Şimdi Ara

Bir araç neden 3.viteste patinaj çeker ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaw he he

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • korkarım yakında uçuşa gececek.

  • LPG'li Broadway 2. viteste yokuş yukarı asfalt tırmalıyor. Şimdi bu araba güçlü mü. Topu topu 72 beygir + 20 yaşında olduğunu düşünürsek bir 10 tanesi gitmiştir, bir 10 tanede LPG'den gitse geriye kaldı 52 Hpcik

    Sadece motora bakmaz. Ağırlık, vites oranları, araç bakımı herşeye bakar.

    Ulan ciddi ciddi mesaj yazdım ya
  • Jason Becker kullanıcısına yanıt
    yahu h100 85 bg felan ne gücü var, 1.3 linea daha güçlüdür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    yahu h100 85 bg felan ne gücü var, 1.3 linea daha güçlüdür

    H100 ticari araç, vites oranları daha büyüktür, arkadan itiş + 225 nm tork var.

    Yani 3. vites olmasa da boşken 2. viteste rahat patinaj çeker. Tabi 120'den yukarıda çıkamaz. Kasası boşken büyük Fatih kamyonetler bile canavar gibi gidiyor. Aynı şekilde kasalı Transit'te öyle.

    Bu arada Linea ile H100 karşılaştırmak acayip saçma. Linea günlük kulanım içindir. Kağıt üstünde veriler daha yüksek bile gözükse H100'ün çektiği yükü çekemez. Yine H100 yük taşımak içindir. Linea konfor vermez ve yüksek hızlara çıkamaz.

    Özetle bir aracın 3. viteste patinaj çekmesi motorunun güçlü olduğu anlamına gelmez. Motorunun kasaya çok geldiği gösterir Tabi şimdi 2 tonluk bir binek araç 3. viteste patinaja düşüyorsa adamlar yapmış diyebiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    yahu h100 85 bg felan ne gücü var, 1.3 linea daha güçlüdür

    H100 ticari araç, vites oranları daha büyüktür, arkadan itiş + 225 nm tork var.

    Yani 3. vites olmasa da boşken 2. viteste rahat patinaj çeker. Tabi 120'den yukarıda çıkamaz. Kasası boşken büyük Fatih kamyonetler bile canavar gibi gidiyor. Aynı şekilde kasalı Transit'te öyle.

    Bu arada Linea ile H100 karşılaştırmak acayip saçma. Linea günlük kulanım içindir. Kağıt üstünde veriler daha yüksek bile gözükse H100'ün çektiği yükü çekemez. Yine H100 yük taşımak içindir. Linea konfor vermez ve yüksek hızlara çıkamaz.

    Özetle bir aracın 3. viteste patinaj çekmesi motorunun güçlü olduğu anlamına gelmez. Motorunun kasaya çok geldiği gösterir Tabi şimdi 2 tonluk bir binek araç 3. viteste patinaja düşüyorsa adamlar yapmış diyebiliriz

    h100 ü ben iyi biliyorum patinaj çekmesi güçlü olduğundan değil,arkadan itişli olduğundandır arkasıda boştur,genelde kum torbası koyarlar ,1.3 linea da ondan güçlüdür.yüklüyken patinaj çekmez.tork olarak o kadar yüksek değil 150 civarı,olsabile linea daha güçlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Crdi H100'ün torkunun 150 Nm olduğunu yazarken ne içiyordu doğru söyle
  • JDMSaMSuN kullanıcısına yanıt
    Ne crdi si sen içmişsin h100 panelvan diyorum turbomu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • h100 yüksüz durumdayken kasa hafif olduğu için patinaj çektiğini düşünüyorum. arkaya ağırlık koysanız patinaj sorununu azaltabilir.
  • Çipli 320d bile 400Nm torka rağmen 3. viteste patinaj çekemiyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    Ne crdi si sen içmişsin h100 panelvan diyorum turbomu var

