|
Geçenlerde bir Almancıyla tartıştım. Doğma büyüme Almanya’da. Bana dedi ki: “Yatıp kalkıp AKP’ye şükredelim. AKP sayesinde hem NATO hem de Amerika, Türkiye’ye diz çöküyor. Yabancı basında bile Türk ordusunu övüyorlar.” “CHP başta olsaydı, şu an Türk ordusu Suriye ordusu gibiydi,” falan dedi. Türkiye’de güya ekonomik kriz yokmuş, sadece fiyat pahalılığı varmış. 60 bin liradan aşağı maaş veren işletme yokmuş, her yer iş kaynıyormuş.
Bir de bana dedi ki, Almanya’da her gün firmalar iflas ediyormuş. 2030 senesinde Almanya’da sosyal devlet, sağlık sistemi falan güya tamamen çökecekmiş sağ partiler güçlendiği için. Bir de dedi ki, Ümit Özdağ’ı ve Ekrem İmamoğlu’nu iyi ki hapse atmışlar. Güya onlar Türk değilmiş, devşirmeymiş; hapiste çürümelilermiş. Bir de dedi ki, güya Almanların kanında ırkçılık varmış. Bütün Almanlar, içten içe Dazlak takımına hayranlık besliyormuş. Ayrıca, Almanlar LGBT’ye izin veriyor diye, onların sapık olduğunu iddia etti. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tarafsiz Goz -- 27 Nisan 2025; 14:27:20 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Basit görüşlü, koyun düşünceli insanlar yalnızca başarıya taparlar. **Dostoyevski







