Şimdi Ara

Bir çılgınlık yapayım diyorum. Mercedes içerir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
98
Cevap
0
Favori
2.027
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Bir çılgınlık yapayım diyorum. Mercedes içerir
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    34496 Mesaj
    bence suv/crossover bakın
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    yakıt kmde 50 kuruş hız sınırı 90 km minimum bakıma ayrılacak bütçe 5 ile 10 bin tl arası olur. bununla biraz yavaşlarsın belki
    |
    |
    ozbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...
  • Yarbay
    2005 Mesaj

    kusura bakmayın valla :) bu sersemlikle bu halim nasıl olacak hic bilmiyorum :D


    arabanız çok güzel. aynen devam :D eğer seyahatlerde sıkıntı çıkarsa arkadaşların dediği gibi scenic, c-max veya discovery gibi 7 kisilik modellere yelken acacagız :)


    edit: bir de 7 kişilik makyajlı captiva.. çok ekonomik fiyatlara bulmak mümkün.. özellikle makyajlı olanı son derece de yakışıklı bir araç benim nazarımda.. eşim için düşündüğüm araçlardan bir tanesi işin doğrusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 19 Mart 2016; 16:45:51 >
    |
    |
    ozbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    kusura bakmayın valla :) bu sersemlikle bu halim nasıl olacak hic bilmiyorum :D


    arabanız çok güzel. aynen devam :D eğer seyahatlerde sıkıntı çıkarsa arkadaşların dediği gibi scenic, c-max veya discovery gibi 7 kisilik modellere yelken acacagız :)


    edit: bir de 7 kişilik makyajlı captiva.. çok ekonomik fiyatlara bulmak mümkün.. özellikle makyajlı olanı son derece de yakışıklı bir araç benim nazarımda.. eşim için düşündüğüm araçlardan bir tanesi işin doğrusu
    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    kusura bakmayın valla :) bu sersemlikle bu halim nasıl olacak hic bilmiyorum :D


    arabanız çok güzel. aynen devam :D eğer seyahatlerde sıkıntı çıkarsa arkadaşların dediği gibi scenic, c-max veya discovery gibi 7 kisilik modellere yelken acacagız :)


    edit: bir de 7 kişilik makyajlı captiva.. çok ekonomik fiyatlara bulmak mümkün.. özellikle makyajlı olanı son derece de yakışıklı bir araç benim nazarımda.. eşim için düşündüğüm araçlardan bir tanesi işin doğrusu

    Ne kusuru estağfurullah, captivada aklıma gelmedi değil ama tek takıntım marka. Aslında marka fanatikliğim yok ama chevrolet bana nedense antipatik geliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

    Türküm Türkçe imza atarım....




  • Yarbay
    2542 Mesaj
    Paranıza yazık edersiniz.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    144 Mesaj

    Saatli bomba, bu tür ve km'deki araçların geçmişlerini kestiremediğin için açacağı masrafları kaldıramayabilirsin. Bir yakınım bir önceki kasasını motor ustasına sattı, satmadan evvel de iyice bakıp
    alsın diye arabanın her yerini kurcalattı. Adam fazla özgüvenin kurbanı oldu, açtığı masraflardan bir kaç kez zararına geri vermeyi teklif etti :)
    |
    |
    ozbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    16192 Mesaj
    O degil de arabada dsg den bahşedilmiş. O ne ola ki



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.
    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • Kurmay Yarbay
    13670 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sizdeki durumun benzeri yüzünden geçenlerde Caravelle test etmiştim, tahminlerimden çok daha keyifli ve konforlu bir sürüşü var.


    2014 Insignia mdan çok memnunum ancak sıklıkla uzun yola gidip 5 kişi + ekstra bagajlar ve küçük yolcuların uyumak için alana ihtiyacı olması yüzünden mpv değil de Caravelle - Vito tarzı araçlar daha çekici gelmişti bana da.


    Bu tarz sıfır km bir model alma durumunuz varsa Caravelle i test edin derim.