    Yokmu?
  • Kapalı kasa h100 kullandık 3 yıl kadar kış aylarında ve uzun yola gideceğimiz zaman arkaya köşelere birer tane kum çuvalı koyuyorduk araç yere bassın patinaj savrulma vs olmasın diye.
  • JDMSaMSuN kullanıcısına yanıt
    Abi şakamısın ya karadüzen dizel motor birde gülüyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.500 dizelini sürdüm tamam hafif ama abartma istersen carrera sandın mübarek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın motoru önde arkası yüksüz çok hafif motoru güçsüz değil.2000 model h100 dayımda vardı 3den 2 ye atınca bile ayağı debriyajdan çekerken motor freni dolayısıyla lastikler kilitleniyordu. Demem o ki arkası hafif olduğu için kolayca patinaj çekebilir kayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arkadaşı bilmeyenler de çok ciddi cevaplar vermiş konuya
  • Gizli beygirdir o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    yahu h100 85 bg felan ne gücü var, 1.3 linea daha güçlüdür

    H100 ticari araç, vites oranları daha büyüktür, arkadan itiş + 225 nm tork var.

    Yani 3. vites olmasa da boşken 2. viteste rahat patinaj çeker. Tabi 120'den yukarıda çıkamaz. Kasası boşken büyük Fatih kamyonetler bile canavar gibi gidiyor. Aynı şekilde kasalı Transit'te öyle.

    Bu arada Linea ile H100 karşılaştırmak acayip saçma. Linea günlük kulanım içindir. Kağıt üstünde veriler daha yüksek bile gözükse H100'ün çektiği yükü çekemez. Yine H100 yük taşımak içindir. Linea konfor vermez ve yüksek hızlara çıkamaz.

    Özetle bir aracın 3. viteste patinaj çekmesi motorunun güçlü olduğu anlamına gelmez. Motorunun kasaya çok geldiği gösterir Tabi şimdi 2 tonluk bir binek araç 3. viteste patinaja düşüyorsa adamlar yapmış diyebiliriz

    h100 ü ben iyi biliyorum patinaj çekmesi güçlü olduğundan değil,arkadan itişli olduğundandır arkasıda boştur,genelde kum torbası koyarlar ,1.3 linea da ondan güçlüdür.yüklüyken patinaj çekmez.tork olarak o kadar yüksek değil 150 civarı,olsabile linea daha güçlü.

    ufuk kardeş bilmiyosa siteden bari bak senin bahsettiğin linea 90 bg benım h100 2.5 130 bg ve kasa boşken 165 kmh gördüm




  • sametsamett kullanıcısına yanıt
    Benim bahsettiğim 2006 h100. 1900cc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    yahu h100 85 bg felan ne gücü var, 1.3 linea daha güçlüdür

    H100 ticari araç, vites oranları daha büyüktür, arkadan itiş + 225 nm tork var.

    Yani 3. vites olmasa da boşken 2. viteste rahat patinaj çeker. Tabi 120'den yukarıda çıkamaz. Kasası boşken büyük Fatih kamyonetler bile canavar gibi gidiyor. Aynı şekilde kasalı Transit'te öyle.

    Bu arada Linea ile H100 karşılaştırmak acayip saçma. Linea günlük kulanım içindir. Kağıt üstünde veriler daha yüksek bile gözükse H100'ün çektiği yükü çekemez. Yine H100 yük taşımak içindir. Linea konfor vermez ve yüksek hızlara çıkamaz.

    Özetle bir aracın 3. viteste patinaj çekmesi motorunun güçlü olduğu anlamına gelmez. Motorunun kasaya çok geldiği gösterir Tabi şimdi 2 tonluk bir binek araç 3. viteste patinaja düşüyorsa adamlar yapmış diyebiliriz

    1.vites oranı çok büyük 10 metre gitsen bağırıyor aynı magirus minibüsler gibi onların ki çok daha bağırıyor ve 2.vitesi istiyor hemen




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.