkeyiz

    Ben eleştiririm kardeşim, selçuk u nasıl eleştiriyorsak sneijder i eleştiririm.. he sen romantiksindir bugün sneijderi bıraksan arsenal hemen alır, napoli üstüne takım kurar diyorsan sanada eyvallah..bu adama uygun bir sistem hiç bir takım kuramaz..soldan oyun kuracakta sağdan sola takım eşit halde gelecekte vs vs.. Bakalım hangi takıma gidecek?

    Sezon ortası Belhanda 3 ay yok deseler ne bok yiyeceğiz? Emrah Başsan ile mutlu sezonlar dileriz size.
    Sneijder Dünya Kupası amaçlı belki de çok çalışacaktı bilemezsin. Kadroda Belhanda yı yedekleyecek 1 tane adam yok şuan ve daha 5 mevkiiye nokta transfer şart. yapılan tüm hamleleri heba edecek bir ayrılış oldu...

    İşte sorun bu zaten kardeşim, neden oyunu 10 numara üzerine kuruyoruz ki? Neden çift forvete dönmüyoruz? Koca takımda neden tek bir adama veya sisteme bağlı kalsın ki? Hadi gitmesin arsenal e de lazio ya gitsin? Bakalım napacak..bu lig diyorsun da bu lig 2008 deki türkiye ligi değil artık.. sneijder iyi bir sistem oyuncusudur,zamanın iyilerindendir.. lampard, gerard gibi.. ama 10 numara meziyetleri kısıtlıdır.

    Yahu elinde 4-4-2 oynaman için kanat oyuncularının iç özellikli olmaları lazım. Feghouli tam çizgi adamı. Gary çizgi adamı.
    Sadece yasin kalıyor içe katedebilecek, 4-4-2'de bekleri çıkarırsın, kanatları içe kateder. Tıpkı Emre Çolak ve ENgin Baytar gibi.
    Kaldı ki bizde 2 tane santrafor özellikli adam var, Eren-Gomis, 4-4-2 için 2 tane daha lazım. Böyle bir bütçen yok senin çünkü daha sol bek, 2 orta saha ve 1 de kanat arıyorsun. Hatta bence santrafora da 1 adam daha lazım.

    Anlatmak istediğim şu, sneijder Hagi gibi göze hoş gelen futboluyla Reale gitmedi, y da Hollanda tarihinde rekor kırmadı.
    Sneijder aldı verdi, aldı verdi, şut attı, duran top kullandı. Yani oynattı, hücuma mantık kattı.
    Çok oyuncu hücum kurabilir ama Sneijder in farkı Bruma da boştaysa, yasin de boştaysa Yasin e atmaz Brumaya atar , bilir brumanın daha verimli top kullandıgını. Sneijder için Ronaldinho benzetmesi yapan yok zaten.

    Ama 4-4-2 için doğru kadro yok şuan, o tren Belhanda yı alarak kaçtı.

    İyi de belhandayı atarız sola adam soldada oynabiliyor, feghouli yasin gibi değil en azından orta açabiliyor.. gomisin arkasına hareketli bir adam lazım necati tarzi, iki orta saha aldığımızı varsayıyorum oynarız.. belhanda fuleli oyuncu zaten gidip geliyor

    Belhanda'yı sola atacaksan orta sahaya 3 transfer + feghouli lazım. UEFA dan elenmezsek 3 kulvarsa yılda 50-55 maça çıkılacak.
    bu rotasyonla sezon bitmez.
    |
    |




  • Onbaşı
    25 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SimurgFC

    Sneijder'le Hagi birbirine benzer stilde değil ve hiçbir zamanda olmadı.Tespitlerinde haklısın.

    Hagi ile Sneijder in aynı cümlede kullanılması Hagi ye hakarettir



    Sneijder i çok büyütüyor yeni nesil Gsli ler, tamam iyi futbolcu ama benim gözümde Fb li Alex seviyesine çıkamamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1653 Mesaj
    Bir Ünal Aysal gelirse gelir niye gelmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Sneijder gibisi gelir de onun gibi Fener Ağlama diyen birini zor buluruz
    |
    |
  • Yarbay
    2823 Mesaj
    Artık adını gördükçe kulaklarda şu melodi yankılanıyor.





    Belki 10 yıl sonra bu kalitede bir oyuncu gelebilir. AMMMMMMMMA Bu kadar büyük kariyerle harbiden futbol oynamak için gelip Galatasaray'ı bu kadar sahiplenen biri gelmez.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    Sneijder, Alex'e göre de farklı oyuncu.Kıyaslanması,sidik yarışı bunlar boş işler,izleyip keyif almak gerekiyor malum birtakım kişiler vakitsiz gönderebiliyor.

    Sneijder skor olarak çok katkı veremedi ama neden veremediğini de düşünmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Batalla16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.