    Sırada ne var vw volt mu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Sırada ne var vw volt mu

    Sıran gelince öğrenirsin.
    _____________________________




  • Yarbay
    3679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    yakıt kmde 50 kuruş hız sınırı 90 km minimum bakıma ayrılacak bütçe 5 ile 10 bin tl arası olur. bununla biraz yavaşlarsın belki
    quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    yakıt kmde 50 kuruş hız sınırı 90 km minimum bakıma ayrılacak bütçe 5 ile 10 bin tl arası olur. bununla biraz yavaşlarsın belki

    Hangi konuda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

    Türküm Türkçe imza atarım....
  • Yarbay
    18639 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    cidden çılgınsın kardeş

    Yok daha yapmadım o çılgınlığı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    cidden çılgınsın kardeş

    Yok daha yapmadım o çılgınlığı

    Piyasa da çok güzel araçlar varken yapmayın da hocam,aman riske değmez. picassolar,5008ler,scenicler ,transporterlar varken özellikle.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    Olmaz hocam acentada charter arabası bunlar. Ekmek yicekseniz piyasanın içindeyseniz alınır. Öbür türlü sakın sakın.

    İçi falan temizdir ama çok kısıtlı süre yatan arabalar sürekli koşturmaca sıkıştırmaca. Öyle sağından ses geldi servis baksın falan olmaz yani..

    Kendim turizmdeyim bu tarz araçlar diriyse zaten ilana düşmez genelde 07 48 plakalarda birinde işi bitince diğerine geçer orda ekmeğe devam eder.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj
    Corolla verso 7 koltuk isinizi görür. Bu kadara gerek yok. Ocaginizi söndürür bu araç



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    kamyon alın hocam . aynı fiyata kasaya oturma odası kurarsınız oh mis :)
    _____________________________
    [color=
  • Yarbay
    3679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 07kubi07

    kamyon alın hocam . aynı fiyata kasaya oturma odası kurarsınız oh mis :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: 07kubi07

    kamyon alın hocam . aynı fiyata kasaya oturma odası kurarsınız oh mis :)

    Sen öyle yap güzel kardeşim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

    Türküm Türkçe imza atarım....
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    hızlımıyım neyim demişsinde t5 bakabilirsin hem daha ekonomik hem daha mantıklı
    |
    |
    ozbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    18 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Sırada ne var vw volt mu

    Sıran gelince öğrenirsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Sırada ne var vw volt mu

    Sıran gelince öğrenirsin.

    Daha bayat olamazdı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    YURUTME YETKİSİNİN MECLİSTEN ALINARAK TEK BİR KİŞİYE VERİLMESİNE HAYIR !!!




  • Yarbay
    5240 Mesaj
    transporter 2.5 tdi al daha mantıklı vioanolar biraz piyasası yavaş kitlesi farklı transporterde öyle değil süper piyasa var vip koltukluk klimalı termal çart curt çok seçenek var
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    Arkadaşlar once ki mesajda yazmış 3008-5008 veya c4 picasso zaten aileler icin düşünülmüş en geniş araçlardan hem yeni teknoloji hem de az yakıt ile hepsini bir araya getirmiş olursunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2018 Honda Civic HB 1.5 182HP Sport O/V - AMD Ryzen7 1700x [email protected] - MSI B350 Gaming Pro Carbon AM4 - Xigmatek Aurora 120 ARGB Water Cooler - G.Skill Trident Neo 32GB(2x16) 3200Mhz RGB LED - MSI GeForce RTX2070 Super Gaming X Trio 8G - Corsair Spec Alpha Red Case - Corsair LE200 240GB SSD - WD Blue 1TB M.2 SSD - WD 3TB Blue HDD - Viewsonic VX3211/2K WQHD Monitor - Alienware AW768 Pro RGB Brown Mekanik TR Keyboard - Alienware Elite AW958 RGB Gaming 12K DPI Mouse - Gamepower RGB Mousepad
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
SEO
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.